Novi Renault Austral je stigao na hrvatsko tržište

0
1112

Renault je predstavio svoj ambiciozni model u ponudi SUV-ova: novi Renault Austral. Njime ?e pokušati ponovno osvojiti C-segment, najprodavaniji segment svjetskog tržišta automobila. Na krilima tog neupitno suvremenog novog modela, marka nastavlja tradiciju razvoja „vozila za život” i poduzima sljede?i korak u osvajanju C-segmenta – ofenzive koju je zapo?ela s modelima Mégane Conquest i Mégane E-TECH Electric. Promicanjem filozofije „Nouvelle Vague”, Renault želi postati mjerilo u podru?ju tehnologije, ?iste energije i usluga u automobilskoj industriji.
Novi Austral zato se savršeno uklapa u strategiju Renaulution! Njegovo ime evocira prizore otvorenih južnih prostranstava i nagovještava beskrajne mogu?nosti koje su ve? duboko utkane u Renaultov DNK. Renault se kroz Austral pozicionira kao suvremena marka koja zra?i toplinom i brigom za svoje korisnike, a njihovoj svakodnevici daje novu kvalitetu.
Vanjski dizajn novog Australa stoga ima sve odlike tradicionalnog SUV-a, ali i više od toga: sportski je gra?en i tehnološki napredan. Oprema je podijeljena u tri razine: Equilibre, Techno i Iconic. Po prvi je puta dostupan i u ekskluzivnoj ina?ici Esprit Alpine koju karakterizira naglašeno sportski stil te dvije luksuzne ina?ice.
Elegantna i veoma napredna unutrašnjost odiše udobnoš?u kakve se ne bi postidjeli ni najlegendarniji obiteljski modeli marke. Krunski dragulj prostrane i udobne unutrašnjosti svakako je zaslon OpenR. Ova inovacija povezuje instrumentnu plo?u, navigaciju i multimedijske sustave u jednu cjelinu, a kupcima donosi i najbolje usluge i aplikacije iz Googleove ponude. Dva 12-in?na zaslona i 9,3-in?ni head-up zaslon zajedno tvore površinu od 1000 cm2. Rezultat? Intuitivno i povezano iskustvo u unutrašnjosti.

Novi Austral vrhunsko je ostvarenje suvremenog vozila s ukupno 27 sustava za pomo? u vožnji, sustavom MULTI-SENSE za mijenjanje postavki vožnje i Renaultovim sustavom upravljanja ?etirima kota?ima tre?e generacije: 4CONTROL Advanced. Korisne, proaktivne i inteligentne tehnološke zna?ajke pridonose udobnosti, užitku i sigurnosti putnika.
Austral je ujedno i prvi Renaultov model koji se temelji na tre?oj generaciji platforme CMF-CD, razvijene u suradnji s Alijansom. U njega se ugra?uje i najnovija, još snažnija i u?inkovitija ina?ica potpunog hibrida E-TECH, kao i blagi hibridni motor (benzinski motor kombiniran s 12 V baterijom). U ponudi su i razli?ite varijante elektrificiranih motora kako bi privatni i flotni kupci pronašli pravo rješenje za sebe.
Novi Austral proizvodi se u krajnje modernoj tvornici Palencia u Španjolskoj, gdje u svakoj fazi proizvodnje prolazi najstrože provjere. Od odabira materijala preko provjere funkcionalnosti do sklapanja dijelova i bojenja – ništa nije prepušteno slu?aju. Kvaliteta i izdržljivost bili su nit vodilja u dizajnerskom procesu, a stru?njaci pod okriljem marke i potencijalni kupci pomogli su osigurati da dizajn ispunjava gotovo tisu?u zacrtanih kriterija.

ATLETSKI I ELEGANTAN DIZAJN
Novi Renault Austral spaja sve odlike SUV-a te ih upotpunjuje novim dizajnerskim jezikom marke. Njegov elegantan i sportski dizajn odiše karakterom. Tehnološki napredna unutrašnjost može se pohvaliti probranim materijalima i besprijekornom završnom obradom te iznimnom prostranoš?u dostojnom obiteljskog automobila. Dostupan je i u ekskluzivnoj ina?ici Esprit Alpine koju karakterizira naglašeno sportski stil s dinami?nim i upe?atljivim elementima dizajna.

Vanjski dizajn: miši?avi SUV
Naglašeni miši?i, oštre linije, isklesane obline, odvažan prednji kraj i precizno dora?eni tehnološki detalji unose dašak elegancije: novi Austral uvodi nas u novo poglavlje pri?e o marki.

Snaga, karakter i ostale prednosti SUV-a
Nova platforma, novi stil. Austral je prvo vozilo marke sazdano na najnovijoj platformi CMF-CD, zbog ?ega se izdvaja nedvojbeno suvremenim stilom. Njegovi veliki kota?i (do 20 in?a i 720 mm u promjeru) naglašavaju miši?avu siluetu linije poklopca motora koja se slijeva prema lukovima blatobrana, daju?i mu dojam snage i karaktera.
Novi Austral ima sve što o?ekujete od SUV-a: prednju i stražnju zaštitu podvozja te bo?nu zaštitu i letvice u kontrastnoj boji, visok razmak od tla (180 mm) i visoku bo?nu liniju koja pove?ava sigurnost voza?a i putnika.

Suvremeni i strukturirani oblici i linije
Promatran izvana, novi Renault Austral odražava novi dizajnerski izri?aj marke. Njegove senzualne obline kombinirane su s napetim linijama i preciznim detaljima. Isklesani poklopac motora, savršeno stopljen s miši?avom siluetom, daje mu sportski karakter. Zaokružena ramena uskla?ena su s isturenim bo?nim stranama i linijama blatobrana, precizno izrezanima oko prednjih svjetala.
Kombinacija senzualnih oblina i zategnutih linija naglašena je brojnim tehnološkim detaljima kao što su laserski izrezana stražnja LED svjetla s tehnologijom mikroopti?kih vlakana i detaljima u obliku dijamanata ugra?enih u prednja svjetla. Cjelokupni pristup dizajnu i umije?e oblikovanja karoserije, vidljivo u majstorski izvedenim geometrijskim oblicima, pridonijeli su dojmu visoke kvalitete.

Snažan prednji kraj
Prednji kraj novog Australa pravi je spoj energi?nosti i elegancije. Kromirana vodoravna linija proteže se gornjim dijelom velike prednje maske s uzorkom šahovnice u crnoj boji Ice sve do prednjih svjetala. Taj element dizajna vizualno pove?ava prednji kraj vozila, ?ine?i ga istovremeno elegantnim i dotjeranim. Brušeni i matirani novi središnji logotip Nouvel’R daje do znanja da je rije? o suvremenom vozilu. Prednji kraj izvedbi s ve?im razmakom od tla plijeni pažnju kromiranom sportskom letvicom odbojnika u boji karoserije i aerodinami?nim usisnicima dijamantno crne boje. Sve u svemu, vanjski dizajn odiše kvalitetom ve? na prvi pogled. No, sve to ne bi bilo mogu?e bez poboljšanja postupaka automatske i ru?ne kontrole kvalitete u proizvodnji.

Dinami?ni profil i stražnji kraj
Naglašeni lukovi blatobrana Australu daju poseban oblik. Izdižu?i se iznad ugla?ene, senzualne i fluidne površine bo?nih strana, ostavljaju dojam energi?nosti i preciznosti.
Profilirana linija koja se proteže donjim dijelom karoserije dodatno energizira Australovu siluetu. Ti su strukturni elementi upotpunjeni niskim pragovima i poklopcima kota?a koji su, baš kao i shark antena i bo?ni retrovizori, izvedeni u dijamantno crnoj boji.
Okvir krovnih nosa?a od poliranog nehr?aju?eg ?elika uzdiže se iznad bo?nih prozora te naglašava padaju?u liniju krova i staklene površine koji zajedno tvore dinami?an luk koji se proteže prema poklopcu prtljažnika.
Stražnji kraj krasi elegantan i dinami?an kromirani potpis modela. Ina?ice E-TECH s punim hibridom Esprit Alpine oznaku ‘E’ plave boje.

Nove proporcije i besprijekorna aerodinami?nost
Dizajneri novog Australa i Renaultovi inženjeri zadržali su temeljne proporcije koje SUV-ove ?ine toliko privla?nima, primjerice dimenzije prevjesa (925 mm sprijeda i 917 mm straga) i naplataka (do 20 in?a i 720 mm u promjeru) kako bi novi model djelovao snažnije i ugla?enije.
Visinom od 1,62 m, širinom od 1,83 m, duljinom od 4,51 m i me?uosovinskim razmakom od 2,67 m, novi model u trenu ostavlja dojam prostranosti, robusnosti i dinami?nosti.
Potraga za u?inkovitim rješenjima koja poboljšavaju aerodinami?nost u kona?nici je rezultirala i zna?ajnim poboljšanjem izgleda. Središnji i bo?ni usisnici zraka na prednjem odbojniku, padaju?a krovna linija, zaobljena letvica stražnjeg spojlera i profilirane bo?ne strane ne samo da pove?avaju njegovu aerodinami?nost, ve? i daju do znanja da je rije? o dinami?nom automobilu.

Prepoznatljivi svjetlosni potpis
Prednja i stražnja svjetla, izvedena u 100 % LED tehnologiji, pažljivo su integrirana u njegov upadljivo suvremen dizajn.
Austral svoju pripadnost Renaultovoj ponudi dokazuje i svjetlosnim potpisom prednjih svjetala u obliku slova C. Me?utim, dizajn svjetala ponešto je osvježen kako bi se postigao tehnološki napredan, karakteran i luksuzan izgled. Kompaktna svjetla, podijeljena u sedam tehnološki naprednih svjetlosnih segmenata, precizno prilago?avaju distribuciju svjetlosnog snopa u skladu s uvjetima na cesti. Multifunkcionalna svjetla dostupna su u tri izvedbe: Pure LED Vision, Adaptive LED Vision i Matrix LED Vision s dinami?nim pokaziva?ima smjera.

