Opel Vivaro tre?e generacije

0
229

Sve ve?i rast tržišta srednje velikih dostavnih kombija dobit ?e s tre?om generacijom Opel Vivara još jedan poticaj. Vivaro je od 2001. na dobrom glasu kao kombi za prijevoz tereta ili ured na kota?ima, pri ?emu ih je s tvorni?ke trake sišlo oko milijun. Uz veli?ine prilago?ene raznim namjenama i brojne inovativne tehnologije novi Vivaro može svaki posao obaviti bolje nego ikad prije. Opel ?e u budu?nosti preuzeti odgovornosti za globalni razvoj lakih gospodarskih vozila za cijelu Groupe PSA.

Opel Vivaro utemeljen na revolucionarnoj platformi mo?i ?e se naru?iti od velja?e 2019., a u prodajnim salonima na?i ?e se krajem ljeta. Nudi se u raznim izvedbama prilago?enim potrebama kupca: kao teretni furgon, s dvostrukom kabinom za do šest putnika, kao podvozje s kabinom i kombi za prijevoz ljudi. Tu su prvi put i tri umjesto dvije dužine: 4,6 m, 4,95 m i 5,3 m. Uz maksimalan teretni kapacitet od 6,6 kubnih metara novi Vivaro krasi nosivost do 1400 kg, što je 200 kg više od prethodnika. Isto se odnosi i na vu?no optere?enje: novi Vivaro može povu?i maksimalno 2500 kg, što je pola tone više nego prije. Samo je visina skromna – kod ve?ine varijanti iznosi 1,9 m. Novi Vivaro tako može pristupiti podzemnim garažama i trgova?kim centrima s niskim stropom, što olakšava utovar i istovar.

Napredni sustav za kontrolu proklizavanja IntelliGrip nudi stabilnost i sigurnost na raznim skliskim podlogama – blatu, pijesku ili snijegu. Ve?a odignutost od tla i zaštita donjeg dijela karoserije dostupna je s dodatnom opremom za gradilišta. ?im se otvore knjige narudžbi, Opel ?e novi Vivaro ponuditi i s pogonom na sve kota?e tvrtke Dangel.

Neograni?en pristup teretnom prostoru mogu? je kroz široka stražnja i klizna bo?na vrata. Posebno su prakti?na klizna vrata koja se prvi put kod Vivara otvaraju automatski. Dovoljno je izvan vozila pomaknuti nogu prema senzorima. U verziju Vivara dužine 5,3 m mogu?e je sigurno smjestiti predmete dužine do 4,02 m zahvaljuju?i mogu?nosti utovara FlexCargo ispod suvoza?kog sjedala.

U kabini novog Vivara voza? i putnici osje?at ?e se kao da su u osobnom automobilu. Sustavi kao što su head up display, stražnja kamera koja pokriva 180 stupnjeva, upozorenje na mogu?nost frontalnog sudara, automatsko ko?enje u slu?aju nužde i tempomat osiguravaju opuštenu vožnju. Zahvaljuju?i ergonomskom položaju sjedenja, sve kontrole su pregledne i voza?u na dohvat ruke. Bogate mogu?nosti povezivanja jam?e revolucionarni informacijsko-multimedijski sustavi.

Novim Vivarom Opel nastavlja s implementacijom strateškog plana PACE! ulaganjem u tržišne segmente s velikim rastom uz plasiranje velikih koli?ina vozila. Ve? ?e se 2020. proširiti ponuda u?inkovitih pogonskih sustava tako da obuhva?a posve elektri?nu verziju s baterijom. Opel ?e time pokrenuti elektrifikaciju svog portfelja lakih gospodarskih vozila, pa Vivaro ne?e biti samo spreman za rad u selima ili predgra?ima, nego i za pokrivanje onog problemati?nog „zadnjeg kilometra“ u gradskim središtima.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com