Kia Stinger zabljesnuo pod reflektorima salona u Detroitu

0
99

Kia je na nedavno otvorenom salonu automobila u Detroitu, gdje tradicionalno caruju ameri?ki proizvo?a?i automobila, premijerno predstavila Kiju Stinger. Radi se o sportskoj limuzini s 5 sjedala koja ?e redefinirati klasu u kojoj trenutno dominiraju europski brandovi. Stinger obe?ava najve?e performanse u povijesti Kije te je podržan najdužim europskim tvorni?kim jamstvom, koje garantira kvalitetu i pouzdanost.

Vrhunska Kia kvaliteta dizajnirana u Frankfurtu, razvijena na Nürburgringu
Kia Stinger je u trenutku prepoznatljiv kao direktna evolucija prethodnih koncepata nastalih pod dirigentnom palicom Petera Schreyera, Kijinog glavnog dizajnera i ve? neko vrijeme jednog od trojice predsjednika korporacije, te njegovog nadarenog tima iz Kijinog dizajnerskog centra u Frankfurtu. Za razvoj voznih mogu?nosti i upravljivost modela pobrinuo se Albert Biermann, voditelj Kijinog odjela za testiranje vozila i razvoj snažnijih vozila, koji je sa svojim timom razvijao vozilo u glavnom R&D centru u Namyangu (J. Koreja) i na ?uvenom njema?kom trkalištu Nürburgring.

Kia Motors ispunjava obe?anje o serijskoj proizvodnji koncepta GT
Ali što je ustvari pravi gran turismo? To pitanje je bilo osnova za dugogodišnje putovanje, koje je zapo?elo 2011., kada je na salonu u Frankfurtu predstavljen koncept GT. Iako svaka Kijina dizajnerska studija ima odre?enu svrhu, koncept GT je u široj javnosti više shva?en kao san, jer se na kraju krajeva radilo o brandu koji je poznat po masovnoj proizvodnji vozila s dobrom vrijednoš?u za svoju cijenu. Ipak, GT je potaknuo strast, koja je u narednih pet godina san pretvorila u javu.

Nakon što je upaljeno zeleno svjetlo za Stinger, gran turismo postao je misija i po?eo je razvoj modela. S obzirom na to da se radi o Kiji to je zna?ilo da dizajn mora biti odvažan. I bio je. Da mora biti okretan i brz, ali istovremeno luksuzan i tih. Morao je omogu?iti optimalni balans izme?u vožnje i upravljivosti na jednoj strani i komfornog prijevoza pet osoba i njihove prtljage na drugoj. Morao je biti mnogo stvari, ali najviše od svega morao je biti autenti?ni gran turismo. I jest.

Dizajn
Pošto pretvaranje koncepta u serijsko vozilo nije ma?ji kašalj Schreyer se obratio Kijinom dizajnerskom centru u Frankfurtu – mjestu ro?enja koncepta GT – kako bi Stingeru udahnuli život. “Kod pravog gran turisma, automobila za duge vožnje, ne radi se na najve?oj snazi, tvrdoj dinamici i brutalnom stilu na ra?un luksuza, udobnosti i slave,” rekao je Gregory Guillaume, Kijin glavni dizajner za Europu. “Stinger nije namijenjen tome da prvi stigne na cilj. To je automobil kod kojeg je važno putovanje. Radi se o strasti.”

Stinger zra?i miši?avim samopouzdanjem – od mekog prednjeg dijela do vitkih bokova i jakih bedara. Srž njegove pojave na cesti su dimenzije prilago?ene zadnjem pogonu; dug poklopac motora i kratak prednji prevjes, dug me?uosovinski razmak, koji omogu?uje prostranu kabinu te dug zadnji prevjes s mo?nim ramenima. Stingerov stav i vizualni balans stvoreni su kako bi vozilu dali otmjenost i sportski duh umjesto mladena?ke agresivnosti.

Šasija
Kad je Albert Biermann, koji je u prosincu 2014. iz BMW-ovog odjela M došao u Kiju, prvi put ugledao Stingera ?inilo mu se da auto mora proizlaziti iz osje?aja za volanom. “Smatram da je Stinger za Kia brand nešto kao poseban doga?aj,” kaže Biermann. “Jer nitko od Kije ne o?ekuje takav automobil, ne samo zbog toga kako izgleda nego i zbog toga kakav osje?aj u vožnji donosi. To je nešto sasvim drugo.”

