Novi poslovni model Grupe Renault, Nissan Motor Co., Ltd- i Mitsubishi Motors Corporation

0
391

Grupa Renault, Nissan Motor Co., Ltd- i Mitsubishi Motors Corporation, ?lanovi jedne od najve?ih alijansi u automobilskoj industriji, danas su najavili nekoliko inicijativa u okviru novog poslovnog modela kojim ?e pove?ati konkurentnost i profitabilnost triju ?lanova partnerstva.

?lanovi nastavljaju koristiti prednosti koje im Alijansa pruža u podru?ju zajedni?ke nabave tako što ?e iskoristiti svoje položaje na tržištu i geografske prednosti u svrhu razvoja poslovanja svojih partnera.

„Naša Alijansa jedinstveno je strateško i operativno partnerstvo u automobilskom svijetu koje nam daje veliku prednost u industriji koja se stalno mijenja“, izjavio je Jean-Dominique Senard, predsjednik Operativnog odbora Alijanse i Renaulta. „Novi poslovni model omogu?it ?e Alijansi da iskoristi sve ono najbolje što joj pružaju partneri i pritom istaknuti njihove poslovne kulture i naslje?e. Tri partnera Alijanse pokrit ?e sve segmente vozila i tehnologija u svim dijelovima svijeta, pri ?emu ?e iskoristiti sve svoje prednosti, ostvariti ve?u profitabilnost i pokazati društvenu i ekološku odgovornost, od ?ega ?e prednosti osjetiti i kupci.”

Predsjednici triju proizvo?a?a predstavili su model predvodnika-sljedbenika za razvoj i prodaju vozila, kojim namjeravaju:

• snažnije implementirati Alijansinu strategiju standardizacije vozila, od platformi do karoserija;
• po svakom segmentu tržišta, fokusirati se na jedno glavno vozilo i sestrinska vozila koja ?e razviti proizvo?a?-predvodnik, uz podršku timova proizvo?a?a sljedbenika;
• osigurati najkonkurentnije mogu?e principe proizvodnje vozila-predvodnika i vozila-sljedbenika svake marke, uklju?uju?i grupiranje proizvodnje, tamo gdje je to ostvarivo; te
• nastaviti dijeliti proizvode u podru?ju lakih gospodarskih vozila, u kojima se model predvodnika-sljedbenika ve? primjenjuje
O?ekuje se da ?e se modelom predvodnika-sljedbenika tijekom razvoja novih modela ostvariti uštede i do 40 %. Te su prednosti nadogradnja konvencionalnih sinergija koje Alijansino partnerstvo ve? ostvaruje.
Alijansa uvodi i na?elo odre?ivanja razli?itih dijelova svijeta kao „referentnih regija”. To podrazumijeva da ?e se svaki proizvo?a? fokusirati na svoje glavne regije, kako bi pove?ao svoju konkurentnost i pridonio pove?anju ugleda i konkurentnosti drugih proizvo?a?a Alijanse.
Ovim dijelom programa Nissan ?e postati predvodnik u regijama Kina, Sjeverna Amerika i Japan; Renault u regijama Europa, Južna Amerika i Sjeverna Afrika, a Mitsubishi Motors u regijama ASEAN i Oceanija.
Kako ?e svaki ?lan Alijanse postati referentni proizvo?a? u svojoj regiji, pove?at ?e se i mogu?nosti dijeljenja, kojim ?e se pametnije rasporediti fiksni troškovi i maksimalno iskoristiti potencijal svakog proizvo?a?a.
Portfelj proizvoda svakog proizvo?a?a slijedit ?e model predvodnika-sljedbenika, a vozila-predvodnici i vozila-sljedbenici proizvodit ?e se na najkonkurentniji mogu?i na?in. Primjerice:
• obnovu C-SUV segmenta nakon 2025. vodit ?e Nissan, dok ?e obnovu B-SUV segmenta u Europi voditi Renault.
• U Latinskoj Americi racionalizirat ?e se ponuda proizvoda na platformama B-segmenta, s ?etiri na samo jedan za Renault i Nissan. Ta ?e se platforma proizvoditi u dvije tvornice od kojih ?e svaka proizvoditi za obje marke.
• U jugoisto?noj Aziji i Japanu, ?lanovi Alijanse i dalje ?e nastaviti razvijati mogu?nosti koje im ovaj model pruža, primjerice u zajedni?kom razvoju kei automobila Nissana i Mitsubishi Motorsa.
Kad se zbroji sve navedeno, skoro 50 % Alijansinih modela razvijat ?e se i proizvoditi prema modelu predvodnika-sljedbenika do 2025. godine.
U pogledu tehnološke u?inkovitosti, Alijansini ?lanovi nastavit ?e koristiti postoje?a sredstva, ?ime ?e se osigurati da svaki ?lan i dalje sudjeluje ulagati u platforme, pogonske sklopove i napredne tehnologije. Taj je oblik suradnje ve? dokazao svoju u?inkovitost u razvoju pogonskih sklopova, omogu?io uspješno lansiranje platforme CMF-B za Renault Clio i Nissan Juke, te platforme za kei-automobile za Nissan Dayz i Mitsubishi eK Wagon. Uskoro ?e uslijediti platforme CMF-C/D i CMF-EV.

Primjena modela predvodnika-sljedbenika proširit ?e se s platformi i pogonskih sklopova na klju?ne tehnologije, a funkcije predvodnika imat ?e:

• Autonomna vožnja: Nissan
• Povezane tehnologije: Renault ?e voditi razvoj platforme temeljene na Androidu, Nissan u Kini
• E-body, temelj elektri?ne-elektroni?ke arhitekture: Renault
• Elektri?ni pogonski sklop (ePT): CMF-A/B ePT – Renault; CMF-EV ePT – Nissan
• PHEV za segmente C/D: Mitsubishi

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com