Frankfurt 2019.: Volkswagen ID.3

0
442

Njema?ki proizvo?a? predstavio je proizvodnu izvedbu dugo o?ekivanog elektri?nog modela Volkswagen ID.3.

Pompoznim predstavljanjem na salonu automobila u Frankfurtu Volkswagen ID.3, pripadnik nove generacije elektri?nih modela iz Wolfsburga, jasno daje do znanja kako želi postati Golfom me?u elektri?nim automobilima. Brojni mediji ve? su ga proglasili predvodnikom nove revolucije u Volkswagenu pa je nakon Bube i Golfa Volkswagen ID.3 uvjerljivo najvažniji model u povijesti.

Izvana je novi elektri?ni model velik kao Golf, no u unutrašnjosti ima mjesta kao u Passatu. ID.3 bit ?e dostupan s tri razli?ita baterijska sklopa, ja?ine 45, 58 i 75 kilovat sati. Namjera im je u prvo vrijeme najviše prodavati ina?icu sa srednjom baterijom. Najslabija baterija po WLTP-u osigurava autonomiju od 300 km, a ona najve?e i 550 kilometara! Izvedbe s ja?im baterijskim sklopovima mo?i ?e se puniti sa 100, a i ja?im 125-kilovatnim brzim punionicama.

Na slijepo, u prvom danu 9. svibnja, rezervirano je ve? 10.000 modela ID.3 1ST. Po dimenzijama i obliku sli?an Golfu, s po?etnom cijenom od 23.000 eura! VW ulaže 9 milijardi eura, a u 10 godina izradit ?e 10 milijuna elektri?nih I.D. auta. Kad bi ga uspore?ivali s konvencionalnim modelima, najsli?niji je 110 kilovatnom dizelskom Golfu, koji je i najomiljeniji i koji stoji s DSG mjenja?em u EU približno 26.000 eura. Onaj s istom automatskom mjenja?kom kutijom, ali s usporedivim benzincem stoji 24.000 eura.

Svoj strelovit rast proizvodnjom za poznatog kupca zapo?eo je na sli?an na?in i Tesla, a manje je znano kako je to na?in na koji su se nekada davno naru?ivali i prodavali automobili iza Željezne zavjese, a tako i u nekadašnjoj Socijalisti?koj Federativnoj Republici Jugoslaviji. Volkswagen još uvijek nije precizirao to?ne datume isporuke, no sve je izvjesnije kako ?e prvi primjerci modela ID.3 1ST po?eti silaziti s tvorni?ke trake ve? sredinom 2020. Još je zna?ajnija vijest iz Wolfsburga kako ?e Volkswagen ve?inu svojih modela elektrificirati ve? do 2025. godine. Sasvim je sigurno kako se scenariji prodaje automobila u nekadašnjem socijalisti?kom lageru ne?e i ne može ponoviti, jer u ovom slu?aju radi se o bitno druk?ijem pristupu, no patent takve prodaje teško je osporiti Crvenoj Zastavi, Wartburgu, Škodi, Polonezu, Ladi…

U Volkswagenu su bitno oprezniji i kad je rije? o usporedbama s Teslom, za ?ije se je modele u pretprodaji ?ekalo u redovima. Kompanija Elona Muska znala je prodati i nekoliko stotina tisu?a Tesli “na ?endo”, no kasnije su imali problema s poštivanjem rokova uplate. Zanimljivo i oni su u pretplati tražili sli?an iznos kao što to ?ini danas Volkswagen.

Model ID.3 isporu?ivat ?e se kupcima s nultom stopom emisijom uglji?nog dioksida. Proizvodnja baterijskih ?elija te proizvodnja modela ID. usmjerene su prema tomu cilju, primjerice dosljednom upotrebom energije iz obnovljivih resursa. Neizbježne emisije u okviru proizvodnog procesa nadoknadit ?e se podržavanjem certificiranih klimatskih projekata. Proizvodnja modela ID.3 1ST trebala bi prema planu zapo?eti krajem 2019. godine, a prva bi se vozila kupcima trebala isporu?iti sredinom 2020.

Temelji se na novoj modularnoj platformi MEB koja je razvijena isklju?ivo za potrebe modela s potpuno elektri?nim pogonskim sklopom. Volkswagen ID.3 s najmanjim baterijskim paketom ima elektromotor sa 150 KS, dok srednji i snažniji raspolažu s ve? sportskih 200 konjskih snaga. Glavna prednost u usporedbi s Golfom je da što Volkswagen ID.3 u gotovo istim gabaritima donosi ?ak 14,5 centimetara ve?i me?uosovinski razmak, odnosno ukupno 276,5 cm, što zna?ajno pove?ava komfor u unutrašnjosti, a na toj prostranosti najzahvalniji ?e biti putnici straga. Dobar dojam upotpunjuje prtljažnik obujma od 380 litara.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com