Korejski crossover u džepnom formatu smjeli je novi opasni suparnik Pume, Juka, Captura, Mokke…

0
379

Hyundai Bayon u Motovunu! S kompaktnim crossoverom Bayonom Hyundai zaokružuje liniju SUV-ova korejskog brenda, od sada i u malom, takozvanom B segmetu. Dimenzijama smještenim izme?u i20 i Kone, s istim agregatima, mjenja?ima, kao “lagani” hibrid potpomognut strujom. Ulazni model je 1.2 s ?etiri cilindra i snagom od 85 konja bez elektrike. Lagani hibrid dolazi sa 120 konja i postoji još isti 1.0 listarski od 100 konja. Najjeftiniji je 1.2 s cijenom od 114.990 kuna.

Što je ono najvažnije na Hyundai Bayonu? Nije pretjerano prostran mali SUV, no prtljažnik mu je izdašan. Upravljiv je, a nudi uz znanog trocilindarskog benzinca i snažni, elektrificirani pogonski sklop koji pomaže performansama i u?inkovitosti. S odli?nim voznim karakteristikama mogao bi biti opasan konkurent u prepunoj klasi kompaktnih crossovera. Samo je tri centimetra kra?i od Kone, a gotovo je u centimetar duga?ak kao i i20. Od njega je 4 cm viši, pa je pristup osjetno lakši. Kao rezultat, višim odraslim osobama moglo bi se u?initi da je tamo tijesno na duljim putovanjima. Me?utim, prtljažnik je vrlo pošten za klasu, sa 411 litara.

Mali SUV-ovi velika su prodajna niša, a iako Hyundai ima svoj kompaktni crossover Kona, mjesta ima o?ito i za još manji model. Tako bar smatraju u korejskoj tvrtki. Otuda i Hyundai Bayon. Rije? je o malom SUV-u koji se temelji na i20, a koji je suparnik Pumi, Kadjaru, Jukeu… I on kao da pokušava s funky stilom izazvati pažnju, s velikom maskom i uskim svjetlima koja postaju zaštitni znak Hyundaijevih SUV-ova. Straga Bayon dijeli stajling ideje s ve?im SUV-om Hyundai Tucson, što uop?e nije loše. No jednako tako neodoljivo “vu?e” i na kupeasti Mitsubishi Eclipse, koji je bitno ve?i.

Po?etnu motorizaciju ?ini 1.2 atmosferski agregat od 85 konja. Tu je i 1.0-litreni agregat s elektri?nim light hibridom od 100 odnosno 120 konjskih snaga. Oba imaju i 48 -voltnu blagu hibridnu tehnologiju za poboljšanje u?inkovitosti. Mootor je “uparen” sa šest-stupanjskim inteligentnim ru?nim mjenja?em, gdje nema mehani?ke veze izme?u papu?ice kva?ila i diska spojke. To zna?i da se motor može automatski isklju?iti dok je još u brzini, pa ?ak i isklju?en. Mala litij-ionska baterija blagog hibridnog sustava pruža dovoljno snage za elektri?no potpomognuto upravljanje i druge funkcije. Pomaže u smanjenju potrošnje goriva, prije svega.

Motor vu?e dobro i efikasno, s pristojnim okretnim momentom i dovoljnim performansama za mali SUV. Do stotke stiže za 10,4 sekunde. Nikada ne biste znali da papu?ica kva?ila nije fizi?ki povezana s mjenja?em, jer se i dalje lako može povu?i, a motor glatko ubacuje. Sli?an je i20 supermini u na?inu rada pogonskog sklopa, što zna?i da ima malo poroka, dobar raspon snage koji pruža odgovaraju?e performanse i dovoljno profinjenosti. Iznutra se Bayon ne razlikuje od Kone, s digitalnom instrument tablom i velikim središnjim informacijskim zaslonom.

Crossoveri u “džepnom” formatu sve su traženiji, a Bayon je tu jer nudi u ovoj maloj klasi možda i najve?u prakti?nost. Namijenjen je ponajprije mladim obiteljima. Sazdan je na i20 platformi, duga?ak je 418 cm (3 manje od Kone) i isti?e se hrabrim oblicima. U prodajne salone stiže najkasnije do ljeta i u nas. Mi smo ga imali prigodu voziti u prekrasnim krajolicima hrvatske Istre.

