Vani je hladno, a u automobilu ne radi grijanje?

0
1065

Vani se temperature spuštaju prema nuli, a za vrijeme vožnje pokušavamo ih podignuti u unutrašnjosti vozila kako bi nam bilo ugodnije. Ponekad se desi da to nije mogu?e, odnosno da grijanje vozila jednostavno odbije poslušnost i ne možemo ugrijati kabinu. Kako dosko?iti ovom problemu?

U svojoj srži grijanje u vozilu je zapravo kao jedan mali radijator. On na sebi ima cijevi koje dovode i odvode zrak, a kroz bakrenu ili aluminijsku jezgru prolazi vru?a teku?ina iz motora. Kako ta teku?ina te?e kroz jezgru, tako se ona zagrijava te se ujedno i zagrijava zrak koji kroz motor puše kroz nju. Nakon kruženja kroz jezgru ta se teku?ina vra?a u pumpu za vodu. Obje cijevi, i one koje dovode teku?inu, i one koje je odvode, trebaju biti vru?e na dodir ako je grija? uklju?en i ako je motor na normalnoj radnoj temperaturi.

U usisnom crijevu se može prona?i regulacijski ventil koji služi tome da se blokira prolaz teku?ine kada to nije potrebno, primjerice kada je ljeto i kada vam radi klima ure?aj. Kod ve?ine vozila ventil je uvijek otvoren pa ?ak i onda kada su grija?i ugašeni.

Ovo je bilo ukratko o tome kako samo grijanje u vozilu funkcionira, a što kada se pojave problemi?

Problemi s puhanjem

Ako se ne ?uje zvuk puhanja karakteristi?an za grijanje, znak je da je motor loš i treba ga zamijeniti. Tako?er, mogu?e je i da je nekakvo sme?e uletjelo u otvor grijanja ili je otkazao osigura? te je slab spoj negdje na žicama. Nadalje, ?esto je ovome uzrok i one?iš?en filter zraka kabine. Mnogi ih zaboravljaju redovito provjeravati i mijenjati pa se na njima nakupi svašta i tada jednostavno više nisu u mogu?nosti propuštati zrak.

Nema grijanja ve? se stvara efekt hla?enja

Ovome tako?er može biti nekoliko uzroka. Primjerice, jedan od ?eš?ih je blokirana cirkulacija zraka kroz samu jezgru grija?a. Kod starijih vozila problem može biti na ventilu grijanja jer kod njih postoji vakuum koji se aktivira kada grijanje nije potrebno pa se može dogoditi da se vakuum stvori i zbog nekih drugih uvjeta u samom sistemu. Treba provjeriti i razinu teku?ine u sistemu grijanja jer ako ga ima premalo može do?i do ovakvog problema.

I ako je termostat dotrajao, može potaknuti da motor radi previše i tako ne obavlja svoju prvotnu funkciju. Tako?er i neispravna pumpa za vodu može dovesti do toga da kroz sustav ne funkcionira dovoljna koli?ina teku?ine.

Propuštanje jezgre grija?a

Jezgra može po?eti propuštati teku?inu iz sistema za grijanje, a to se može vidjeti i u kabini kao zamagljivanje vjetrobranskog stakla, ali i kao nakupljanje vode. Teku?ina se može i osjetiti po svom slatkastom mirisu. Ovo se može dogoditi ako se teku?ina nikada (ili dugo) nije mijenjala ili ako je u njoj bilo obi?ne vode. Zbog ovog stanja može nastati još niz kvarova na vozilu (prije svega korozija na ulaznim i izlaznim crijevima te sli?no) i zapravo je jedini na?in da se sve pokuša popraviti tako da se stavi sasvim nova jezgra.

Izvor: Silux.hr

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com