Mercedes-Benz GLE Coupé i Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+ Coupé

0
380

Novi GLE Coupé modeli iz Mercedes-Benza i model Mercedes-AMG bit ?e javnosti prvi put predstavljeni na me?unarodnom salonu automobila u Frankfurtu (12.-22.9.2019). U salonima ?e se pojaviti u prolje?e 2020.

• Vanjski dizajn stavlja snažan naglasak na specifi?nu eleganciju i sportsku notu jednog coupé modela.
• Poboljšana aerodinamika smanjuje koeficijent otpora zraka za devet posto u odnosu na prethodnika, uz jednaku frontalnu površinu.
• Šasija s opcijskim AIRMATIC zra?nim ovjesom i E-ACTIVE BODY CONTROL aktivni ovjes koji radi preko 48V sustava zadovoljava najstrože zahtjeve u svezi dinamike i udobnosti vozila na i izvan ceste. Ovjes je specijalno namješten za dinami?nost vozila, preko više direktnog prijenosnog odnosa u odnosu na druge automobile iz ove serije modela.
• Unutrašnjost s modernim luksuzom sportskog duha nudi više udobnosti i prostora u odnosu na prethodnika.
• Ugra?ena je najnovija generacija MBUX (Mercedes-Benz User Experience) informacijsko-zabavnog sustava, s njegovom intuitivnom strukturom uporabe i briljantnom grafikom s visokom vizualnom kvalitetom.
• Novi šest-cilindri?ni redni dizelski motori iz Mercedes-Benza nude snagu i udobnost vožnje.

Istaknute zna?ajke modela Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+ Coupé
• AMG šest-cilindri?ni redni motor s dvostrukim turbo punja?ima i EQ-Boost funkcijom razvija snagu od 320 kW (435 KS) i privremeno dodatnih 16 kW (22 KS) elektri?ne snage. Tako?er nudi hibridne funkcije kao što je overrun režim.
• AMG specifi?na prednja maska s 15 okomitih pre?ki osigurava individualan izgled.
• AMG RIDE CONTROL+ zra?ni ovjes s AMG ACTIVE RIDE CONTROL elektro-mehani?kom stabilizacijom naginjanja i kontinuiranom, promjenjivom kontrolom tvrdo?e.
• AMG DYNAMIC SELECT sa sedam programa vožnje: Slippery, Comfort, Sport, Sport+, Individual, Trail i Sand.
• Prijenos snage i ovjes modela Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+ Coupé su rješenja koja su posebno konfigurirana za poznate AMG performanse i dinami?nost vozila iz Affalterbacha.

Novi Mercedes-Benz GLE Coupé
Novi GLE Coupé je još jedan primjer Mercedes-Benzove strategije ciljanog zadovoljavanja svih zahtjeva klijenata u segmentu premium SUV modela. Iz relativno male niše, segment SUC, odnosno SUV coupéa, u kratkom vremenu se razvio u trend. S obnovom obitelji premium SUV modela, Mercedes-Benz tako?er stavlja model GLE Coupé na novu tehni?ku osnovu.

„GLE Coupé spaja nametljivu snagu jednog terenskog vozila s emotivno privla?nom sportskom notom i elegancijom jednog coupéa”, kaže Gorden Wagener, šef dizajna kompanije Daimler AG. „Senzualni, skra?eni dizajnerski izri?aj u kombinaciji s ekstremnim proporcijama kreira jedinstvenu dizajnersku pojavu.”
Kao i modeli GLE i GLS, kao ?lanovi obitelji velikih premium SUV modela, GLE Coupé se tako?er proizvodi u gradu Tuscaloosa, Alabama. Mercedes-Benz sada ukupno nudi osam SUV modela u obliku izvedbi GLA, GLC, GLC Coupé, G-klasa i novi GLB. Uz trenuta?no jednu tre?inu prodaje, SUV modeli su veliki strukturni stup Mercedes-Benzovog portfelja proizvoda, i uvelike doprinose rastu ove marke. Do danas, preko šest milijuna klijenata u svijetu odabralo je neki Mercedes-Benz SUV model.

Vanjski dizajn: snažna pojava
Novi GLE Coupé duga?ak je 4939 mm i širok 2010 mm (39 mm duži i 7 mm širi od prethodnika). Me?uosovinski razmak je narastao za 20 mm u usporedbi s prethodnikom, ali ostaje 60 mm kra?i u odnosu na model GLE, što doprinosi sportskom upravljanju kao i pojavi. Time proporcije naglašavaju dinamiku modela GLE Coupé.
Pogled sprijeda kombinira karakteristike Mercedes-Benz SUV obitelji s jasnim coupéovskim atributima: prednja maska u obliku dijamanta s jednom vodoravnom pre?kom referencira se na druge coupé modele iz Mercedes-Benz ponude. S druge strane, otvori u pre?ki odražavaju SUV karakter, kao i sjajni kromirani štitnik podvozja prednjeg donjeg spojlera. Kod AMG line izvedbe, prednja maska se proširuje prema dolje u obliku slova A, a klinovi prednje maske u obliku dijamanta su kromirani.

