Novi Mercedes-AMG GLB 35 4MATIC

0
1202

„S novim modelom GLB 35 4MATIC proširujemo svoju ponudu proizvoda dodavanjem jako atraktivnog modela za aktivnu ciljanu grupu kupaca koji posebnu pažnju pridaju raznovrsnosti. To također uključuje opcijskih sedam sjedala u našem novom kompaktnom SUV modelu, bez žrtvovanja tipičnih AMG gena. Jer i u ovom segmentu, naš GLB 35 ispunjava obećanje naše marke koje nazivamo Driving Performance,” kaže Tobias Moers, izvršni direktor tvrtke Mercedes-AMG GmbH.

Brzog odziva i emotivan: AMG 2.0-litreni 4-cilindrični redni turbo motor
Zahvaljujući twinscroll turbo punjaču, ovaj 2.0-litreni turbo motor koji razvija snagu od 225 kW (306 KS) impresionira brzim odzivom na pritisak papučice gasa, visokim okretnim momentom (maks. 400 Nm od 3000 o/min) i izvrsnom živahnošću. Blok motora, napravljen od laganog lijevanog aluminija visoke čvrstoće, smanjuje masu vozila, što je od velike važnosti za dinamiku vožnje. Turbo punjač na ispušne plinove kombinira optimalan odziv pri niskim okretajima sa snažnim povećanjem snage na visokim okretajima.

Visoka tehnološka razina je također potvrđena s CAMTRONIC promjenjivom kontrolom ventila za nisku potrošnju goriva. Inteligentno upravljanje toplinom osigurava brže i učinkovitije zagrijavanje motora i ulja. A kompaktni piezo ubrizgavači ekstremno precizno ubacuju gorivo u cilindre što povećava učinkovitost.

Brz i agilan: AMG SPEEDSHIFT DCT 8G mjenjač s dvostrukom spojkom
Mjenjač omogućuje brze promjene stupnjeva i sportski stil vožnje kao i prema udobnosti usmjerene promjene stupnjeva za opuštene vožnje na duge pruge. Tijekom prebacivanja u više stupnjeve, djelomično prekidanje paljenja proizvodi impresivno akustično iskustvo, dok funkcija dvostrukog aktiviranja spojke kod prebacivanja u niže stupnjeve osigurava udobnost promjene stupnjeva. Ova funkcija sinkronizira broj okretaja motora i mjenjača, minimizira neželjene odzive ciklusa ispušnih plinova i stabilizira vozilo, na primjer prilikom kočenja prije zavoja. To također podržava posebno dinamičan stil vožnje.

Novi Mercedes-AMG GLB 35 4MATIC svoj puni potencijal ubrzavanja pokazuje s RACE START funkcijom koja je dio standardne opreme. Viši broj okretaja prilikom kretanja, u kombinaciji s optimiziranim točkama prebacivanja, proizvodi najbolje moguće prianjanje i maksimalno ubrzanje. RACE START funkcija ostaje aktivna dok je papučica gasa pritisnuta.

Užitak u vožnji na petu potenciju: AMG DYNAMIC SELECT i AMG DYNAMICS
Pet AMG DYNAMIC SELECT programa vožnje – Slippery, Comfort, Sport, Sport+ i Individual, osiguravaju jako promjenjivo iskustvo vožnje sa širokim rasponom od mirne udobnosti do agilnog i sportskog. Programi modificiraju ključne parametre, kao što su odziv motora, mjenjača, ovjesa i upravljača.
• Novi „Slippery” program vožnje je optimiziran za skliske uvjete vožnje, sa smanjenom snagom i ravnom krivuljom okretnog momenta. Uglađene promjene stupnjeva, ranije prebacivanje u više stupnjeve i ECO start/stop sustav podržavaju dojam vožnje koji je usmjeren prema stabilnosti.
• „Comfort” program znači udobnu i štedljivu vožnju, na primjer zahvaljujući jako ranijem prebacivanju u više stupnjeve. Ovjes i upravljanje su postavljeni s naglaskom na udobnost, uz aktivan ECO start/stop sustav.
• „Sport” i „Sport+” fokus stavljaju na agilnost i užitak u vožnji sa sportskom postavom motora i mjenjača. ECO start/stop sustav je deaktiviran.
• „Individual” program vožnje omogućuje odabir i postavljanje individualnih parametara prema osobnim željama. Uz to, dostupna je funkcija krstarenja u postavkama „Reduced” i „Moderate”.

