Otvorena dionica Istarskog ipsilona od Cerovlja do Lupoglava

0
1377

Dionica Istarskog ipsilona na dijelu od Cerovlja do Lupoglava odnosno dodatnih 13 kilometara punog profila Istarskog ipsilona do tunela U?ka, otvorena je u ponedjeljak.

“Ovaj projekt zna?i gospodarski, društveni, ekonomski i turisti?ki krvotok Istre. Razvoj u svakom pogledu. Istra je u pogledu turizma gotovo 90 posto autodestinacija i integracije Istarske županije u cijelu mrežu autocesta u državi, a time i europske koridore, zna?i zaklju?enje projekta koji se gradio desetlje?ima i koji je kroz javno-privatno partnerstvo s Bina-Istrom dobio kvalitetnu dimenziju”, rekao je premijer Andrej Plenkovi? koji je nazo?io otvaranju.

To je predzadnja dionica Istarskog ipsilona prema tunelu U?ka, a premijer je izrazio zadovoljstvo što ?e i preostala dionica uskoro biti dovršena i puštena u promet.

“Ostaje 1,5 milijardi kuna vrijedan projekt druge cijevi U?ka i projektna dokumentacija za rješavanje ceste do Matulja u Primorsko goranskoj županiji. Na taj na?in kompletirat ?emo pri?u”, istaknuo je Plenkovi?.

Naime, krajem 2018. godine nastavljena je izgradnja punog profila Istarskog ipsilona na dionici Pazin-tunel U?ka, a danas puštena dionica u dužini od 13 kilometara dio je Faze 2B1 Istarskog ipsilona koja obuhva?a izgradnju drugog kolnika autoceste od ?vora Rogovi?i do ?vora Vranja u dužini od 28 kilometara. Puštena dionica zajedno s odmorištem Rebri vrijedi 550 milijuna kuna.

Premijer je još jednom naglasio kako je najbitnije sa?uvati dobru epidemiološku situaciju zbog tijeka turisti?ke sezone.

“Drago mi je da Istra bilježi izvrsne rezultate, a ovaj projekt ?e to dodatno osnažiti. Hrvatska država ?e do 2027. godine uložiti ?ak 45 milijardi kuna, od ?ega 22 milijarde kuna u modernizaciju željeznica, 15 milijardi u ceste, tri milijarde u luke i pet milijardi za ostale investicije. Ovo je krupan tjedan za prometnu infrastrukturu i fascinantno je da se u istom tjednu dovršava Istarski ipsilon i da se spaja konstrukcija Pelješkog mosta. To nije formalno otvaranje mosta, ve? spajanje. Vjerujem da ?e ve? pred ljetnu sezonu 2022. biti otvoren i taj most s pristupnim cestama”, najavio je premijer Plenkovi?.

Ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butkovi? zadovoljan je što se cijeli projekt uspio realizirati u pet godina.

“Još predstoji otvaranje tri kilometra na dionici Lupoglav-Vranja. Ukupna vrijednost je 160 milijuna eura. To smo smo sve uspjeli u pet godina. To je uspjeh svih nas”, rekao je ministar prometa. Najavio je nastavak gradnje ceste do Matulja uz nadu, kako je rekao “da ?e najkasnije do 2025. i taj dio biti zgotovljen” te je ujedno podsjetio kako se trenutno u prometnu infrastrukturu ulaže više od 25 milijardi kuna.

Generalni direktor Bina-Istre Dario Sili? kazao je kako je na gradnju ove dionice u trajanju od 2 godine i 8 mjeseci bilo angažirano oko tisu?u radnika te gotovo stotinjak strojeva što je, kako je rekao “doprinijelo da mladi ostanu i rade u Hrvatskoj i pomoglo gra?evinskom sektoru u državi budu?i da su više od 90 posto radova izvodile hrvatske gra?evinske kompanije”. Istaknuo je da ?e ova dionica osim sigurnosti doprinijeti i pove?anju prihoda od turizma budu?i da više od 90 posto turista, odnosno preko pet milijuna turista, u Istru dolazi autom koriste?i Istarski ipsilon.

Istarski ipsilon prvi je projekt gradnje cestovne infrastrukture prema modelu javno-privatnog partnerstva u Hrvatskoj u koji je od po?etka projekta uloženo 800 milijuna eura. Predstavlja žilu kucavicu istarskog poluotoka kojom godišnje prometuje više od deset milijuna vozila.

HINA

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com