Prednja svjetla standardno koriste LED tehnologiju.
Više položen vjetrobran ne samo da ?ini da vozilo izgleda više dinami?no, nego tako?er se bolje poklapa sa stražnjom linijom krova i doprinosi harmoni?noj eleganciji. Rub ispod njega je svjesno mekano stiliziran i površinski naglašen i u?inkovito isti?e velike, s karoserijom poravnate kota?e (19 do 22 in?a). Crne plasti?ne obloge otvora kota?a (kod AMG Line izvedbe u boji karoserije) i opcijska plo?a izme?u njih, isti?u SUV karakter ovog modela.

Dinami?nost ove coupéovske linije je posebno o?ita na dizajnu stražnjeg dijela. Ispod C-nosa?a, iz bo?ne strane vozila izlazi široka miši?ava površina, po?evši od stražnjih vrata i okružuju?i stražnja svjetla. Ovi miši?i modelu GLE Coupé osiguravaju snažan izgled kao da je spreman za skok. Zajedno s tankim i izduženim stražnjim svjetlima isti?e širinu stražnjeg kraja vozila. Autonomna, dvodijelna stražnja svjetla odgovaraju karakteristi?nom dan i no? dizajnu Mercedes-Benz SUV stražnjih svjetala s njihovim poznatim zaokruženim blokovima i tankim dizajnom. Neprekinuti prijelaz sa stražnjih vrata na branik, registarska plo?ica u braniku iznad kromiranog štitnika podvozja i integrirani ukrasni elementi ispušnih cijevi kompletiraju sintezu coupé i SUV modela.

Unutrašnji dizajn: coupé bez ograni?enja
Unutrašnjost novog modela GLE Coupé dijeli razne zajedni?ke zna?ajke s drugim modelima u novoj premium-SUV obitelji s jasnim naglaskom na sportski aspekt. Moderni kokpit s dva velika zaslona dijagonale 12,3 in?a / 31,2 cm i istaknuta oblikovana prednja plo?a, vodoravno podijeljena ukrasnim elementom, koja se stapa s oblogama vrata, izgleda poznato. Gornja površina presvu?ena je ARTICO umjetnom kožom, koja je standardna za GLE Coupé. Sportski naglasak osiguran je standardnim sportskim sjedalima, koja nude posebno dobro popre?no držanje, s presvlakama od ARTICO kože i novim sportskim upravlja?em presvu?enim nappa kožom, koji je tako?er standardni dio opreme za ovaj coupé.

S druge strane, SUV dojam je osiguran visokom središnjom konzolom s dominantnim rukohvatima. Stil visoke kvalitete i obrada svih površina i zna?ajki te impresivna ergonomija, odišu luksuzom. Naravno, tu su iscrpne mogu?nosti za individualizaciju u odabiru dekorativnih zna?ajki i materijala, koji sportsku temu u modelu GLE Coupé mogu podi?i na potpuno novu razinu i demonstrirati kvalitetu ru?ne izrade originalnih luksuznih proizvoda. Presvlake sjedala u kombinaciji kože/nappa kože i obloga vrata u kombinaciji boja klasi?na crvena/crna, ekskluzivno su dostupni za ovaj coupé.

Prostrani koliko mogu biti: individualni kroj sportskog odjela
Linija karoserije ovog coupéa s ?etiri vrata je namjerno uže skrojena u odnosu na model GLE i nudi osjetno više prostora u odnosu na prethodnika, pružaju?i prostranost za pet putnika. To je stoga što je me?uosovinski razmak 60 mm kra?i nego kod GLE SUV modela, ali 20 mm duži nego u slu?aju prethodnog coupé modela, a to doprinosi prostoru za sjedenje i noge putnika. Dimenzije ulaza su pove?ane za 35 mm. Na mnogim mjestima, ovaj novi ?lan obitelji nudi ve?e unutrašnje dimenzije što zna?ajno doprinosi osje?aju prostranosti. Kapacitet pretinaca u unutrašnjosti je pove?an na ukupno 40 litara. Ovo sportsko odijelo je skrojeno prema figuri, ali je udobno. Sveobuhvatni pogled uokolo tako?er je poboljšan, a opcijski klizni krovni otvor tako?er je ve?i.

Prtljažnik je i u standardnom stanju sa svojih 655 litara velik, a u tom položaju svoj teret skriva ispod visokokvalitetnog, sklopivog i uklonjivog pokrova koji se u?vrš?uje magnetima. Naslon stražnjih sjedala koji se preklapa u omjeru 40:20:40 pove?ava kapacitet prtljažnika na 1790 litara – 70 litara više nego kod prethodnika, te je po tome najbolji u segmentu. Po potrebi osigurava teretni prostor ravne podnice do dužine od dva metra i širine do 1080 mm što je redom pove?anje od 87 i 72 mm u odnosu na prethodnika. Prag utovara je standardno viši nego kod konvencionalnih SUV modela, ali i u ovom pogledu je novi GLE Coupé oko 60 mm bolji nego u slu?aju prethodnog modela, a ako je opremljen s AIRMATIC ovjesom, stražnji kraj se može pritiskom na tipku ?ak spustiti za dodatnih 50 mm.

