Nova generacija zimskih guma: Continental WinterContact TS 870 i TS 870 P

0
2217

Iako se vidljivo poboljšanje performansi premium guma iz vrha ponude može ?initi jedva mogu?im, Continentalovi inženjeri još su jedanput nadmašili sami sebe. Na tržištu ?e se ove zimske sezone pojaviti dva nova uzbudljiva proizvoda: nasljednici serijskih pobjednika i najpreporu?ivanijih proizvoda na nezavisnim testovima guma: WinterContact TS 870 i WinterContact TS 870 P.

WinterContact TS 870: savršen izbor za srednje velika vozila
Nasljednica nagra?ivane gume WinterContact TS 860, za koju mediji koji prate zbivanja iz struke imaju samo rije?i hvale, spaja vrhunske zimske vozne osobine s izvrsnim svojstvima u mokrim vremenskim uvjetima. WinterContact TS 870 potpuno je nov proizvod, razvijen iz temelja kad je rije? o strukturi, dizajnu profila gaznog sloja i smjesi. Rezultat je model koji u izravnoj usporedbi ima tri posto kra?i put ko?enja na ledu i pet posto bolje upravljanje na snijegu. S obzirom na proturje?ne ciljeve s kojima se razvojni inženjeri redovito suo?avaju kad je rije? o svojstvima važnim za sigurnost u odnosu prema ekološkim performansama, napredak koji su postigli u oba podru?ja dojmljiv je: pove?anje kilometraže od deset posto prati smanjenje otpora kotrljanja za dva posto.

Novorazvijene 3D me?usobno isprepletene lamele za bolje prianjanje
Za proizvo?a?a se neke od prednosti ovog dizajna ogledaju u novorazvijenim 3D me?usobno isprepletenim lamelama koje stvaraju još ve?e džepove za snijeg u gaznom sloju jer se najbolje prianjanje na snijegu postiže snijegom o snijeg.
Što to to?no zna?i? Snijeg ulazi u profil gaznog sloja gdje se „zbija“, a zatim se taj zbijeni snijeg u gumama preple?e sa snijegom na cesti. Što bolje profil gaznog sloja zadržava zbijeni snijeg, to je bolje prianjanje guma. Tu Continental primjenjuje tehnologiju SnowCurve+.

Gume s tom tehnologijom imaju posebnu strukturu zida od ureza koji se preple?u sa zbijenim snijegom na više od tisu?u to?aka u gaznom sloju. To pruža ve?e prianjanje i omogu?uje bolji prijenos sila ko?enja, posebno pri skretanju. Kako bi dodatno skratio put ko?enja na skliskim zimskim cestama, Continental je pove?ao broj blokova gaznog sloja u dijelu gume WinterContact TS 870 u dodiru s cestom za ?ak deset posto. Rubovi i lamele u tim blokovima djeluju poput brisa?a vjetrobranskih stakala, brzo raspršuju?i bljuzgu i osiguravaju?i dobro prianjanje na ledom prekrivenim površinama.

Urezi u obliku slova V unaprije?eni valovitim središnjim urezom koji se proteže oko gume
Guma WinterContact TS 870 posjeduje profil gaznog sloja u obliku slova V koji su usvojili mnogi proizvo?a?i guma. No zapanjuju?a je inovacija to što urezi u obliku slova V teku prema valovitom središnjem urezu koji se proteže oko gume, što Continentalovoj novoj gumi specijaliziranoj za zimske uvjete pruža potpuno druk?iji izgled od guma ve?ine konkurenata. Ali ni to nije sve: kombinacijom hidroureza i središnjeg ureza razvojni inženjeri postigli su još brže istiskivanje vode tijekom vožnje po kiši. To pruža još u?inkovitiju zaštitu od akvaplaninga i dodatno poboljšava performanse ko?enja na mokroj cesti. Još jedan ?imbenik koji pridonosi kra?em putu ko?enja jest novorazvijena smjesa gaznog sloja koja, kao i u prethodnom modelu, nosi naziv Cool Chili. Smjesa posebnih smola pruža bolje prianjanje i kra?i put ko?enja po mokroj cesti, ujedno smanjuju?i otpor kotrljanja te potrošnju goriva, a samim time i emisije CO2.

