Test: Peugeot 301 Allure 1.6 BlueHDi

0
535

Simpati?an francuski sedan Peugeot 301 u svom osvježenom izdanju nastavlja osvajati srca kupaca izvrsnim koktelom bogate ponude prostora i povoljne cijene, a uz provjerenog dizelaša ponuda je za 5!

?ak 360.000 prodanih primjeraka respektabilna je brojka, a upravo toliko primjeraka prodao je Peugeot svoju „tristojedinicu“. U pet godina koliko je Peugeot 301 na tržištu postao je sinonim svoje klase, a sada je dobrano i dotjeran u skladu sa vremenom.

Budimo realni, i dalje je rije? o istom automobilu; duga?ki sedan sa obiljem prostora na stražnjoj klupi i cijenom koja doslovce mami na kupnju. Upravo ovaj model Peugeotu je osigurao ulazak na nova tržišta u razvoju.

Peugeot 301 u osnovi je jednostavan automobil robusnog podvozja s više nego dovoljnom udaljenosti od tla (142mm) kao da je ra?en za hrvatske loše ceste. Upravo zato popularan je i u Hrvatskoj. Kako god, zbog svih navedenih stvari, a ponajprije prakti?nosti i cijene popularan je i u razvijenim zemljama. Stara je to pri?a koliko i ona o subkompaktnim sedanima. Uglavnom su sli?ni automobili „napadali“ slabo razvijena tržišta gdje kupci nisu u stanju izdvajati mnogo novaca za skupe nove automobile i gdje jedan auto u ku?i služi duže od deset godina. 301 upravo je takva!

Sedan sa velikim me?uosovinskim razmakom ?ija se blagodat osjeti na stražnjoj klupi, a zatim i u prtljažniku ?istokrvna je „recesijska limuzina“. Automobil u ovoj klasi ne mora biti lijep, ve? služiti svojoj svrsi, nuditi dovoljno prostora i biti jednostavan sa što manje kvarova, povoljnog održavanja i naravno biti ekonomi?an.

All in one ili Peugeot 301 klasi?ni je trovolumen bez pretjeranih karoserijskih egzibicija. Vizualno izrazito jednostavan, u ovom osvježenom izdanju ?ak i moderan te privla?an mla?oj publici. Rezultat tome svakako su LED svjetla, pokoji krom detalj, klasi?na limuzinska silueta i alu naplatci. Ok, mi bi možda sa 3-4 cm u širinu bili sretniji, no kako je rije? o zaista jednostavnom automobilu (koliko to tehni?ke i zakonske prilike dozvoljavaju) prosje?nih gabarita gotovo da je idealan za svakodnevno korištenje ali i obiteljske izlete.

U svom osvježenom izdanju Peugeot 301 dobio je novu prednju masku kao i ostali modeli ovog proizvo?a?a, a njome dominira kromirani rub. U sredini pored tri horizontalne linije nalazi se kromirani „lavi?“ kojeg do sada nije bilo. Tu je i novi oblik prednjih svjetala dok pri dnu prednjeg branika nalaze se dnevna LED svjetla te ve?i otvori za zrak. Tu je i nova grafika stražnjih svjetala kao što smo imali prilike vidjeti i na ostalim Peugeot modelima – u 3D efektu.

Unutar interijera preslikana je sva jednostavnost eksterijera, pa tako ovim automobilom dominira ergonomija. Ok, ispred suvoza?a dominira crni piano lak ?ime je zapravo centralna konzola izmijenjena u odnosu na prethodnika. Paket „Allure“ kojim je opremljen naš testni primjerak zadovoljava sve potrebe prosje?nog kupca. Tu je Start&Stop sistem, 4 elektri?na podiza?a stakala, automatska klima, komande za radio i tempomat na stupu upravlja?a, navigacija, središnji naslon za ruku…

Položaj sjedenja nije tipi?an za klasi?nog sedana i sjedi se dosta visoko, no visoko je postavljena i cijela konzola pa tako po tom pitanju nema zamjerki. Sjedala su udobna, pružaju i solidan bo?ni oslonac, a ne?e umoriti voza?a niti na duljim putovanjima. Straga, kao što smo ve? spomenuli nudi obilje prostora kao i prtljažnik koji skriva 500 litara. U opciji sa sklopivim stražnjim sjedalima 1.332 litre korisnog prostora gotovo je u vrhu klase.

Testni primjerak pokretan je 1.6 litrenim turbo dizelašem, draguljem PSA grupacije. 100 KS i 254 Nm okretnog momenta ne?e vas izuti iz cipela, no osigurati ?e vam više nego solidne brzinske prosjeke, osjetno me?uubrzanje i za svoju snagu solidno ubrzanje s mjesta (0-100 km/h 10,8 sekundi) i prije svega izrazito ekonomi?nu vožnju s prosjekom potrošnje ispod 4,5l euro dizela.

U vožnji, Peugeot 301 ima dovoljno rezerve snage za obi?i sporiji kamion na „kratkoj“ dionici ili pak rutu od 400+ km bez stajanja. S tehni?ke strane nema odmaka u odnosu na model koji se pojavio prije pet godina i rije? je i dalje kao što smo na po?etku teksta rekli o klasi?nom automobilu sa jednostavnim ovjesom za loše ceste, no.. u brzim prolascima kroz zavoje neo?ekivano dobro je vozljiv dok pri ve?im brzinama do izražaja dolazi nešto ve?a buka unutar kabine.

Osvježena „tristojedinica“ svakako je hrvatskim kupcima zanimljiv automobil ponajviše zbog cijene, više nego solidne opreme, izdržljivosti, ekonomi?nosti, obilja prostora, simpati?nog i modernog dizajna,…. mogli bi u nedogled s ovim epitetima, pa jednostavno palac gore za osvježeni Peugeot 301.

TEHNI?KI PODACI: Peugeot 301 Allure 1.6 BlueHDi
Motor: turbodizelski, 4 cilindra
Obujam: 1560 ccm
Snaga: 73 kW (99 KS) pri 3750/min
Moment: 254 Nm pri 1750/min
Mjenja?: 5-stupanjski ru?ni
Pogon: prednji
Dimenzije: 4445 x 1748 x 1466 mm
Me?uosovinski razmak: 2652 mm
Masa: 1185 kg
Prtljažnik: 506 l
Ko?nice: samov. diskovi 266 mm/bubnjevi
Gume: 205/55 R 16
Najve?a brzina: 183 km/h
0-100 km/h: 10,8 s
Potrošnja: 4,6/3,4/3,8 l/100 km
CO2: 98 g/km
Cijena:121.375 kn

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com