Mora se iskusiti: Mercedes-Benz User Experience
GLE Coupé nudi najnoviju generaciju MBUX (Mercedes-Benz User Experience) informacijsko-zabavnog sustava. Informacije na plo?i s instrumentima i medijskom zaslonu lako su ?itljive na velikim zaslonima visoke razlu?ivosti. Emotivna prezentacija s briljantnom grafikom isti?e sveobuhvatnost ove intuitivne kontrolne strukture.
Naravno, tu su poznata LINGUATRONIC online glasovna kontrola i MBUX-ova mogu?nost u?enja, kao i veliki raspon opcija udobnosti i aplikacija, koje mogu biti uklju?ene u MBUX ili biti kontrolirane preko njega.

Strujanje glazbe i preko Amazona
Tijekom 2020., Mercedes-Benz ?e integrirati strujanje glazbe preko Amazon Music aplikacije u nove SUV modele. Ako klijent ima Amazon Music ra?un, može svoju glazbu prenijeti u vozilo preko Mercedes me „Online Music” usluge. Pojedina?ne pjesme, popisi pjesama ili glazba željenog žanra, mogu se reproducirati preko dodira ili glasovne naredbe. Amazon prime ?lanovi mogu birati izme?u dva milijuna pjesama, s 50 milijuna za „Amazon Music Unlimited”. TIDAL usluga strujanja glazbe i dalje ?e biti dostupna.

Snažni šest-cilindri?ni dizel za Europu
Usmjereni na voza?a, sportski standardi novog modela Mercedes-Benz GLE Coupé na sli?an na?in su jasno vidljivi i u ponudi motora. Osnovni motori u ponudi na po?etku prodaje su šest-cilindri?ni redni turbo dizelski motori visokog okretnog momenta.
Oba dizelska GLE Coupé modela pokre?e OM 656, šest cilindri?ni redni motor iz trenuta?ne ponude motora. Dostupan je u dvije izvedbe razli?itih snaga, kao GLE Coupé 350 d 4MATIC snage 200 kW (272 KS) i okretnog momenta od 600 Nm (kombinirana potrošnja goriva: 8.0-7,5 l/100 km; kombinirane CO2 emisije: 211-197 g/km) i kao GLE Coupé 400 d 4MATIC snage 243 kW (330 KS) i okretnog momenta od 700 Nm (kombinirana potrošnja goriva: 8.0-7.5 l/100 km; kombinirane CO2 emisije: 212-198 g/km)1. U obje izvedbe, ovaj snažni motor ve? zadovoljava s Euro 6d normom (RDE/Real Driving Emissions Step 2) ?ak i u zahtjevnim uvjetima vožnje.

Izme?u ostalog to je postignuto s dodatnim selektivnim katalizatorom (SCR) s kliznim katalizatorom na bazi amonijaka (ASC) u ispušnoj grani modela GLE Coupé. To omogu?uje doziranje ubrizgavanja AdBlue® aditiva za smanjenje emisija koje je bolje uskla?eno s individualnim karakteristikama vožnje jer se višak produkata amonijaka dodatno razgra?uje u SCR konverteru.

Sportska nota kao dio standardne opreme: izvedba pogona
Snaga na zahtjev, odnosno moment prema potrebi moto je ovog pogonskog sklopa, jer sve izvedbe novog GLE Coupé imaju prijenosni sklop s elektroni?ki kontroliranom višeslojnom spojkom iza 9G-TRONIC automatskog mjenja?a. To omogu?uje promjenjivi prijenos pogonskog momenta od 0-100 posto (moment na zahtjev) izme?u osovina. Tijekom vožnje kroz zavoje na ciljani na?in utje?e na moment naginjanja smanjuju?i efekt nad i podupravljanja i zajedno s kra?im me?uosovinskim razmakom pove?ava agilnost novog GLE Coupé.

Ovjes: AIRMATIC ili E-ACTIVE BODY CONTROL na zahtjev
Novi GLE Coupé se standardno oprema ?eli?nom šasijom ovjesa sa sportskom i kru?om postavom. U usporedbi s prethodnom generacijom, može se pohvaliti kru?im to?kama u?vrš?enja i poboljšanom geometrijom i nudi još preciznije postavljanje kota?a i bolju zaštitu od vibracija uzrokovanih neravnom površinom ceste. Kao opcija, dostupan je sustav zra?nog ovjesa AIRMATIC sa sportskom postavom. Njegov sustav prilagodljive i podesive tvrdo?e koristi jako kompleksan sustav senzora i algoritama kako bi tvrdo?u ovjesa prilagodio uvjetima na cesti i situaciji u vožnji u stvarnom vremenu. Bez obzira na optere?enje, zra?ni ovjes tako?er održava vozilo na istoj visini i može namjestiti udaljenost od tla automatski ili pritiskom na tipku, ovisno o brzini vožnje i situaciji.

Dodatno poboljšanje nudi se s opcijskim E-ACTIVE BODY CONTROL ovjesom, koji se kombinira s AIRMATIC sustavom zra?nog ovjesa. To je jedini sustav na tržištu koji može pojedina?no kontrolirati opruge i sile prigušenja svakog kota?a. To zna?i da ne samo da kompenzira naginjanje karoserije u stranu, nego i naprijed-nazad kao i poniranje. Zajedno s ROAD SURFACE SCAN i funkcijom nagiba zavoja CURVE, E-ACTIVE BODY CONTROL ovjes omogu?uje sintezu držanja ceste i udobnosti, te podržava izjavu da je Mercedes-Benz izradio najinteligentniji SUV ovjes na svijetu.

