Predstavljen Citroën ë-Jumpy vodik

0
233

Od 1928. godine CITROËN neprestano uvodi inovacije kako bi se prilagodio promjenama u društvu i kako bi poslovnim kupcima zajam?io bezbrižnu i jednostavnu vožnju prilikom obavljanja svakodnevnih poslova. Kao odgovor na nove ekološke i društvene izazove, CITROËN u 2021. godini implementira nove oblike energije s vozilom ë-Jumpy Vodik te tako stvara najkompletniju gamu elektri?nih vozila na tržištu.

CITROËN u svoju gamu elektri?nih lakih gospodarskih vozila uvodi tehnologiju vodikovih ?elija kako bi zadovoljio potrebe 8 % tvrtki koje obavljaju vožnje dulje od 300 km ili im nedostaje vremena za punjenje vozila tijekom dana. Nova ?e gama Marke stoga zadovoljiti sve potrebe u segmentu.

Vozilo ë-Jumpy Vodik, elektri?ni kombi s gorivnim ?elijama i punjivim baterijama, prvo je vozilo marke CITROËN koje ima pogon na ovakav oblik energije. Bez obzira na tu novu tehnologiju, korisni obujam i nosivost vozila ostali su nepromijenjeni. Ovaj prakti?ni novi model ima domet od preko 400 km*, a njegova tri spremnika za vodik pod tlakom od 700 bara izra?ena su od uglji?nih vlakana, smješteni su pored baterije ispod prednjih sjedala i mogu se napuniti za samo tri minute. Zahvaljuju?i izostanku emisija CO2, sve vrste poslovnih kupaca mo?i ?e neograni?eno prometovati gradskim podru?jima na kojima vrijede posebni propisi.
*Domet utvr?en u skladu s ispitnim postupkom WLTP (Uredba (EZ) br. 715/2007, Uredba Komisije (EU) br. 2017/1151)

Vozilo ë-Jumpy Vodik u potpunosti je elektri?no i ima dva izvora energije: gorivne ?elije od 45 kW koje proizvode elektri?nu energiju troše?i vodik pohranjen u trocilindarskom spremniku pod tlakom od 700 bara i bateriju od 10,5 kWh koja služi za rezervnih 50 km dometa i koja se automatski aktivira kada se spremnik za vodik isprazni. Vodikove gorivne ?elije jam?e domet vozila, a baterija je potrebna u prijelaznim fazama, poput snažnog ubrzanja i pri vožnjama uzbrdicom kada je potrebna dodatna snaga. Ta dva izvora energije zajedno isporu?uju snagu motoru i pokre?u pogonski sklop. Baterija, koja prikuplja energiju prilikom usporavanja, automatski se puni elektri?nom energijom koju stvaraju vodikove gorivne ?elije kako bi se osigurala dovoljna razina napunjenosti. Tako?er se može puniti s pomo?u kabela na punionicama elektri?nih vozila.

Jumpy, koji je proizveden u tvornici SevelNord, bit ?e prera?en u centru za istraživanje i razvoj vodikovih gorivnih ?elija grupe Stellantis koji se nalazi u Russelsheimu u Njema?koj. Bit ?e dostupan u dvjema veli?inama, M (4,95 m) i XL (5,30 m).

Europsko tržište elektri?nih vozila brzo raste, pa je tako u 2020. zabilježen porast od 132 % u odnosu na 2019. Gotovo svako deseto prodano vozilo u 2020. godini bilo je elektri?no. A o?ekuje se da ?e to tržište porasti za dodatnih 53 % u 2021. godini, što uklju?uje više od dva milijuna registriranih vozila i zna?ajan rast na tržištu elektri?nih lakih gospodarskih vozila (+ 127 %), u kojem CITROËN želi biti jedan od glavnih sudionika. Cilj Marke za 2025. godinu jest ostvariti preko 25 % udjela u elektri?nim modelima.