S 2.905 mm Stingerov je me?uosovinski razmak duži od konkurenata kao što su Audi A4, Infiniti Q50, Lexus IS, BMW 4 Gran Coupe ili ?ak Lexus GS i Mercedes CLS. Model je i duži (4.830 mm) i širi (1.870 mm) od konkurenata u klasi, što mu omogu?uje iznimnu prostranost u kabini. Stingerov prtljažni prostor je tako?er ve?i nego kod ve?ine u klasi i ima dovoljno prostora za odlaganje putni?kih kov?ega ili opreme za golf, a na raspolaganju je i elektri?no otvaranje i zatvaranje prtljažnih vrata.

Stinger je postavljen na šasiji, koja je 55% izra?ena od naprednog vrlo ?vrstog ?elika (AHSS). Ta tvrdo?a izme?u ostalog pozitivno utje?e na smanjenje buke i vibracija u kabini. Ovjes – sprijeda MacPhersonove opružne noge, a straga multilink – voza?u nudi optimalan odaziv. U Kiji premijerno predstavljaju elektroni?ki prilagodljivo djelovanje podvozja (Dynamic Stability Damping Control). Iako se Stinger uvijek ponaša predvidljivo i u skladu s voza?evim odazivom, u zavisnosti od uvjeta i na?ina vožnje, može se podesiti za živahniju vožnju u zavojima jer sustav u tom slu?aju malo olabavi prednje amortizere i ukruti zadnje. Upravo suprotno djeluje sustav pri vožnji velikom brzinom – tada je vozilo stabilnije zahvaljuju?i kru?im prednjim amortizerima i mekšim zadnjim. Sustav voza?u omogu?ava biranje nekog od pet na?ina: Personal, Eco, Sport, Comfort i Smart (premijerno u Kiji).

Elektri?ni servo volan standardno je postavljen direktno na letvi volana (R-MDPS), što omogu?uje direktniji odaziv i smanjuje neželjene vibracije, koje se prenose preko šipke.  Tvrdo?a volana je tako?er podesiva na pet na?ina.

Pogonski sklop
Ako šasija predstavlja ki?mu gran turisma, onda pogonski sklop predstavlja njegovo srce. Kupci ?e mo?i birati izme?u 2 turbo motora – oba ispod izdužene haube postavljena uzdužno.

Iako podaci o motorima još nisu sasvim kona?ni ve? sada je poznato da 2,0-litarski turbo ?etverocilindraš Theta II proizvodi 255 KS pri 6.200 okretaja u minuti. Najve?i okretni moment je 353 Nm, koji je raspoloživ od 1.400 do 4.000 okr./min. Još snažniji je 3,3-litarski twin-turbo V6 Lambda II motor snage 365 KS pri 6.000 okr./min i okretnim momentom 510 Nm izme?u 1.300 i 4.500 okr./min. O?ekivano ubrzanje 6-cilindraša od 0 do 100 km/h je 5,1 sekunda, a maksimalna brzina 269 km/h.

Stinger predstavlja 2. generaciju 8-stupanjskog automatskog mjenja?a za zadnji pogon. Mjenja? koji je bio prvi put predstavljen u luksuznoj limuzini K900 – plod Kijinog vlastitog razvoja – voza?ima nudi glatko mijenjanje brzina i minimalnu potrošnju goriva. Prvi put Kia nudi pretvara? okretnog momenta CPA (Centrifugal Pendulum Absorber) – uobi?ajeniji kod avionskih i trka?ih motora – koji smanjuje torzione vibracije na pogonskom sustavu. Voza?i mogu birati izme?u automatskog i ru?nog mijenjanja brzina pomo?u ru?ica pored volana. Kao i kod ovjesa i upravljivosti voza? može birati jedan od pet na?ina vožnje. Tome je prilago?eno i djelovanje – dodavanje ili oduzimanje gasa.

Stinger je Kijina prva limuzina sa zadnjim pogonom i pogonom na sva ?etiri kota?a. Varijante sa zadnjim pogonom ?e imati mehani?ku blokadu diferencijala, koje ?e biti zadužena za raspore?ivanje snage na zadnjim kota?ima, dok ?e AWD varijante imati novi sustav DTVC (Dynamic Torque Vectoring Control), koji prati voza?eve inpute i uvjete vožnje te automatski raspore?uje snagu i ko?ionu silu na odgovaraju?i kota? s namjenom održavanja zadanog smjera.

2,0-litarski turbo 4-cilindraš je obuven u pneumatike dimenzija 225/45R-18, a 3,3-litarski 6-cilindraš ?e imati prednje pneumatike dimenzija 225/40 R19, a straga 255/35 R19.
6-cilindraš je standardno opremljen s Brembo ko?nicama – sprijeda s ?etiri klipa, a straga s dva.

