Svjetska premijera prvog Mercedes-AMG hibridnog modela

0
348

Prvi Mercedes-AMG hibridni model visokih performansi ulazi u serijsku proizvodnju, a baziran je na tehnologijama iz Formule 1. Ovaj koncept uklju?uje prepoznatljivi raspored pogona s elektri?nim motorom i baterijom na stražnjoj osovini kao i vlastitim snagama razvijenu bateriju visokih performansi. Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE (normirano, kombinirana potrošnja goriva: 8,6 l/100 km; normirano, kombinirane CO2 emisije: 196 g/km; normirana potrošnja energije: 10,3 kWh/100 km) objedinjuje superiorne performanse i impresivnu dinamiku vožnje s maksimalnom u?inkovitosti zahvaljuju?i specijalnom pogonskom sklopu.

Mogli bismo re?i da E PERFORMANCE model prenosi DNK AMG Driving Performance filozofije u elektrificiranu budu?nost. Kombinacija 4,0-litrenog V8 biturbo i elektri?nog motora generira snagu sustava od 620 kW (843 KS) i maksimalni okretni moment sustava od preko 1.400 Nm. Trenutni odziv elektri?nog pogona na stražnjoj osovini, brzi rast okretnog momenta i poboljšana raspodjela mase, omogu?uju novo i izuzetno dinami?no iskustvo vožnje. Kao u Formuli 1, baterija je specifi?no projektirana za brzu isporuku i povla?enje snage. Elektri?ni domet od 12 kilometara omogu?uje prakti?ni domet, primjerice u gradu ili u stambenim ?etvrtima. Mercedes-AMG postavlja nove granice u komunikaciji o elektrifikaciji u suradnji s ambasadorom ove marke, pjeva?em will.i.am. Ovaj svjetski poznati glazbenik i višestruki dobitnik nagrade Grammy protagonist je marketinške kampanje „Sve, ali tiho“ (”Everything but quiet”). Ne samo da je doprinio ovom konceptu, ve? je i napisao ekskluzivnu pjesmu za reklamni video.

„S novim modelom Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE transportiramo DNK naše marke u elektrificiranu budu?nost. Na taj na?in slijedimo vlastiti tehni?ki put, što je ono što je uvijek ?inili marku AMG tako posebnom i poželjnom. U potpunosti razvijen u Affalterbachu, ovaj hibrid visokih performansi nudi fascinantnu razinu dinamike vožnje i s pravom nosi našu novu tehnološku naljepnicu E PERFORMANCE. S ovim novim konceptom, istovremeno se i otvaramo novim ciljanim skupinama koje ?e iskusiti Mercedes-AMG kao luksuznu marku visokih performansi za 21. stolje?e. Naš odlazak u AMG-tipi?nu elektrifikaciju podržan je kampanjom na širokoj skali. Oduševljen sam što smo uspjeli ostvariti suradnju s posebnim partnerom, glazbenom superzvijezdom will.i.am, kojeg smo uspjeli nadahnuti našom tehnologijom”, objašnjava Philipp Schiemer, predsjednik Upravnog odbora tvrtke Mercedes-AMG GmbH.

„Marka Mercedes-AMG uvijek je predstavljala vrhunske performanse i maksimalnu dinamiku vožnje. Prilikom razvoja naše E PERFORMANCE hibridne strategije, od samog po?etka je bilo jasno da ?emo pratiti samostalni koncept za AMG koji kombinira klju?ne vrijednosti naše marke s visokom u?inkovitosti. Sada kre?emo u serijsku proizvodnju s novim modelom Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE. Izvedba s prednjim motorom s unutarnjim izgaranjem i elektri?nom pogonskom jedinicom na stražnjoj osovini nudi razne prednosti. Optimizirana raspodjela mase, najbolje mogu?e iskorištenje okretnog momenta i jako brza isporuka snage obe?avaju dinamiku vožnje na najvišoj razini. Tome je pridodana baterija visokih performansi razvijena unutar ku?e, koja ima dvostruko ve?u gusto?u snage u odnosu na konvencionalne pogonske baterije te je, kao i mnoge druge komponente, inspirirana tehnologijom iz Formule 1”, kaže Jochen Hermann, glavni tehni?ki direktor tvrtke Mercedes-AMG GmbH.

Izražajni dizajn s privla?nim prednjim donjim spojlerom
Izražajni dizajn s niskim prednjim dijelom, miši?avim tijelom, niskim krovom i dinami?nim stražnjim krajem, isti?e sportske gene ovog coupea sa ?etiri vrata. Druga privla?na zna?ajka je karakteristi?ni prednji donji spojler, koji je baziran na dizajnu modela AMG GT s dvoja vrata. ?ini se kao da je dobiven iz jednog kalupa te se homogeno stapa s dinami?nim dizajnom ukupnog vozila. Vanjski usisnici zraka su širi i više usmjereno prema sredini automobila, a protok zraka je usmjeren prema hladnjacima u lukovima kota?a koriste?i tri okomita krilca.

