Honda Civic: po?etak

0
691

Dvije godine prije VW Golfa, Honda je na tržište plasirala kompaktni hatchback s prednjim pogonom i malim, efikasnim motorom. Issigonisov Mini i njegove brojne derivacije, zatim Renault 12 pa Zastava 101 neki su od prethodnika ove uspješne formule, no ipak je Honda te 1972. godine stvorila automobil na temeljima trka?ih iskustava i principima kvalitetne izrade ?iji nasljednici i danas odražavaju te vrijednosti.

Prva generacija Civica (1972.-1979.)  zamijenila je sofisticiranu, ali skupu varijantu zra?nog hla?enja uz kratka rebra i kanale (kako bi se smanjila buka karakteristi?na za takve motore) vodenim hla?enjem i ponudila prostranost ve?u od prethodnih Hondinih automobila. Standardna oprema uklju?ivala je prednje servo disk ko?nice, prednji i stražnji neovisni ovjes, obaranje sjedala, drveni paneli u interijeru itd., a me?u dodatnom opremom dostupni su bili klima i Hondamatic automatski mjenja?. 

Automobil je, ovisno o varijanti, težio oko 700 kg pa je uz kvalitetne benzice malog obujma postizao dobre vrijednosti potrošnje goriva. Od 1975. je u Civicu bio dostupan i 1.5 CVCC motor (Compound Vortex Controlled Combustion), koji je uz rasplinja? i bez uporabe katalizatora ili recirkulacije ispušnih plinova (u po?etnoj verziji)  pove?ao kvalitetu izgaranja i tako smanjio koli?inu štetnih ispušnih plinova. Radilo se o korištenju perforirane pregrade u komori za izgaranje; blizu svje?ice se malim dodatnim usisnim ventilom dovodila relativno bogata smjesa, a iza pregrade standardnim usisnim ventilom dovodila se relativno siromašna smjesa; pri paljenju svje?ice, plamena fronta širila se na ?itavu komoru kroz perforacije na pregradi, što je omogu?ilo dobar rad i potpunije izgaranje smjese.

Osim po?etnih problema s korozijom, na što je Honda temeljito odgovorila opozivima i servisima, Civic je postajao poznat i po malo ja?im verzijama, poput 1200 RS dostupne u Japanu, s 1.2 motorom s dvostrukim Keihin rasplinja?ima i 76 KS.

Druga generacija Civica (1979.-1983.) je osim nastavka ponude raznih karoserijskih izvedbi, ponudila mjenja? s pet brzina, ja?e motore i više prostora. Osim prošlog Hondamatic mjenja?a, koji ne koristi planetarne zup?anike nego zup?anike na osovinama kao tipi?ni ru?ni mjenja?, ali uz pretvara? momenta, razvijeni su i novi automatici. Me?u brojnim varijantama ovog modela bila je i Honda Ballade koju je British Leyland pod licencom proizvodio kao model Triumph Acclaim.

Ja?e verzije, S i CX-S, koristile su nekoliko motora, izlazna snaga je i dalje bila oko 70 KS, a zadržan je i 1.2 uz revizije usisa. Na nekoliko motora je, zbog postroženih eko-normi, dodan i katalizator.

Civic prve i druge generacije s fotografija trenutno se prodaju i oglasi su dostupni na poveznicama: Civic 1 i Civic 2.

Tre?a generacija donijela je novi dizajn, a kasnih 1980-ih s ?etvrtom generacijom stigle su duple vilice na svim kota?ima i izbor VTEC motora. Uz razvoj ove formule u obliku modela CRX i Integra, Honda se zacementirala kao proizvo?a? kvalitetnih, ali pristupa?nih i voza?ki orijentiranih automobila. Odli?an napredak tvrtke koja je tek 1963., nakon motocikala, proizvela svoj prvi automobil (kamionet kei klase).

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com