Režimi vožnje su povezani s AMG DYNAMICS kontrolom dinamike, što znači da se karakteristike upravljanja mogu još bliže uskladiti s različitim zahtjevima i uvjetima u vožnji.

U modelu GLB 35 4MATIC, AMG DYNAMICS kontrola uključuje funkcije „Basic” i „Advanced”, a njihove postavke automatski aktivira odgovarajući program vožnje. Odgovarajući parametri kao što su raspodjela momenta pogona na sve kotače, karakteristika upravljanja ili granica intervencije potpuno novo razvijenog ESP® (Electronic Stability Program) sustava, inteligentno se prilagođavaju programu vožnje.

• „Basic” funkcija je dodijeljena programima vožnje „Slippery” i „Comfort”. U ovom slučaju GLB 35 4MATIC omogućuje ekstremno stabilno upravljanje s visokom razinom prigušenja naginjanja.
• „Advanced” funkcija se aktivira u programu „Sport”. GLB 35 4MATIC je tada neutralan i dobro uravnotežen. Niža razina prigušenja naginjanja, smanjeni kutovi upravljanja i veća agilnost podržavaju dinamični stil vožnje, na primjer na zavojitim seoskim cestama.

Optimalno prianjanje: promjenjivi AMG Performance 4MATIC pogon na sve kotače
Prema performansama usmjeren sustav pogona na sve kotače kontinuirano osigurava najbolji mogući odnos dinamičnosti, prianjanja i učinkovitosti. Višeslojna spojka s AMG-specifičnom elektro-mehaničkom kontrolom omogućuje promjenjivu raspodjelu okretnog momenta, koja se može trenutno promijeniti ovisno o uvjetima u vožnji. Raspodjela se kreće od potpunog pogona na prednje kotače do 50:50 raspodjele između prednje i stražnje osovine, na primjer tijekom dinamičnih manevara ili na snijegu ili ledu. Faktori koji utječu na raspodjelu momenta nisu samo brzina vožnje, poprečno i uzdužno ubrzanje i kut upravljača, nego i razlika između brzine rotacije pojedinih kotača i odabrani stupanj.

Pogon na sve kotače se regulira ovisno o odabranom stupnju 3-stupanjske elektroničke kontrole stabilnosti ESP® – od usmjerene prema sigurnosti, ali sportske, do jako dinamične. 4ETS kontrola dinamičnog upravljanja dodatno unaprjeđuje sigurnost i agilnost upravljanja, posebno na skliskim podlogama ili na površinama s različitim koeficijentima trenja. Sustav koristi intervencije u sustavu kočenja kako bi se spriječilo okretanje pojedinačnih kotača u prazno tijekom kretanja ili ubrzavanja. U isto vrijeme, efekt blokade diferencijala omogućuje prebacivanje pogonskog momenta na kotače koji se ne okreću u prazno.

Za visoku poprečnu dinamiku i udobnost na duge pruge: ovjes
AMG ovjes je namješten za visoke brzine u zavojima uz nisku tendenciju naginjanja. To omogućuje da se do kraja iskoristi dinamični potencijal modela GLB 35 4MATIC. Visoke rezerve na kritičnim granicama stabilnosti jamče čisti užitak u vožnji – dok vozilo u svakom trenutku ostaje sigurno i predvidljivo. Potpuni redizajn komponenata za vođenje svih kotača kao što su zglobovi sustava upravljanja i poprečna kontrolna ramena na prednjoj osovini, kao i za model specifičan podokvir i nosači kotača na stražnjoj osovini, potpomažu još direktnije upravljanje i povećavaju poprečnu dinamiku. U isto vrijeme, Mercedes-AMG inženjeri koji su razvijali ovjes, pobrinuli su se zadržati uravnoteženu udobnost na duge pruge.