Ekskluzivne identifikacijske zna?ajke straga su stražnji donji spojler s integriranom plug-in zaklopkom za punjenje i oznaka modela u crvenoj boji. S ovim hibridom, AMG tako?er predstavlja vanjske užlijebljene trapezoidne dvostruke ispušne cijevi. “E PERFORMANCE” oznaka na blatobranima ukazuje na hibridni pogon. Kao i u cijeloj seriji modela, za ovu hibridnu verziju dostupne su razne boje karoserije i zna?ajke opreme. Primjerice, mogu?e je birati izme?u ?etiri mat laka, pet metalnih lakova i dva nemetalna laka karoserije. Uz to, tu je sedam novih izvedbi laka iz proširene ponude. Vanjski dizajn mogu?e je dodatno naglasiti s novim AMG Night paketom II ili kombinacijom Night i Carbon paketa. Uz to, tu su novi 20 i 21 in?ni aluminijski kota?i, svaki u dvije izvedbe boja. Za ovaj hibrid visokih performansi dostupna je ekskluzivna Edition izvedba.

Kao novi predvodnik ove serije modela AMG GT 63 S E PERFORMANCE je posebno bogato opremljen. Primio je sve nadogradnje najnovijeg facelifta modela, kao što su AMG RIDE CONTROL+ ovjes s novim sustavom prigušenja. Tako?er, dio serijske opreme su AMG kerami?ki sustav ko?enja visokih performansi i MBUX multimedijski sustav sa specijalnim hibridnim prikazima.

MBUX multimedijski sustav sa za hibrid specifi?nim prikazima
Serijski Widescreen kokpit uklju?uje MBUX multimedijski sustav s AMG hibridnim specifi?nim prikazima i funkcijama. Na plo?i s instrumentima voza? može pro?itati elektri?ni domet, potrošnju energije, snagu i moment elektri?nog motora te temperature baterije i elektri?nog motora. Visokokvalitetna grafika na multimedijskom zaslonu vizualizira protok snage cijelog pogonskog sustava, broj okretaja, snagu, moment i temperaturu elektri?nog motora kao i temperaturu baterije. Putnici na stražnjim sjedalima dobivaju informacije o protoku energije kao i snazi i okretnom momentu elektri?nog motora na svom opcijskom multimedijskom zaslonu.

AMG Performance upravlja? s dvostrukim pre?kama
Serijski AMG Performance upravlja? s prepoznatljivim dizajnom s dvostrukim pre?kama i savršeno integriranom kontrolnim tipkama tako?er nudi opipljivu i vidljivu dodatnu vrijednost. Tri okrugle dvostruke pre?ke kombiniraju snagu s lako?om. Okrugle AMG kontrolne tipke impresioniraju s briljantnim prikazima i svojom savršenom okreni-i-pritisni operativnom logikom. To omogu?uje da se važne funkcije vožnje i svi režimi vožnje kontroliraju bez potrebe skidanja ruku s upravlja?a. Nova zna?ajka je mogu?nost odabira razine regeneracije energije hibridnog pogona preko tipki na upravlja?u.

U unutrašnjosti postoje razni individualni odabiri. Ekskluzivne boje isti?u bilo sportsku ili luksuznu stranu ovog novog top modela – primjerice kombinaciju Exclusive nappa kože u titan sivoj bisernoj / crnoj boji s kontrastnim žutim gornjim šavovima ili fine Exclusive nappa kože u tartuf sme?oj / crnoj boji u STYLE izvedbi (šavovi u obliku dijamanta). Uz to, tu je ponuda pet dodatnih boja Exclusive nappa STYLE kože: sienna sme?a, classic crvena, yacht plava, deep bijela i neva siva. Prednja i stražnja sjedala su kompletno u jednom tonu odabrane boje unutrašnjosti, kao i nasloni za ruke u vratima, kožni obrubi podnih prostirki i kolo upravlja?a.

Detalji AMG-specifi?nog Performance hibridnog pogona:

*prednji motor s unutarnjim izgaranjem, stražnji elektri?ni motor

U modelu AMG GT 63 S E PERFORMANCE, 4,0-litreni V8 biturbo motor se kombinira sa stalno pobu?ivanim sinkronim elektri?nim motorom, baterijom visokih performansi koja je razvijena u Affalterbachu i potpuno promjenjivim AMG Performance 4MATIC+ pogonom na sve kota?e. Kombinacija ovog 4,0-litrenog V8 biturbo motora i elektri?nog motora generira snagu sustava od 620 kW (843 KS) i maksimalni okretni moment sustava od preko 1.400 Nm. Vozne performanse ovog do sada najsnažnijeg serijski proizvedenog vozila iz Affalterbacha su odgovaraju?e impresivne: ubrzanje iz mirovanja do 100 km/h traje samo 2,9 sekundi, a brzina od 200 km/h se može dosti?i za manje od deset sekundi. Ubrzanje završava na 316 km/h.

