Nissan potvr?uje: Nismo i GT-R, recept za performanse koje ostavljaju bez daha

0
481

Nissan je nedavno pozvao predstavnike medija na trka?u stazu EuroSpeedway Lausitz u Njema?koj i obližnje ceste s jednim ciljem: predstavljanje preciznog inženjeringa novog Nissana GT-R NISMO za 2020. u regiji koja to najbolje može pokazati.
Diljem svijeta može se prona?i mnoštvo nevjerojatnih lokacija za vožnju, ali samo ?e u Njema?koj voza? mo?i doživjeti kombinaciju brzih cesta i staza koje mogu na najbolji na?in prikazati „apsolutne trka?e performanse” modela GT-R NISMO.

Naslije?e
Nissan GT-R NISMO za 2020. kombinacija je dvaju najvažnijih Nissanovih oznaka: GT-R – predstavlja 50 godina povijesti, naslije?a, uspjeha u utrkama i obožavatelje diljem svijeta – i NISMO, NISsan MOtorsports International Co., Nissanov interni odjel za razvoj modela visokih performansi ?iji su cilj ekstremne performanse, koje postižu usavršavanjem i najsitnijih detalja. U skladu s onim što predstavlja NISMO, model GT-R NISMO za 2020. ekstremnija je verzija modela GT-R stvorena za vožnju na trka?oj stazi, sazrela zahvaljuju?i rigoroznom usavršavanju koje joj je dalo okretnije i bolje performanse za vožnju prometnicama.

Kod modela GT-R NISMO za 2020. naglasak je na potpunoj ravnoteži. Novi turbopunja?i dokazani na utrkama, poboljšana kontrola promjene brzina, lakše komponente, smanjena ukupna masa, poboljšane ko?nice, kota?i i gume – sve je to pridonijelo smanjenju vremena kruga za ?ak 2,5 sekunde na Nissanovoj razvojnoj stazi. Osim toga, poboljšana je i standardna stabilnost modela GT-R pri velikim brzinama, ?ak i pri brzini od 300 km/h. U nastavku je opisano kako je Nissan postigao to nevjerojatno poboljšanje.

Kaizen kao inspiracija
Savršenstvo se postiže upornoš?u. Stalna potreba za razvojem i usavršavanjem – to je kaizen. Kaizen je u središtu modela GT-R NISMO, na?in razmišljanja koji je obuzeo cijeli tim i potaknuo žene i muškarce zadužene za razvoj tog automobila da stalno traže nove izazove. Pokazali su znatiželju i zapitkivali se „što kad bismo” pri osmišljanju svakog pa i najmanjeg detalja. Mala poboljšanja sama po sebi možda se ne ?ine važnima, ali kad ih se poveže u cjelinu razlika je svakako vidljiva. Tako se razvija karakter automobila. Nije sve u brojevima i performansama, važan je i cjelovit u?inak – kako se GT-R NISMO sjedinjuje s voza?em pri vožnji omiljenom cestom ili stazom.

Zasluge tima pod Tamurinim vodstvom
Hiroshi Tamura voditelj je razvoja i od milja prozvan „gospodin GT-R”, a u Nissanu radi ve? više od trideset godina. Posve?en je razvoju i poboljšanju modela GT-R te je sudjelovao u gotovo svakom koraku razvoja tog modela.
Njegova ljubav prema Nissanovu najlegendarnijem sportskom automobilu zapo?ela je rano. 2000. godine, kad mu je bilo samo deset godina, gledao je kako Takahashi Kunimitsu svoj trka?i plavo-bijeli Skyline GT-Rna legendaran na?in dovodi do cilja na vrlo mokroj stazi Fuji Speedway te pobje?uje snažne rivale kao što je Mazda RX3. Tamura je u tom trenutku znao da ne želi samo gledati GT-R, ve? i sudjelovati u njegovu uspjehu.