Potpuna kontrola: na brzinu osjetljiv servo upravljač i sustav koćenja visokih performansi
Elektromehanički, na brzinu osjetljivi servo upravljač ima promjenjivi prijenosni odnos i impresionira svojim preciznim i autentičnim povratnim informacijama. Servo pomoć se smanjuje na visokim brzinama, te se kontinuirano povećava pri niskim brzinama. To znači da je pri niskim brzinama potrebna usporedivo manja sila upravljanja, dok je pri visokim brzinama osigurana najbolja moguća kontrola nad vozilom. Ovisno o programu vožnje koji je odabrao vozač, sustav upravljanja osigurava krut i sportski ili više udoban odziv upravljača.

AMG sustav kočenja visokih performansi sa srebrnim čeljustima kočnica i crnim natpisom AMG sprijeda pravi je suparnik snažnom pogonskom sustavu. Usporavanje se može fino kontrolirati s visokom otpornosti na slabljenje čak i pod visokim opterećenjem. To je na primjer osigurano uz pomoć velikih diskova kočnica, koji su interno ventilirani i perforirani na svim kotačima. Prednja osovina je opremljena s fiksnim čeljustima s 4 klipa i diskovima kočnica od lijevanog željeza dimenzija 350 x 34 mm, dok je stražnja osovina opremljena plutajućim čeljustima s jednim klipom i diskovima od lijevanog željeza dimenzija 330 x 22 mm.

Dizajn: poznata AMG-ova izražajnost s potencijalom individualizacije
Na osnovi AMG Line paketa, novi GLB 35 4MATIC može se prepoznati prema dodatnim za model specifičnim dizajnerskim značajkama. Po prvi put na nekom modelu serije 35, koristi se AMG-specifična maska hladnjaka, čim se naglašava pripadnost AMG obitelji. Prednji razdjelnik, istaknuti stražnji, donji spojler s dva okrugla ukrasna elementa ispušnih cijevi i AMG krovni spojler u boji karoserije, također jamče visoki faktor prepoznavanja.
Dodatnu vizualnu prepoznatljivost osiguravaju 19-inčni AMG naplatci s 5 dvostrukih krakova u tantal sivoj boji i sjajnom završnom obradom i AMG sustav kočenja visokih performansi sa srebrnim čeljustima kočnica i crnim AMG natpisom sprijeda. Na zahtjev su dostupne tri druge izvedbe kotača, dimenzija od 19 do 21 inča, svaka u dvije boje.

Opcijski AMG Night paket, s dizajnerskim značajkama kao što su prednji razdjelnik i stražnji ukrasni element donjeg spojlera u crnoj boji visokog sjaja, plus crni ukrasni elementi kromiranih ispušnih cijevi, osiguravaju dodatne oku privlačne detalje. Ovisno o odabranoj boji karoserije, rezultat su snažan kontrast ili protočne tranzicije.

Sportska i jako individualizirana unutrašnjost
Članstvo u AMG obitelji je vizualno istaknuto sportskim sjedalima koja su presvučena u crnu ARTICO umjetnu kožu/DINAMICA mikro vlakna s crvenim dvostrukim šavovima i crvenim sigurnosnim pojasevima. Dva opcijska kožna paketa uz odabir presvlaka u dvije boje, na primjer klasična crvena i crna, te gornji šavovi bočnih obloga i prednje ploče, dodatno unaprjeđuju unutrašnjost.

S AMG specifičnim prikazima: MBUX informacijsko zabavni sustav
Inovativni koncept kontrole i prikaza MBUX kreira još bližu vezu između vozila, vozača i putnika. U isto vrijeme, najnovija inačica ovog informacijsko-zabavnog sustava, doprinosi izvrsnoj svakodnevnoj prikladnosti novog modela GLB 35 4MATIC. Emotivni prikazi poput posebno privlačnog Supersport režima sa središnjim, okruglim brojačem okretaja i stupčastim prikazom informacija, ističu njegovu ekskluzivnost.

Bilo da se upravlja preko dodirne površine, Touch Control tipkama na upravljaču, preko glasovnih kontrola ili gestama: ovaj koncept kontroliranja je istovremeno raznovrstan i fleksibilan. Zahvaljujući inovativnoj glasovnoj kontroli – koja se aktivira ključnim riječima „Hej Mercedes” – AI softver prepoznaje i razumije skoro sve naredbe koje su zajedničke za informacijsko-zabavne sustave i kontrolu vozila, čak iako se izgovaraju indirektno.