Elektri?ni motor snage 150 kW (204 KS) ugra?en je u stražnju osovinu, gdje je integriran s elektri?ki aktiviranim dvostupanjskim mjenja?em i elektronski kontroliranim stražnjim diferencijalom ograni?enog proklizavanja u jednoj kompaktnoj jedinici elektri?nog pogona (EDU). Stru?njaci nazivaju ovaj raspored P3 hibrid. Lagana baterija visokih performansi tako?er je ugra?ena iznad stražnje osovine. Ovaj kompaktni dizajn ima razne prednosti:

• Elektri?ni motor direktno djeluje na stražnju osovinu i time može direktnije pretvoriti svoju snagu u pogonsku silu – za dodatni poticaj kod kretanja, ubrzavanja ili pretjecanja.
• Snaga elektri?nog motora se sama po sebi može primijeniti s maksimalnim okretnim momentom, što omogu?uje posebno agilno kretanje.
• Uz to, voza? može odmah iskusiti uo?ljivo pove?anje performansi zahvaljuju?i integriranom, elektronski kontroliranom stražnjem diferencijalu s ograni?enim proklizavanjem: ovaj hibridni model je još agilniji prilikom ubrzavanja na izlasku iz zavoja te pruža više prianjanja i time ve?u sigurnost vožnje.
• Kako se pove?a proklizavanje na stražnjoj osovini, pogonska snaga elektri?nog motora se prenosi i na prednje kota?e kako bi se osiguralo bolje držanje podloge. To omogu?uje mehani?ka veza potpuno promjenjivog pogona na sve kota?e koji koristi kardansko vratilo i pogonske osovine prednjih kota?a.
• Pozicioniranje stražnje osovine smanjuje masu te poboljšava raspodjelu optere?enja osovina u vozilu i time formira bazu za uvjerljivo upravljanje.
• Ovaj AMG koncept nudi jako visoku u?inkovitost regeneracije energije, jer sustav dozvoljava samo minimalne mehani?ke i hidrauli?ke gubitke motora i mjenja?a.
• Automatizirani dvostupanjski mjenja? na stražnjoj osovini, sa svojim specijalno kalibriranim prijenosnim odnosom, osigurava raspon od visokog momenta za agilno startanje do sigurne kontinuirane snage pri visokim brzinama. Elektri?ni aktivator uklju?uje drugi stupanj pri oko 140 km/h, što odgovara maksimalnom broju okretaja elektri?nog motora od 13.500 o/min.
• Uz pove?anje performansi zbog dodatnog elektri?nog motora, razvojni tim je paralelno uspio poboljšati u?inkovitost cijelog vozila te posti?i niže emisije i nižu potrošnju.

Inspirirana Formulom 1, razvijena u Affalterbachu: AMG baterija visokih performansi
Prilikom definirana strategije elektrifikacije, od po?etka je bilo jasno da ?e sve bitne komponente biti razvijene u Affalterbachu. U srcu toga je AMG baterija visokih performansi (HPB). Razvoj ove litij-ionske baterije je inspiriran tehnologijama koje su se ve? dokazale u najtežim uvjetima u Mercedes-AMG Petronas F1 timu Formule 1 na hibridnim trka?im automobilima. Tijekom razvoja, postojala je razmjena stru?nog znanja izme?u radionice za pogonske sklopove visokih performansi Formule 1 u Brixworthu i Mercedes-AMG tima u Affalterbachu. Ova AMG baterija visokih performansi kombinira veliku snagu koja se može ?esto pozvati u nizu s niskom masom kako bi se pove?ale ukupne performanse vozila. Tome su pridodani brzo povla?enje energije i visoka gusto?a snage. To na primjer zna?i da tijekom brze vožnje po brdskim cestama, voza? može tijekom uspona odmah pozvati puni potencijal snage, dok je tijekom silaska regeneracija snažna.

70 kW kontinuirane snage i 150 kW vršne snage
Ova baterija visokih performansi u modelu AMG GT 63 S E PERFORMANCE ima kapacitet od 6,1 kWh, 70 kW kontinuirane snage i na deset sekundi može generirati vršnu snagu od 150 kW. Niska masa od samo 89 kilograma omogu?uje vrlo visoku gusto?u snage od 1,7 kW/kg. Za usporedbu: konvencionalne baterije bez direktnog hla?enja ?elija postižu oko polovice ove brojke. Punjenje se provodi preko 3,7 kW ugra?enog AC punja?a, na punionici, wallbox sustavu ili ku?noj uti?nici. Baterija je projektirana za brzu isporuku i povla?enje snage, a ne za najve?i mogu?i doseg. Ipak, elektri?ni domet od 12 kilometara omogu?uje prakti?an operativni radijus, primjerice za tihu vožnju bez emisija iz stambene ?etvrti do izlaska iz grada ili do autoceste.