E-ACTIVE BODY CONTROL ovjes koristi 48 V sustav napajanja i dostupan je kao opcija. Na cestama loših površina ?ak je u mogu?nosti obnavljati energiju te približno prepoloviti potrebe za energijom u usporedbi s prethodnim sustavom u S-klasi. Hidro-pneumatski sustav generira dinami?ne sile koje kompenziraju sile zra?nog ovjesa i aktivno podržavaju i prigušuju karoseriju vozila, npr. tijekom linearnih i popre?nih ubrzanja ili tijekom vožnje po neravnim cestama.

Sustavi pomo?i u vožnji: superiorna podrška u kolonama i drugim situacijama
Novi GLE Coupé uklju?uje najnoviju generaciju Mercedes-Benzovih sustava pomo?i u vožnji koji voza?u pružaju kooperativnu podršku. To rezultira posebno visokom razinom aktivne sigurnosti. Standardno se novi GLE Coupé može pohvaliti Active Braking Assist funkcijom, koja može pomo?i u spre?avanju naleta na vozilo i sudare s pješacima koji prelaze cestu i vozilima.

Kao dodatna opcija, mogu se naru?iti neke Intelligent Drive funkcije koje postoje na tržištu, a nadilaze razinu SUV segmenta. To uklju?uje Active Distance Assist DISTRONIC tempomat s namještanjem brzine na bazi rute. Ako ga voza? uklju?i, GLE Coupé može reagirati na informacije iz Live Traffic usluge, a u idealnom scenariju može reagirati ?ak i prije nego voza? ili radarski senzori i kamera detektiraju prepreku na cesti. Kada se detektira kolona vozila, brzina se smanji na približno 100 km/h kao mjera opreza osim ako voza? ne odlu?i druga?ije.

Tijekom stvarne vožnje u koloni na autocesti, Active Stop-and-Go Assist funkcija je u zna?ajnoj mjeri u mogu?nosti održavati vozilo u voznoj traci i udaljenost izme?u vozila uz visoku razinu dostupnosti pri brzinama oko 60 km/h. Kretanje može biti automatsko do jedne minute nakon zaustavljanja. Na cestama s više voznih traka, Active Steering Assist je u mogu?nosti pružiti podršku voza?u s funkcijom koridora u nuždi. Na autocestama, pri brzinama ispod 60 km/h vozilo se referira na detektirane oznake vozne trake i primjenjuje inteligenciju roja kako bi izra?unao smjer u odnosu na okolna vozila. Ako se ne detektiraju takva vozila ili oznake, GLE Coupé ?e smjer odrediti prema vozilu ispred, kao i ranije.

Novi Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+ Coupé
Novi Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+ Coupé (kombinirana potrošnja goriva:
9,3 l/100 km; kombinirane CO2 emisije: 212 g/km) jedinstveno kombinira sportsku eleganciju i snažne performanse s dobrim terenskim sposobnostima. Impresivna agilnost je zajam?ena s 320 kW (435 KS) 3.0-litrenim šest-cilindri?nim rednim motorom s 48 voltnom tehnologijom, potpuno podesivim AMG Performance 4MATIC+ pogonom na sve kota?e, AMG SPEEDSHIFT TCT 9G 9-stupanjskim automatskim mjenja?em i 60 mm kra?im me?uosovinskim razmakom u usporedbi sa standardnom SUV izvedbom.

Unaprije?ena dinamika vožnje tako?er dolazi zbog AMG-specifi?nih programa vožnje i AMG RIDE CONTROL+ zra?nog ovjesa sa stabiliziraju?om, elektro-mehani?kom AMG ACTIVE RIDE CONTROL. AMG-specifi?na prednja maska vizualno naglašava pripadnost ovog Coupéa obitelji AMG modela. Uz to, ovaj Coupé visokih performansi nudi sve prednosti Mercedes SUV modela: mnoštvo prostora za putnike i prtljagu, iscrpne sigurnosne zna?ajke i superiorno prianjanje na mokrim i pjeskovitim površinama te u zimskim uvjetima vožnje.
„Novi GLE 53 4MATIC+ Coupé donosi još više stila i elegancije u našu SUV obitelj, zajedno s poznatim AMG zna?ajkama kao što je za marku specifi?na prednja maska. Atraktivne coupéovske linije zaokružuju sofisticiranu tehnologiju ovjesa i snažan, u?inkovit šest-cilindri?ni redni motor s 48-voltnom tehnologijom. Oboje jam?e uzbudljivo iskustvo vožnje u smislu uzdužne i popre?ne dinamike,” kaže Tobias Moers, izvršni direktor tvrtke Mercedes-AMG GmbH.

Vanjski dizajn – izražajan, miši?av i dinami?an
Dizajnerski izri?aj vanjštine predstavlja utjelovljenje poznate izreke AMG Driving Performance. Pripadnost obitelji AMG modela vidljivo je na prvi pogled zahvaljuju?i AMG-specifi?noj prednjoj maski. Stilski oblikovana i privla?na coupéovska silueta omogu?uje samouvjerenu pojavu, s dizajnerskim linijama koje odišu straš?u za performansama. To je tako?er potvr?eno istaknutim bubrezima na poklopcu motora. Elegantni detalji, kao što su Mercedesova zvijezda u dvostrukom prstenu, tanka prednja svjetla i privla?no „A-krilo” u prednjem, donjem spojleru, isti?u sveobuhvatno oštriji dizajn.

