Nevera za snijeg i led spremna! Hladno?a i glatka podloga joj ne smetaju. Kako se najbrži automobil na svijetu pokazao na snijegu i ledu? Hladno u zraku, vru?e pri srcu

0
438

Rimac Nevera po snijegu i ledu, kod Arkti?kog kruga u Švedskoj. KAKVE SAMO FOTKE! Ovako što se vi?a jedino na filmu. Tijekom zimskog testiranja najbržeg elektri?nog automobila na svijetu s gotovo 2000 konja snažnim i dva milijuna vrijednim cestovnim bolidom “sve se odvijalo kao po špagi”!

Mate Rimac: – Sad znamo da svi sustavi mogu pouzdano raditi ?ak i u ekstremnim uvjetima

Puna dva tjedna odvijala su se zahtjevna testiranja u Pirelli Centru Sottozero na vrhu Skandinavije. Serijski model bit ?e dostupan samo u ograni?enoj koli?ini od 150 primjeraka.

Dostiže maksimalnu brzinu od 412 km/h i potrebno mu je samo 1,85 s za ubrzanje s mjesta do 100 km/h.

Kako su dnevne temperature bile neuobi?ajeno visoke ove godine u blizini Arkti?kog kruga, Rim?ev testni tim je proveo testove no?u kada je “udarila” ekstremna hladno?a. Puno toga se ispitivalo na temperaturama nižim i od 30 stupnjeva Celzijusa. Testirao se tako protublokiraju?i sustav ko?enja, elektroni?ka kontrola stabilnosti i vektoriranje zakretnog momenta na prototipu automobila. Test u zahtjevnim uvjetima tako?er je potvrdio rezultate dobivene tijekom vožnje na normalnim temperaturama i testovima u komori.

Svi sustavi i kod najve?ih hladno?a funkcioniraju besprijekorno

Testni voza?i Neveru su “jurili” po snijegu i ledu na preporu?enim zimskim gumama – Pirelli P Zero Winter, s posebnom oznakom na bo?noj strani, koja ozna?ava zajedni?ki razvojni rad Pirellija i Rimca. Miroslav Zrn?evi?, glavni pokreta? ispitivanja i razvoja, rekao je: – „Ispitivanje na podlozi niske adhezije omogu?uje nam dosljedno i to?no promatranje rada sustava na niskim temperaturama. Stvari se odvijaju posve druk?ije nego na asfaltu. Nakon ova dva tjedna testiranja, sretni smo rezultatima koje smo postigli. Ovo je bilo tako izazovno. Vožnja tijekom no?i, uga?anje razli?itih sustava dok pokušavate ostati usredoto?eni na sve ono što je valjalo provjeriti. Bilo je vrijedno truda! Može bo?no, zanosi se, postiže velike brzine, upravljivost mu je kao u reli automobila, a može biti 100 posto siguran i miran. I sve to u rukama nekoga tko je možda i vrlo ograni?en iskustvom. Naša ekipa odradila je sjajan posao! Nevera je spremna i za snijeg i led!”

Brzina i ubrzanja: bez komentara

Mate Rimac, izvršni direktor Rimac grupe bio je oduševljen:
– „Za nas je ovaj proces testiranja na hladnom vremenu bio prilika da razvijemo Neveru do savršenstva prije nego što je kupci upoznaju za nekoliko mjeseci. ?ak i nakon dva tjedna provedena na temperaturama i ispod -15 °C i prili?no zahtjevnog režima testiranja, naš prototip je radio 100 posto tijekom cijelog procesa evaluacije. Sad znamo da svi sustavi mogu pouzdano raditi ?ak i u ekstremnim uvjetima.”

Rimac je dodao kako su željeli razviti automobil koji se može voziti i u kojem jednako mogu uživati obi?ni voza?i, a i najiskusniji trka?i.
– „Pronalaženje ravnoteže izme?u osiguravanja sigurne vožnje u automobilu s 1408 kilovata koje osiguravaju ?etiri neovisna elektromotora, uz podešavanje šasije kako bi se osigurala osjetljiva fleksibilnost na rubu, bio je naš cilj od prvog dana. Nakon završne faze testiranja, mogu re?i da smo s Nevera postigli baš to.”

Nevera ?e biti dostupna u “butik” koli?ini sa samo 150 primjeraka. Motore, koji zajedno dosežu 2360 Nm okretnog momenta, pokre?e baterija od 6960 ?elija kapaciteta 120 kilovat sati. Prema neovisnim mjerenjima, hrvatski hipersportaš bit ?e najbrži serijski automobil na svijetu. Dostiže maksimalnu brzinu od 412 kilometara na sat i potrebno mu je samo 1,85 sekundi za ubrzanje s mjesta do 100 kilometara na sat. Ima li još što za dodati?

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com