I stražnja svjetla imaju svjetlosni potpis u obliku slova C: ?itavom širinom prtljažnika proteže se svjetlosna linija koja se spaja u Renaultovu logotipu, isti?u?i prestižan stav vozila. Više ina?ice opremljene su svjetlima s tehnologijom mikroopti?kih vlakana. Rije? je o tehnologiji koja je premijerno predstavljena u Méganeu E-TECH Electric, a odlikuje se brojnim laserski ugraviranim nitima kojima se postiže moare efekt i dojam dubine. Jasno uokvirena svjetla zajedno tvore živopisan hologramski 3D efekt koji oživljuje stražnji kraj automobila, danju i no?u! Elegantni dinami?ni pokaziva?i smjera svemu tomu daju završni pe?at.

Animirani efekt dobrodošlice
Novi Austral automatski prepoznaje kada mu se približavate s karticom za otklju?avanje. Zatim vas pozdravlja svjetlosnim efektima. Zahvaljuju?i tehnologiji Matrix LED Vision, najprije se aktiviraju glavna svjetla, a zatim se svjetlosni niz nastavlja preko dnevnih svjetala do pokaziva?a smjera. Na stražnjem je kraju dinami?no treperenje pokaziva?a smjera popra?eno istovremenim uklju?ivanjem stražnjih svjetala i svjetlosne trake.

Upe?atljive boje i naplatci
Novi Austral dostupan je u sedam profinjenih boja karoserije: bijeloj Glacier, biserno bijeloj, crvenoj Flame, plavoj Iron, dijamantno crnoj te sivoj Shale. Ina?ica Esprit Alpine bit ?e dostupna u novoj ekskluzivnoj mat sivoj boji Schist kojom ?e istaknuti njezin sportski izgled. Najnoviju generaciju matiranih boja karoserija odlikuje izdržljivost i jednostavnost održavanja, a ovo je prvi put da ih je Renault ponudio na nekom serijskom modelu.
Kako bi silueta serijskih ina?ica djelovala još ugla?enije, kupcima viših ina?ica na raspolaganju je i dvobojna opcija karoserije (uz nadoplatu dostupno i u razini opreme Techno): krov, shark antena, ku?išta retrovizora, usisnici zraka na prednjem odbojniku i bo?ne zaštitne letvice izvedeni su u dijamantno crnoj boji.
Novi model ponosno sjedi na aluminijskim naplatcima od 17 do 20 in?a – ve?inom dijamantne obrade. Sve naplatke u ponudi krasi središnji Renaultov logotip od brušenog aluminija.

Dizajn unutrašnjosti: tehnološka ?ahura
Novi Renault Austral ima i potpuno novu unutrašnjost. Tehnološki napredan kokpit i gostoljubiv putni?ki prostor osvajaju dojmom kvalitete, prakti?nosti i prostranosti. Napredna unutrašnjost dizajnirana je kako bi se ?itava obitelj osje?ala dobrodošlo i udobno.

Dobro došli u unutrašnjost
Voza?i novog Australa uživat ?e u legendarnom, tehnološki naprednom i intuitivnom kokpitu. Veliki zaslon OpenR uklju?uje se kako bi vam poželio dobrodošlicu. Ambijentalno osvjetljenje zatim se aktivira uzduž armaturne plo?e, a ugra?eni zvu?nici emitiraju zvuk dobrodošlice. ?im u?ete u vozilo aktivirat ?e vam se sva osjetila i biti preplavljeni tehnološkim dojmom.

Zaslon OpenR: ishodište uranjaju?e tehnologije
Zaslon OpenR, premijerno predstavljen u novom Méganeu E-TECH Electric, spada me?u najve?e na automobilskom tržištu! Krunski dragulj Australove unutrašnjosti, zaslon u obliku slova L, kombinacija je digitalne instrumente plo?e i središnjeg multimedijskog su?elja. Ta dva zaslona, povezana u jednu cjelinu, glavno su obilježje upe?atljivog dizajna unutrašnjosti koje Renault zagovara kroz svoju filozofiju Nouvelle Vague. U putni?kom prostoru baš sve je nadohvat ruke, zbog ?ega ?e putnici uživati u boljem, intuitivnijem i povezanijem iskustvu. „Vau” efekt je zajam?en!

Zaslon OpenR može se pohvaliti jednakom kvalitetom završne obrade kao i skupocjeni tableti ili pametni telefoni. Obložen je staklom na bazi aluminosilikata (tip Gorilla), odnosno kaljenim staklom koje je iznimno otporno na ogrebotine, svakodnevne udarce i u?estalo ?iš?enje. Uklju?uje i dodatnu zaštitu od otisaka te bliještanja kako bi iskustvo korištenja bilo potpuno (bilo da gledate sadržaje na njemu ili ga dodirujete).
Svjetlina zaslona (do 900 cd/m2) prilago?ava se ambijentalnom osvjetljenju , a odsjaje sunca sprje?avaju antirefleksivni premaz i tehnologija mikro-sjenila. Zahvaljuju?i njima, zaslon se s lako?om ?ita ?ak i pod jarkim suncem. Time je „sjenilo” koje obi?no natkriljuje instrumente postalo suvišno, a njegovo uklanjanje rezultiralo je još suvremenijom i pro?iš?enijom armaturnom plo?om koja djeluje kao da lebdi.
Dizajneri i inženjeri zajedno su radili na poboljšanju impresivnog korisni?kog iskustva. Kako zra?ni otvori ne bi narušavali dojam skladnosti, njihova su krilca neprimjetno ugra?ena izme?u dvaju zaslona. K tome rade jednako kvalitetno kao i klasi?na ventilacija i u?inkovito usmjeravaju protok zraka. Zaslon ima još jedno minimalisti?ko obilježje: ultra tanki okvir koji se besprijekorno stapa sa svim oblicima, bojama i obavijestima koje primite u vožnji.

100 % visoka rezolucija
Zaslon OpenR jedan je od najve?ih u klasi: 321 cm² za 12,3-in?ni vodoravni zaslon instrumentne plo?e (1920 x 720 piksela) i 453 cm² za 12-in?ni okomiti zaslon multimedijskog sustava (1250 x 1562 piksela). Zaslonska površina tako mjeri sjajnih 774 cm2! Pridodamo li tomu visokorazlu?ivi head-up zaslon (9,3-in?a i 210 cm2), novi Austral konkurira jednom od najve?ih površina zaslona od približno 1000 cm2!
Po?etna ina?ica opremljena je 9-in?nim (1250 x 834 piksela) vodoravnim zaslonom multimedijskog sustava. Za oba zaslona vrijede jednake tehni?ke specifikacije: tehnologija TFT LCD IPS, HD rezolucija sa 167 piksela po in?u, frekvencija osvježavanja od 60 Hz, 8-bitna razlu?ivost boje za 16 milijuna boja, 80 %-tni NTSC raspon boja i kapacitivni zaslon koji možete upotrebljavati i kada nosite rukavice.
Instrumentni dio zaslona OpenR uklju?uje ?etiri vrste prikaza, ovisno o tome što voza? želi vidjeti u danom trenutku: Classic (brzina, broj okretaja itd.), Navigation (karte), Zen (minimalisti?ki prikaz) i Road (vizualni prikaz ceste kojom se kre?ete i prometa).

Instrumentna plo?a može se dodatno personalizirati s pomo?u pet widgeta (potrošnja goriva, tlak u gumama, prije?ena udaljenost, pokazatelj eko-vožnje i glazba) i osam opcija ambijentalnog osvjetljenja.
Kompaktni upravlja?
Zahvaljuju?i precizno dora?enim detaljima, zaslon OpenR i upravlja? neprimjetno se stapaju u jednu cjelinu. Pomalo ?etvrtasti oblik upravlja?a olakšava ulazak i izlazak iz vozila te jam?i optimalnu preglednost instrumentne plo?e. Njegove kompaktne dimenzije savršeno se stapaju s izgledom zaslona OpenR.

Iznimno udobna središnja konzola
Unutrašnjost novog Australa posveta je umije?u izrade luksuznih automobila, što dokazuje i povišena, velika i iznimno udobna središnja konzola. Svojim ugla?enim i modernim dizajnom suptilno razdvaja voza?a od suputnika kako bi se osje?ali zašti?eno u suvremenoj ?ahuri svojih sjedala i pritom opušteno uživali u društvu onog drugog.
Središnja konzola može se pohvaliti i preciznom završnom obradom. Od razine opreme Techno nadalje obložena je pjenastom ispunom i ukrašena dvostrukim šavovima. Svi gumbi i tipke, pa i elektroni?ki upravljiva ru?ica mjenja?a e-shifter, premješteni su na podru?je oko upravlja?a i zaslona OpenR kako bi se postigao besprijekoran i pro?iš?en dizajn.

Elegantan naslon za ruku
Na oslobo?enu središnju konzolu smjestio se naslon za ruke presvu?en zrnatom kožom ugodnom na dodir i izdržljivim mat kromiranim postoljem.
Ergonomski dizajniran naslon za ruku može se pomicati prema naprijed i natrag kako bi upotreba multimedijskog sustava i klavirskih tipki u njegovu podnožju bila još lakša. Osim toga uklju?uje i prakti?an okomiti nosa? pametnog telefona.
Nadahnut svijetom letjelica i umije?a izrade satova, aerodinami?ni dizajn naslona ?ini ga sasvim jednostavnim za korištenje. Kada se pomi?e prema naprijed ili natrag, ispušta ugodan zvuk koji podsje?a na zvuk navijanja ru?nog sata, što samo dokazuje u kojoj je mjeri pozornost posve?ena baš svakom detalju.

Beži?ni punja? pametnog telefona
U naslon za ruku ugra?en je mehanizam koji može pridržavati pametni telefon voza?a ili suvoza?a. Ondje je u malom prostoru nalik ladici, presvu?enoj mekim i protukliznim materijalom s laserski urezanim dijamantnim uzorkom, smješten i beži?ni punja?. Kada se pametni telefon u potpunosti napuni, pametni beži?ni punja? automatski prekida isporuku energije kako bi se sprije?ilo prekomjerno punjenje baterije. Kada poveže svoj pametni telefon preko Bluetootha, voza? u svakom trenutku može provjeriti razinu njegove napunjenosti preko zaslona multimedijskog sustava.