AMG prednji, donji spojler ima za model specifi?ne zna?ajke, kao što su sportski vanjski otvori za zrak, svaki s dvije bo?ne srebrne kromirane pre?ke, i crnim krilcima. Kao i pre?ke otvora za zrak i ukrasni element A-krila, prednji razdjelnik je izveden u srebrnoj kromiranoj boji. AMG bo?ni pragovi i rub spojlera na poklopcu prtljažnika izvedeni su u boji karoserije. Izvu?eni lukovi kota?a omogu?uju prostor za velike kota?e – 20 in?ni aluminijski kota?i s AMG natpisom dio su standardne opreme. Na zahtjev je mogu?e ugraditi kota?e iz ponude šest drugih varijanti promjera od 20 do 22 in?a.

Novo dizajnirani stražnji donji spojler s AMG-specifi?nim detaljima, kao što su istaknuti difuzor i ukrasna srebrna kromirana traka, vizualno naglašavaju širinu vozila. Sportski, dominantan izgled zaokružuju specijalni AMG ispušni sustav s dva okrugla dvostruka ukrasna elementa ispušnih cijevi od kroma visokog sjaja. Dodatne opcije individualizacije dostupne su s AMG Night paketom. To uklju?uje toplinski izoliraju?a, zatamnjena stakla i tako?er prednji razdjelnik, ukrasni element prednjeg donjeg spojlera, difuzor i vanjske otvore za zrak, pokrove vanjskih zrcala, okvire prozora i ukrasne elemente ispušnih cijevi u dostojanstvenoj crnoj boji.

Unutrašnji dizajn – progresivna elegancija i robusni ambijent
Izgled i osje?aj, koji su tipi?ni za ovu marku, nastavljaju se i u visokokvalitetnoj unutrašnjosti. Karakteristi?ne istaknute zna?ajke u boji kao što su crveni kontrastni gornji šavovi na presvlakama i crveni sigurnosni pojasevi osiguravaju temeljito sportski ambijent s dinami?nim i ekskluzivnim detaljima. AMG sjedala presvu?ena crnom ARTICO umjetnom kožom / DINAMICA mikro vlaknima pružaju optimalnu bo?nu podršku i imaju AMG-specifi?ni uzorak s „AMG” oznakama na prednjim naslonima sjedala.
AMG-specifi?ne unutarnje zna?ajke i kontrole osiguravaju tipi?nu AMG atmosferu kokpita i podržavaju sportsko, precizno upravljanje. Zadnja generacija, trokrakog AMG upravlja?a s aluminijskim polugama mjenja?a impresionira sa svojom optimalnom, prema voza?u usmjerenom ergonomijom. Zajedno s AMG sportskim papu?icama od brušenog nehr?aju?eg ?elika s gumenim ?epovima, pragovi vrata i crne podne prostirke s „AMG” natpisom, isti?u sportski izgled.

Za dodatnu individualizaciju unutrašnjosti, dostupan je niz izvedbi kožnih presvlaka i široki raspon visokokvalitetnih unutrašnjih ukrasnih elemenata. AMG ukrasni elementi od karbonskih vlakana unutrašnjosti osiguravaju posebno sportski dojam.
Agilan i precizan: AMG ACTIVE RIDE CONTROL stabilizacija naginjanja
U Affalterbachu novo razvijeni AMG RIDE CONTROL+ zra?ni ovjes pruža iskustvo vožnje koje karakterizira udobnost na duge pruge i visoka agilnost, neutralno ponašanje u zavojima i maksimalno držanje podloge.

Jedna nova zna?ajka ?ini odlu?uju?i doprinos AMG-specifi?noj postavi visoke dinami?nosti vožnje: sustav aktivne stabilizacije naginjanja AMG ACTIVE RIDE CONTROL s dva neovisna elektro-mehani?ka aktivatora na prednjoj i stražnjoj osovini. Ovaj sustav ne samo da smanjuje naginjanje karoserije u zavojima, nego tako?er omogu?uje puno precizniju kontrolu u zavojima i karakteristike promjene optere?enja. Uz to, pove?ava udobnost tijekom pravocrtne vožnje, zbog toga što se na primjer uravnotežuju sile zbog jednostranih izbo?ina na cesti. Kretnje karoserije mogu se aktivno i optimalno prilagoditi statusu vožnje, ?ime se intenzivira iskustvo vožnje.

Druga prednost u usporedbi s uobi?ajenim na hidraulici baziranim sustavima je zna?ajno brži odziv. AMG kontrola može prilagoditi status vožnje do 1000 puta u sekundi. Time je vrijeme uzorkovanja jedva jedna tisu?inka sekunde. Tu je tako?er i mala masa komponenata u usporedbi s obi?nim rješenjima.

Za višu sportsku notu: zra?ni ovjes s kontinuirano prilagodljivom tvrdo?om
AMG RIDE CONTROL+ zra?ni ovjes s posebno sportskom postavom opruga/amortizera i prilagodljivo podesivi ADS+ (Adaptive Damping System) osiguravaju kombinaciju izvanredne dinami?nosti vožnje i visoke razine udobnosti. Karakteristika tvrdo?e može se odabrati u tri režima rada, „Comfort”, „Sport” i „Sport+”, omogu?uju?i zna?ajno uo?ljiviju diferencijaciju izme?u izvrsne udobnosti na duge pruge i sportske vozne dinamike. Uz to, tu su dva nova režima rada za terensku vožnju – „Trail” i „Sand”.

