Rabljeni: Volkswagen up! 1.0 (2015.)

0
6151

Gradski adut iz Wolfsburga, koji je osvojio drugo mjesto na izboru za Europski automobil 2012. godine, vrlo je poželjna i kao rabljeni, jer Volkswagen up! nudi iznimnu funkcionalnost. Upravo mu je sandu?asti oblik karoserije jedna od glavnih vrlina. Gotovo je nevjerojatno da model duga?ak 354 centimetara, širok 164 i visok 149 cm nudi toliku prostranost. Tome uvelike pridonose mali prevjesi kota?a pa me?uosovinski razmak unato? malim gabaritima iznosi solidnih 242 cm.

Osim prostranosti i funkcionalnosti aduti su mu razmjerno povoljni troškovi održavanja, provjerena tehnologija koje pove?ava pouzdanost, dobro držanje cijene na tržištu rabljenih i osjetno manji rizik od kra?e u usporedbi s ostalim modelima Volkswagena. ?ak i prtljažnik nudi primamljivih 250 litara, dok se preklapanjem sjedala otvara prostor od ?ak 950 litara. Dakle, omjerom gabarita i prostranosti Volkswagen up! name?e se kao savršen izbor za grad, a u prilog tome govori i krug okretanja od 9,8 metara.

Premda se pod haubom nalazi 3-cilindarski atmosferski benzinac sa 60 KS i 95 Nm, solidnim performansama pogoduje masa od 895 kilograma. Ubrzanje do 100 km/h za 14,4 s i najve?a brzina od 160 km/h djeluju skromno, ali za ugodnu vožnju gradom performanse su sasvim dovoljne. Potrebno se samo priviknuti na frktavi zvuk 3-cilindraša. Premda tvorni?ka brošura obe?ava prosje?nu potrošnju od 4,7 litara, realan prosjek je izme?u 6 i 6,5 litara. Ru?ni 5-stupanjski mjenja? dobro je prora?unatih omjera, a ru?ica je je prili?no precizna. Ko?nice sa samoventiliranim diskovima promjera 256 mm sprijeda i bubnjevima straga dobro su dimenzionirane te prili?no otporne na habanje.

Testirani primjerak s nepune tri godine na le?ima i tek 24.000 kilometara teško da se i može nazvati klasi?nim primjerom rabljenog automobila. Obzirom na kratak period eksploatacije ne ?udi da i izvana i iznutra izgleda kao gotovo potpuno nov automobil. Sve je na svom mjestu i nema nikakvih ‘ožiljaka’, osim pokoje crtice na vratima, što je uobi?ajeno za automobile kojima su gradski uvjeti prirodno okruženje. Visoka kvaliteta vidi se po svakom detalju, od boje, preko spojeva do materijala. Ništa ne miriše na jeftilen, up! je napravljen ozbiljno poput Golfa pa se problemi s habanjem niti ne o?ekuju.

Prve serije imale su problema s kvalitetom zup?anika mjenja?a neparnih stupnjeva prijenosa, ali ta greška je ispravljena faceliftom u listopadu 2014. godine, a tada je Volkswagen promijenio i dobavlja?a brtvenih prstenova na poluosovinama, koji su bili skloni propuštanju vlage. Kompresor klima ure?aja tako?er se nije proslavio trajnoš?u u prvim serijama. Poneki su otkazali ve? pri 60.000 kilometara, ve?ina na oko 75.000, a tek rijetki su izdržali duže od 100.000. No, i to je kasnije poboljšano pa problema s modelima proizvedenim nakon 2014. godine ne bi trebalo biti.

Sve u svemu rabljeni Volkswagen up! je i više nego dobar izbor za sve kojima performanse nisu u fokusu, ali zato žele funkcionalan, okretan, prili?no prostran i pouzdan gradski automobil. U tim uvjetima funkcionira odli?no. Na otvorenoj cesti ili autocesti može poslužiti, ali potrošnja tada osjetno raste. ?ak je i 3-cilindarski benzinac prili?no trajan, nije jako toplinski i mehani?ki optere?en pa je dobar sluga. Samo mu treba oprostiti zvuk mlinca za kavu.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com