Evo sve što morate znati o EGR ventilu

0
1230

EGR ventil razmjerno je novi dio na automobilima koji smanjuje sadržaj kancerogenih duši?nih oksida u ispuhu NOx pa je nužan za norme Euro 5 i Euro 6. No, kao i sve suvremene komponente sklon je problemima. Vlasnici automobila s benzinskim motorima uglavnom ne?e niti znati za njega, dok je u slu?aju automobila s dizelskim motorom situacija dijametralno suprotna pa su ?esta za?epljenja.

Prvi EGR ventili (Exhaust Gas Recirculation) bili su prili?no grubi, a pojavili su se još krajem 60-ih godina prošlog stolje?a, dok je iskorak prema masovnoj upotrebi napravio Chrysler 1973. godine, kad je uspio stvoriti optimalnu radnu temperaturu. Kad je ispravan EGR ventil smanjuje razinu duši?nih oksida u ispuhu za ?ak 30 posto pa je stoga jasno kako je suvremeni dizelaš nezamisliv bez njega. Njegov rad temelji se na povratu dijela ispušnih plinova natrag u cilindre. Koli?ina ispušnih plinova koja se vra?a kod benzinskih motora iznosi 20, a kod dizelskih 60 posto, dok se u praznom hodu kod obje izvedbe motora povrat isklju?uje.

Smrt za EGR ventil su ?este vožnje na kratkim relacijama. One vode k sigurnom za?epljenju, a ne koristi mu ni neredovito održavanje motora, a posebno je osjetljiv za zanemarivanje intervala izmjene ulja. Ako je elektromagnetski sklop, koji na temelju informacija iz ECU-a otvara ventil, ispravan onda je gotovo sigurno rije? o za?epljenju pa ga je potrebno demontirati i o?istiti. Neki voza?i znali su problemu doskakati na na?in da jednostavno uklone EGR ventil pa bi na taj na?in istodobno i pove?ali snagu motora za nekoliko postotaka, ali problem se javlja na tehni?kom pregledu, jer je s takvim automobilom nemogu?e pro?i eko test.

Dobro je znati da EGR ventil radi razli?ito kod benzinskih i dizelskim motora. Kod benzinaca je EGR ventil potpuno zatvoren u praznom hodu pa se polako otvara pove?anjem snage motora, dok je kod dizelaša proces suprotan. Na praznom hodu ne potpuno otvoren, a pove?anjem snage motora EGR ventil se zatvara.

Naj?eš?i simptomi za?epljenog EGR ventila su:
– Nemiran rad motora u praznom hodu
– Smanjena raspoloživa snaga motora
– Motor radi u Safe modu
– Motor podrhtava u radu
– Pove?ana potrošnja goriva
– Pove?ana koli?ina dima iz ispušnog sustava
– Ispušni plinovi ulaze u prostor motora
– Aktiviran indikator na armaturi

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com