Vrhunska povezivost i obilje prostora za odlaganje
Ispred naslona za ruku nalaze se džep i dva drža?a ?aša, dvije USB-C uti?nice i 12 V uti?nica. Na stražnjoj strani središnje konzole ugra?ene su još dvije USB-C uti?nice kako bi putnici na stražnjoj klupi mogli puniti svoje ure?aje.
Središnja konzola novog Australa ima dva korisna pretinca za pohranu svakodnevnih predmeta: zatvoreni pretinac središnje konzole koji se otvara u stranu jednostavnim pritiskom i dublji pretinac, skriven ispod naslona za ruku.

Living Lights
Zahvaljuju?i tehnologiji LIVING LIGHTS, novi Austral stvara jedinstven svjetlosni ugo?aj za svoje putnike. 100 % LED svjetlosne trake koje se protežu uzduž armaturne plo?e i obloga vrata pove?avaju osje?aj ugode kod putnika i voza?a.
Budu?i da se temelji na biološkom dnevnom ritmu, svjetlo se prilago?ava vanjskoj razini svjetlosti te automatski mijenja boju svakih 30 minuta. Suptilne izmjene boja nadopunjuju dinami?ni i prirodni efekti zbog kojih ambijentalno osvjetljenje djeluje živo. Hladni tonovi koji se aktiviraju tijekom dana naglašavaju dizajn i tehnološke aspekte unutrašnjosti. No?u je ambijentalno svjetlo ponešto druga?ije: toplije je i djeluje umiruju?e na voza?a i putnike.
Ambijentalno osvjetljenje može se dodatno prilagoditi pritiskom na gumb sustava MULTI-SENSE na upravlja?u. Na zaslonu OpenR voza? može po želji prilagoditi boju i intenzitet ambijentalnog svjetla: za to mu je na raspolaganju klizna traka s ?ak 48 razli?itih boja. Osvjetljenje armaturne plo?e, obloga vrata i instrumentne plo?e mijenja se u skladu s odabranom postavkom ambijentalnog osvjetljenja.

Pomno birani materijali za luksuznu završnu obradu
Dizajn karoserije preslikava se i na unutrašnjost, pažljivo dotjeranu nizom sofisticiranih materijala.
Ovisno o razini opreme i odabranoj dodatnoj opremi, unutrašnjost novog Australa može uklju?ivati kožu, Alcantaru, podstavljene tekstilne obloge i druge po mjeri izra?ene materijale koji su ugodni na dodir i savršeno kombinirani s umetcima u sjajno crnoj boji i boji matiranog kroma. Materijali vrhunske kvalitete pove?avaju dojam topline i prestiža u unutrašnjosti.
Armaturna plo?a podijeljena je u nekoliko slojeva kako bi se naglasio dojam dinami?nosti, lako?e i suvremenosti. Njezin je oblik doveden do savršenstva pa je, baš kao i vanjština automobila, podjednako elegantna i tehnološki napredna. Unutrašnjosti svih ina?ica zajedni?ka je traka od matiranog kroma koja obavija putni?ki prostor i reflektira svjetlost ambijentalnog osvjetljenja LIVING LIGHTS te usmjerava pogled na zaslon OpenR.
Po?evši od ina?ice Techno, kromirana traka proteže se u obloge vrata u s ukrasnim umetkom u obliku slova C, zbog ?ega unutrašnjost djeluje još prostranije. Kako bi dojam tehnološkog dizajna bio potpun, stilski je nadopunjuju naslon za ruku središnje konzole i matirani kromirani umetci na upravlja?u presvu?enim Nappa kožom. Tehnološki dojam poja?ava i ugla?ena završna obrada sjajno crnih površina, besprijekorno uskla?ena sa sjajnom završnom obradom zaslona OpenR. To se posebno odnosi na ru?ice vrata, stropni pretinac i središnju konzolu.
Po?evši od ina?ice Equilibre, gornji dio armaturne plo?e zašti?en je podstavljenom oblogom ugodnom na dodir. Obloge u podru?ju ispred suvoza?eva sjedala uskla?ene su s presvlakama sjedala, a imaju i elegantno ugra?en zra?ni otvor

Presvlake vrhunske proizvodnje
Pri dizajnu unutrašnjosti posebno se vodilo ra?una o presvlakama. Sjedala po?etnih ina?ica, baš kao i obloge vrata, umetci armaturne plo?e i središnja konzola, obloženi su recikliranom sivom tkaninom.
Ina?ica Techno odlikuje se podstavljenim tekstilnim presvlakama s premazom crne boje Titan koje, od sjedišta do naslona za glavu, nježno blijede od crne do svijetlosive boje. Ta gradacija boja vizualno posvjetljuje unutrašnjost, dok je srebrni šavovi i obrubi dodatno upotpunjuju.

Unutrašnjost udobna poput ?ahure
Stropna obloga svijetlosive boje zastupljena je u svim ina?icama, a posebna je zbog dojma ?ahure koji stvara dok se spušta prema vjetrobranskim nosa?ima. Pozornost u prednjem i središnjem dijelu putni?kog prostora privla?i stropni pretinac sjajno crne boje. Upotpunjuju ga svjetla za ?itanje koja se aktiviraju dodirom i samozatamnjuju?i retrovizor bez okvira koji pridonosi dojmu profinjenosti. Dva svjetla za ?itanje, koja se jednako tako aktiviraju dodirom, ugra?ena su u i stražnji dio stropa kako bi u njima uživali putnici na stražnjoj klupi.
Renault je proveo interno istraživanje na uzorku potencijalnih kupaca novog Australa kako bi procijenio udovoljavaju li ina?ice novog modela svim kriterijima osjetilne udobnosti. Tom je prilikom ispitano više od tisu?u kriterija: od vizualnih preko taktilnih do auditivnih (zvukovi koje proizvode pokretni dijelovi).

Obilje prostora za sve!
Kao i mnoga druga „vozila za život” koja su obilježila Renaultovu povijest, i novi je Austral dizajniran za udobnost cijele obitelji. Alijansina nova platforma CMF-CD maksimalno je pridonijela njegovoj prostranosti i prakti?nosti.

Ergonomski dizajnirana prednja sjedala iznimno su udobna (150 cm prostora za laktove i 137 cm prostora za bokove), a kupci ?e uživati i u dodatnom prostoru u podru?ju središnje konzole i ispod armaturne plo?e. Povišeno voza?evo sjedalo i pro?iš?ena središnja konzola zaslužni su za dojam prostranosti i udobnosti.

Udobnost je zajam?ena i za putnike na stražnjoj klupi. Zahvaljuju?i novoj platformi, sjedala su udobnija i ergonomi?nija nego u standardnim SUV-ovima, a stražnja je klupa jedna od najprostranijih u klasi. Prostor za koljena iznosi ?ak 27,4 cm, a prostor za glavu više od 90 cm. Stražnja je klupa blago nakošena kako bi putnici mogli držati stopala opušteno na tlu bez dizanja koljena i osje?ati se još udobnije tijekom dugih putovanja.
Novi model odlikuje i optimalna pristupa?nost zahvaljuju?i jednim od najve?ih prednjih i stražnjih otvora u klasi (67,6 cm sprijeda i 57,5 cm straga).
Dojam prostranosti pove?ava i panoramski stakleni krov, dostupan od ina?ice Techno naviše. Zatamnjeni krov opremljen je elektri?nim sjenilom za optimalnu regulaciju temperature ljeti.

Obilje prostora za pohranu
Novi Austral nudi dovoljno prostora za sve stvari vaše obitelji.
Pomicanjem ru?ice mjenja?a i ostalih komandi iza upravlja?a i na zaslon sustava OpenR oslobo?en je dodatan prostor za odlaganje izme?u prednjih sjedala. Ondje se nalazi pretinac za sitniš s dvama drža?ima ?aša, drža? pametnog telefona s ugra?enim beži?nim punja?em, 2-litreni pretinac ispod kliznog naslona za ruku i 3,6-litreni zatvoreni pretinac iza središnje konzole. Zatvoreni pretinac s krilnim mehanizmom otvaranja jednostavno se otvara pritiskom na poklopac. Za još ve?u prakti?nost, u stropni pretinac ugra?en je odjeljak za sun?ane nao?ale. Pretinac za rukavice mjeri 6,4 l obujma, a pretinci u vratima 4,3 l u prednjem dijelu i 2,1 l u stražnjem dijelu.
Putnicima na stražnjoj klupi na raspolaganju je veliki naslon za ruke s ugra?enim drža?ima ?aša koji se po potrebi može i ukloniti. Na pole?ini prednjih sjedala nalaze se i veliki 2,2-litreni pretinci.
Novi Austral ukupno nudi 35 l prostora za pohranu u izvedbi s automatskim mjenja?em i 31 l u izvedbi s ru?nim mjenja?em.

Klizna stražnja klupa
Neke od modularnih i svestranih ina?ica novog Australa imaju i stražnju klupu djeljivu u omjeru 2/3 : 1/3. Svako se sjedalo može individualno pomicati naprijed ili natrag za ?ak 16 cm.
Klizna stražnja klupa postavljena je na vodilice, a pomi?e se jednostavnom upotrebom ru?ice ispod sjedala. Brzom i jednostavnom kretnjom možete pove?ati obujam unutrašnjosti, stvoriti ve?i prtljažni prostor ili osloboditi dodatan prostor u predjelu nogu na stražnjoj klupi.
?ak je i pole?ina stražnjih sjedala prilagodljiva po nagibu (25°, 27° i 29°) kako bi svi putnici uživali u dodatnoj udobnosti.
Ru?ice na bo?nim stranama prtljažnika služe za sklapanje naslona stražnjih sjedala u ravnu podnicu.