Inovacijski pomak: direktno hla?enje ?elija baterije
Osnova za visoke performanse AMG 400-voltne baterije je inovativno direktno hla?enje: po prvi put, tehnološki napredno rashladno sredstvo koje se bazira na elektri?ki ne vodljivoj teku?ini, te?e oko svih 560 ?elija i pojedina?no ih hladi. Za optimalnu isporuku snage svaka baterija treba definiranu temperaturu. Ako baterija postane prehladna ili pretopla, uo?ljivo gubi snagu ili se treba regulirati kako bi se izbjegla ošte?enja ako toplina postane pretjerana. Dakle, ujedna?ena temperatura baterije ima odlu?uju?i utjecaj na njegove performanse, radni vijek i sigurnost. Konvencionalni sustavi hla?enja, koji samo hlade sa zrakom ili cijeli paket baterija indirektno s vodom, brzo dolaze do svojih granica – pogotovo ako se zahtjevi nastavljaju pove?avati zbog ?elija sa stalnim rastom gusto?e energije. Ne ispunjava li upravljanje toplinom optimalno svoju funkciju, postoji rizik od ranog starenja baterije.

Za direktno hla?enje, AMG-ovi stru?njaci morali su razviti nove module hla?enja koji su samo milimetar tanki. Oko 14 litara rashladne teku?ine cirkulira od vrha do dna kroz cijelu bateriju pored svake ?elije pomo?u posebno razvijene elektri?ne pumpe visokih performansi te te?e kroz izmjenjiva? topline ulja/vode koji je direktno u?vrš?en na bateriju. To vodi toplinu u jedan od dva niskotemperaturna (LT) kruga, te iz njega u LT hladnjak u prednjem dijelu automobila gdje se ispušta u okolni zrak. Sustav je projektiran kako bi se osigurala jednolika raspodjela topline u bateriji.

Rezultat toga je da je baterija uvijek unutar prozora konzistentne, optimalne temperature s prosje?nih 45 stupnjeva Celzijevih, bez obzira koliko ?esto se puni ili prazni. Me?utim, može se dogoditi da se prosje?na temperatura prije?e tijekom vožnje velikim brzinama. Stoga, zaštitni mehanizmi su tako konfigurirani tako da se dobiju maksimalne performanse iz baterije, s time da direktno hla?enje naknadno spusti razinu temperature. Konvencionalni sustav hla?enja ne može to svladati i baterija više ne može do kraja iskoristiti svoj potencijal. To nije slu?aj s ovom AMG baterijom visokih performansi: ?ak i tijekom brzih krugova u hibridnom režimu na trka?oj stazi, gdje su ubrzavanja (pražnjenje baterije) i usporavanja (punjenje baterije) ?esta, sustav spremanja energije zadržava svoj kapacitet performansi.

Samo u?inkovito direktno hla?enje omogu?uje uporabu ?elija s vrlo visokom gusto?om snage. Zahvaljuju?i ovom individualnom rješenju, sustav baterije je posebno lagan i kompaktan. Zahvaljuju?i ovom individualnom rješenju, sustav baterije je posebno lagan i kompaktan. Niska masa je tako?er posljedica uporabe koncepta sabirnice s uštedom materijala, te lagane ali snažne strukture aluminijskog ku?išta. To osigurava najvišu razinu sigurnosti.

Operativna strategija: elektri?na snaga je uvijek dostupna
Osnovna operativna strategija je izvedena iz hibridnog pogonskog sklopa Mercedes-AMG Petronas Formula 1 trka?eg automobila. Kao i u moto sportu top klase, maksimalni pogon je uvijek dostupan kada ga voza? treba – primjerice za snažno ubrzavanje na izlasku iz zavoja ili prilikom pretjecanja. Uvijek je mogu?e pozvati elektri?nu snagu te je ?esto koristiti uz visoke performanse regeneracije i punjenja na zahtjev. Neovisni koncept baterije omogu?uje optimalni kompromis izme?u maksimalne dinamike vožnje i moderne u?inkovitosti. Sve komponente su savršeno koordinirane i pove?anje performansi se može direktno iskusiti.

Sedam AMG DYNAMIC SELECT režima vožnje Electric, Comfort, Sport, Sport+, RACE”, Slippery i Individual su precizno konfigurirani za novu pogonsku tehnologiju i time pružaju široko iskustvo vožnje – od jako u?inkovite do jako dinami?ne vožnje. Ovi režimi vožnje podešavaju važne parametre kao što su odziv pogonskog sustava i mjenja?a, karakteristike upravljanja, tvrdo?e ovjesa ili zvuk. Režimi se mogu odabrati koriste?i prekida? na središnjoj konzoli ili AMG tipke na upravlja?u.

Obi?no ovaj Performance hibrid krene ne?ujno („Silent Mode“) u Comfort režimu vožnje kada je uklju?en elektri?ni motor. Na plo?i s instrumentima, ikona „Ready“ signalizira da je vozilo spremno za vožnju. Dodatno, snažan, rezoniraju?i zvuk kretanja, tipi?an za AMG, emitira se u unutrašnjosti preko zvu?nika vozila kao akusti?ka povratna informacija koja pokazuje spremnost za kretanje. Lagani pritisak papu?ice gasa je sve što je potrebno za stavljanje ovog AMG Performance hibrida u pokret.