Neovisno o tome što u svim svojim vozilima želimo smanjiti uglji?ni otisak, elektri?na laka gospodarska vozila od velikog su zna?aja za poslovne kupce koji zbog posla ?esto moraju i?i u centre gradova (a u njima su na snazi sve stroži propisi o kretanju) radi obavljanja dostave ili rada na gradilištima. Elektrifikacija tako?er omogu?uje tvrtkama da prilagode svoju flotu i odaberu rješenja koja ?e biti ekološki prihvatljivija i ekonomi?nija. Evo jedan primjer smanjenih troškova u praksi: ë-Berlingo Furgon troši u prosjeku 18 kWh elektri?ne energije na 100 km, što odgovara iznosu od 3 eura, dok su troškovi održavanja u prosjeku 30 % niži nego za izvedbu s motorom s unutarnjim izgaranjem. Osim toga, elektrifikacija zna?i ugodnu i tihu vožnju za zaposlenike, što pridonosi njihovu zadovoljstvu na poslu, a pritom ne umanjuje prepoznatljive vozne osobine lakih gospodarskih vozila kojima se odlikuju ë-Berlingo Furgon i ë-Jumpy koje jam?e optimalnu produktivnost.

CITROËN je 2019. najavio elektrifikaciju cijele svoje game kompaktnih kombija po?evši od 2021. godine. Marka je u potpunosti ispunila ovo obe?anje, a ë-Jumpy dostupan je na hrvatskom tržištu od lipnja ove godine. Gama ?e se dodatno proširiti s vozilom ë-Berlingo Furgon. CITROËN nudi najopsežniju gamu kako bi svakom poslovnom kupcu pružio rješenje po njegovoj mjeri.

Berlingo Furgon dosad je prodan u više od 1,6 milijuna primjeraka diljem svijeta od 1996. godine te je krajem travnja bio drugi najprodavaniji kombi u svom segmentu u Europi, nakon što su njegove tri generacije bile referentna vozila na tržištu kompaktnih kombija. To je vozilo prikladno za ve?i broj dnevnih vožnji (pet u prosjeku s vremenom zaustavljanja od oko 30 minuta i prosje?nom prije?enom udaljenosti izme?u 50 km i 100 km, rijetko više od 200 km).

Citroen ë-Berlingo Furgon ?e pružiti stvarnu slobodu poslovnim kupcima koji rade u gradskim središtima u kojima vrijede sve stroži propisi u pogledu kretanja, ali i u prigradskim ili ruralnim podru?jima, budu?i da ostvaruje domet i do 275 km*. U vozilo je ugra?ena i litij-ionska baterija od 50 kWh koja se može napuniti do 80 % u samo 30 minuta s pomo?u superpunja?a na javnoj punionici. Motor od 100 kW (136 KS) postiže najve?u brzinu od 130 km/h.
Ispitni postupak WLTP – Domet se mijenja ovisno o brojnim ?imbenicima kao što su stil vožnje, vanjski uvjeti, teren i upotreba grijanja.

Prednosti elektri?ne vožnje dodatno zaokružuju kvalitete koje su dovele do uspjeha vozila Berlingo Furgon, u što ubrajamo pet konfiguracija karoserije, korisni obujam do 4,4 m3, nosivost do 800 kg, i modularnost kabine Extenso®. Vozilo ë-Berlingo Van tako?er ima 18 tehnologija, uklju?uju?i head-up zaslon (prvi put u ovoj kategoriji) i instrumentnu plo?u s novim 10-in?nim digitalnim zaslonom visoke razlu?ivosti.

Vozilo ë-Jumpy najsvestraniji je model koji se prilago?ava svim vrstama ceste. Vozilo ne mora nužno biti stalno u upotrebi, ve? se obi?no upotrebljava za nekoliko vožnji u istom danu na prosje?ne udaljenosti (tri u prosjeku, uklju?uju?i jedno zaustavljanje u trajanju od dva sata, izme?u 50 km i 100 km, rijetko više od 200 km).Uslužne tvrtke mogu prevoziti teret male i srednje veli?ine, kao i iskoristiti prednost najve?e nosivosti u segmentu za prijevoz glomaznih predmeta.

CITROËN ë-Jumpy nagra?en je titulom „Me?unarodnog kombija godine 2021.” zbog svog modernog stila, udobnosti i korisnog obujma od najviše 6,6 m3 i nosivosti do 1275 kg, ali i zbog najve?e modularnosti u segmentu (zahvaljuju?i multifunkcionalnom sustavu Moduwork® marke CITROËN koji omogu?uje korisnu duljinu od 4 m) i voznih svojstava kombiniranih s vrhunskom elektri?nom tehnologijom. Poslovni kupci mogu birati željeni domet za svoj ë-Jumpy ovisno o svojim potrebama i budžetu, pa tako mogu odabrati 230 km* s baterijom od 50 kWh ili do 330 km* s baterijom od 75 kWh. S tom dvostrukom ponudom ë-Jumpy pokriva više od 91 % potreba kupaca u svom segmentu.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com