IN MEMORIAM: Ferdinand Piëch (1937. – 2019.)

0
429

Ferdinand Karl Piëch, koji je od Volkswagena stvorio giganta, zauvijek ?e ostati zapam?en kao jedan od najboljih menadžera u povijesti.

Otišao je tiho, u dobi od 82 godine. Ve?erao je sa suprugom u restoranu bavarskom Rosenheimu, ubrzo mu je pozlilo, izgubio je svijest i kolabirao. Osoblje restorana pozvalo je hitnu pomo?, preba?en je u obližnju bolnicu, ali je tijekom no?i izgubio bitku za život.

Jedan od najutjecajnijih menadžera u povijesti automobilske industrije ro?en je 17. travnja 1937. godine u Be?u. Unuk legendarnog Ferdinanda Porschea i ne?ak Ferdinanda Porschea mla?eg, od ranog je djetinjstva pokazivao interes za automobilima. Svi koji su blisko sura?ivali s Piëchom slažu se kako se isticao izvrsnom inženjerskom logikom. Lako?om je diplomirao na tehnološkom institutu u Švicarskoj te se potom zaposlio kod ujaka Ferdinanda Porschea mla?eg, u Stuttgartu u tvornici Porsche.

Najviše su ga privla?ile utrke, pa je rade?i kod strica uspješno sudjelovao u kreiranju sportskog identiteta Porschea. Posebno se isticao rukovode?i odjelima koji su konstruirali modele za utrke. Nakon brojnih uspjeha u Porscheu odlu?io se otisnuti izvan obiteljskog kruga, pa se 1972. godine zaposlio u Audiju. Njema?ki ekonomski analiti?ari ve? su po?etkom, a pogotovo krajem, 80-ih godina tvrdili da je za uspješnu transformaciju Audija u premium brend, rame uz rame s BMW-om i Mercedes-Benzom, najzaslužniji upravo Ferdinand Karl Piëch. Ljubitelji sporta zahvalni su mu na Quattro pogonu, koji je omogu?io da Audi vlada prvotno relijaškim stazama, a kasnije i cestovnim prometnicama.

Na ?elo Volkswagena stigao je 1993. i zadržao se do 2002. godine, a u tom razdoblju od svega devet godina proizvo?a? iz Wolfsburga pretvorio se iz prosje?nog u iznimno uspješnog proizvo?a?a automobila. Kad je Ferdinand Piëch preuzeo palicu Volkswagen je bio u gubitku oko milijardu eura, kad je odlazio profit je iznosio 2,6 milijardi, a Volkswagen Grupa u me?uvremenu preuzela brojne druge brendove pa su pod svojom kapom imali: Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škodu…

Vizionarski je procijenio da ?e crossoveri i SUV-ovi postati hitom pa je podupirao razvoj Volkswagen Touarega i Porsche Cayennea, a ?ast je o?uvao i u vrijeme skandalozne afere Dieselgate, obzirom da ga pravosudna tijela nikad nisu obuhvatila istragom.

Ferdinand Karl Piëch zauvijek ?e ostati zapam?en po tri automobila koji su se velikim slovima upisali u enciklopediju automobilske povijesti: Porsche 911, Audi Quattro i Bugatti Veyron.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com