Tijekom vožnje samo na elektri?ni pogon, zakonom propisani sustav akusti?kog upozorenja upozorava okolinu da se ovaj Performanse hibrid približava. Posebno složen, niskofrekventni i o brzini ovisan AMG zvuk se emitira u okolinu preko zvu?nika u prednjem i stražnjem dijelu vozila. Ovaj zvuk se tako?er može prigušeno ?uti u unutrašnjosti, kao akusti?ka povratna informacija za putnike. U Europskoj uniji ovaj sustav je aktivan do brzine od 20 km/h, a u SAD-u do približno 30 km/h, ali u miljama na sat. Nakon toga, signal vožnje se harmoni?no utiša do približno 50 km/h.

Pri višim brzinama klijent može odabrati zvu?no iskustvo izme?u „balansirano“ i „snažno“ koriste?i tipke zvuka u središnjoj konzoli ili na upravlja?u (prepoznatljivo po simbolu frekvencijskog vala). Tijekom vožnje samo na elektri?ni pogon, generira se diskretno ili snažno zvu?no iskustvo. Kada se motor s unutarnjim izgaranjem pokrene, odabrana postavka utje?e na zvuk ispušnog sustava. U svakoj situaciji jedna stvar ostaje jednaka: u svim uvjetima, ovaj Performance hibrid se odmah po zvuku prepoznaje kao AMG vozilo.

• Electric režim vožnje: fokus je na iskustvo elektri?ne vožnje. Vožnja samo na elektri?ni pogon je mogu?a od mirovanja do brzine od 130 km/h, s time da je motor s unutarnjim izgaranjem uvijek isklju?en. Mehani?ka veza na AMG Performance 4MATIC+ komponente zna?i da je pogon na sve kota?e uvijek dostupan: ukoliko stražnji kota?i naglo prokližu, snaga elektri?nog motora se prenosi na prednje kota?e preko kardanskog vratila i pogonskih osovina. Kada se baterija isprazni ili voza? zatraži više snage, inteligentna radna kontrola automatski aktivira Comfort režim vožnje i motor s unutarnjim izgaranjem se pokrene kako bi osigurao pogonsku silu.
• Comfort režim vožnje: pokretanje je uglavnom na elektri?ni pogon. Motor s unutarnjim izgaranjem i elektri?ni motor se aktiviraju ovisno o situaciji – uz elektri?ni pogon pri malim brzinama, primjerice u stambenim ?etvrtima ili u gradskim središtima, dok se hibridni na?in rada s konvencionalnim motorom i elektri?nim motorom koristi na otvorenom i na autocesti. Ukupno gledaju?i, rezultat je ujedna?en dojam vožnje uz optimiziranu potrošnju, djelomi?no zahvaljuju?i ranim prebacivanjima u više stupnjeve AMG SPEEDSHIFT MCT-9G mjenja?a. Ovjes i upravljanje su postavljeni uz naglasak na udobnost. Fokus upravljanja je na energetsku u?inkovitost, tako da se smanje potrošnja goriva i emisije. Poznata AMG sportska nota i agilnost su zadržani.
• Sport režim vožnje: pokretanje s konvencionalnim motorom i elektri?nim motorom i interakcija dva pogona ovisno o situaciji. Tijekom ovog režima osigurava se ve?i poticaj od elektri?nog motora. Sportski osje?aj vožnje osiguran je agilnijim odzivom na gas, kra?im vremenima prebacivanja stupnjeva i ranijim prebacivanjima u niže stupnjeve. Koristi se više dinami?na postava ovjesa i sustava upravljanja.
• Sport+ režim vožnje: pokretanje s konvencionalnim motorom i elektri?nim motorom i interakcija dva pogona ovisno o situaciji. Još ve?e pove?anje performansi. Ekstremno sportske karakteristike zahvaljuju?i još agilnijem odzivu na gas i ciljanim intervencijama u okretni moment tijekom prebacivanja u više stupnjeve uz deaktiviranje cilindra za optimalna vremena prebacivanja u više stupnjeve prijenosa. Ve?i broj okretaja motora u praznom hodu radi bržeg startanja. Još dinami?nija postava ovjesa, upravlja?a i pogona.
• RACE režim vožnje: za jako dinami?ne vožnje na zatvorenim trka?im stazama. U ovom režimu svi parametri su podešeni za maksimalne performanse. Pokretanje s konvencionalnim motorom i elektri?nim motorom i interakcija dva pogona ovisno o situaciji. Potpuna podrška elektri?nog motora konvencionalnom motoru tijekom snažnih ubrzavanja. Snažno punjenje baterije pri niskoj snazi za postizanje maksimalne dostupnosti elektri?nog pogona.
• Slippery režim vožnje: optimizirane postavke za skliske uvjete vožnje uz smanjenu snagu i ravnu krivulju okretnog momenta. Potpuno elektri?na vožnja i podešavanje regeneracije su deaktivirani.
• Individual režim vožnje: individualno prilago?avanje postavki pogona, mjenja?a, AMG DYNAMICS postavki, šasije, upravljanja i ispušnog sustava.

