Dacia Spring osvojio je nagradu „Best Buy Car of Europe 2022”

0
464

Žiri nagrade AUTOBEST, koji ?ine automobilski novinari iz 32 europske zemlje, dodijelio je Daciji Spring titulu „Best Buy Car of Europe 2022”.

Premo?nom prednoš?u pred ostalim natjecateljima Dacia Spring proglašena je najboljim i najpristupa?nijim vozilom u konkurenciji. Po prvi put u 21 godinu održavanja ove nagrade, žiri Autobesta proglasio je neki 100 % elektri?ni automobil za pobjednika.

Nakon prošlotjednog osvajanja nagrade Good Deal na dodjeli automobilisti?kih nagrada Automobile Awards, Autobestova titula još je jedno priznanje Dacijinoj viziji 100 % elektri?ne mobilnosti koja je esencijalna i dostupna svima.
PRAVA PRI?A O USPJEHU: 100 % DACIA, 100 % ELEKTRI?NA
Predstavljen krajem ožujka 2021., Dacia Spring u trenu je osvojio kupce i prikupio 43.000 narudžbi.

Postoji dobar razlog za to: Spring nudi elektri?nu mobilnost bez suvišnih dodataka, oslanjaju?i se na esencijalnu opremu (navigacija, klima-ure?aj, elektri?ni prozori, zrcaljenje pametnog telefona itd.) po najboljoj cijeni u Europi.

Ovaj kompaktni SUV nudi rekordnu prostranost s ?etiri prava sjedala, a pokre?e ga u?inkovit i pouzdan elektri?ni motor zahvaljuju?i kojem ostvaruje doseg do 305 km u gradskoj (WLTP) i 230 km u mješovitoj vožnji (WLTP).

Osim što je osvojio nagradu Best Buy Car of Europe 2022, Dacia Spring ostvario je sjajne rezultate na izazovu ECOBEST Challenge 2021 koji je AUTOBEST organizirao u studenom ove godine, i to u sljede?im kategorijama:
– ostvareni doseg od 221 km u mješovitom ciklusu vožnje (u usporedbi s homologiranih 230 km dosega prema WLTP-u)
– preostali doseg od 31 km s ispražnjenom baterijom (0 % baterije na pokaziva?u instrumentne plo?e)

O MARKI DACIA
Utemeljena 1968. i predstavljena 2004. diljem Europe i Sredozemlja, Dacia od po?etka nudi najbolji omjer cijene i kvalitete te neumorno redefinira pojam esencijalnog automobila. Revolucionarna marka stvara jednostavne, svestrane i pouzdane automobile koji odgovaraju životnim stilovima njihovih korisnika.

Dacijini modeli postali su mjerilo na tržištu: Logan: novi automobil po cijeni rabljenog; Sandero: najprodavaniji automobil za privatne kupce u Europi; Duster: najpristupa?niji SUV; Spring: predvodnik u podru?ju pristupa?ne elektri?ne mobilnosti u Europi.

Dacia je marka Renault Grupe, prisutna u 44 zemlje. Od 2004. do danas, Dacia je prodala više od 7 milijuna vozila.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com