Izdašan prtljažni prostor
Zahvaljuju?i produljenom me?uosovinskom razmaku, novoj platformi CMF-CD i kliznoj stražnjoj klupi, poboljšanja u unutrašnjosti nisu negativno utjecala na kapacitet prtljažnika.
Obujam prtljažnika u ina?icama s blagim hibridom (Mild Hybrid) i s fiksnom stražnjom klupom iznosi 500 dm3 prema normi VDA (430 dm3 prema normi VDA u ina?ici E-TECH Hibrid).
U ina?icama s kliznom stražnjom klupom obujam prtljažnika može se pove?ati na ?ak 575 dm3 prema normi VDA (555 dm3 prema normi VDA u ina?ici E-TECH Hibrid).
A s preklopljenom stražnjom klupom korisni obujam prtljažnika iznosi 1.525 dm3 VDA (1.455 dm 3 prema normi VDA u ina?ici E-TECH Hibrid).

Elektri?ni poklopac prtljažnika s funkcijom otvaranja bez uporabe ruku
Ovisno o ina?ici, novi je Austral serijski ili uz nadoplatu opremljen elektri?nim poklopcem prtljažnika.
Voza? može otvoriti i zatvoriti poklopac prtljažnika jednostavnim pritiskom gumba u kokpitu. Izvana ga može otvoriti s pomo?u elektri?nog gumba ugra?enog u poklopac prtljažnika, kartice „Slobodne ruke” ili jednostavnim pomicanjem stopala u podru?ju senzora ispod stražnjeg odbojnika. Nova generacija senzora pokreta pove?ala je djelotvornost ovog sustava.
Otvaranje poklopca prtljažnika može se zaustaviti u svakom trenutku ako za tu radnju nije osigurano dovoljno prostora. Utovarna visina može se podesiti tako da ru?ica prtljažnika bude uvijek nadohvat ruke ili kako bi se sprije?ilo udaranje poklopca prtljažnika o strop garaže.
Golemi su napori uloženi u kvalitetu izrade elektri?nog poklopca prtljažnika. Renaultovi inženjeri vodili su ra?una o brzini otvaranja i zatvaranja te su optimizirali zvuk njegovih mehani?kih dijelova kako bi bio što tiši.

Bogata dodatna oprema
Novi Renault Austral dolazi sa sveobuhvatnom ponudom dodatne opreme.
Izgled karoserije može se personalizirati odabirom paketa boja za prednju i stražnju zaštitu podvozja i ku?išta retrovizora. Dostupna su ?etiri paketa za personalizaciju izgleda: „tamnosiva (efekt uglji?nih vlakana)”, „zlatna”, „svijetlosiva” i „metalizirana mat siva”.
Kupcima su na raspolaganju i metalizirane bo?ne stepenice za još snažniji dojam SUV-a.
Set sportskih papu?ica, osvijetljeni pragovi vrata i elegantni prag prtljažnika upotpunjuju dodatnu opremu.
Austral je ujedno prvo Renaultovo vozilo koje u tom segmentu nudi uvla?ivu elektri?nu kuku za vu?u. Automatski se izvla?i jednostavnim pritiskom gumba u prtljažniku, bez imalo napora ili nepotrebnog prljanja ruku. Kada se uvu?e postaje nevidljiva pa nimalo ne narušava besprijekoran izgled vozila.
U ponudi su dostupni i popre?ni krovni nosa?i koji se, zahvaljuju?i mehanizmu brzog pri?vrš?ivanja Quickfix, postavljaju bez upotrebe alata. Nosa?i su dostupni u dvjema izvedbama: za postavljanje izravno na krov ili na uzdužne nosa?e, a mogu se upotrebljavati za prijevoz krovnih kov?ega, pri?vrš?ivanje nosa?a skija, bicikala i drugog.
Na kraju, novi Austral nudi pregršt opreme za ve?u udobnost i sigurnost u vožnji: tepihe, zaštitne obloge prtljažnika i razdjelnike, zastavice blatobrana, deflektore zraka, lance za snijeg, protuprovalni alarm itd.

Novi Renault Austral Esprit Alpine: potpuno nova luksuzna razina opreme
Razina opreme Esprit Alpine premijerno ?e biti predstavljena u novom Australu. Njezine ekskluzivne nove zna?ajke pomi?u granice sportskog stila, elegancije i tehnologije novog Australa.

Vanjski dizajn: odvažan sportski stil
Specifi?an dizajn ina?ice Esprit Alpine nadahnut je jedinstvenim sportskim duhom Renaultove marke Alpine.
Ovu ina?icu krasi još smjeliji dizajn te nova, posebno dizajnirana Siva boja karoserije Schist koja se ne može usporediti ni s kojom drugom bojom serijskog vozila. K tome je ugodna na dodir i naglašava miši?avu i dinami?nu siluetu vozila. Odvažan stil dodatno poja?avaju dvobojna karoserija s dijamantno crnim krovom, sjajno crnim umetcima iznad bo?nih prozora i mat crnim krovnim nosa?ima.
Ina?ica Esprit Alpine uklju?uje i 20-in?ne aluminijske naplatke Daytona s oznakom marke Alpine. Crni naplatci dijamantne obrade s pepeljasto sivim premazom i nizom isprekidanih linija poja?avaju dinami?an izgled ove ekskluzivne ina?ice.
Vodoravni umetak na prednjoj masci i aerodinami?ni prednji spojler izvedeni su u mat sivoj boji, dok Renaultov logotip (prednji, stražnji i u središtu kota?a) krasi brušena završna obrada te elegantna i sofisticirana crna boja Ice.
Elegantnu i sportsku siluetu naglašavaju i sjajno crni umetci koji uokviruju prozore i protežu se uz dinami?nu liniju krova. Na bo?nim stranama nalaze se dvije oznake „Esprit Alpine”.
Naziv ina?ice, ispisan u crnoj boji Ice, vizualno je uskla?en s Renaultovim logotipom – posebno uo?ljivim zahvaljuju?i tehnološki naprednim svjetlima s 3D moare efektom i dinami?kim pokaziva?ima smjera.

Dizajn unutrašnjosti: profinjenost u svakom detalju
Ina?ica Esprit Alpine iznutra je presvu?ena kombinacijom Alcantare i tkanine u imitaciji uglji?nih vlakana s uzorkom kepera i prošivena dvostrukim plavim šavovima Alpine. Na naslonima za glavu izvezen je logotip Alpine, dok boje unutarnjih bo?nih šavova diskretno ocrtavaju francusku zastavu.

Umetci od Alcantare nalaze se na oblogama vrata i na dijelu armaturne plo?e ispred suvoza?a te su, baš kao i presvlake, prošiveni plavim šavovima.

Podstavljene obloge središnje konzole tako?er su prošivene dvostrukim plavim šavovima Alpine.
Me?utim, upravlja? presvu?en Nappa kožom ukrašen je umetcima od Alcantare i šavovima u crvenoj, bijeloj i plavoj boji.
Sigurnosni pojasevi s plavim obrubom, aluminijske papu?ice i pragovi vrata s oznakom Alpinom zaokružuju izgled unutrašnjosti.
Na kraju istaknimo i zaslon OpenR koji u znak dobrodošlice svijetli u bojama marke Alpine.

Premium oprema
Ina?ica Iconic Esprit Alpine uklju?uje i posebnu opremu kao što je grijani upravlja?, grijana prednja sjedala s elektri?nim podešavanjem (prema naprijed ili natrag, visina i kut naslona), masažna funkcija za voza?evo sjedalo i klizna stražnja klupa. Serijski model uklju?uje i tehnološki napredne sustave aktivne pomo?i u vožnji.

PLATFORME, MOTORI I VOŽNJA: MANJE EMISIJA CO2 ZA VE?I UŽITAK U VOŽNJI
Novi Renault Austral prvi je Renaultov model koji se temelji na Alijansinoj novoj platformi CMF-CD. Budu?i da je platforma prilago?ena za ugradnju razli?itih vrsta hibridnih pogona, novi Austral može biti opremljen inovativnim hibridnim pogonom E-TECH ili blagim hibridom s 12 V baterijom. Tehnologijama MULTI-SENSE i 4CONTROL najnovije generacije Austral je zakora?io u novi svijet osjetila.

Nova platforma CMF-CD najavljuje potpunu transformaciju kompaktnih i luksuznih vozila Alijanse Renault-Nissan-Mitsubishi. Austral je prvi Renaultov model koji se temelji na njoj. Usto se može pohvaliti i najnovijom arhitekturom, redizajniranom šasijom i upravlja?kim sustavom te najnovijim tehnologijama s kojima postiže vrhunsku konkurentnost na tržištu.

Potpuno nova šasija za dosad nevi?enu razinu udobnosti i užitka u vožnji
Novi Austral ima pažljivo ugo?enu i krutu šasiju koja savršeno uravnotežuje vozne osobine, udobnost i upravljivost za potpuni užitak u vožnji. Kruta karoserija i optimizirani amortizeri i ovjes zna?ajno su smanjili vibracije i buku, ?ime se pove?ala udobnost, ali ne nauštrb performansi.
Šasija je dostupna u dvije izvedbe: s fleksibilnom osovinom s torzijskom gredom za ina?ice s upravljanjem dvama kota?a ili multi-link stražnjim ovjesom sa sustavom 4CONTROL Advanced za ina?ice s upravljanjem ?etirima kota?ima.
Fleksibilna osovina potpuno je izmijenjena kako bi se poboljšale vozne osobine vozila. Torzijska greda donosi ve?u stabilnost i upravljivost, a stražnja osovina upija više vibracija prije no što stignu do kabine vozila zahvaljuju?i oja?anjima karoserije i kontaktnih to?aka. Ublaživa? udaraca, koji služi za ublaživanje kretanja osovine i štiti vozilo od udaraca kad je vozilo pod velikim optere?enjem, tako?er ima novu konstrukciju. Usto su i amortizeri postavljeni okomitije kako bi se smanjilo trenje i poboljšale performanse. Na taj na?in bolje upijaju neravnine s ceste, poboljšavaju vozne osobine i pove?avaju udobnost.
U ina?icama s upravljanjem ?etirima kota?ima novi Austral donosi novu razinu ravnoteže i udobnosti. ?etiri spone multilink ovjesa ?ine ga najudobnijim u klasi. Nagib kota?a prilago?ava se uvjetima na cesti i tako optimizira prianjanje kota?a na grubim, neravnim površinama. U zavojima i prilikom promjene smjera pove?ana stabilnost i bolje vozne osobine vozila pružaju ve?i osje?aj sigurnosti i užitka. Ovjes istovremeno priljepljuje vozilo za cestu i upija sve neravnine s površine. Stražnjim kota?ima dodan je upravlja?ki aktuator zahvaljuju?i kojem se mogu zakrenuti za 5°, što je rezultiralo neprikosnovenom stabilnoš?u na otvorenoj cesti i nenadmašnom okretnosti u gradu.
U ina?icama s upravljanjem dvama kota?ima krug okretanja izme?u rubnika iznosi 11,2 metara. U ina?icama s upravljanjem ?etirima kota?ima iznosi samo 10,1 metar, što je rekord u segmentu!
Jedna od najve?ih prednosti nove platforme CMF-CD u tom podru?ju jest ta da omogu?uje postavljanje 20-in?nih naplataka bez utjecaja na krug okretanja vozila.