Danas Tamura osigurava da GT-R raste iz godine u godinu i ostaje iznad konkurencije, što uklju?uje najskuplje superautomobile, a u nekim slu?ajevima i hiperautomobile.
Utrkivanje dovodi do poboljšanja, a tako je i kod modela GT-R NISMO za 2020. Kao i kod utrkivanja, preciznost je klju? najboljih performansi. Svaki VR38DETT od po?etka do kraja u posebnoj ?istoj sobi ru?no sastavljaju vrhunski tehni?ari poznati pod imenom takumi. Ta nekolicina elitnih tehni?ara sastavlja složeni pogonski sklop straš?u i preciznoš?u istinskih umjetnika. Baš kao što i umjetnici potpisuju svoje radove, tako i svaki takumi potpisuje svoj rad pri?vrš?ivanjem posebne aluminijske plo?ice na prednji dio svakog motora koji zadovolji njihove standarde.

Novi turbopunja?i ovog automobila isti su kao oni koji se trenuta?no upotrebljavaju na GT3 trka?oj verziji modela GT-R. U njima je upotrijebljen kota? turbine s 10 lopatica (jedna manje nego na trenuta?nom modelu) koje su tanje za 0,3 milimetara. To pridonosi smanjenju mase od 14,5 % pa tako i smanjenju inercije (za 24 %) ?ime se pove?ava odziv motora. Gubitak jedne lopatice doveo bi do smanjenja stope protoka pa je to sprije?eno novom stražnjom plo?om koja sprje?ava protjecanja ispušnih plinova iza lopatice, što je znatno poboljšalo u?inkovitost protoka. U najnovijoj analizi protoka i optere?enja posebna je pozornost posve?ena stvarnom dizajnu i profilu lopatica. Njihov novi oblik poboljšava u?inkovitost u pogledu ispušnih plinova kako bi se potaknuo protok te poboljšale reakcije i ubrzanje, kao i me?uubrzanja u svim stupnjevima prijenosa.

Na grafikonu u nastavku prikazana su poboljšanja automobila u odnosu na prethodni model GT-R NISMO, uz ubrzanje od 110 km/h i 4000 o/min u ?etvrtoj brzini (ru?no mijenjanje brzina). Odziv je neposredan i odmah se osjeti. Na grafikonu je prikazano poboljšanje odziva motora od 20 % dok voza? pove?ava pritisak na papu?icu gasa od 0 % do potpunog pritiska. Iako se snaga nije promijenila i iznosi 441 kW (600 KS), rezultat je izravniji osje?aj koji dodatno poboljšava op?a svojstva ru?no sastavljenog motora VR38DETT.
Promijenjen ispušni sustav od titana sad u kabinu donosi snažniji, ali ne nametljiv, zvuk.

Ru?no polirani krajevi prepoznatljiv su znak tog laganog sustava.
Kad je u trka?em na?inu rada (R), poboljšani 6-brzinski prijenos s dvostrukom spojkom sad agresivnije i intuitivnije mijenja brzine zahvaljuju?i novom algoritmu za prilagodljivo upravljanje brzinama (Adaptive Shift Control, ASC). Taj algoritam odabire najbolju brzinu za sve uvjete vožnje i može se posebno osjetiti tijekom ko?enja i približavanja zavojima, kad je linija vožnje preciznija, a promjene u niže brzine brže, ?ime se smanjuje podupravljanje. Održavanjem viših okretaja motora prebacivanjem u niži stupanj prijenosa, poboljšano je i ubrzanje pri izlasku iz zavoja.

Imaju?i na umu unaprje?enje aerodinami?nih svojstava, došlo je do potpune revolucije dizajna modela GT-R NISMO za 2020. Promjene su u potpunosti funkcijske, primjerice u?inkovitije rashla?ivanje glavnih podru?ja kao što su prostor za motor i ko?nice, sve bez negativnog u?inka na koeficijent otpora od 0,26.

