Botoksiran Škoda Citigo spreman za Ženevu

0
3

Škoda Citigo redizajnom postaje konkurentniji predstavnik A-segmenta, koji dominiraju genetska braća: Seat Mii i Volkswagen up!. Dizajnerske promjene osmislio je Jozef Kaban, koji je u međuvremenu prešao u BMW. U dužinu je narastao za 34 mm, na ukupno 3597, što je blago poboljšalo osjećaj prostranosti. Zadržane su širina od 1645 mm i visina od 1478 mm, a mali prevjesi omogućili su međuosovinski razmak od izdašnih 2420 mm pa je prostranost osjetno bolja od očekivane, zahvaljujući kutijastom dizajnu.

LED prednja svjetla, nova rešetka hladnjaka i novi dizajn maglenki zaslužni su za veću atraktivnost modela Škoda Citigo. Novi infotainment sustav nudi povezivost s iOS i Android operativnim sustavima, a sigurnosni sustavi imaju i prilično napredne funkcije poput autonomnog kočenja.

Jedini motor u ponudi je benzinac 1.0 MPI u izvedbama sa 60 i 75 KS. Slabiji ubrzava za 14,4 s i postiže 160 km/h, a snažnijem do stotke treba 13,5 s, dok je najveća brzina 169 km/h. Oba raspolažu okretnim momentom od 95 Nm, imaju 5-stupanjski ručnu mjenjač, prednji pogon i Start/Stop sustav.