Dieselgate smanjio snagu Volkswagenovih motora

0
3

Novinari švedskog automobilističkog magazina Teknikens Värld ispitali su snagu 10 motora 1.6 TDI i 2.0 TDI te došlo do zaključka kako je najveći okretni moment smanjen za prosječnih 10 posto. Rezultate mjerenja snage i okretnog momenta na motorima nakon afere Dieselgate usporedili su s onima prije afere i došli do zaključka kako je vlasnicima automobila s motorima 1.6 TDI i 2.0 TDI na raspolaganju manji okretni moment.

Rezultat toga je da će vlasnici odlučnije pritiskati gas i u konačnici potrošiti više goriva. Mjerenja su obavljena na modelima Škode, Volkswagena i Audija, a najveće odstupanje zabilježeno je u slučaju Audija Q5 s motorom 2.0 TDI.

Švedski automobilistički magazin Teknikens Värld prilično je relevantan u objavama rezultata vlastitih mjerenja, uostalom oni su ‘krivci’ za famozni Los test na kojem su prvu generaciju Mercedes-Benza A-klase okrenuli na krov.