S tri AMG-specifična stila prikaza „Classic”, „Sporty” ili „Supersport” funkcije vozila se direktno vizualiziraju na lijevoj strani ploče s instrumentima, te na dodirnom zaslonu na desnoj strani. Vizualno, dva zaslona ispod jednog stakla spajaju se u široki kokpit i ovaj središnji element naglašava vodoravnu orijentaciju unutrašnjeg dizajna.

Slušaj i naređuj: multifunkcijski sportski upravljač
Multifunkcijski sportski upravljač presvučen nappa kožom osigurava prvoklasnu ergonomiju i intuitivnu uporabu. Obruč upravljača s podrezanim dnom, perforiranom kožom u području hvatanja i crvenim kontrastnim gornjim šavovima, istovremeno je atraktivan i ugodan na dodir. Pocinčane poluge mjenjača iza upravljača omogućuju još sportskiji stil vožnje s ručnim promjenama stupnjeva prijenosa. Opcijski AMG Performance upravljač i odgovarajuće AMG tipke na upravljaču su vizualno i osjetno konfigurirani za performanse.

To omogućuje brzu i samouvjerenu uporabu specifičnih dinamičnih funkcija za fokusiran, koncentriran i prema performansama usmjeren stil vožnje.

Dva dodatna putnika s opcijskim trećim redom sjedala
Novi GLB 35 4MATIC je prvi kompaktni Mercedes-AMG automobil koji je opcijski dostupan s trećim redom sjedala koji uključuje dva dodatna individualna sjedala, plus mogućnost namještanja drugog reda sjedala naprijed i nazad, te EASY-ENTRY funkciju. Drugi red sjedala može se podijeliti u omjeru 40:60. Sjedala u trećem redu mogu udobno primiti putnike do visine od 1,68 metara. Sjedala se mogu spustiti tako da budu u ravnini s podom prtljažnika kako bi se povećao njegov kapacitet.

Značajke praktičnosti u trećem redu uključuju dva držača za pića između sjedala i dva pretinca s gumom obloženim umetkom s lijeve i desne strane obloge prtljažnika. Svaki od njih je opremljen s USB priključkom za punjenje. Iscrpna sigurnosna oprema ističe visoku svakodnevnu prikladnost. Uključuje izvlačne naslone za glavu, sigurnosne pojaseve sa zatezačima i ograničivačima sile zatezanja, zračnu zavjesu koja također štiti putnike u trećem redu sjedala, te i-Size/ISOFIX i Top-Tether sidrišta za prikladne dječje sjedalice.

Još više dinamičnosti: AMG RIDE CONTROL ovjes
Opcijski dostupan AMG RIDE CONTROL ovjes jamči superiorne performanse. Prilagodljiva, elektronički kontrolirana kontrola tvrdoće omogućuje široki raspon postavki od udobnih od jako sportskih. Tvrdoća ovjesa se individualno namješta za svaki kotač, te ovisi o stilu vožnje, površini ceste i odabranim postavkama ovjesa.

Najbolja moguća radna točka uvijek se odabire na osnovi raznih podataka kao što su ubrzanje ili brzina vozila. Karakteristike ovjesa se modificiraju jednostavnim odabirom jednog od programa vožnje Comfort, Sport ili Sport+.

Kratki pregled tehničkih podataka

  Mercedes-AMG GLB 35 4MATIC
Motor 2.0-litreni 4-cilindrični redni motor s turbo punjačem na ispušne plinove
Zapremina 1991 cm3
Snaga 225 kW (306 KS) pri 5800-6100 o/min
Maks. okretni moment 400 Nm pri 3000-4000 o/min
Pogonski sustav AMG Performance 4MATIC potpuno promjenjivi pogon na sve kotače
Mjenjač AMG SPEEDSHIFT DCT 8G mjenjač s dvostrukom spojkom
Potrošnja goriva – kombinirana 7.6-7.5 l/100 km*
Kombinirane CO2 emisije 173-171 g/km*
Klasa učinkovitosti C
Ubrzanje 0-100 km/h 5.2 s
Maks. brzina 250 km/h**