Potpuno nov sustav upravljanja za nenadmašnu okretnost i odzivnost
Upravljanje je znatno poboljšano u odnosu na prethodnu platformu.
Servomotor sad je smješten uz letvu upravlja?a za optimalan prijenos informacija i prirodnije pove?anje otpora upravlja?a u skladu s kutom zakretanja.
Upravlja?ki omjer smanjen je sa 17,6:1 na 14,6:1 u ina?icama s upravljanjem dvama kota?ima, odnosno na manje od 13:1 u ina?icama s upravljanjem ?etirima kota?ima. Sustav 4CONTROL Advanced omogu?io je spoj voza?kog užitka i preciznosti kakvim se ne može usporediti nijedan drugi automobil u klasi.
U kombinaciji s krutom karoserijom i iznimno štedljivim i u?inkovitim motorima, okretnost i odzivnost pridonijeli su najboljem doživljaju vožnje u klasi.

Smanjenjem mase i uporabom naprednih tehnologija hibridizacije do vrhunske u?inkovitosti i performansi
Izuzetna torzijska krutost karoserije postignuta je bez pove?anja mase vozila, zahvaljuju?i korištenju lakih materijala kao što je aluminij (vrata, vratila osovine). Takva kontrola mase (manje od 1400 kg u osnovnoj izvedbi s 12 V blagim hibridom) pridonijela je smanjenju inercije vozila i pove?anju okretnosti i upravljivosti u zavojima.
Platforma CMF-CD omogu?ila je ugradnju inovativnih hibridnih tehnologija, osmišljenih za maksimalnu razinu dinami?nosti i u?inkovitosti. To ujedno zna?i da su vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO2 me?u najboljima na tržištu.

Motori s najnižom potrošnjom goriva i najmanjim emisijama zaga?iva?a
Novi Renault Austral dostupan je s inovativnim hibridnim pogonom E-TECH s baterijom kapaciteta 1,7 kWh (400 V) i maksimalnom snagom do 200 KS te 12 V blagim hibridom snage 140 ili 160 KS kojima Renault želi ubrzati prelazak na elektri?nu mobilnost.

Najnoviji hibridni motor E-TECH snage 200 KS demonstracija je snage i u?inkovitosti
Novi Austral predstavlja novi samopune?i puni hibrid E-TECH dostojan pokretanja najboljeg vozila u klasi. Razvija ukupnu snagu od 146 kW (200 KS) i može se pohvaliti najboljim omjerom potrošnje i performansi na tržištu te ve?im užitkom u vožnji uz manje emisije CO2.

Puni hibrid E-TECH zadržava domišljatu arhitekturu i donosi pregršt inovacija. Razvio ga je i patentirao Renaultov inženjerski odjel. Rije? je o kombinaciji termi?kog motora, dvaju elektri?nih motora (glavni elektri?ni motor i visokonaponski elektropokreta?-generator koji služi za pokretanje termi?kog motora, pomo? pri promjenama stupnjeva prijenosa i punjenje baterije), glavne baterije i naprednog dog-clutch mjenja?a s više na?ina rada.
Nova generacija hibridnog motora E-TECH temelji se na novom 1,2-litrenom 3-cilindarskom motoru s turbopunja?em koji razvija 96 kW snage i 205 Nm okretnog momenta, koji je kombiniran s elektri?nim motorom za dodatnu isporuku snage i okretnog momenta (50 kW i 205 Nm), litij-ionskom baterijom ve?eg kapaciteta (2 kWh / 400 V) i mjenja?em s dva stupnja prijenosa za elektri?ni motor i ?etiri stupnja za benzinski motor). Ovaj mjenja? s 15 na?ina rada može podnijeti više okretnog momenta (do 410 Nm u usporedbi s 350 Nm za prvu generaciju) i snage te nudi brži odziv.
Rezultat je toga premium doživljaj vožnje koji spaja okretnost i u?inkovitost. Kretanje s mjesta, koje se uvijek izvodi u elektri?nom na?inu rada, snažno je i linearno, prijelazi su ugla?eni, bez gubitka okretnog momenta, a termi?ki motor uvijek je u optimalnom rasponu okretaja.
Dostupan u ina?ici s 200 KS, novi Austral E-TECH ?ini vožnju maksimalno u?inkovitom. Novi pogon ujedno je i jedan od najodzivnijih na tržištu, što potvr?uje me?uubrzanjem od 80 do 120 km/h u samo 5,6 sekundi.
Sustav za prikupljanje energije (vidi str. 34.) automatski se aktivira prilikom usporavanja i ko?enja, a u kombinaciji s litij-ionskom baterijom visokog kapaciteta pomaže puniti vozilo u vožnji te optimizira potrošnju hibridnog motora. Time je omogu?eno 80 % gradske vožnje na posve elektri?ni pogon i ušteda goriva do 40 % (u usporedbi s ekvivalentnom benzinskom ina?icom bez potrebe za promjenom stila vožnje).
Baš kao i u prethodnoj generaciji punog hibrida E-TECH, automobil se odlikuje trenuta?nom isporukom okretnog momenta i automatskim pokretanjem u elektri?nom na?inu rada, koji je sada dostupan dvostruko dulje nego kod motora s konvencionalnim hibridom. Puni hibrid E-TECH na taj na?in osigurava tih rad i odzivnost specifi?ne za elektri?na vozila.
Pametni mjenja? automatski prebacuje izme?u elektri?nog ili termi?kog pogona kako bi zajam?io odzivnu vožnju i smanjio potrošnju goriva.
Pokretan najnovijim punim hibridom E-TECH, novi Austral odlikuje se najnižom potrošnjom goriva i emisijama CO2 u klasi (ve? od 4,6 l/100 km i 105 g CO2/km), bez negativnog utjecaja na užitak u vožnji. Novi visokou?inkoviti termi?ki motor (41 %) ?ini ga jednim od hibridnih SUV-ova s najnižim uporabnim troškovima na tržištu, i pravom alternativom dizelašima.
Kako bi potvrdio svoju elektrificiranu prirodu i mali uglji?ni otisak, novi Austral E-TECH Hibrid na poklopcu prtljažnika nosi oznaku E-TECH Hybrid, dok je naziv vozila ukrašen slovom E plave boje na ina?ici Esprit Alpine.

Blagi hibrid snage 140 i 160 KS: siguran i pouzdan motor
Blagi hibridni motor prva je razina hibridizacije dostupna za novi Austral. Temelji se na 1,3-litrenom ?etverocilindarskom benzinskom turbomotoru s izravnim ubrizgavanjem koji je ve? dostupan u nizu Renaultovih vozila. Razvijen je u suradnji s Daimlerom, a u radu mu pomažu elektropokreta? i 12 V litij-ionska baterija.
Dostupan je sa 140 KS ili 160 KS s prera?enim CVT mjenja?em za optimalan užitak u vožnji ili sa 140 KS u kombinaciji sa 6-stupanjskim ru?nim mjenja?em.
12 V blagi hibrid novog Australa koristi poboljšanu funkciju Stop & Start i funkciju gašenja u praznom hodu u ina?icama s automatskim mjenja?em. Konkretno, omogu?uje prikupljanje energije oslobo?ene prilikom ko?enja te gasi termi?ki motor prilikom usporavanja. Ova poboljšanja pomažu smanjiti potrošnju goriva i ograni?iti emisije zaga?iva?a te jam?e ugla?eno kretanje s mjesta i ve?u udobnost svakodnevne vožnje.

12 V blagi hibrid novog Australa sa 160 KS razvija maksimalni okretni moment od 270 Nm pri 1800 do 3750 o/min (260 Nm od 1750 do 3500 o/min u izvedbi sa 140 KS), a odlikuje se i niskom potrošnjom goriva (od 6,2 l/100 km) i vrijednostima emisija CO2 od 140 g/km u mješovitom ciklusu vožnje (6,1 l/100 km i 138 g/km u izvedbi sa 140 KS).

Nova generacija hibridne tehnologije E-TECH
Za razvoj inovativnog hibridnog motora E-TECH prijavljeno je više od 200 patenata!
Nova poboljšanja odnose se na sklop motora, optimizirani automatski mjenja? i 400-voltnu bateriju kapaciteta 2 kWh.
Ova baterija, s inovativnim rashladnim sustavom koji se oslanja na klima-ure?aj, omogu?uje bateriji da zadrži performanse u svim uvjetima rada. Ve?i kapacitet baterije omogu?uje dulju vožnju u posve elektri?nom na?inu rada, što donosi više užitka u gradskoj vožnji, pri nižim brzinama i na autocestama.
Kao i prethodna generacija, hibridni motor E-TECH novog Australa temelji se na tzv. serijsko-paralelnoj hibridnoj arhitekturi, što zna?i da dopušta najrazli?itije kombinacije pogonske energije i da zna?ajno smanjuje emisije CO2 u vožnji. Zahvaljuju?i poboljšanjima broj takvih kombinacija kre?e se od 14 do 15, što dodatno pove?ava iskoristivost hibridnog sustava. Pametni multimodalni automatski mjenja? automatski odabire neki od sljede?ih na?ina rada:
• posve elektri?ni (samo elektri?ni motor pokre?e kota?e);
• dinami?ni hibrid (termi?ki motor i elektri?ni motor zajedno pokre?u kota?e);
• E-drive (elektri?ni motor pokre?e kota?e, termi?ki motor puni bateriju);
• ICE (samo termi?ki motor pokre?e kota?e i/ili puni bateriju);
• Regeneracija (kota?i pokre?u elektri?ni motor koji puni bateriju).
Od ostalih poboljšanja izdvajaju se ve?i užitak u vožnji i manja potrošnja goriva za najbolji omjer troškova i performansi na tržištu.

