Frankfurt 2019.: Audi RS7

0
187

Nakon što je Audi RS7 i službeno predstavljen potvrdila se teza da zbog novog jurišnika iz Ingolstadta BMW i Mercedes-Benz imaju puno razloga za brigu.

Naime, već letimičan pogled na fotografije jasno nameće stav da bi se BMW i Mercedes-Benz, odnosno M odjel i AMG odjel, morali itekako dobro zabrinuti, jer novi Audi RS7 uistinu izgleda agresivno i atraktivno, ali istodobno i dovoljno elegantno. Čak i oni koji su proteklih godina proizvođaču iz Ingolstadta zamjerali nemaštovitost i standardiziranost sad moraju ustuknuti i priznati kako Audi RS7 uistinu izgleda vrlo poželjno.

Pod haubom se nalazi identičan stroj kakav je već predstavio Audi RS6. Radi se o twin-turbo benzincu 4.0 V8 sa 600 KS i 800 Nm, koji snagu šalje na sve kotače pogonom Quattro, a mjenjač je 8-stupanjski automatski. Obzirom da Audi RS6 stotku hvata već za 3,6 sekundi, a bez blokade na 250 km/h može potegnuti debelo preko 300 km/h identične performanse nudi i Audi RS7.

Zahvaljujući naprednoj tehnologiji mekog hibrida baziranoj na 48-voltnoj instalaciji novi Audi RS7 je prosječno i do 10 posto štedljiviji od prethodnika. Izvrsnim voznim svojstvima doprinose karoserija i trag kotača prošireni za čak 40 milimetara u usporedbi sa slabijim modelima, 21-colni kotači su u serijskoj opremi, a 22-colni se nalaze na popisu dodatne opreme. Unaprijeđeni softver za upravljanje izvrsnim pogonom na sve kotače Quattro omogućava prebacivanje do 85 posto snage na stražnje kotače pa stoga niti kontrolirani drift više nije bauk.