Range Rover Evoque PHEV – i na struju i na benzin – Evoque novog desetlje?a

0
354

Novi Range Rover Evoque kompaktni terenac sada je dostupan kao priklju?no hibridno elektri?no vozilo (PHEV- Plug in). Uz niske emisije, s punom baterijom može se pohvaliti elektri?nim dometom do 55 km.

Pokre?u ga dva motora. Benzinski motor snage 1,5 litre i snage 200 KS (147 kW) te elektromotor sa 109 KS (80 kW), koji je ugra?en u stražnju osovinu, a napaja ga litij-ionska baterija kapaciteta 15 kWh ispod stražnjih sjedala. Ovo tako?er osigurava dobro ubrzanje. Od 0-100 km / h može prije?i za samo 6,4 sekunde, a s elektri?nim pogonom doseže ?ak 135 km/h.

Tehnologija se temelji na Land Roverovoj vrhunskoj Premium Transverse arhitekturi, koja je dizajnirana da podrži elektrifikaciju uz održavanje terenskih mogu?nosti Land Rovera. Novi plug-in hibridni modeli P300e, koji uklju?uju Evoque i Discovery Sport, pridružuju se postoje?im 48-voltnim laganim hibridnim SUV-ovima, donose?i novu razinu performansi u premium klasu kompaktnih SUV-ova.

Voza? može birati izme?u tri na?ina vožnje koji najbolje odgovaraju njihovim potrebama, bilo da se vozi u gradu ili autocestom:

Na?in HYBRID
(zadani na?in vožnje) automatski kombinira snagu elektromotora i benzinskog motora. Strategija rada prilago?ava se uvjetima vožnje i preostalom napunjenosti baterije. Unos odredišta u navigacijski sustav omogu?uje funkcija predvi?anja energetske optimizacije (PEO) koja inteligentno integrira podatke o ruti iz navigacijskog sustava kako bi poboljšala u?inkovitost i udobnost za odabrano putovanje.

Na?in EV
(elektri?no vozilo) omogu?uje vozilu da radi isklju?ivo na snagu elektri?nog motora s energijom pohranjenom u baterijskom paketu. Za tiha i tiha putovanja bez ispušnih plinova.

Na?in SAVE
daje prednost motoru s unutarnjim izgaranjem kao glavnim izvorom energije, zadržavaju?i pritom stanje napunjenosti baterije na odabranoj razini.

Novi kompaktni SUV-ovi izra?eni su s Land Roverovom premium popre?nom arhitekturom, koja je dizajnirana od samog po?etka kako bi se omogu?ila instalacija plug-in i blage hibridne tehnologije. Okov je pametno instaliran ispod dna kabine. Pogon na stražnje kota?e (ERAD) pokre?e kompaktna litij-ionska baterija od 15 kWh smještena ispod stražnjih sjedala. Baterija se sastoji od 84 prizmati?ne stanice raspore?ene u sedam 50-satnih modula.

Sve zajedno zašti?en je ?eli?nom plo?om debljine 6 mm, tako da performanse na terenu nisu ugrožene. Napredni elektri?ni pogon stražnje osovine ima lagan, kompaktan i u?inkovit sinkroni motor s trajnim magnetima. Pri brzinama iznad 135 km / h, elektromotor se isklju?uje kako bi se smanjio otpor i na taj na?in optimizirala u?inkovitost, a zatim se bez poteško?a ponovno pokre?e kad brzina padne ispod ove granice.

Kompaktna visokonaponska razvodna kutija (HVJB) ispod prednjih sjedala još je jedna inženjerska inovacija. To uklju?uje DC: DC pretvara? (pretvara visokonaponsku struju iz hibridne baterije u niski napon za podršku 12-voltnoj mreži) i ugra?eni punja? od 7 kW koji se koristi za punjenje hibridne baterije kada je vozilo priklju?eno na elektri?nu mrežu.

Uz to postoji ugra?eni pretvara? s integriranom remenicom (Generator pokreta?kog generatora – BiSG), koji s inteligentnom elektri?nom regulacijom može slati energiju dobivenu regeneracijom visokonaponskih baterija za kasniju ili neposrednu upotrebu kako bi podržao pune performanse svih kota?a.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com