Kontrola dinamike vozila tako?er se može provesti hibridnim pogonom. Umjesto intervencija u sustav ko?enja od strane ESP® sustava, elektri?ni motor može kontrolirati prianjanje ?im se detektira pretjerano proklizavanje kota?a. Kako bi to u?inio, sustav inteligentne kontrole smanjuje okretni moment elektri?nog motora koji se prenosi na kota? preko stražnjeg diferencijala ograni?enog proklizavanja. Rezultat je taj da ESP® ne mora uop?e intervenirati ili se može aktivirati kasnije. Prednost: konvencionalni motor time može raditi s višim okretnim momentom, što naknadno poboljšava agilnost i pove?ava u?inkovitost. Uz to, snaga koja se ina?e „izgubi“ tijekom ko?enja može se koristiti za punjenje baterije.

Regeneracija se može podesiti u ?etiri stupnja
Zbog toga što je baterija visokih performansi uvijek u optimalnom temperaturnom rasponu od oko 45 stupnjeva zahvaljuju?i direktnom hla?enju, regeneracija se tako?er može optimizirati – normalno je da se baterija snažno zagrije pri višim snagama regeneracije, stoga je potrebno ograni?iti obnavljanje energije.

Regeneracija zapo?ne kada voza? makne nogu s papu?ice gasa, odnosno u režimu krstarenja bez pritiskanja papu?ice ko?nice. To puni bateriju i kreira snažan moment ko?enja – ko?nice kota?a podložne su manjem trošenju ili, ovisno o razini regeneracije i prometnoj situaciji, ne moraju se uop?e aktivirati. Voza? može odabrati ?etiri razli?ite razine regeneracije koriste?i desnu AMG tipku na upravlja?u. To se aktivira u svim režimima vožnje uz izuzetak režima Slippery i obnavljanje energije je razli?ito konfigurirano ovisno o režimu vožnje.

• Razina 0: Vozilo se ponaša sli?no kao konvencionalni motor s ru?nim mjenja?em, kada se deaktivira spojka i kre?e se uz najmanji otpor kada se pusti papu?ica gasa. Razina regeneracije je vrlo niska i služi samo za održavanje izvora napajanja u vozilu. S isklju?enim konvencionalnim motorom gubici zbog trenja u pogonskom sklopu su smanjeni na minimum.
• Razina 1: Ovo je standardna postavka pri kojoj je regeneracija ve? uo?ljiva za voza?a i približno odgovara usporavanju konvencionalnog motora ?ija spojka je aktivirana.
• Razina 2: Snažna regeneracija, papu?icu ko?nice je jedva potrebno pritiskati tijekom kretanja u prometu.
• Razina 3: Maksimalno obnavljanje energije, što omogu?uje takozvanu vožnju s „jednom papu?icom” kada se koristi potpuno elektri?ni pogon. Ovisno o statusu vožnje, mogu?e je u bateriju vratiti elektri?nu energiju snage preko 100 kW.
• Specijalna zna?ajka RACE režima vožnje: na trka?oj stazi, voza? želi maksimalno skratiti vrijeme ko?enja. U RACE režimu vožnje, regeneracija je automatski postavljena na razinu 1 kako bi se moglo osigurati najreproduktivnije mogu?e ponašanje vozila na granici stabilnosti.

Druga prednost regeneracije je da vozilo ne mora ubrzavati tijekom vožnje niz strme padine. Dakle, sustav radi kao motorna ko?nica, ali napaja bateriju elektri?nom energijom.

AMG 4.0-litreni V8 biturbo motor s turbo punja?ima s dvostrukim vijkom
Kao top model u seriji, model AMG GT 63 S E PERFORMANCE koristi performanse AMG 4.0-litrenog V8 biturbo motora sa snagom od 470 kW (639 KS) i maksimalnim momentom od 900 Nm, koji je dostupan u širokom rasponu okretaja od 2500 do 4500 o/min. To se savršeno stapa s elektri?nim motorom, koji od samog po?etka isporu?uje maksimalnih 320 Nm okretnog momenta.

Dva turbo punja?a s dvostrukim vijkom su djelomi?no odgovorna za visoku snagu, kombiniranjem optimalnog odziva pri niskim okretajima motora s visokim pove?anjem snage pri višim okretajima. Uz to, ku?ište turbine je podijeljeno u dva proto?na elementa koji su paralelni. U kombinaciji s dva odvojena kanala u ispušnoj grani, to omogu?uje individualnu kontrolu momenta ispušnih plinova koji djeluju na vijak turbine. Jedan kanal se napaja ispušnim plinovima prvog i drugog cilindra grupe cilindara, a drugi ispušnim plinovima iz tre?eg i ?etvrtog cilindra. Cilj je sprije?iti da pojedina?ni cilindri imaju zajedni?ki negativni efekt na ciklus plinova. To smanjuje povratni pritisak ispušnih plinova i poboljšava razmjenu plinova.

