Europski sud proglasio je softver za namještanje emisija štetnih plinova nezakonitim!

0
339

Proizvo?a?i automobila liberalno koriste termalne prozore koji su, recimo, blaža tehnologija od softvera koji je koristio Volkswagen, prenosi RevijaHAK.

Pet godina nakon po?etka skandala s dizel motorima Volkswagena, Europski sud (European Court of Justice) proglasio je kontroverzni softver za namještanje vrijednosti ispušnih plinova u testovima nezakonitim. Presuda je donesena u ?etvrtak u Luksemburgu i mogla bi zna?ajno oja?ati prava vlasnika starijih dizel automobila.

Na Europskom sudu bilo je pitanje softvera koji prepoznaje da je automobil testiran u laboratorijskim uvjetima zbog homologacija. Uglavnom, softver je porepoznavao testni rad i u tim je uvjetima emitirao manje štetnih plinova. U stvarnim uvjetima, na cesti pove?avale su se emisije.

U svom izvješ?u odgovorni stru?njak Europskog suda otkrio je da ovakav tip softvera zapravo zabranjen pravilima EU. Proizvo?a?, koji se u postupku naziva samo X, to negira. Ova presuda otvara niz implikacija i jedno klju?no pitanje: jesu li ovom odlukom pogo?eni i takozvani termalni prozori, sustavi koje koriste gotovo svi proizvo?a?i automobila i dizelskim motora u Europi.

Proizvo?a?i automobila liberalno koriste termalne prozore koji su, recimo, blaža tehnologija od softvera koji je koristio Volkswagen. Termalni prozori se odnose na vrijeme kada proizvo?a?i automobila smiju smanjiti rad sustava upravljanja emisijama kako bi zaštitili motor od kondenzacije ili drugih ošte?enja. Automobili koji se pokre?u kad je vani vrlo hladno, riskiraju da se u njihovim katalizatorima i motorima nagomila kondenzat, što može izazvati hr?u i kvarove. To je vrijeme u kojima funkcioniraju takvi termalni prozori. Isklju?ivanje ili prigušivanje sustava za obradu emisija ima dodatnu prednost poboljšanja performansi motora i rastezanja intervala izme?u punjenja vozila ureaom, tvari potrebnom za izdvajanje NOx iz ispušnih plinova. O toj tehnologiji proizvo?a?i automobila uglavnom su izvijestili svoje vlade.

Ako ?e i termalni prozori biti zabranjeni, to zna?i da ?e milijuni automobila i?i u opozive, a mogu?e su i daljnje tužbe. Uglavnom, bile bi to milijarde dolara troškova za autoindustriju. Ovo nije dobra vijesti i za Volkswagen jer sve vlasnici vozila u koje je bio ugra?en taj softver imaju mnogo bolji položaj na sudovima.

Izvor: RevijaHAK

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com