Krenula velika kampanja hrvatskog turizma na 12 tržišta – Trust me I’ve been there

0
216

“Trust me I’ve been there” – naziv je nove velike promotivno-turisti?ke kampanje koju je na 12 stranih tržišta pokrenula Hrvatska turisti?ka zajednica (HTZ) s ciljem pozivanja turista da provedu odmor u Hrvatskoj i njezinog daljnjeg pozicioniranja kao atraktivne, sigurne i dobro pripremljene destinacije.

Kampanja “Trust me I’ve been there” (Vjeruj mi, bio/bila sam tamo) provodit ?e se do kraja srpnja u Njema?koj, Sloveniji, Austriji, Italiji, Poljskoj, Ujedinjenom Kraljevstvu, ?eškoj, Ma?arskoj, Francuskoj, Nizozemskoj, Slova?koj i Rusiji. Kampanja ?e se provoditi kroz aktivnosti na društvenim mrežama (Facebook, Instagram i YouTube), putem najgledanijih TV kanala, naj?itanijih portala i tiskovina na svakom pojedinom tržištu te vanjskim oglašavanjem na billboardima, digitalnim panelima i javnom prijevozu, navodi se u priop?enju HTZ-a.

“Ova se kampanja razlikuje od svih dosadašnjih jer je personalizirana i prilago?ena preferencijama svakog pojedinog tržišta i s tim smo ciljem i kreirali posebne poruke za svako tržište. Glavni akteri kampanje su zadovoljni gosti koji svoje sugra?ane pozivaju na dolazak u Hrvatsku i iz prve ruke dijele informacije o Hrvatskoj kao idealnoj i sigurnoj destinaciji za ljetni odmor”, poru?io je direktor HTZ-a Kristjan Stani?i?.

Osim ljepota zemlje, turisti?ke ponude i iskustava turista ‘iz prve ruke’, kroz kampanju ?e se nastaviti i komunicirati sigurnosna oznaka “Safe stay in Croatia”, koja u aktualnoj situaciji pruža dodatni osje?aj sigurnosti destinacije.

Za promociju ju je snimljeno i 12 promotivnih video spotova za svako pojedino tržište u trajanju od 15 i 30 sekundi, koji ?e se koristiti za oglašavanje na online kanalima.

Turisti?ki proizvodi i destinacije u kampanji posebno su prilago?eni svakom pojedinom tržištu, odnosno radi se o omiljenim destinacijama i atraktivnim turisti?kim proizvodima kao što su sunce i more, eno-gastronomija, nautika, priroda, aktivni turizam, kampiranje te kulturna ponuda.

Za tržište Njem?ake tako su primjerice kreirane poruke povezane uz sunce i more, eno-gastronomiju te Istru i Kvarner kao omiljene destinacije Nijemaca, za tržište Poljske pripremljeni su vizuali koji se odnose na Dalmaciju, odnosno Makarsku rivijeru, Francuze se poziva kulturnom ponudom, a Britance Dubrovnikom, Splitom, Hvarom itd.

U povodu kampanje ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac poru?uje da je Hrvatska u potpunosti spremna za po?etak turisti?kih kretanja.

“Putem ove kampanje turistima ?emo prezentirati njihove omiljene destinacije i turisti?ke proizvode, a specijalizirana je za svako pojedino tržište. To je nastavak aktivnosti kojima Hrvatsku pozicioniramo kao atraktivnu, sigurnu i kvalitetno pripremljenu turisti?ku destinaciju. Intenzivno radimo kako bismo osigurali optimalne sigurnosne i zdravstvene uvjete za turiste, sugra?ane i sve dionike u lancu putovanja”, naglasila je ministrica turizma, koja je i predsjednica HTZ-a.

Poru?uje i kako se intenzivirao proces cijepljenja turisti?kih djelatnika, granice za strane turiste su otvorene, a projekt “Safe stay in Croatia” svakim danom ima sve više korisnika te sigurnosne oznake i protokola.

“Definirali smo više od 300 punktova za testiranje turista u turisti?kim središtima, sufinanciramo cijenu antigenskih testova za turiste, a imat ?emo i posebne epidemiološke podatke za otoke. Sezonu do?ekujemo spremni, a dodatni optimizam pruža poboljšanje epidemiološke situacije za koju znamo da je klju?na za interes gostiju”, zaklju?ila je Brnjac.

HINA

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com