Prilagodljiva funkcija regenerativnog ko?enja
Elektrificirani motori novog Australa imaju funkciju regenerativnog ko?enja. Voza? može birati izme?u ?etiri na?ina rada s pomo?u dva gumba iza upravlja?a.
Regenerativno ko?enje pretvara kineti?ku energiju prikupljenu prilikom usporavanja ili ko?enja u elektri?nu energiju koja se zatim pohranjuje u bateriji. Time su smanjeni potrošnja goriva i emisije zaga?iva?a, pove?an je doseg u elektri?nom na?inu rada i smanjeno je trošenje ko?nica.
U ina?ici s hibridnim motorom E-TECH, sve informacije o energiji koja se prikupi otpuštanjem papu?ice gasa ili ko?enjem prikazuju se izravno na zaslonu instrumentne plo?e.

Posebne animacije
Instrumentna plo?a ina?ice s punim hibridnim motorom E-TECH uklju?uje nove animacije svojstvene hibridnim modelima.
U E-TECH modelu s punim hibridom instrumentna plo?a prikazuje snagu oslobo?enu prilikom ubrzanja te koli?inu prikupljene energije u fazi regeneracije pri otpuštanju pritiska s papu?ice gasa i ko?enju. Pokaziva? baterije prikazuje koli?inu dostupne elektri?ne energije u stvarnom vremenu.
Widget protoka energije prikazuje dolazi li energija iz termi?kog ili elektri?nog motora.
Osim pra?enja vožnje u stvarnom vremenu na zaslonu instrumentne plo?e, na zaslonu multimedijskog sustava OpenR Link (ina?ice s punim hibridnim motorom E-TECH) mogu?e je pratiti protok energije i aktivne vrste pogona (elektri?ni, termi?ki ili hibridni). Graf prikazuje povijest potrošnje energije, s posebnim naglaskom na udaljenost prije?enu na potpuno elektri?ni pogon.
Istaknimo i to kako kombinacija tih pokaziva?a i odabrane razine regenerativnog ko?enja pruža jasan uvid u energetsku u?inkovitost vožnje.

MULTI-SENSE Advanced: uranjaju?i doživljaj vožnje
Uz najnoviju generaciju tehnologije MULTI-SENSE novog Australa, voza? može prilagoditi vožnju svojem raspoloženju i željama. Višestruke mogu?nosti personalizacije omogu?uju mu da svako putovanje pretvori u novo iskustvo.
Postavkama je mogu?e pristupiti preko zaslona OpenR ili pritiskom novog gumba MULTI-SENSE na upravlja?u, a odnose se na osje?aj u vožnji (otpor upravlja?a, odziv motora i rad ovjesa itd.) i ugo?aj u vozilu (ambijentalno osvjetljenje, temperatura, prikaz i boje instrumentne plo?e). Tri pretprogramirana na?ina rada (Eco, Comfort i Sport) spajaju najbolje od tih postavki te tako pove?avaju u?inkovitost, prilago?avaju se ?estim situacijama, a vožnju pretvaraju u dinami?no iskustvo (ovisno o odabranom na?inu rada). ?etvrti na?in rada (Perso) voza?u daje svu slobodu da personalizira postavke po želji. Voza? u svakom trenutku može promijeniti aktivni na?in rada, bilo ru?no ili slanjem glasovne naredbe Google Assistantu.
Novi Austral ima i novu intuitivnu funkciju koja pomaže smanjiti potrošnju goriva tako što voza?u predlaže da aktivira na?in rada Eco. Na temelju voza?evih navika i analize uvjeta vožnje u stvarnom vremenu, umjetna inteligencija preko središnjeg zaslona predlaže aktivaciju na?ina rada Eco.

4CONTROL Advanced: stabilnost i okretnost za više užitka u vožnji
Novi Austral predstavlja tre?u generaciju Renaultova sustava upravljanja ?etirima kota?ima: 4CONTROL Advanced.

Sustav 4CONTROL nema konkurencije još otkako je predstavljen 2007. Sustav 4CONTROL Advanced ni danas nema premca ni konkurenta u klasi SUV-ova. Sada se odlikuje brojnim poboljšanjima kojima ostvaruje ve?u okretnost, nenadmašne performanse i još ve?i užitak u vožnji.
Ovaj sustav donosi upravljanje ?etirima kota?ima kojemu duguje jedinstvene vozne osobine i stabilnost u svim uvjetima. Na neravnim cestama loše kvalitete, kretnje kota?a ugla?uju prelazak preko neravnina i rupa. Prednosti su vidljive ve? na prvu: vozne osobine su bolje, automobil je udobniji, u unutrašnjosti je tiše, a osje?aj za upravlja?em op?enito je sigurniji.
Upravlja?ki aktuator na stražnjoj osovini odgovara na upute servoupravlja?a, motora i sustava elektroni?kog nadzora stabilnosti i tako osigurava u?inkovite reakcije u svim okolnostima. Ovisno o situaciji, omogu?uje male prilagodbe smjera stražnjih kota?a do 5 ° u suprotnom smjeru od prednjih kota?a (u usporedbi s 3,5 ° prethodne generacije sustava 4CONTROL).

Sustav 4CONTROL Advanced ?ini novi Austral najagilnijim vozilom u segmentu. Vrlo je okretan, a posebno je snalažljiv u gradu. Krugom okretanja od samo 10,1 m nadmašuje i neke gradske automobile. To je dobrodošla prednost u svakodnevnoj vožnji!

U kombinaciji s postavkama sustava MULTI-SENSE Advanced koje vožnju ?ine uzbudljivijom, 4CONTROL Advanced pruža dodatne mogu?nosti prilago?avanja. Voza?i sada mogu prilago?avati postavke pretprogramiranih na?ina rada (Eco, Comfort i Sport) ili osmisliti vlastiti na?in rada Perso uporabom kliznog pokaziva?a koji omogu?uje odabir izme?u 13 razina postavki, za razliku od izvornih tri. Na taj na?in voza? može u potpunosti prilagoditi ponašanje automobila i osje?aj na upravlja?u svojem raspoloženju.
INOVATIVNE TEHNOLOGIJE ZA VE?U UDOBNOST I SIGURNOST
Novi Austral ide ukorak sa suvremenim tehnologijama te nudi ?ak 27 sustava za pomo? u vožnji i niz zna?ajki pasivne sigurnosti koje ga svrstavaju me?u najudobnije i najsigurnije automobile u klasi.

Pametni i proaktivni sustavi za pomo? u vožnji
27 sustava za pomo? u vožnji podijeljena su u tri kategorije: vožnja, parkiranje i sigurnost. Osmišljeni da pruže neusporedivu udobnost u vožnji, pomažu održati kontrolu u svim uvjetima kako bi se zajam?ila sigurnost putnika u vozilu i ostalih sudionika u prometu.

Head-up zaslon nove generacije
Novi Renault Austral dolazi s najnovijim 9,3-in?nim head-up zaslonom. Brzina vožnje, sustavi za pomo? u vožnji, upozorenje na prekora?enje brzine i navigacijske upute sada se prikazuju izravno na vjetrobranskom staklu. Prikazuju se u voza?evu vidnom polju u stvarnom vremenu kako bi voza?u olakšale vožnju.

Sustav za zadržavanje vozila u središtu prometnog traka aktivno zakre?e upravlja? kako bi vas vratio natrag u središte traka. Osim toga, ovaj sustav djeluje i kada je jedna oznaka traka izbrisana (npr. rub seoske ceste).

Napredni sustavi za pomo? pri parkiranju
Uz uobi?ajene senzore i stražnju kameru, poluautomatski sustav za parkiranje slobodnih ruku ?ini vožnju bezbrižnom tako što u potpunosti preuzima upravljanje automobilom pri parkiranju te ga uz pomo? senzora parkira bo?no, okomito ili ukoso.
3D kamera s prikazom u 360 ° kombinira informacije ?etiriju kamera kako bi stvorila 360-stupanjski 3D prikaz neposrednog okruženja novog Australa. Za uo?avanje prepreka bilo gdje izvan vozila, dovoljno je pove?ati prikaz pojedinog podru?ja na dodirnom zaslonu. Na raspolaganju mu je i cjeloviti prikaz vozila iz pti?je perspektive pa je parkiranje lakše no ikad.

Ve?a aktivna sigurnost
Novi Austral opremljen je trima dobro poznatim sustavima za pomo? u vožnji koji smanjuju opasnost od sudara: upozorenjem na izlazak iz traka (LDW), upozorenjem na vozilo u mrtvom kutu (BSW) i sustavom za održavanje vozila u prometnom traku (LKA).
S novom generacijom upozorenja na vozilo u mrtvom kutu i sustava za sprje?avanje izlaska iz voznog traka u slu?aju pretjecanja, aktivna je sigurnost u?inkovitija no ikad! Ti sustavi koriste podatke prednje kamere i bo?nih radara kako bi automatski vratili vozilo u trak u slu?aju nenamjernog napuštanja traka ili opasnosti od frontalnog odnosno bo?nog sudara prilikom pretjecanja.
Najnoviji sustav za pomo? u vožnji može se nadograditi prikazom ceste na instrumentnoj plo?i, odnosno prikazom dionice kojom se voza? kre?e, položaja novog Australa i drugih vozila u okruženju u stvarnom vremenu.
Novi model ima još tri sustava za pomo? u vožnji koja štite ostale sudionike u prometu, prvenstveno pješake i bicikliste.
Funkcija pomo?i pri ko?enju unatrag zapravo je jednaka automatskom ko?enju u nuždi. Jedina je razlika u tome što se koristi pri vožnji unatrag. Otkriju li ultrazvu?ni senzori prisutnost potencijalne prepreke (pješaci, biciklisti, stupovi…), sustav ?e upozoriti voza?a vizualnim i zvu?nim signalima prije nego što zako?i na dvije sekunde kako bi izbjegao sudar. Sustav je aktivan pri vožnji unatrag pri brzinama izme?u 3 i 10 km/h.
Kada voza? napušta parkirno mjesto i nema dovoljno dobar pregled nad okruženjem iza vozila (dijagonalno parkiranje ili parkiranje unatrag), upozorenje na nadolaze?i promet straga aktivirat ?e se kako bi prepoznalo sva vozila koja se kre?u brzinom ve?om od 4 km/h. Ako stražnji ultrazvu?ni senzori prepoznaju nadolaze?e vozilo, vizualni i zvu?ni signali upozorit ?e voza?a da se zaustavi i ponovno provjeri može li sigurno napustiti parkirno mjesto.
Osim toga, sustav za siguran izlazak putnika upozorava voza?a i putnike na nadolaze?e vozilo, motociklista ili biciklista kako bi izbjegli udarac prilikom izlaska iz vozila. Kombinacija vizualnih i zvu?nih upozorenja posebno je korisna u gradovima, gdje se ?esto doga?aju nesre?e u kojima sudjeluju biciklisti.

Tehnološki napredna svjetla
Tehnološki napredna prednja svjetla novog Australa nisu samo klju?na za sigurnost na cesti, ve? i za udobnost u vožnji.
LED svjetla Adaptive Vision i ugra?enim svjetlima za maglu prilago?avaju svjetlosni snop smjeru i brzini vožnje te prometnim i vremenskim uvjetima. Na taj na?in poboljšavaju vidljivost prema naprijed i s bo?nih strana (posebno korisno prilikom vožnje zavojem!) te sprje?avaju zasljepljivanje ostalih sudionika u prometu.
Svjetla Matrix LED Vision omogu?uju voza?u da uvijek vozi s uklju?enim dugim svjetlima, bez obzira na stanje u prometu. Za to je zaslužna LED tehnologija protiv zasljepljivanja koja automatski prilago?ava svjetlosni snop za ve?u udobnost i sigurnost ostalih voza?a i putnika.

Najbolje zna?ajke pasivne sigurnosti
Uz pomo? poboljšanih zna?ajki pasivne sigurnosti, novi Austral savršeno štiti svoje putnike i ostale sudionike u prometu.

Oja?ana konstrukcija
Putni?ki prostor sada je dodatno osiguran u slu?aju frontalnog, bo?nog ili stražnjeg sudara. Iznimno ?vrsti materijali pove?avaju krutost karoserije i unutrašnje strukture vozila.
U putni?ki prostor ugra?eno je sedam zra?nih jastuka, uklju?uju?i novi zra?ni jastuk izme?u prednjih putnika koji sprje?ava sudaranje glava u slu?aju bo?nog sudara. Osim toga, senzori pritiska u vratima rano prepoznaju da je došlo do bo?nog sudara i tako ubrzavaju aktivaciju zra?nih jastuka.

Sigurnosni pojasevi s predzateza?ima i grani?nicima sile zatezanja sprje?avaju ozljede prsa u slu?aju teškog sudara, a pri?vrsne su to?ke dodatno optimizirane za još bolju zaštitu lumbalnog dijela.
Svi nasloni za glavu dizajnirani su da sprije?e nastanak trzajnih ozljeda.
Kako bi se pove?ala sigurnost djece, u vozilo su ugra?ene tri pri?vrsne to?ke Isofix: dvije na stražnjoj klupi i jedna na suvoza?evu sjedalu.
Za marku Renault, sigurnost ostalih sudionika u prometu podjednako je važna kao i sigurnost njezinih kupaca. Struktura prednjeg kraja novog Australa stoga je poboljšana kako bi se, u slu?aju sudara, ograni?ila šteta na drugom vozilu ili umanjila ozbiljnost ozljeda pješaka.
Na kraju, kupcima je na raspolaganju i e-poziv u nuždi. Rije? je o sustavu koji automatski uspostavlja kontakt s hitnim službama, posreduje informacije potrebne za identifikaciju i lociranje vozila te olakšava planiranje intervencije ovisno o broju putnika i težini nesre?e.

Siguran pristup bateriji i precizne informacije o vozilu
Novi Austral E-TECH puni hibrid ima poseban otvor za pristup bateriji kako bi joj, u slu?aju nesre?e, vatrogasci mogli brzo pristupiti i osigurati je. Osim toga, na prozoru vozila nalazi se QR kod s informacijama o bateriji. Jednostavnim skeniranjem tog koda vatrogasci mogu saznati o kojoj je vrsti elektrificiranog vozila rije? te provjeriti ostale klju?ne informacije (lokacija baterije i zra?nih jastuka, mjesta za brzo i sigurno rezanje itd.). Ta dragocjena informacija štedi i do 15 minuta pri izvla?enju putnika iz automobila.
Brzi pristup bateriji i QR kod tek su neke od zna?ajki koje pove?avaju sigurnost Renaultovih kupaca. Op?enito je briga za sigurnost korisnika na cesti i zaposlenika na radnom mjestu jedan od tri stupa (uklju?uju?i ekološku tranziciju i uklju?ivost) politike održivog razvoja Renault Grupe (CSR) koja se provodi u okviru strategije Renaulution.

Kvaliteta, sigurnost i održivost: Tri stupa na kojima se temelji dizajn novog Australa
Okosnice Australova dizajna, kvaliteta i izdržljivost, razvijene su s posebnom pozornoš?u. U tu su vrhu provedena opsežna ispitivanja kako bi se zajam?ilo da svi sustavi za pomo? u vožnji rade besprijekorno i osiguravaju najve?u razinu sigurnosti. Tijekom razvoja Austral je prošao više od 700.000 km testnih vožnji u kojima je ispitan u svim mogu?im uvjetima upotrebe, a sve s jednim ciljem: kako bi se dokazalo da je izdržljiv, siguran i pouzdan.
Osim sveobuhvatnih provjera uz pomo? lasera, robota, 3D skenera i drugim metodama, novi se Austral prilikom proizvodnje ispituje i na posebnim testnim stazama u tvornici u Paleniciji u Španjolskoj. Cilj je takvih ispitivanja provjeriti ispunjava li svaki serijski primjerak zacrtani standard. Kako bi se ispitali razli?iti uvjeti korištenja, više od 100 primjeraka Australa prešlo je ukupno 2 milijuna kilometara na otvorenim cestama i testnim stazama. Ukupno je ispitano 170 prototipnih primjeraka kako bi se zajam?ila kvaliteta i izdržljivost novog Australa i njegove tehnologije.
Putnici u Australu uživat ?e u zaslonu OpenR i multimedijskom sustavu OpenR Link s ugra?enim Googleovim uslugama koji ih uvode u novi svijet. Sjedanje za upravlja? tek je po?etak proširenog iskustva vožnje kojeg omogu?uje sveobuhvatna povezana tehnologija. Uz pametne opcije povezivanja i premium audiosustav Harman Kardon, svaka je sekunda vožnje pravi užitak!

Prilagodljivi multimedijski sustav OpenR Link: intuitivan poput pametnog telefona
Zaslon OpenR krunski je dragulj Australove unutrašnjosti, a pokre?e ga sustav OpenR Link. OpenR Link s ugra?enim Googleovim uslugama pretvara vožnju u istinski dojmljivo i intuitivno iskustvo.

Pametna tehnologija za neusporedivo intuitivnu vožnju
Novi Austral dio je ekosustava u kojem vozila služe kao platforma za ugradnju najsuvremenije programske opreme i sustava povezivanja.
Zaslon OpenR ima niz tehnoloških zna?ajki za još ugla?enije, bogatije i personaliziranije iskustvo. Temelji se na tre?oj generaciji platforme Snapdragon Automotive Cockpit s osmojezgrenim procesorom i podrškom za ve?i broj zaslona, zna?ajke naprednog povezivanja i sigurnosti te sustave za pomo? u vožnji. Nova platforma uklju?uje i dodatan kapacitet za sva budu?a ažuriranja. Kada je rije? o programskoj opremi, novi sustav OpenR Link proširen je Googleovim uslugama kako bi iskustvo u unutrašnjosti bilo intuitivno i povezano.
Sustav OpenR Link baziran je na operativnom sustavu Android Automotive, temeljenom na operativnom sustavu Android, istom onom koji pokre?e više od 75 % pametnih telefona u svijetu. Razvijen je od strane Googlea i prilago?en za sve budu?e primjene i ažuriranja. Budu?i da je kompatibilan sa sustavima Android Auto (za Android ure?aje) i Apple CarPlay (za iPhone ure?aje), s kojima se povezuje beži?no ili uz pomo? kabela, novi se Austral besprijekorno uklapa u voza?ev digitalni ekosustav. Personalizacija multimedijskog sustava još je lakša uz navigacijske upute usluge Google Maps, glasovne naredbe usluge Google Assistant, katalog aplikacija u internetskoj trgovini Google Play (vidjeti u nastavku) i ostale funkcije aplikacije My Renault.
Su?elje zaslona OpenR Link jednostavno je poput su?elja pametnog telefona. Može se koristiti s pomo?u jednog prsta (kratki pritisak, dulji pritisak, listanje), s više prstiju (zumiranje itd.) ili uz pomo? glasovnih naredbi. K tome prikazuje obavijesti i omogu?uje jednostavno kretanje izbornicima (Po?etna stranica, Navigacija, Glazba, Telefon, Aplikacije, Vozilo) preko trake izbornika na vrhu zaslona.
Su?elje multimedijskog sustava OpenR može se personalizirati baš kao i pametni telefon! Korisnici mogu izraditi svoj korisni?ki profil, personalizirati ga s pomo?u widgeta i prilagoditi raspored zaslona OpenR kako bi im omiljene zna?ajke uvijek bile nadohvat ruke. Svaki korisni?ki ra?un može se u potpunosti personalizirati (postavke vozila, automatsko povezivanje s pametnim telefonom preko Bluetootha, pre?aci do omiljenih radiopostaja itd.). Za još potpunije iskustvo, korisni?ki profili mogu se povezati s osobnim korisni?kim ra?unom za Google.
Baš kao i operativni sustavi pametnih telefona i tableta, sustav OpenR povezan je na oblak te se neprekidno ažurira. Ažuriranja se provode automatski preko interneta, što zna?i da korisnici ne moraju samostalno ažurirati Googleove aplikacije. Me?utim, da bi ažurirali operativni sustav, korisnici trebaju potvrditi poruku prikazanu na zaslonu. Iznimno u?inkoviti mikro?ipovi visokog kapaciteta usto osiguravaju dovoljno prostora sva budu?a ažuriranja i nova povezana rješenja.

