Mercedes EQA: dvije verzije s pogonom na sve kotače dostupne su za naručivanje

0
67
- Advertisement -

Više od 20.000 kupaca već je naručilo EQA od veljače. Sada se obitelji modela pridružuju dva nova člana potpuno električnog kompaktnog SUV-a: EQA 300 4MATIC sa 168 kW (kombinirana potrošnja energije: 15,8 kWh / 100 km, emisija CO2: 0 g / km) i EQA 350 4MATIC s 215 kW (kombinirana potrošnja energije: 15,8 kWh / 100 km, emisija CO2: 0 g / km)1 koji zaokružuje postavu na vrhu; dometi prema NEDC-u su 493 kilometara, prema WLTP-u 400-426 i 409-432 kilometara. Oba modela s pogonom na sve kotače sada se mogu i naručiti. Kasnije tijekom godine slijedi verzija s posebno velikim dosegom.

EQA predstavlja ulaz u potpuno električni svijet vozila Mercedes-EQ. Nakon već uspješno predstavljenog EQA 250 (kombinirana potrošnja energije: 15,7 kWh / 100 km; kombinirane emisije CO2: 0 g / km)1 sa 140 kW i pogonom na prednje kotače, sada su dostupna dva snažna i učinkovita modela s pogonom na sve kotače u obliku EQA 300 4MATIC i EQA 350 4MATIC. Cijene počinju od 426.000 i 452.000 kuna. Bogat asortiman standardne opreme za EQA 300 4MATIC i EQA 350 4MATIC uključuje LED High Performance prednja svjetla s automatskim dugim snopom, EASY-PACK vrata prtljažnika s električnim otvaranjem i zatvaranjem, 18-inčne aluminijske naplatke, ambijentalno osvjetljenje u 64 boje, dvostruki držač za čaše, luksuzna sjedala s četverosmjerno podesivom lumbalnom potporom, kamera za vožnju unatrag za bolji pregled i praktičnost pri manevriranju i višenamjenski sportski upravljač u koži. Također su standardno uključeni intuitivni info-sustav MBUX (Mercedes-Benz User Experience) i sustav za navigaciju s električnom inteligencijom.

- Advertisement -

Praktični paketi opreme

Mercedes je značajno smanjio složenost logike proizvoda za EQA. Umjesto da se moraju odlučiti između preko 100 pojedinačnih opcija, kupci imaju na raspolaganju tri unaprijed konfigurirana paketa s praktičnom orijentacijom:

• Paket Advanced (16.524kn + PDV, uključen u Edition 1) dodaje niz značajki udobnosti i sigurnosti serijskoj specifikaciji za EQA. U unutrašnjosti se dva 10,25-inčna zaslona stapaju u širokozaslonski kokpit. Vozača podržavaju Blind Spot Assist, paket zrcala i parking paket s kamerom za vožnju unatrag.
• Paket Advanced Plus (23.639 kn + PDV kn, uz Edition 1 liniju: 7.115 kn + PDV) temelji se na paketu Advanced i dodatno poboljšava udobnost. Uključuje KEYLESS-GO Convenience paket, THERMOTRONIC dvozonsku automatsku kontrolu klime, audio sustav koji pruža impresivan zvuk i bežično punjenje pametnih telefona.
• Premium paket (35.727 kn + PDV, uz Edition 1 liniju: 19.202kn + PDV) poboljšava opseg Advanced i Advanced Plus paketa dodavanjem panoramskog kliznog krovnog otvora, Burmester® surround zvučnog sustava i Parkirnog paketa s 360 ° kamerama.

EQA je opcijski dostupan u izvedbi Electric Art (6.044 kn + PDV) specifičnoj za Mercedes-EQ. Istaknute boje u sofisticiranom ružičastom zlatu ukrašavaju presvlake i otvore za zrak, dok je element obloge ispred suvozača osvjetljen. Linija opreme također uključuje posebne 18-inčne naplatke od lakih legura. Paket Edition 1, temeljen na AMG Line izvedbi, dostupan je u prvoj godini modela I stoji 54.776kn + PDV

Učinkovit električni pogon

Na prednjoj osovini koristi se asinkroni električni stroj. El. stroj, prijenos s fiksnim omjerom i diferencijalom, rashladni sustav i energetska elektronika čine visoko integriranu, vrlo kompaktnu jedinicu – električni pogonski sklop (eATS).

Uz to, EQA 300 4MATIC i EQA 350 4MATIC imaju električni pogon i na stražnjoj osovini s novorazvijenim sinkronim električnim strojem s trajnom pobudom, izuzetno kompaktnog dizajna. U trajno pobuđenom sinkronom el. stroju rotor izmjeničnog stroja opremljen je trajnim magnetima. Magneti – a time i rotor – prate rotirajuće polje izmjenične struje u namotima statora. Za el. stroj se kaže da je sinkron jer se rotor okreće istom brzinom kao i magnetsko polje statora. Frekvencija je prilagođena brzini koju vozač zahtijeva putem pretvarača frekvencije energetske elektronike. Prednosti ovog dizajna uključuju veliku gustoću snage, visoku učinkovitost i visoku konzistentnost.

U 4MATIC izvedbi, potreba za snagom između prednje i stražnje osovine inteligentno se kontrolira 100 puta u sekundi, ovisno o situaciji u vožnji. Filozofija Mercedes-EQ-a je optimizirati potrošnju korištenjem stražnjeg električnog stroja što je češće moguće, dok asinkroni el. stroj na prednjoj osovini stvara samo minimalne gubitke uzrokovane trenjem pri radu u režimu djelomičnog opterećenja.

    EQA 300 4MATIC EQA 350 4MATIC
Pogon   na 4 kotača na 4 kotača
Električni stroj sprijeda/straga Tip Asinkroni el. stroj (ASM)/
Sinkroni el. stroj sa stalnom pobudom (PSM)
Najveća snaga[1] kW 168 215
Najveći zakretni moment Nm 390 520
Ubrzanje 0-100 km/h s 7.7 6.0
Najveća brzina[2] km/h 160 160
Korisni kapacitet batrije (WLTP) kWh 66.5 66.5
Najveća snaga punjenja, istosmjerna struja kW 100 100
Vrijeme punjenja, DC, 10 – 80% SoC min 30 30
 
Kombinirana potrošnja (WLTP) kWh/100 km 18.5-17.5 18.5-17.5
CO2 emisije (WLTP) g/km 0 0
Kombinirana potrošnja (NEDC) kWh/100 km 15.8 15.8
CO2 emisije (NEDC) g/km 0 0
   
Cijena[3] od kuna 426.000,00 452.000,00

 

- Advertisement -