Lancia: “Slijedit ?emo primjer Mercedesa!” Može li uskrsnuti posrnula talijanska legenda?

0
774

Talijanska marka Lancia ve? je nekoliko godina ‘priklju?ena na aparate’, medicinski re?eno. Proizvodi samo jedan model koji se prodaje samo na doma?em, talijanskom tržištu. Tra?ak nade donijelo je povezivanje mati?ne grupe FCA u grupu Stellantis. Je li to znak da ?e Lancia uskoro zaživjeti u nekadašnjem sjaju.

Drugi scenarij koji je zamislio Carlos Tavares, prvi Stellantisov suprug, je ukidanje brenda, što nitko ne želi, pa ni on sam. Ve? se neko vrijeme pri?a o tome kako namjeravaju spasiti brend, a dio toga bit ?e i oživljavanje legendarne Delte. Ovaj ?e, kao i dva modela brenda koji ?e uz njega biti predstavljeni prije 2028. godine, pokretati struju. Posljedi?no, to zna?i i da Talijani ne spremaju pravu ofenzivu novih modela, što je potvrdio i Luca Napolitano, prvi Lancijin ?ovjek.

U sklopu desetogodišnjeg plana koji je Tavaresu predstavio Napolitano, uprili?eno je predstavljanje nove generacije Lancie Ypsilona, koja ?e na tržište biti predstavljena 2024. godine, a pokretat ?e se elektri?nim ili hibridnim pogonom. Dvije godine kasnije slijedi SUV (prvi u povijesti marke), a 2028. kompaktna limuzina, najvjerojatnije Delta, s oba kasnija modela na struju.

Napolitano planira prodaju butika, što zna?i da ?e se saloni dijeliti s drugim brendovima u grupi, a u Europi ?e biti prisutni na oko 100 prodajnih mjesta u 60 gradova. Ujedno planiraju promovirati online prodaju.

Napolitano je istaknuo kako Lancia nije zainteresirana za masovnu prodaju, što na neki na?in može opravdati mali raspon modela. Umjesto toga, Lancia ?e se usredoto?iti na ostvarivanje što ve?eg profita, kao što to ?ini Mercedes-Benz. Dodaje da se s njema?kom tvrtkom ne namjeravaju natjecati za nove kupce, jer bi to bilo potpuno nerazumno, navodi Reuters. Ipak, zajedno s Alfa Romeom i DS-om ciljat ?e na bogatije kupce.

Kako bi pove?ao prodaju novih vozila Lancia Napolitano, se planira proširiti na prijašnja tržišta. To su prvenstveno Njema?ka i Francuska, ali kasnije i Austrija, Belgija, Španjolska i skandinavske zemlje. U po?etku se o?ekuje da ?e ta tržišta ?initi izme?u 25 i 30 posto prodaje, a kasnije polovicu. Ne isklju?uje mogu?nost proširenja na Australiju i Japan, budu?i da ?e idu?e godine uvesti upravlja? na nova vozila s desne strane. Vozila Lancia ?e u budu?nosti postati još zelenija zahvaljuju?i korištenju recikliranih materijala. Najve?i u skupini Stellantis. