Od 1. rujna su na snazi mjere koje onemogu?uju namještanje emisija štetnih plinova dizelskih vozila!

0
500

Veliki novitet je i da ?e se testiranja na slu?ajnom uzorku provoditi i u svakoj od država ?lanica EU, prenosi RevijaHAK.

Ponovit ?emo još jedanput, premda i ptice na grani ve? znaju: Volkswagen je 2015. godine uhva?en u namještanju emisija štetnih plinova dizelskih vozila. U testnim uvjetima imao je poseban softver koji je omogu?io niže emisije štetnih plinova. Na cesti, me?utim, emisije su bile mnogo ve?e.

Europska unija od 1. rujna 2020. godine i formalno ne?e dopustiti takav lov u mutnom, odnosno u?init ?e sve da se takvo što ne dogodi. Na snazi je novi propis po kojem ?e svi modeli koji ?e se prodavati na EU tržištu morati prolaziti rigorozna testiranja emisija štetnih plinova. No, veliki novitet je i da ?e se testiranja na slu?ajnom uzorku provoditi i u svakoj od država ?lanica EU.

Naime, testirat ?e se barem jedno od prodanih 40.000 vozila na nekom tržištu. Za države s malim brojem registracija, godišnje ?e se morati provoditi barem 5 testova. Od tih testova 20 posto ?e se morati odnosti na emisijske testove u stvarnim cestovnim uvjetima. Europska komisija tako?er ima pravo u bilo kojem trenutku testirati bilo koje vozilo… Kazne za namještanje emisija štetnih plinova bit ?e astronomske – do 30.000 eura po vozilu, što u slu?aju više tisu?a automobila može biti ogroman trošak proizvo?a?e.

Izvor: HAK

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com