Nije bitno što kupuješ, nego od koga kupuješ polovnjaka – nema više „ma?ka u vre?i“, jer svakom se zna „krvna slika“, do najsitnijeg detalja

0
564

Digital Takeover na tržištu rabljenih donosi „Neostar“ start up kompanija koja je razvila brzo rastu?u aplikaciju za prodaju rabljenih automobila koja kupcima jam?i transparentnost i sigurnosti. U samo 6 mjeseci napravili su strelovit rast, a potencijala ima, jer samo u Hrvatskoj godišnje gotovo pola milijuna auta promijeni vlasnika.

Meteorski uspjeh polu?ila je start up kompanija „Neostar“. U samo šest mjeseci razvili su digitalnu platformu za prodaju rabljenih automobila i naprosto uspjeli. Gotovo pola milijuna vozila u Hrvatskoj godišnje promijeni vlasnika, a u najve?em broju slu?ajeva nitko se ovim poslom nije bavio sustavno i organizirano. Prema rije?ima Dimitrija Trbovi?a, predsjednika Uprave „Neostara“ neshvatljivo je da tako krupan biznis prolazi ispod radara ozbiljnih kompanija. – Mi smo odlu?ili uloviti se u koštac s ovim biznisom i u?initi ga posve jednostavnim, prepoznatljivim, sigurnim i transparentnim. Digitalno je vrijeme, a svijet elektronike ne poznaje propuste, prevare, manipulacije i neželjene situacije. Ako želite da vam pro?e digitalna aplikacija, da bude korištene i u?inkovita, morate zadovoljiti navedene klju?ne uvjete, kazao je Dimitrije Trbovi? na prigodno održanoj press konferenciji nakon samo pola godine rada.

U ovoj novoj kompaniji imaju razloga za slavlja, jer po?etna me?uvremena daju im za pravo da se vesele i da obznane kako su uspjeli sa svojom posve novom aplikacijom koju su razvijali dulje vrijeme. Uspjeli su u onome što je svim znalcima tržišta polovnjaka najvažnije i najbitnije. Biti siguran u to što kupujete zakon je ovog biznisa koji je rijetko kad bio ispunjen. Stoga je vrijedilo nepisano pravilo kod kupnje rabljenih automobila da je važnije od samog vozila dobro znati njegova vlasnika. Nerijetko je nabavka rabljenog preko oglasnika, na sajmovima automobila, od posrednika… kupovina „ma?ka u vre?i“. Koliko se samo prevarantskih pri?a da ispri?ati, od skidanja kilometara, preko lažiranja servisnih podataka, stanja vozila, limarskih radova koji su nerijetko uklju?ivali i korištenje debelih naslaga kita, ?ak i novina. No to je jedna dobro znana pri?a kojoj su u Neostaru odlu?ili dosko?iti i zapravo se ponašati poput dobrog vlasnika, onog prvog, brižnog. Onog kojeg zna kupac i ne samo njega, ve? i vozilo koje je vozio godinama. Upravo na takvom konceptu, samo bitno proširenom gdje cijela jedna kompanija jam?i za stanje automobila, gdje se to?no zna anamneza vozila, svaki servis, svaki ve?i popravak na njemu, gdje vam nude jamstvo i zaštitu od eventualnih nepravilnosti. Ukratko, „Neostar“ ne želi biti ništa drugo nego poznati prodavatelj, „vlasnik“ koji ne skriva ni jedan jedini detalj o vozilu kojeg imaju na svojoj prodajnoj listi. Trenutno takvih u opticaju imaju približno 3000, a do sada su sklopili nešto malo više od 1000 kupoprodajnih ugovora.

Zvu?i pomalo nevjerojatno, Neostarova aplikacija se u samo pola godine ostvarila sedam milijuna pregleda, 10.000 imaju aktivnih i korisnika aplikacije, a njih 8800 je i registrirano. Ako ste mislili da su njihovi korisnici mladi ljudi, prevarili ste se. Nevjerojatna je mo? digitalnih komunikacija koje se na ovom segmentu ravnopravno prate me?u svim generacijama. Po starosnim skupina to izgleda ovako: oni od 25 do 34 godine ?ine 26 posto ukupne publike, oni od 35 do 44 dvadeset posto, a od 45 do 54 ?ine osamnaest posto. Sve to daje krila nevjerojatno ambicioznom timu iz „Neostara“ koji svakodnevno obilazi sve više i više zainteresiranih suradnika i prodavatelja koji žele da svi oni zajedno ostanu kupcu u dobrom sje?anju i da rizik kupovine starih automobila u?ine ?im manjim. Sli?ne aplikacije na mala se vrata javljaju i u manjem broju razvijenih zemalja, s trendom širenja, a najpoznatija je ona britanska „Cinch“ koja u ponudi ima svega 2894 rabljena, ali sjajno odabrana i pripremljena za prodaju. Upravo iskustva ove engleske tvrtke koja u dušu zna svaki automobil koji prodaje predstavljaju i putokaz za ekipu koja sjedište ima u Velikoj Gorici. „Cinch“ fascinira relativno skromnom brojku polovnjaka koje imaju u trenutnoj prodaji, no to nije nimalo neobi?no. Kako nam govori Dimitrije Trbovi?, svaki auto koji se na?e na njihovoj prodajnoj listi prošao je sito i rešeto i ne može se tek tako do?i na listu koju kontroliraju i nude u „Neostaru“. – Bit našeg biznisa je biti pošten. Ne samo da nas na to tjera tradicionalna poslovna etika, ve? i digitalni model koji naprosto je superioran, koji je svemo?an, koji je kristalno jasan i gdje nema muljanja, skrivanja nedostataka i tko zna kakvih sve ne nepodopština. Samo aplikacija koja je fer, koja je brza, jasna i pregledna ima šanse za uspjeh. Mi smo prezadovoljni našim po?etnim rezultatima i ve? razmišljamo da internacionaliziramo aplikaciju. Vjerojatno ?emo prvo krenuti prema razvijenom nizozemskom tržištu. Ako se dan prema jutru poznaje, moglo bi biti jako dobro s ovim poslom.

Za društvo iz „Neostara“, uglavnom nevjerojatno entuzijasti?nih, radišnih i mladih samo nebo je granica. Odli?ni rezultati koji postižu daju im energiju i iz dana u dan ovaj biznis poprima sve ozbiljnije konture. Kako ga najjednostavnije opisati? Kako uop?e do?i u priliku da „Neostar“ prodaje vaš rabljeni auto? Kako biti na kraju zadovoljan, a pri tome ne gubiti pretjerano puno vremena, živaca i energije?

„Lete?a ekipa“ procjenitelja i pregledava?a vozila odazvat ?e se na iole ozbiljniju ponudu prodavatelja rabljenih. To naravno možete u?initi putem aplikacije koja sadrži i svojevrsni mali oglasnik. Ako vaš rabljeni zadovolji navedene klju?ne kriterije sklapaju se ugovori, a cijela povijest, stanje, podaci…, završavaju u ponudi koja je dostupna svim korisnicima aplikacije. A na njoj možete virtualno vidjeti ama baš sve, od op?eg stanja pa sve do najsitnijih i teško uo?ljivih ošte?enja. Uz to nude se i kreditne i lizing usluge, a i one servisne s to?no izra?unatim eventualnim troškovima servisa, baš kao i samih servisera u vašoj bližoj ili daljoj okolici.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com