Napredne tehnologije i udobnost
Ve? dugo je poznato da Kia strankama pruža luksuznu opremu i daje mnogo više od o?ekivanja kupaca, zato Stinger nastavlja tu tradiciju. Multifunkcijski sustav asistencije ADAS (Advanced Driver Assistance Systems) udružuje sve napredne funkcije koje voza?u olakšavaju vožnju i pove?avaju užitak u vožnji.

Ameri?ka uprava za sigurnost u prometu (NHTSA) ocijenjuje da je za 100.000 prometnih nesre?a u SAD-u direktni uzrok umor voza?a. Zbog toga godišnje pogine oko 1.550 osoba, a 71.000 ih je povrije?enih. Kijin prvi sustav za upozoravanje voza?a na dekoncentriranost DAA (Driver Attention Alert) pomaže kod savladavanja dekoncentracije ili pospanosti tijekom vožnje. Sustav prati broj inputa vozila i voza?a i u slu?aju da detektira osjetno smanjenju voza?evu koncentraciju zvu?nim upozorenjem i grafi?kim prikazom na mjera?u voza?a upozorava da je potrebno napraviti pauzu.

Sustav za sprije?avanje sudara FCA (Forward Collision Assistance) s ugra?enim automatskim ko?enjem u nuždi AEB (Autonomous Emergency Braking) s detekcijom pješaka može detektirati eventualni sudar s drugim vozilom ili pješakom i pomaže kod zaustavljanja vozila. Napredni radarski tempomat (ASCC) održava unaprijed odre?enu udaljenost od Stingera do vozila ispred i u slu?aju zgusnutog prometa može u potpunosti zaustaviti vozilo. Sustav za održavanje vozila unutar vozne trake (LKA) aktivno prati položaj vozila i zvu?nim upozorenjem upozorava voza?a te okretanjem volana održava željeni položaj vozila. Sustav za pra?enje popre?nog prometa kod vožnje unazad RCTA (Rear Cross Traffic Alert) na parkiralištu skenira podru?je iza vozila i u slu?aju detekcije popre?nog prometa zvu?nim upozorenjem upozorava voza?a.

Povezivost, zabava i putne informacije vozila tako?er su važni kao i dinami?ne vozne osobine, zato Stinger dolazi na tržište s najnovijim infotainment sustavima. Po visini podesiv, zaslon u boji na vjetrobranskom staklu, (HUD) voza?u nudi klju?ne informacije, kao što su npr. brzina, navigacija zavoj za zavojem, podešavanje audio sustava i tempomata te upozoravanje na mrtve kutove. Stinger je standardno opremljen s beži?nim punjenjem mobilnog telefona i Bluetooth upravljanjem bez ruku, dok se do ve?ine ostalih podsustava pristupa preko prekida?a na upravlja?kom obru?u.

Duga putovanja su zaštitni znak vlasnika vozila gran turismo, zato su na raspolaganju tri vrhunska audio sustava, koji unutrašnjost vozila pretvaraju u koncertnu dvoranu. Osnovni audio sustav namijenjen 2,0-litarskom turbo motoru uklju?uje 6 zvu?nika i 7-in?ni zaslon osjetljiv na dodir s najnovijom varijantom Kijinog sustava UVO. Uz 3,3-litarski twin turbo motor standardno dolazi 9 zvu?nika i vanjsko poja?alo. Vrh ponude predstavlja premium audio sustav Harman/Kardon® snage 720 vati s vanjskim poja?alom, koji omogu?uje kristalno ?ist zvuk. Sustav nudi 15 zvu?nika i ispod svih sjedala smještene subwoofere (prvi put u Kiji), tehnologiju Clari-Fi™, koja obnavlja audio datoteke ošte?ene prilikom procesa digitalne kompresije. Ova tehnologija vra?a hi-fi iskustvo slušanja bilo kojeg digitalnog izvora. Sustav je opremljen i najnovijom generacijom tehnologije QuantumLogic™ Surround Sound, koja izdvaja signale iz originalnog snimka i onda ih autenti?no, višedimenzionalno emitira u obliku ?istog, punog zvuka.

Serijska proizvodnja Stingera po?inje sredinom godine, a u Europi i kod nas ga o?ekujemo krajem godine.

[vc_media_grid grid_id=”vc_gid:1484777465869-e4db2a03-e68f-7″ include=”41069,41068,41067″]

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com