Zahvaljuju?i sveobuhvatnoj pneumatskoj kontroli razine, GLE 53 4MATIC+ Coupé održava konstantnu razinu vozila bez obzira na prevoženi teret. Op?enito, visina vozila se spušta za 15 mm u AMG DYNAMIC SELECT programima vožnje „Sport” i „Sport+”. U programu vožnje „Comfort”, vozilo se spušta za 15 mm pri brzinama iznad 120 km/h. To smanjuje otpor zraka i time potrošnju goriva. Uz to, stabilnost upravljanja je poboljšana zahvaljuju?i nižem središtu ravnoteže. Za pove?anje udaljenosti od tla na lošim površinama ili rampama, ovjes se može pritiskom na tipku i s upaljenim motorom podignuti za 55 mm – kada vozilo stoji ili pri brzini do 70 km/h.

Optimalno upravljanje: sportski sustav upravljanja i sustav ko?enja visokih performansi
Elektromehani?ki, na brzinu osjetljivi, servo upravlja? ima promjenjivi prijenosni odnos. Impresionira svojim direktnim djelovanjem i preciznim povratnim informacijama. Uz to, servo pomo? se namješta u dva stupnja „Comfort” ili „Sport”. Konfiguracija se automatski aktivira na osnovi odabranog AMG DYNAMIC SELECT programa vožnje. Postavke se mogu opcijski u svakom trenutku personalizirati s programom vožnje „Individual”.

?ak i kod ekstremnih optere?enja, sustav ko?enja visokih performansi pouzdano usporava ovaj Coupé visokih performansi s kratkim putem ko?enja. Prednje ko?nice imaju interno ventilirane i perforirane integralne diskove promjera 400 mm, s fiksnim ?eljustima s 2 klipa, obojenim u srebrnu boju s natpisom AMG. Straga, interno ventilirani integralni diskovi imaju promjer od 345 mm i obuhva?aju ih plutaju?e ?eljusti s jednim klipom.

Šest-cilindri?ni motor s dvostrukim turbo prednabijanjem
Osnovu za poznatu i priznatu AMG dinamiku vozila osigurava elektrificirani 3.0-litreni motor s dvostrukim turbo prednabijanjem i elektri?nim pomo?nim kompresorom. Ovaj 6-cilindri?ni redni motor razvija snagu od 320 kW (435 KS) i maksimalni okretni moment od 520 Nm. Njegov EQ Boost starter-alternator na kratko razvija dodatnih 16 kW (22 KS) i 250 Nm okretnog momenta te tako?er napaja 48-voltni elektri?ni sustav.

EQ Boost starter-alternator kombinira starter motor i alternator u jednom snažnom elektri?nom motoru i ugra?en je izme?u motora i mjenja?a. Ova inovacija, kao i inteligentno punjenje preko elektri?nog pomo?nog kompresora i turbo prednabijanje na ispušne plinove imaju zajedni?ki cilj: unaprje?enje poznatih MG performansi i dinamiku vožnje, ali tako?er i smanjiti potrošnju goriva i emisije. GLE 53 4MATIC+ Coupé ubrzava od nula do 100 km/h za samo 5,3 sekundi, te dostiže elektroni?ki ograni?enu brzinu od 250 km/h.

Dodatna snaga zahvaljuju?i elektri?nom pomo?nom kompresoru i 48-voltnoj mreži
Ovaj elektri?ni pomo?ni kompresor razvija visoku razinu tlaka prednabijanja bez ikakvih kašnjenja dok se ne aktivira veliki turbo punja? pokretan ispušnim plinovima. Kao rezultat, ovaj 3.0-litreni motor reagira ekstremno spontano i osigurava dinami?ni odziv bez turbo rupe. Dodatni bonus je visoka razina profinjenosti ovog šest-cilindri?nog rednog motora.

Ali EQ Boost starter-alternator može u?initi i još više. Tako?er napaja ugra?eni 48 V elektri?ni sustav. Iz ove mreže se na sli?an na?in napaja konvencionalni 12 V elektri?ni sustav – uz pomo? DC/DC pretvara?a. 48 V akumulator pove?ava ukupni kapacitet akumulatora u vozilu, što pove?ava dostupnost elektri?ne energije. Dodana prednost: jednaka snaga zahtijeva samo ?etvrtinu struje konvencionalnog sustava. Rezultat toga je što elektri?ni vodi?i mogu biti tanji, a time i lakši, što indirektno doprinosi uštedi goriva. Postoje?i 12 V sustav napaja potroša?e kao što su svjetla, kokpit, zasloni informacijsko-zabavnog sustava i kontrolne jedinice.