Google aplikacije i usluge
Sustav OpenR proširen je Googleovim uslugama kako bi korisnici uživali u prakti?nom, personaliziranom i ugla?enom iskustvu vožnje. Njegovo prakti?no su?elje, dobro poznato ve?ini korisnika, temelji se na tri stupa:
• Usluzi Google Maps s informacijama o prometu u stvarnom vremenu, znamenitostima, omiljenim restoranima, pojednostavljenom Google pretragom, glasovnim naredbama, ažuriranjima karata u stvarnom vremenu… Sve to nadohvat je ruke na 12,3-in?nom zaslonu instrumentne plo?e. Korisnicima je na raspolaganju i navigacija na okomitom 12-in?nom zaslonu koja se može aktivirati jednim klikom.
• Usluzi Google Assistant s funkcijom glasovnog upravljanja (vremenska prognoza, telefon, glazba, pomo?, razni drugi zahtjevi) i glasovne aktivacije drugih funkcija vozila, kao što su klima-ure?aj, odmagljivanje stakala i postavke sustava MULTI-SENSE. Poslati poruku, odgovoriti na poziv, prona?i najbliži kafi?, pustiti glazbu s omiljene radiostanice, prilagoditi temperaturu i još mnogo toga nikad nije bilo lakše. Google Assistant možete pokrenuti rije?ima „Hej Google”, pritiskom na gumb za aktivaciju glasovnih naredbi na upravlja?u ili pritiskom na ikonu Google Assistant u multimedijskom sustavu OpenR Link. S vremenom ?e se Google Assistant prilagoditi voza?evim željama za prilago?enije i proaktivnije preporuke kako bi voza?u olakšao vožnju, bilo da je rije? o predlaganju destinacije za ve?eru ili reprodukciji prethodno odabranog sadržaja.
• Internetska trgovina Google Play: glazba, multimedijski sadržaji, podcasti, navigacija i drugo. Mogu?e mu je pristupiti u samo nekoliko klikova preko jednostavnog su?elja, posebno dizajniranog za upotrebu u automobilu.

Harman Kardon: audiosustav visokih performansi nove generacije
Osim audiosustava Arkamys, novi Austral nudi i premium audiosustav s potpisom Harman Kardona – vode?eg stru?njaka u tom podru?ju ve? 60 godina.

Neprikosnovena kvaliteta zvuka
Tehnološki napredan audiosustav Harman Kardon daje poseban pe?at iskustvu u unutrašnjosti. Inženjeri zvuka pri Renaultu i Harman Kardonu naporno su radili kako bi osigurali vjernu reprodukciju zvuka u svakom kutku unutrašnjosti.
Dostupan uz nadoplatu, ovaj se sustav odlikuje ukupnom snagom od 485 W i ?ak 12 zvu?nika: jednim srednjetonskim zvu?nikom u prednjem dijelu, dvama visokotonskim zvu?nicima u bo?nim stranama armaturne plo?e i dvama u stražnjim vratima, dvama srednjetonskim zvu?nicima u prednjim i stražnjim vratima, dvama srednjetonskim jedinicama, bo?no ugra?enima iznad pokrova prtljažnika, i jednim dubokotonskim zvu?nikom u prtljažniku.

Za srednjetonsku jedinicu razvijen je poseban patent: motorizirani koaksijalni zvu?nik (srednjetonski i visokotonski) s akusti?nim le?ama i valovodom za neusporedivo ravnomjernu distribuciju zvuka te optimalnu i stabilnu reprodukciju glazbe i teksta.
Kupole visokotonskih zvu?nika izra?ene su od visokokvalitetne fleksibilne tkanine kako bi osigurale nježnu, ali vjernu reprodukciju ?ak i najviših frekvencija.
Snažni srednjetonski zvu?nici s dvostrukom zavojnicom optimizirani su kako bi pružili dinami?nu reprodukciju srednjih tonova. Kombinirani su s dubokotonskim zvu?nikom s vanjskim vodovima pa savršeno reproduciraju niskofrekventne zvukove i smanjuju distorziju.
Srednjetonski zvu?nici malih dimenzija i širokog raspona izra?eni su od iznimno izdržljivog aluminija i dizajnirani za reprodukciju širokog spektra frekvencija (od srednjih do visokih). Zvuk koji reproduciraju prirodan je, stabilan i dosljedan za putnike na prednjoj i stražnjoj klupi.
Za kraj spomenimo i jedinstvenu tehnologiju dubokotonskog zvu?nika s vanjskim vodovima koja je lakša i manja no prije, a ipak i dalje izvanredno reproducira niskofrekventne zvukove. Zahvaljuju?i njegovu kompaktnom dizajnu omogu?ena je ugradnja u poseban otvor u karoseriji, zbog ?ega novi Austral može poprimiti funkciju zvu?ne pregrade.
Audiosustav Harman Kardon svakim se dijelom elegantno uklapa u unutrašnjost novog modela. Zvu?nici u prednjim vratima imaju minimalisti?an i ugla?en dizajn. Krase ih poklopci od nehr?aju?eg ?elika s izdržljivim mat crnim premazom i laserski urezanim linijama. Prednji srednjetonski zvu?nik tako?er je besprijekorno integriran u armaturnu plo?u i zašti?en poklopcem od nehr?aju?eg ?elika s mat crnim premazom i laserski urezanim linijama (pod kutom od 60 °), ina?e prepoznatljivom obilježju marke Harman Kardon. Dakako, krasi ga i plo?ica od brušenog nehr?aju?eg ?elika s potpisom te kultne marke.

Jednak doživljaj zvuka za sve
Putnici mogu birati izme?u pet postavki zvuka: Studio, Concert, Immersion, Lounge i Club.
Za svaku odabranu postavku aktivira se algoritam koji upravlja faznim izjedna?avanjem zvu?nih signala kako bi se postigao stabilan i jasno definiran stereo zvuk. Njegova je posebnost u tome što je istovremeno dosljedan za sve putnike i razli?it ovisno o položaju sjedenja: za to je zaslužna tehnologija Virtualnog centra koja posebno obra?uje zvu?ne signale svakog zvu?nika kako bi svaki putnik mogao uživati u najboljoj kvaliteti zvuka s obzirom na mjesto na kojem sjedi. Putnici u novom Australu uživat ?e u kvaliteti zvuka koja se može usporediti s iskustvom slušanja omiljene glazbe na ku?nom Hi-Fi stereo ure?aju.
Istaknimo i to kako napredni algoritam automatski održava stabilnost glasno?e i tonsku ravnotežu, bez obzira na to koliko brzo vozite.
Algoritam Quantum Logic Surround, za koji je podnesen i patent, omogu?uje diferencijaciju ulaza zvuka. Uravnoteženom i pojedina?nom raspodjelom zvu?nih tokova, svim putnicima pruža uranjaju?i užitak u glazbi. Algoritam se oslanja i na prostorne informacije zvu?nog zapisa kako bi raš?lanio sekvence u kojima je zastupljen pojedini instrument. Rezultat je nenadmašno jasna i precizna reprodukcija svih razina zvuka. Vjerujemo da ?e korisnici novog Australa u potpunosti uživati u emotivnom doživljaju zvuka.

Novi Renault Austral nije samo automobil, on je i usluga
Ovaj tehnološki napredan SUV, dizajniran u skladu s Renaultovom strategijom Nouvelle Vague, predstavnik je nove generacije pametnih, prilagodljivih i fleksibilnih vozila. Kako bi potvrdio svoj status povezanog vozila u službi korisnika, Austral se oslanja na inovativne tehnologije. Me?u njima se izdvajaju novo upozorenje na održavanje i niz usluga za upravljanje vozilom na daljinu – osmišljenih kako bi se ispunila o?ekivanja privatnih i flotnih kupaca.

Povezano održavanje
Kako bi dodatno pojednostavio živote svojih korisnika, novi Austral nudi novu povezanu uslugu. Ova usluga obavještava voza?a da je vozilu potreban redovan servis. Uz to ?e ih i proaktivno upozoriti kad je vozilo potrebno odvesti na servis. Renault tako?er upotrebljava mehanizme kojima predvi?a trošenje materijala kako bi obavijestio korisnike o stanju ko?nica, baterije ili guma te im po potrebi ponudio zamjenu. Znaju?i da Renault budno prati stanje njihova vozila, voza?i mogu opušteno voziti i uop?e ne razmišljati o održavanju.

Povezane usluge My Renault
Aplikacija My Renault omogu?uje korisnicima novog Australa pristup brojnim povezanim uslugama.
Može se koristiti za daljinsko upravljanje odre?enim funkcijama automobila. Voza?i mogu locirati svoj automobil u bilo kojem trenutku te daljinski zabljesnuti svjetlima i potrubiti kako bi ga lakše pronašli na parkiralištu.
Može se koristiti i za pregled informacija o vozilu u stvarnom vremenu (prije?eni kilometri itd.), popisa opreme, traženje odgovora na eventualna pitanja u korisni?kom priru?niku, gledanje edukativnih videa ili razgovor sa stru?njakom. Za pristup popisu servisnih ugovora ili zapisniku o održavanju obratite se u Renaultov servis ili dogovorite termin sastanka.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com