TEST: Hyundai i10 1.0 MPI 5MT PREMIUM

0
652

Hyundai je i najmanjoj klasi gradskih automobila podario neku drugu dimenziju. Sada je mogu?e uživati u svim aktualnim trendseterskim gadgetima i u pakiranju od 3,5 metra. Novi i10 osim atraktivnog izgleda voza?a je spreman maksimalno razmaziti bogatom opremom te odli?nom okretnoš?u gradskim ulicama.

Ovaj veliki Južnokorejski proizvo?a? automobila prije punih 13 godina tržištu je ponudio nasljednika popularnog i na hrvatskim cestama ?esto vi?enog Hyundai Atosa. Kao maleni gradski automobil u formi sa 5 vrata, pomalo neugledne visoke siluete (mini vana) sa velikim staklenim površinama, malenim kota?ima i skromnom ponudom prostora, motora i opreme na tržištu je nastojao pomutiti ra?une Renaultovom Twingu, Peugeotovoj 106-ici i Fiatovoj Pandi, a zahvaljuju?i financijskoj dostupnosti na neki na?in je to i uspio.

Protekom godina i sve zahtijevnijem tržištu kao i profilu kupaca Hyundai je napredovao kako dizajnom, tako i kvalitetom, a uslijed toga “rodio se” i Hyundai i10. Svjedo?ili smo tada modernijem dizajnu, pouzdanoj motorizaciji te solidnoj opremi, a zahvaljuju?i provjerenom receptu i dobro utabanom putu Atosa, i10 je odli?no prihva?en na tržištu.

S godinama Hyundai sve više i više kora?a ka vrhu, ponajprije u dizajnerskom smislu, a tu je i zaista odli?na pouzdanost, završna obrada, bogata oprema i još uvijek odli?no odmjerena cijena. Kako je ve?ina proizvo?a?a automobile u ovoj mini gradskoj klasi odlu?ila u?initi više modnim detaljima Hyundai je odlu?io popratiti i taj dio. Istina, konkurencija koliko god na papiru zvu?ala velika, zapravo da i ne postoji jer Toyota, Peugeot i Citroen imaju automobile koji sli?e kao jaje jajetu (Aygo, 107 i C1), tu je i Renault Twingo sa “blizancem” Smart FourFourom…, a pored njih novi Hyundai i10 izgleda kao “druga dimenzija”.Moderan dizjan koji prati smjernice ostalih ku?nih modela, atraktivno i neobi?no svjetlnosno sklopovlje sprijeda, velika rešetka hladnjaka i oštre linije samo su uvod u niz detalja na koje nailazimo s boka, dok straga pak pored prednjeg i bo?nog dijela izgleda poprili?no jednostavno, ali još uvijek moderno.

U interijeru prva mala evolucija, istina, plastika je tvrda, no u ovoj klasi to nije minus. Odli?no odmjeren upravlja? u kombinaciji sa dobro podešenom voza?kom pozicijom pružaju osje?aj klase više. Tu je cijeli niz detalja koji prate sa?asti dezen vanjske rešetke hladnjaka po?evši od oplata na vratima do centralne konzole. Ukratko, jednostavno, svježe i novo u ovoj klasi!
Bogata oprema testnog modela uklju?uje i automatski klima ure?aj, grijana sjedala te kolo multifunkcionalnog kožnog upravlja?a, solidan audio sustav sa 8″ navigacijom, parking senzorima i kamerom, mogu?nost beži?nog punjenja mobitela, USB ulaz itd. Tu je i cijeli niz sigurnosnih sistema i radara koji dolaze ve? i u osnovnoj SELECT opremi.

Sprijeda prostora ima dovoljno, dok ?e na stražnjoj klupi biti problema s prostorom za koljena za putnike više od 1,70 m; no, ovaj automobil zasigurno ne kupujete kao prvi, tako da u na?elu prostora ima više nego dovoljno za odlazak u ve?i shopping ili jednodnevni izlet van grada sa obitelji, a tu je i prtljažnik obujma 252 litre koji je me?u najve?ima u A segmentu.

U vožnji, novi i10 spremno ?e pratiti voza?a, te i kod namjernog provociranja bržim prolascima kroz zavoje ne?e voza?a staviti u neugodnu situaciju. Podupravljanja gotovo da nema, kažemo gotovo jer kod zaista velikog pretjerivanja ovaj mališan malo ?e pobje?i s putanje, no s druge strane ništa što iskusan voza? ili spomenuta “sila” sigurnosnih sistema ne bi uspjela korigirati. Ovjes je odli?no balansiran te i prilikom prelaska preko najve?ih leže?ih policajaca nema neugodnog lupanja i gubitka kontakta sa podlogom. Vrijedi svakako i spomenuti odli?nu zvu?nu izolaciju od vjetra, dok je ipak pri ve?im brzinama (iznad 140 km/h) osjetna buka motora. Kada smo ve? kod motora, testni primjerak pokretan je jednolitrenim bezincem snage 67 KS ?iji je najve?i okretni moment 96 Nm pri 3750 okr./min. Ovaj motor uparen je sa 5-stupanjskim ru?nim mjenja?em i pogonom na prednjim kota?ima. U praksi, ubrzanje od 0 do 100 km/h ?ini se bržim nego što izgleda na papiru (14,8 sek), a uz maksimalnu brzinu od 156 km/h ovaj 921 kg “težak” mališan zadovoljiti ?e sve gradske potrebe. Još ako spomenemo i kombiniranu potrošnju od 5,5 litara na 100 prije?enih kilometara postavlja se pitanje treba li nam uop?e dizelaš ili neki “struji?”!?

Novi Hyundai i10 zaista je odli?an, atraktivan i bogato opremljen mališan kojeg treba uzeti u obzir prilikom nabavke gradskog automobila. Zahvaljuju?i po?etnoj cijeni od 79.990 kn uvjereni smo kako ?emo ih sve više i više gledati na hrvatskim prometnicama. Za testni primjerak potrebno je izdvojiti ne tako malih 112.125 kn koje su ipak opravdane bogatom opremom i dizajnom koji ?e se istaknuti iz mnoštva. Za one koji vole malene jurilice Hyundai je ponudio i10 u N paketu opreme sa turbo benzincem snage 100KS i cijenom od 120.990kn. Zaklju?ak za kraj je baš poput Hyundaijevog slogana; Go big!

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com