Uspore?ivanje koje je obavio TÜV SÜD: guma WinterContact TS 870 najbolja je u ko?enju i upravljivosti po mokroj cesti te prianjanju na snijegu.
Izvanredne performanse ove gume za hladno vrijeme potvr?ene su nezavisnim testovima koje je proveo TÜV SÜD na zahtjev Continentala u velja?i i ožujku 2021. godine, izme?u ostalog na automobilu WV Golf VII sa široko rasprostranjenom veli?inom 225/45 R 17. Njema?ki se proizvo?a? premium pneumatika odlu?io na ovaj korak zbog mjera poduzetih prethodne godine u borbi protiv pandemije koronavirusa koje su odgodile po?etak proizvodnje.

„Izlazak na tržište morao je biti odgo?en. Zbog toga WinterContact TS 870 nije bio obuhva?en ADAC-ovim testom zimskih guma za 2021. Kako bismo unato? tomu našim prodajnim partnerima i krajnjim korisnicima pružili nezavisne i kvalificirane dokaze performansi, zadužili smo TÜV SÜD da certificira zna?ajke proizvoda u usporedbi s najvažnijim konkurentima“, kaže Ralf Hoffmann, rukovoditelj Marketinga i formiranja cijena za zamjenu pneumatika na putni?kim i lakim teretnim vozilima u Njema?koj.
Sveobuhvatni program uklju?ivao je standardne testove na snijegom pokrivenim te mokrim i suhim cestama kao i kriterije okoline poput otpora kotrljanja i buke. Kilometraža je tako?er zabilježena u dodatnom testu u ožujku i travnju. Na osnovi ovih ispitivanja TÜV SÜD izdao je certifikat za WinterContact TS 870 s uravnoteženim zimskim kvalitetama najviše razine. U svim disciplinama na testu nova Continentalova guma za hladne vremenske prilike zauzela je jedno od prva tri mjesta, s najboljim ocjenama u ko?enju i upravljivosti po mokroj cesti te prianjanju na snijegu.

WinterContact TS 870 razvijen je za modele kao što su WV up!, WV Golf i Citroen C4, ali i za mnogo skuplje modele, u koje se ubrajaju BMW serije 1 i 3. Raspon proizvoda prvo sadrži 19 veli?ina za naplatke izme?u 14 i 17 in?a. Sljede?e ?e godine u asortiman biti dodano još 45 veli?ina.

WinterContact TS 870 P: za automobile srednje veli?ine i SUV-ove
Continental tako?er postupno uvodi gumu WinterContact TS 870 P kao nasljednicu gume TS 850 P. Kao i kod njezine mla?e sestre (WinterContact TS 870), Continental je i na gumi WinterContact TS 870 P primijenio poboljšanu smjesu Cool Chili i hidroureze. Za dodatnu sigurnost voza?a koji stavljaju šire gume, razvojni inženjeri odabrali su udaljiti se od uobi?ajenoga gaznog sloja u obliku slova V. Umjesto toga opredijelili su se za ?vrš?u konstrukciju s ?etirima velikim uzdužnim urezima koji prolaze izme?u redova blokova gaznog sloja. Ta inovativna struktura gaznog sloja, znatno druk?ija nego na prethodnim gumama, pruža velike prednosti – posebno na mokrome. Vrlo brzo uklanja vodu s mjesta dodira gume s površinom ceste, a posljedica je bolje upravljanje, kra?i put ko?enja i u?inkovita zaštita od akvaplaninga.

U usporedbi s prethodnim, prokušanim gumama razvojni su inženjeri postigli poboljšanje pri ko?enju na mokrom za ?etiri posto i poboljšanje svojstava povezanih s akvaplaningom od osam posto – bez ugrožavanja ostalih performansi. Posebno valja istaknuti poboljšanje ko?enja na ledu od pet posto te poboljšanje upravljanja na suhom i na snijegu od po šest posto. Nova Continentalova zimska guma ima i nenadmašna ekološka svojstva: smanjenje otpora kotrljanja za dva posto ide ruku pod ruku s pove?anjem kilometraže od 16 posto.
Asortiman proizvoda za po?etak sastoji se od 52 veli?ine za putni?ke automobile i SUV-ove za naplatke od 16 do 21 in?a, odnosno oznake XL koja ozna?uje ve?u nosivost. Zahvaljuju?i tomu WinterContact TS 870 P idealno je rješenje pri stavljanju novih guma na sedane, SUV-ove i sportske automobile kao što je Audi TT. Kruta izrada gume ?ini je izvrsnim izborom i za teže modele na elektri?ni pogon.

Continental tako?er proizvodi zimske gume za najekskluzivnija i (ili) najsportskija vozila na svijetu: zatražite WinterContact TS 860 S kako biste iskusili osje?aj koji pružaju nenadmašne zimske performanse.

 

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com