Moda ili korisnost? I jedno i drugo – Avto magazin TV – hibrid s daleko najmanjom potrošnjom

0
102
- Advertisement -
Predstavljanjem nove generacije crossovera HR-V, Honda je zakoračila u mondeni dio tržišta automobila koji nerijetko zahtijeva brojne kompromise korisnika. Ipak, Honda nije zaboravila na jednostavnost korištenja i brojna praktična rješenja po kojima su poznati i drugi automobili iz njihove modelske palete, jer se HR-V može pohvaliti i iznimno štedljivim hibridnim pogonskim sklopom, ‘čarobnim’ sjedalima i izvrsnom ergonomijom.
Kao što je i obećano, slijedi predstavljanje Hondinog pogonskog sklopa. Uglavnom, radi se o hibridnom pogonskom sklopu koji se sastoji od 1,5-litrenog atmosferskog benzinskog četverocilindričnog motora snage 79 kilovata, pogonskog elektromotora snage 96 kilovata i generatora snage 70 kilovata, koji svoju snagu prenose na prednjim kotačima putem bezstupanjskog elektroničkog automatskog mjenjača.
Ovaj pogonski sklop može se izmjenjivati ​​između tri dostupna načina vožnje. Prvi je isključivo električni pogon, koji se uglavnom koristi za pokretanje, niske brzine i „jedrenje.“ U ovom slučaju, pogonski elektromotor se napaja energijom iz litij-ionske baterije i izravno pokreće vozilo. Ali zbog malog kapaciteta baterije, ovaj način je dostupan samo za nekoliko stotina metara vožnje odjednom. Drugi način je hibridni pogon, kod kojeg benzinski motor opskrbljuje elektromotor u ulozi generatora, jer proizvodi električnu energiju za pogonski elektromotor. U ovom slučaju, benzinski motor ne djeluje izravno na kotače. Razlog ove indirektnije i kompliciranije vožnje je tiša vožnja, pogotovo u urbanoj sredini, jer prebacivanje pogona na benzinski motor može biti puno osjetnije i nemirnije.

HR-V koristi ovaj mod pri jačim ubrzanjima i srednjim brzinama.Treći način vožnje je isključivo na benzinskom motoru koji se koristi kada je učinkovitost motora s unutarnjim izgaranjem najveća. To je pri stalno većoj brzini, kao što je vožnja autocestom. U ovom su slučaju benzinski motor i pogonski kotači spojeni preko premosne spojke, a elektronika simulira rad automatskog mjenjača, iako on ima samo jedan stupanj prijenosa.
- Advertisement -