Renault-Nissan-Mitsubishi su u 2018. prodali ukupno 10,76 milijuna vozila

0
4

Renault-Nissan-Mitsubishi, najveća alijansa proizvođača automobila na svijetu, danas je objavila da su njezini članovi prodali ukupno 10.756.875 automobila u 12 mjeseci do 31. prosinca 2018. Alijansa je zadržala svoju vodeću poziciju kad je riječ o prodaji osobnih i lakih gospodarskih vozila.

Prodaja je 2018. porasla za 1,4 posto, promatrajući iz godine u godinu, te se nastavila velika potražnja za vozilima kao što su Renault Clio, Captur i Sandero, Nissan X-Trail/Rogue i Sentra/Sylphy te Mitsubishi Eclipse Cross i XPANDER.

Prodaja većeg broja vozila primjenom arhitekture Common Module Family (CMF), što je ključan element Alijansinog srednjoročnog plana do 2022., također se povećala tijekom 2018. To uključuje početak prodaje Renaulta Kwid na više međunarodnih tržišta te povećanu proizvodnju Nissan Frontier pickupa koji dijeli arhitekturu s modelima Renaulta i Mercedesa.

Članovi Alijanse zabilježili su posebno veliku potražnju za lakim gospodarskim vozilima te se solidno poboljšala prodaja Renaulta Kangoo, Master i Trafic, Nissana Navara i Terra te Mitsubishija Triton. Jedan je od ključnih dijelova Alijansine strategije maksimalno povećati sinergije putem zajedničkog razvoja i proizvodnje kako bi se povećala prodaja i prisutnost na tržištu lakih gospodarskih vozila članova Alijanse diljem svijeta.

Alijansa je i 2018. ostala predana vozilima bez emisija. Svoj vodeći položaj u tom segmentu, s ukupno 724.905 prodanih električnih vozila od 2010., duguje potražnji za Renaultom ZOE i Nissanom LEAF te drugim električnim vozilima.

Kad je riječ o društvima članovima Alijanse, prodaja Grupe Renault porasla je za 3,2 posto na 3.884.295 vozila tijekom kalendarske 2018. Društvo Nissan Motor Co., Ltd. prodalo je 5.653.683 vozila diljem svijeta, što je smanjenje od 2,8 posto tijekom 2018. Društvo Mitsubishi Motors Corporation prodalo je 1.218.897 vozila diljem svijeta, što je porast od 18,3 posto promatrajući iz godine u godinu.

Napredak k ostvarenju Alijansinog šestogodišnjeg plana do 2022.

Kao dio srednjoročnog plana do 2022. Alijansa Renault-Nissan-Mitsubishi nastavlja predviđati da će godišnje sinergije premašiti 10 milijardi eura do kraja 2022. Društva članovi povećat će i zajedničke elemente, a cilj im je proizvodnja devet milijuna vozila na temelju četiriju zajedničkih platformi. Plan će povećati i upotrebu zajedničkih pogonskih sklopova na 75 % ukupne prodaje. Osim toga, za trajanja plana predstavit će se 12 novih električnih vozila bez emisija te 40 vozila različitih razina autonomije.

 

Zemlja

Ukupna prodaja*

Francuska 689.788
Rusija 497.266
Njemačka 235.609
Kina 216.699
Brazil 214.822
Italija 208.580
Španjolska 189.480
Turska 115.842
Argentina 114.348
Ujedinjena Kraljevina 103.607

 

Zemlja Ukupna prodaja
Kina 1.920.541
SAD 1.611.952
Francuska 763.984
Japan 727.823
Rusija 648.795
Meksiko 355.968
Njemačka 343.656
Brazil 334.469
Italija 277.941
Španjolska 275.884