U VW se predomislili, imali su plan do 2030. prodaviti 35 % auti na struju, sad su odlu?ili da to bude duplo, 70 posto

0
283

Golf, Tiguan, Passat, Tayron i T-Roc ostaju usprkos modernizacije, no i oni ?e dobiti najmanje plug in verzije sposobne voziti autonomno na struju i do 100 km. Najmanje jedana novi elektri?ni model predstavljat ?e svake godine. svake godine predstavljati barem jedan potpuno novi model. O?ekuju se do kraja godine ID.4 GTX i sportski ID.5. U me?uvremenu ?e kinesko tržište dobiti obiteljski sedmosjed ID.6 X.

Unato? ulasku u svijet elektrificiranih automobila relativno kasno, Volkswagen je nedavno uspio susti?i konkurenciju, posebno s modelom ID.3, jer je automobil postao najprodavaniji elektri?ni automobil na tržištu, a slijede ga novi modeli. kao ID.4 i drugi. Elektrifikacija tako postaje jedan od klju?nih koncepata u razvoju marke, a o?ito ?e joj se dodati još nešto.

Na digitalnoj konferenciji koju je priredio izvršni direktor Volkswagena Ralf Brandstätter, postalo je tako jasno da je Volkswagen na rubu velike transformacije. “U narednim godinama Volkswagen ?e se podvrgnuti takvim promjenama kao nikada prije”, rekao je Brandstätter. Pritom je prvenstveno imao za cilj brži prijelaz na e-mobilnost. Ako je trenutni plan marke bio da 2030. godine u Europi prodaje 35 posto elektri?nih automobila, sada su ga udvostru?ili na 70 posto.

Na sjevernoameri?kom tržištu o?ekuje se da ?e ovaj udio biti nešto niži, ali i dalje dosegnuti oko 50 posto vozila. O?ekuje se da ?e Volkswagen to posti?i velikim ulaganjima u razvoj elektri?nih i priklju?nih hibridnih automobila, jer se o?ekuje da ?e u narednim godinama u razvoj tvrtke izdvojiti oko 16 milijardi eura.

Me?utim, ve?a prodaja elektri?nih vozila samo je vrh ledenog brijega promjena i inovacija najavljenih u Volkswagenu. Naime, marka automobila postaje sve više ra?unalno orijentirana, a na tom se podru?ju u posljednje vrijeme neprestano pove?ava broj zaposlenih. Kako isti?u, automobili ?e u budu?nosti postati poput velikih ra?unala, a njihova ?e funkcionalnost uvelike ovisiti o softveru.

Posljednje, ali ne najmanje važno, o?ekuje se da ?e se novi automobili u budu?nosti me?usobno sve manje razlikovati. To zna?i da ?e kupci, osim odabira modela, više-manje mo?i odabrati samo boju vozila, snagu motora i kapacitet baterije. Potom ?e se prema potrebi naru?iti sve personalizacije i dodatne zna?ajke te ?e se uklju?iti daljinski. Na taj se na?in o?ekuje i nadogradnja softvera, što Volkswagen ve? radi, a u budu?nosti ?e ažuriranja softvera biti dostupna svakih 12 tjedana – od ovog ljeta nadalje.

Klju?ni modeli ostaju

Objedinjavanje vozila koja ?e slijediti ‘migraciju’ personalizacije u programske vode istodobno ?e pojednostaviti proizvodnju novih vozila, a time i proizvodnju. Jedan od ciljeva menadžmenta je smanjenje troškova proizvodnje za pet posto, a istovremeno pove?anje neto dobiti od pet posto do 2023. Istodobno predvi?aju da ?e ovu godinu završiti u Europi s dobiti.

Naravno, konferencija za tisak nije prošla bez razgovora o sudbini postoje?ih i dolasku novih modela. Klju?ni modeli marke: Golf, Tiguan, Passat, Tayron (SUV sa sedam sjedala za kinesko tržište, koji bi mogao do?i i u EU) i T-ROC dobit ?e barem još jednog nasljednika, ali istodobno ?e dobiti poboljšanja u performansama i u?inkovitosti motora, možda ?e se, me?utim, o?ekivati primanje hibridnih pogonskih sklopova s dometom do 100 kilometara. Touran, s druge strane, ne?e dobiti svog nasljednika.

Naravno, ve?ina inovacija bit ?e usmjerena na nove isklju?ivo elektri?ne automobile, a od ove ?e godine svake godine predstavljati barem jedan potpuno novi model. O?ekuje se da ?e trend zapo?eti s modelom ID.4 GTX, a slijedi sportski ID.5 prije kraja godine. U me?uvremenu ?e kinesko tržište dobiti obiteljski sedmosjed ID.6 X.

Mla?i brat ID.3-a, za koji se o?ekuje da ?e se na tržištu pojaviti za dvije godine, pri?ekat ?e još malo. O?ekuje se da ?e se na tržište pojaviti tek 2025. godine, za što ?e trebati oduzeti približno 20.000 eura. Samo godinu dana iza njega na put ?e krenuti potpuno novi elektri?ni automobil više cjenovne klase, koji se trenutno u Volkswagenu krije pod imenom Trinity. Automobil ?e biti izra?en na potpuno novoj platformi Scalable Systems Platform (SSP), koja ?e predstavljati vrh Volkswagenove ponude, a o?ekuje se da ?e omogu?iti ?etvrtu generaciju autonomne vožnje.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com