Google: U Hrvatskoj se najviše pretražuje BMW

0
3

Toyota je izgubila krunu najprodavanijeg automobilskog brenda na svijetu od Volkswagena, ali Japanci su na internetu i dalje kraljevi.
Toyota je automobilska marka koja se na Google tražilici najviše pretražuje. Na vrhu je liste u čak 74 zemlje u 2016. među kojima su SAD, Australija, Kina, većina afričkih zemalja.
Iza Toyote najviše se pretražuje BMW. Vodeći je u 51 državi, a većina se nalazi u Europi. BMW se najviše pretražuje i u Hrvatskoj, a od europskih zemalja, koje štuju BMW tu su još Belgija, Austrija, Norveška, Ukrajina, naravno i Njemačka.
Na trećem mjestu je korejski Hyundai, koji je na vrhu u Rusiji i Indiji.
Premda je Volkswagen najprodavaniji automobilski proizvođač na svijetu, na Google tražilici na prvom je mjestu samo u Španjolskoj, Rumunjskoj, Bjelorusiji, Estoniji, Andori, Urugvaju i Zelenortskom otočju.