Range Rover Evoque PHEV – i na struju i na benzin – Evoque novog desetljeća

0
71

Novi Range Rover Evoque kompaktni terenac sada je dostupan kao priključno hibridno električno vozilo (PHEV- Plug in). Uz niske emisije, s punom baterijom može se pohvaliti električnim dometom do 55 km.

Pokreću ga dva motora. Benzinski motor snage 1,5 litre i snage 200 KS (147 kW) te elektromotor sa 109 KS (80 kW), koji je ugrađen u stražnju osovinu, a napaja ga litij-ionska baterija kapaciteta 15 kWh ispod stražnjih sjedala. Ovo također osigurava dobro ubrzanje. Od 0-100 km / h može prijeći za samo 6,4 sekunde, a s električnim pogonom doseže čak 135 km/h.

Tehnologija se temelji na Land Roverovoj vrhunskoj Premium Transverse arhitekturi, koja je dizajnirana da podrži elektrifikaciju uz održavanje terenskih mogućnosti Land Rovera. Novi plug-in hibridni modeli P300e, koji uključuju Evoque i Discovery Sport, pridružuju se postojećim 48-voltnim laganim hibridnim SUV-ovima, donoseći novu razinu performansi u premium klasu kompaktnih SUV-ova.

Vozač može birati između tri načina vožnje koji najbolje odgovaraju njihovim potrebama, bilo da se vozi u gradu ili autocestom:

Način HYBRID
(zadani način vožnje) automatski kombinira snagu elektromotora i benzinskog motora. Strategija rada prilagođava se uvjetima vožnje i preostalom napunjenosti baterije. Unos odredišta u navigacijski sustav omogućuje funkcija predviđanja energetske optimizacije (PEO) koja inteligentno integrira podatke o ruti iz navigacijskog sustava kako bi poboljšala učinkovitost i udobnost za odabrano putovanje.

Način EV
(električno vozilo) omogućuje vozilu da radi isključivo na snagu električnog motora s energijom pohranjenom u baterijskom paketu. Za tiha i tiha putovanja bez ispušnih plinova.

Način SAVE
daje prednost motoru s unutarnjim izgaranjem kao glavnim izvorom energije, zadržavajući pritom stanje napunjenosti baterije na odabranoj razini.

Novi kompaktni SUV-ovi izrađeni su s Land Roverovom premium poprečnom arhitekturom, koja je dizajnirana od samog početka kako bi se omogućila instalacija plug-in i blage hibridne tehnologije. Okov je pametno instaliran ispod dna kabine. Pogon na stražnje kotače (ERAD) pokreće kompaktna litij-ionska baterija od 15 kWh smještena ispod stražnjih sjedala. Baterija se sastoji od 84 prizmatične stanice raspoređene u sedam 50-satnih modula.

Sve zajedno zaštićen je čeličnom pločom debljine 6 mm, tako da performanse na terenu nisu ugrožene. Napredni električni pogon stražnje osovine ima lagan, kompaktan i učinkovit sinkroni motor s trajnim magnetima. Pri brzinama iznad 135 km / h, elektromotor se isključuje kako bi se smanjio otpor i na taj način optimizirala učinkovitost, a zatim se bez poteškoća ponovno pokreće kad brzina padne ispod ove granice.

Kompaktna visokonaponska razvodna kutija (HVJB) ispod prednjih sjedala još je jedna inženjerska inovacija. To uključuje DC: DC pretvarač (pretvara visokonaponsku struju iz hibridne baterije u niski napon za podršku 12-voltnoj mreži) i ugrađeni punjač od 7 kW koji se koristi za punjenje hibridne baterije kada je vozilo priključeno na električnu mrežu.

Uz to postoji ugrađeni pretvarač s integriranom remenicom (Generator pokretačkog generatora – BiSG), koji s inteligentnom električnom regulacijom može slati energiju dobivenu regeneracijom visokonaponskih baterija za kasniju ili neposrednu upotrebu kako bi podržao pune performanse svih kotača.