Ovaj najsnažniji i najekskluzivniji GT-R model od drugih se isti?e i zbog koli?ine uglji?nih vlakana u cijelom automobilu. Ve?ina je komponenata lakša u usporedbi s trenuta?nim modelom. To uklju?uje prednji i stražnji branik, prednje odbojnike (-4,5 kg), poklopac motora (-2 kg), krov (-4 kg), bo?ne letvice, prtljažnik i stražnji spojler. Slijede?i na?elo kaizen, svaka je komponenta poboljšana da bi se smanjila masa, pove?ao aerodinami?ki potisak i poboljšala aerodinami?na svojstva. Samo su ti vanjski dijelovi zajedno pridonijeli smanjenju mase od 10,5 kg, ?emu treba pridodati i smanjenje od gotovo 20 kg postignuto poboljšanjima i novim komponentama.

Najzna?ajnije mjesto na kojem su upotrijebljena uglji?na vlakna jest krov. Jedna od novosti u verziji za 2020., krov od uglji?nih vlakana, znatno smanjuje masu ondje gdje je to najpotrebnije, snižavaju?i težište automobila za poboljšane vozne osobine i osje?aj u vožnji. Sam krovni panel napravljen je tehnikom koja je upotrijebljena po prvi puta na svijetu, odnosno kombiniranjem postupka oblikovanja kompresijom predimpregniranih materijala (Prepreg Compression Molding) sa sendvi?-strukturom uglji?ne plo?e i lagane tvrde pjene. To uglji?noj strukturi omogu?uje ?vrš?e i laganije tkanje, ?ime se poboljšava zvu?na izolacija i postiže upe?atljiv izgled. Druge su promjene u konstrukciji od uglji?nih vlakana otvori na poklopcu motora koji su sad ukomponirani u strukturu.

Dizajn novih odbojnika uvelike je nadahnut trka?im automobilom GT3 GT-R. Sad su na njima smještene rešetke koje pove?avaju aerodinami?ki potisak na prednji kraj za 7 kg bez stvaranja dodatnog otpora. Ventilirani odbojnici testirani su u zra?nom tunelu te isto tako omogu?uju nesmetan protok zraka uzduž karoserije te izbjegavanje stvaranja turbulencija na stražnjem kraju, ?ime se poti?e još ve?a stabilnost pri velikim brzinama. Kao višefunkcionalna zna?ajka olakšavaju i protok vru?eg stla?enog zraka iz prostora za motor i izvan njega.

Nissan GT-R NISMO za 2020. dostupan je u metalik crvenoj boji, bisernoj crnoj, ?etveroslojnoj srebrnoj i troslojnoj bisernoj bijeloj. Sve boje uklju?uju crne retrovizore kojima se automobil razlikuje od drugih GT-R modela.
Nissan je sura?ivao s Brembom, talijanskim proizvo?a?em ko?nica, kako bi stvorio posve nove ko?nice za GT-R NISMO za 2020. Posebna velika kliješta u kombinaciji s uglji?nim kerami?kim rotorima sa svojih su 410 mm (16,1 in?a) s prednje strane i 390 mm (15,3 in?a) sa stražnje strane najve?a ikad ugra?ena u neki japanski automobil vrhunskih performansi.

Prednja kliješta sa šest klipova i stražnja s ?etiri iznimno su ?vrsta. Njihova posve nova konstrukcija omogu?uje znatna poboljšanja vremena reakcije pri ko?enju. Time se dobiva odzivnija i progresivnija ko?nica koja boljim povratnim informacijama omogu?uje preciznije doziranje snage ko?enja. Rezultat je mogu?nost bržeg i u?inkovitijeg smanjenja brzine uz održavanje otpornosti na slabljenje djelovanja ko?nica.

Najve?a su prednost struktura samih rotora od uglji?nih vlakana i silicijevog karbida. Omogu?uju ukupno smanjenje neovješene mase za 16,3 kilograma. Smješteni na plutaju?e aluminijske bubnjeve, novi rotor i predimenzionirana kliješta nadopunjeni su posebno osmišljenim ko?ionim plo?icama koje stvaraju ve?u razinu trenja u cijelom operativnom rasponu. Plo?ice daju i ?vrš?i, sigurniji osje?aj na papu?ici.