Remenom pokretani starter-generator napaja pomo?ne jedinice
Remenom pokretani starter-generator (RSG) kombinira alternator i starter u jednu komponentu i ima snagu od 10 kW (14 KS). On pokre?e konvencionalni motor i osigurava osnovno napajanje pomo?nih jedinica, kao što su klima ure?aj ili prednja svjetla kada je vozilo na semaforu i razina napunjenosti visokonaponske baterije više nije dovoljna za napajanje niskonaponskog elektri?nog sustava vozila. RSG ima posebno brzi odziv jer je integriran u 400-voltni visokonaponski elektri?ni sustav.

Serijski AMG RIDE CONTROL+ ovjes sa širokim rasponom izme?u dinami?nosti i udobnosti
AMG RIDE CONTROL+ ovjes se bazira na zra?nom ovjesu s više komora s automatskom kontrolom visine u kombinaciji s prilagodljivim, elektri?ki kontroliranom i podesivom tvrdo?om. Ovaj sustav kontrole tvrdo?e je potpuno nov u modelima AMG GT Coupé sa 4 vrata: po prvi put se koriste dva takozvana tla?na otpusna ventila. Ovi kontinuirano promjenjivi kontrolni ventili koji su ugra?eni izvan amortizera, omogu?uju još preciznije podešavanje sile prigušenja prema razli?itim uvjetima vožnje i režimima vožnje: jedan ventil kontrolira povratno prigušenje, odnosno silu koja se pojavljuje kada kota? odsko?i, a drugi kontrolira kompresijsko prigušenje kada se kota? pritisne. Faze odskoka i kompresije se kontroliraju neovisno jedna od druge.

AMG-ovi razvojni inženjeri su uspjeli zna?ajno pove?ati raspon izme?u sportskih zna?ajki i udobnosti, izme?u ostalog proširenjem razmaka izme?u minimalne i maksimalne karakteristike sile prigušenja i pružanjem još ve?e fleksibilnosti karakteristike rada sustava. Zbog specijalne izvedbe ventila, amortizer reagira brzo i osjetljivo na promjenjivu površinu ceste i uvjete vožnje.

Voza? može unaprijed odabrati osnovnu postavku preko AMG DYNAMIC SELECT režima vožnje: pritiskom na tipku mijenjaju se karakteristike upravljanja, na primjer, od potpuno dinami?ne u Sport+ režimu do ugla?enog krstarenja kod Comfort postavke. Uz to, postava se može podešavati u tri stupnja neovisno o režimima vožnje koriste?i odgovaraju?u tipku.

AMG Performance hibridi tako?er imaju integriran AMG DYNAMICS sustav kontrole dinamike vozila. On utje?e na kontrolne strategije ESP® sustava (elektronski program stabilnosti), pogona na sva ?etiri kota?a i elektronski kontroliran i stražnji diferencijal ograni?enog proklizavanja. To pove?ava agilnost bez negativnog utjecaja na stabilnost vozila.

Posebno vrijedno napomene: AMG DYNAMICS odre?uje kako bi vozilo trebalo reagirati. Izme?u ostaloga sustav koristi dostupne senzore za detekciju brzine, popre?nog ubrzanja, kuta upravljanja i razinu vrludanja. Zahvaljuju?i principu inteligentne pilot kontrole, mogu?e je procijeniti kako voza? želi da se vozilo ponaša, na osnovi akcija voza?a i s podataka iz senzora. Regulacija je skrojena prema sposobnostima voza?a za dinami?ku vožnju – bez ikakvih uo?ljivih ili ometaju?ih intervencija od strane sustava. Voza? dobije jako autenti?an osje?aj vožnje uz visoku dinami?nost u zavojima i optimalno držanje podloge, kao i visoku stabilnost i predvidljivo upravljanje. ?ak i iskusni voza?i dobivaju optimalnu pomo? bez osje?aja nametanja od strane sustava.

• AMG DYNAMICS Basic program dodijeljen je Comfort i Electric režimima vožnje. Ova postava rezultira u vrlo stabilnoj vožnji uz visoko prigušenje vrludanja.
• Advanced program se aktivira u Sport režimu. Vozilo ostaje neutralno uravnoteženo. Smanjeno prigušenje vrludanja i pove?ana agilnost podržava dinami?ne manevre kao što je vožnja po zavojitim seoskim cestama.
• Pro (skra?enica za Professional) dio je Sport+ režima. U Pro programu voza? prima još više pomo?i za dinami?ne manevre vožnje dok su agilnost i odziv sa ceste u zavojima dodatno unaprije?eni.
• Master program je povezan s RACE režimom vožnje. Master program je namijenjen voza?ima koji žele iskusiti dinami?nost i užitak u vožnji na zatvorenim krugovima. Master program nudi blago nadupravljanje vozila, više direktno upravljanje i agilnije ponašanje u zavojima. Na ovaj na?in, Master osigurava maksimalnu agilnost i optimalno iskorištava dinami?ni potencijal „S” ina?ice. Za aktiviranje Master režima, voza? mora koristiti odvojenu tipku na središnjoj konzoli za prebacivanje ESP® sustava u ESP® SPORT režim ili ESP® OFF.