Jako u?inkovit: EQ Boost starter-alternator
EQ Boost starter-alternator je klju?na komponenta 48 V sustava i ne služi samo kao alternator, nego je tako?er odgovoran za hibridne funkcije. To omogu?uje uštede goriva koje su prethodno bile rezervirane za visokonaponsku hibridnu tehnologiju. Po prvi put, EQ Boost starter-alternator tako?er je odgovoran za kontrolu broja okretaja u praznom hodu.
Hibridne funkcije uklju?uju prednabijanje, obnavljanje energije, namještanje to?ke optere?enja, krstarenje i prakti?no neuo?ljivo ponovno pokretanje motora sa start/stop funkcijom.

Zbog toga što je uklonjen remenski pogon sekundarnih komponenata na prednjem dijelu motora, dužina ugradnje novog šest-cilindri?nog motora je tako?er zna?ajno smanjenja u odnosu na konvencionalne šest-cilindri?ne motore. To stvara prostor za sustav naknadnog tretmana ispušnih plinova koji je ugra?en u blizini motora, koji je time posebno u?inkovit. Filtar ?estica je jedini dio sustava kontrole emisija koje se nalazi u podnici vozila.

Specijalno akusti?no iskustvo osigurano je zahvaljuju?i opcijskom, podesivom AMG Performance ispušnom sustavu. Promjenjive, podesive zaklopke ispuha pružaju opciju promjene zvuka vozila pritiskom na tipku. Ovisno o programu vožnje, karakteristike zvuka se mijenjaju izme?u diskretnih i emotivnih.

Maksimalno držanje podloge: potpuno promjenjivi 4MATIC+ pogon na sve kota?e
Novi GLE 53 4MATIC+ Coupé opremljen je s potpuno promjenjivim AMG Performance 4MATIC+ pogonom na sve kota?e za maksimalno prianjanje i dinamiku. Inteligentno upravljanje promjenjivo povezuje stalno pokretanu stražnju osovinu s prednjom osovinom i kontinuirano prora?unava optimalnu raspodjelu okretnog momenta – ovisno o situaciji u vožnji i željama voza?a. Time ovaj pogon na sve kota?e poboljšava uzdužnu dinamiku kao i držanje podloge i popre?nu dinamiku. Rezultat su još snažnija ubrzanja iz mirovanja i optimalno prianjanje u zavojima ili na skliskim površinama.

Još više dinamike i emocija: AMG SPEEDSHIFT TCT 9G
AMG SPEEDSHIFT TCT 9-stupanjski automatski mjenja? (TCT = Torque-Clutch Transmission) osigurava emocionalne promjene stupnjeva s ekstremno kratkim vremenima prebacivanja. Optimalno je podešen za motor i obe?ava agilno kretanje koje je tipi?no za AMG, zajedno s brzim promjenama stupnjeva – bilo automatski, ili ru?no preko poluga na upravlja?u. Prebacivanja stupnjeva prema gore ili dolje provode se trenutno. Pogotovo u „Sport+” programu vožnje i ru?nom režimu rada, mjenja? ima brzi odziv. Višestruka prebacivanja u niže stupnjeve omogu?uju brza me?u ubrzanja.

Inteligentna kontrolna elektronika: AMG DYNAMIC SELECT
GLE 53 4MATIC+ Coupé ima sedam programa vožnje: razine „Slippery”, „Comfort”, „Sport”, „Sport+” i „Individual” nadopunjene su s dvije specifi?ne terenske postavke: „Trail” i „Sand”. AMG DYNAMIC SELECT prilago?ava važne parametre, kao što su odziv motora i mjenja?a, karakteristike pritiskanja papu?ice gasa i upravlja?a, tvrdo?u ovjesa ili ?ak zvuk vozila. Uz odabir preko prekida?a na središnjoj konzoli ili opcijski AMG tipki na upravlja?u, programi se prikazuju na plo?i s instrumentima i multimedijskom zaslonu.

• „Slippery”: optimiziran za skliske uvjete na cesti, sa smanjenom snagom i ravnom krivuljom okretnog momenta za dojam vožnje koji je usmjeren prema stabilnosti.
• „Comfort”: udobna i štedljiva vožnja, npr. zahvaljuju?i ranijem prebacivanju u više stupnjeve prijenosa. Ovjes i upravljanje su postavljeni s naglaskom na udobnost.
• „Sport”: sportske karakteristike zahvaljuju?i agilnijem odzivu na pritisak papu?ice gasa, kra?im vremenima prebacivanja stupnjeva, ranijim prebacivanjima u niže stupnjeve i zna?ajno emotivnijim promjenama stupnjeva zahvaljuju?i funkciji dvostrukog aktiviranja spojke. Dinami?nija postava upravlja?a i ovjesa.
• „Sport+”: ekstremne sportske karakteristike zahvaljuju?i još agilnijem odzivu na gas, višem akusti?nom naglasku na dvostruko aktiviranje spojke kod prebacivanja u niže stupnjeve kao i selektivne kontrole momenta od prebacivanja u više stupnjeve s prigušenjem cilindara za optimalna vremena prebacivanja. Viši broj okretaja u praznom hodu za brže kretanje iz mirovanja. Još dinami?nija postava ovjesa, upravlja?a i pogona.
• „Individual”: individualno namještanje pogonskog sustava, mjenja?a, AMG DYNAMICS sustava, ovjesa i ispušnog sustava.
• „Trail”: sigurna vožnja s maksimalnim performansama na mekanim, blatnjavima ili skliskim podlogama.
• „Sand”: sportska postava za najbolje mogu?e držanje i upravljivost na pješ?anim padinama i pustinjskim dinama.