HRABRI STIL

“Razbijaju?i” dizajn Hyundaijeve bajone privla?i pažnju, posebno u pastelno zelenoj boji testnog automobila. Složeni prednji dio s višerazinskim svjetlima profinjen je i agresivan. Tanka dnevna svjetla na rubu poklopca motora povezana su crnom crtom, dok elementi strelice smješteni niže uklju?uju prednja svjetla i umetke koji simuliraju usisnike zraka i ograni?avaju ogromnu obojanu crnu rešetku široke mreže. Motiv strelice odjekuje u stražnjim krovnim stupovima i grafikama prednjih svjetala, koji su spojeni crvenom reflektiraju?om trakom.

Potonja dijeli vrata prtljažnika crne boje, stapaju?i zadimljeno stražnje staklo s temeljnim tamnim elementom. Upu?ivanje na terenska vozila u braniku, s donjim sivim podru?jem (tako?er prisutnim sprijeda) u imitaciji aluminijskih plo?a koje štite donji dio. Što se originalnosti ti?e, stranice nisu ništa manje s nizom ozna?enih rebara.

INTERIJER

Iako omalen u unutrašnjsti Hyundai Bayona ima dosta prostra. ?etiri odrasle osobe ugodno se osje?aju, a i peta osoba ne?e biti preveliko “optere?enje”. Voza?evo sjedalo uklju?uje podešavanje visine, ali je malo utonulo. Interijer je poseban, a stilom podsje?a najviše na i20, iako ima tu i puno Kone. Na primjer, možete vidjeti motiv vodoravnih traka koji prelaze cijelu plo?u s instrumentima, a koristi se i na vratima. 10,3-in?ni monitor multimedijskog sustava s navigatorom intuitivan je i lako se njime rukuje. Predložen je kao opcija po cijeni koju tek treba definirati. Ima u?inkovite glasovne naredbe i odmah je ?itljiv, na istoj je visini kao i nadzorna plo?a. Potonji je virtualni ve? vi?en kod drugih Hyundaija. Boje na komandnoj plo?i mijenjaju se prema odabranom na?inu vožnje (Eco, Normal ili Sport). Jasan i potpun, me?utim, nudi ograni?ene mogu?nosti konfiguracije, koncentrirane u središnjem dijelu zaslona (navigacijske informacije tako?er se mogu istaknuti).

TRI SRETNA CILINDRA

Nažalost 1.0 turbo trocilindri?ni laki hibrid u verziji od 120 KS ne?e biti dostupan u nas, no i raspoloživi od 100 konjskih snaga je dobra mjera. Njegov rad je kontinuiran i skladan do 4500/min, a tek nakon te granice trocilindraš postaje nešto bu?nijim. Pri nižim okretajima jedan je to od tiši? agregata s tri cilindra. Ko?nice su tako?er dobre, snažne i dobro modulirane. Što se ti?e udobnosti, putni?ki prostor pažljivo je izoliran od šuštanja zraka i kotrljanja guma (205/55 R 17), kao i od ve?ine neravnina na asfaltu.

Potpuno novi BAYON odlikuje se kompaktnim vanjskim dijelom, prostranom unutrašnjoš?u i dugim popisom inteligentnih zna?ajki sigurnosti i povezivanja koji ga isti?u u svom segmentu. Ovim potpuno novi BAYON vrhunsku tehnologiju ?ini dostupnu mnogima. U skladu s Hyundaijevom postoje?om strategijom imenovanja crossovera, ime BAYON nadahnuto je imenom jednog francuskog turisti?kog odredišta. Bayonne, glavni je grad francuskog dijela Baskije i jedno od najljepših odredišta na jugozapadu Francuske. Kako je BAYON dizajniran da udovolji zahtjevima europskog tržišta, tvrtka mu je odlu?ila dati europsko ime.

Model: Hyundai Bayon
Cijena: od 140.000 kn
Motor: 1.0-litreni 3 cilindra turbo benzin
Snaga: 118 KS

Moment: 175Nm
Mjenja?: 6-stupanjski ru?ni
Pogon: prednji
0-100 km/h: 10.4 sekundi
Max. brzina: 182 km/h
CO2: 119-131g/km
U prodaji: Ljeto 2021.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com