Dobra kontrola i otpornost na slabljenje: AMG kerami?ki kompozitni sustav ko?enja visokih performansi
Nema nikakvih kompromisa niti što se ti?e ko?nica: kako bi bio u skladu s ekstremnom snagom i odgovaraju?im performansama, AMG kerami?ki kompozitni sustav ko?enja visokih performansi s bron?ano obojanim fiksnim ?eljustima sa 6 klipova sprijeda i plutaju?im ?eljustima s 1 klipom straga, dio je serijske opreme. Prilago?en je višoj dinamici vožnje i ve?i je nego u modelima sa samo konvencionalnim motorom: karbonski-kerami?ki diskovi ko?nica imaju dimenzije 420 x 40 milimetara na prednjoj osovini i 380 x 32 milimetara na stražnjoj osovini. Ovaj sustav ko?enja impresionira s vrlo kratkim zaustavnim putovima kao i maksimalnom stabilnosti i otpornosti na slabljenje u slu?aju teže uporabe. Uz to, može se pohvaliti dugim radnim vijekom i posebno brzim odzivom. Nadalje, lagani materijali dodatno štede težinu i smanjuju neovješene mase. Zna?ajke udobnosti uklju?uju pomo? na kretanju na uzbrdici i pripremu/sušenje u mokrim uvjetima. S isklju?enim paljenjem i dok vozilo miruje, mjenja? automatski odabire parkirni položaj „P”. S druge strane, elektri?na parkirna ko?nica automatski se deaktivira prilikom kretanja.

Novi ambasador marke, glazbenik will.i.am i marketinška kampanja: „Sve, ali tiho”
Mercedes-AMG tako?er radi nove korake u komunikaciji ovog novog hibridnog modela. Ameri?ka globalna zvijezda i poduzetnik will.i.am djelovat ?e kao dugoro?ni partner i ambasador marke za „Future of Driving Performance“ vozila s elektrificiranim pogonom. Osniva? i glavni pjeva? grupe The Black Eyed Peas, glazbenik, producent i tehnološki poduzetnik dobitnik je sedam Grammy nagrada, Emmy nagrade, CLIO nagrade i ima po?asno ?lanstvo u Institutu inženjerstva i tehnologije (IET).

To nije sve: will.i.am je pravi zaljubljenik u automobile koji iscrpno modificira svoja privatna vozila uz visoku razinu tehni?kog i estetskog razumijevanja. Ima dobro oko za inovacije koje premoš?uju razmak izme?u kulture i tehnologije. Teži poboljšati stvari do zadnjeg detalja, proširiti granice i propitkivati prihva?eno dok se ne prona?e optimalno rješenje – kao i Mercedes-AMG tim prilikom razvoja sportskih automobila visokih performansi. Ovo dugoro?no partnerstvo izme?u glazbenika will.i.am i marke Mercedes-AMG fokusira se na projekte koji se odnose na elektrificiranu budu?nost kompanije i glazbene teme.

Novi AMG GT 63 S E PERFORMANCE prenosi DNK AMG Driving Performance filozofije u elektrificiranu budu?nost. Prema tome, „Sve, ali tiho” je najvažnija tema i izjava reklamnog filma za prezentaciju ovog novog modela. Središnji dio je 60-sekundni film, koji je osmislio i režirao britanski fotograf zvijezda i režiser Rankin, kao sofisticiranu me?usobnu igru karakteristika koje dijele revolucionarna osoba will.i.am i revolucionarno vozilo AMG GT 63 S E PERFORMANCE.

Kratki pregled tehni?kih podataka:

  Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE
Snaga sustava 620 kW (843 KS)
Okretni moment sustava1 1.010 – 1.470 Nm
Motor s unutarnjim izgaranjem 4.0-litreni V8 s direktnim ubrizgavanjem i dvostrukim turbo punja?ima
Zapremina 3.982 cm3
Maks. snaga, motor s unutarnjim izgaranjem 470 kW (639 KS) pri 5.500 – 6.500 o/min
Maks. okretni moment, motor s unutarnjim izgaranjem 900 Nm pri 2.500 – 4.500 o/min
Maks. snaga, elektri?ni motor 150 kW (204 KS)
Maks. okretni moment, elektri?ni motor 320 Nm
Raspored pogonskog sustava AMG Performance 4MATIC+ pogon na sve kota?e s potpuno promjenjivom raspodjelom okretnog momenta i Drift režimom
Mjenja? AMG SPEEDSHIFT MCT 9G
Normiran potrošnja goriva, kombinirano 8,6 l/100 km*
Normirane CO2 emisije 196 g/km*
Normirana potrošnja energije 10.3 kWh/100 km
Klasa u?inkovitosti B
Kapacitet baterije 6,1 kWh
Domet na elektri?ni pogon 12 km
Ubrzanje 0-100 km/h 2,9 s
Maksimalna brzina 316 km/h
reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com