AMG DYNAMICS sustav kontrole dinamike vozila integriran je u AMG DYNAMIC SELECT programe vožnje. U razinama „Basic”, „Advanced” i „Pro”, na primjer utje?e na kontrolnu strategiju ESP® (Electronic Stability Program) sustava ili pogona na sve kota?e. Inteligentna pilotska kontrola predvi?a željeno ponašanje vozila na osnovi akcija voza?a i podataka sa senzora. Spektar se kre?e od ekstremno stabilnog do jako dinami?nog. Dodatno, tu su „Traction” i „Slide” razine u terenskim programima vožnje „Trail” i „Sand” kada je ESP® deaktiviran.

S AMG specifi?nim prikazima: MBUX informacijsko zabavni sustav

MBUX inovativna kontrola i koncept prikaza je standardna oprema u modelu GLE 53 4MATIC+ Coupé te uklju?uje razne AMG specifi?ne funkcije. Sa širokim zaslonom kokpita, plo?a s instrumentima i dodirni zaslon multimedije opti?ki su spojeni u jednu jedinicu. Razne funkcije mogu se tako?er aktivirati preko inteligentne glasom upravljane kontrole „Hej Mercedes”.
Plo?a s instrumentima ima svoje vlastite specifi?ne detalje kao što su AMG po?etni izbornik i ?etiri podesiva stila prikaza: „Classic”, „Sport”, AMG ekskluzivni „Supersport” i „Discreet”. Kada se odaberu AMG specifi?ni DYNAMIC SELECT programi vožnje „Trail” i „Sand”, na plo?i s instrumentima mogu se odabrati i prikazati terenske specifi?ne postavke kao što su nagib i visina. Prekida?i su integrirani u središnju konzolu za prikaz i kontrolu programa vožnje, mjenja?a, ovjesa, ESP® i ispušnog sustava.

Nema puštanja: AMG Performance upravlja?
AMG Performance upravlja? presvu?en crnom nappa kožom sa crvenim kontrastnim gornjim šavovima i crvenom oznakom na 12 sati, kombinira maksimalnu funkcionalnost, visoku kvalitetu držanja i savršenu ergonomiju. Osim s aluminijskim polugama mjenja?a, tako?er impresionira svojim na dodir osjetljivim tipkama koje se intuitivno koriste. Cijeli informacijsko zabavni sustav može se kontrolirati klizanjem prstima.
Inovativne tipke upravlja?a opcijski unaprje?uju upravlja? s okruglim kontrolerom s integriranim zaslonom ispod desne pre?ke upravlja?a, plus dvije okomito pozicionirane tipke sa zaslonom u boji s prekida?ima ispod lijeve pre?ke upravlja?a. To omogu?uje direktno aktiviranje AMG programa vožnje, s drugim AMG funkcijama koje se direktno kontroliraju preko upravlja?a.

Vaš osobni trka?i inženjer: AMG TRACK PACE
Uz opcijski dodatak AMG TRACK PACE, MBUX je unaprije?en s virtualnim inženjerom koji omogu?uje snimanje i detaljnu analizu do 80 za vozilo specifi?nih podataka kao i vremena krugova na zatvorenim stazama izvan javnih cesta. Mnoge od ovih vrijednosti mogu se po želji u stvarnom vremenu prikazati na široko zaslonu kokpita ili na opcijskom head-up zaslonu. Nakon nekoliko odvezenih brzih krugova voza? može koristiti ove podatke za analizu, te po potrebi, poboljšanje svojih vještina vožnje. Dodatno, mogu se izmjeriti i spremiti vrijednosti ubrzanja i usporavanja (npr. 0-100 km/h, ¼ milje, 100-0 km/h).

Voza? može snimiti bilo koje zatvorene i otvorene staze te ih spremiti za kasnije snimanje podataka vozila. Zahvaljuju?i novo razvijenom algoritmu koji odre?uje položaj vozila što je preciznije mogu?e, AMG TRACK PACE ?ak može detektirati kada voza? iza?e sa staze ili ako je staza skra?ena. To se provodi uporabom GPS podataka kao i senzora vozila (ubrzanje, žiroskop, kut upravljanja, brzine kota?a).

Dodatna aplikacija za pametne telefone unaprje?uje AMG TRACK PACE na ovim stazama s funkcijama kao što su video snimanje vožnje, opcije individualizacije za snimljene video zapise i fotografije kao i dijeljenje iskustva na društvenim mrežama.

Kratki pregled tehni?kih podataka:

  Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+ Coupé
Broj cilindara/raspored 6/redni
Zapremina (cm3) 2999
Snaga motora s unutarnjim sagorijevanjem (kW/KS) 320/435
Pri o/min 6100
Snaga EQ Boost (kW/KS) 16/22 KS
Maksimalni okretni moment motora s unutarnjim sagorijevanjem (Nm) 520
Pri o/min 1800-5800
Maks. EQ Boost moment (Nm) 250
Kombinirana potrošnja goriva (l/100 km) 9.3*
Kombinirane CO2 emisije (g/km) 212*
Klasa u?inkovitosti C
Ubrzanje 0-100 km/h (s) 5.3
Maksimalna brzina (km/h) 250**

 

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com