Hla?enje prednjih rotora poboljšano je promjenom kuta pod kojim su ugra?eni dovodi zraka, ?ime se omogu?uje usmjeravanje ve?e koli?ine zraka prema njihovom središtu. Na kraju, kliješta su uronjena u žutu boju otpornu na toplinu koja može podnijeti temperature ve?e od 1000 Celzijevih stupnjeva i otporna je na blije?enje uslijed ?este upotrebe i ponavljanih temperaturnih razlika.

Ovjes modela GT-R NISMO za 2020. podešen je da bi se poboljšala stabilnost u zavojima (bo?na G sila) uz poboljšani vodoravni kut vozila i udobniju vožnju. Upravljanje je linearnije i preciznije no ikad te su potrebne tek minimalne korekcije ?ak i pri brzinama od 300 km/h.

Ekskluzivni 20-in?ni RAYS kota?i od lijevanog aluminija zajedno su 100 grama lakši i odlikuju se novim dizajnom s devet krakova koji poboljšava ?vrsto?u usprkos smanjenju mase. Bijelo-crveni NISMO logotip dijamantne obrade na naplatcima ozna?uje njihovu ekskluzivnost.

Novodizajnirane Dunlop gume odlikuju se novim spojem od gume, 7 % bojim prianjanjem i gaznom površinom koja na prednjim gumama ima jedan utor manje, ?ime se kontaktna površina pove?ava za 11 %. Rame gume neznatno je zaokruženije kako bi pri naginjanju automobila u zavoju više gumene površine bilo u kontaktu s tlom, ?ime se dobiva bolje prianjanje. Sveukupna bo?na sila guma pove?ana je za 5 %. Time se poboljšava i otpor na upravlja?u u smislu pra?enja ravne linije i stabilnosti u usporedbi s trenuta?nim modelom, bez u?inka na performanse otpora kotrljanja guma.

Bilstein DampTronic amortizeri automobila pažljivo su prera?eni i u povratnom hodu (20 % mekši) i kompresiji (5 % mekši) kako bi se uzelo u obzir ukupno smanjenje mase od gotovo 30 kilograma. Preina?eni omjer ublažavanja udarca pridonosi linearnijem otporu na upravlja?u i pove?anju sposobnosti prianjanja uz cestu.

Na?elo kaizen primijenjeno je i kako bi se posvetila ve?a pozornost pojedinostima u pogledu šasije i njezine konstrukcije, Posebna vrsta spoja izme?u varova na šasiji i karoseriji pridonosi osje?aju ?vrš?e šasije, ve?oj stabilnosti na lošoj podlozi i ve?oj preciznosti svih komandi kad automobil radi punom snagom.

U kabini su ekskluzivna GT-R NISMO prednja sjedala koje je dizajnirao Recaro poboljšana za verziju za 2020. kako bi bolje obujmila voza?a i suvoza?a (nisu dostupna u SAD-u i Kanadi). To se postiže troslojnom strukturom u kojoj uglji?na vlakna okružuju glavni unutrašnji dio da bi se poboljšala potpora gornjeg dijela tijela. Dodatkom temeljne strukture okvira karbonskoj školjki pove?ana je otpornost na izvijanje sjedala (oko 20 %), ?ime se izbjegava uvijanje pri prolascima kroz zavoje te osigurava ve?a potpora pri ko?enju. To nije negativno utjecalo na masu: svako je sjedalo lakše za 1,4 kilograma.

Dostupna je samo jedna kombinacija boja – crna koža s crvenim detaljima, specifi?na za NISMO. Umetci sjedala su od crvene umjetne brušene kože, dok su upravlja?, instrumentna plo?a i rub krova presvu?eni tamnosivom alkantarom.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com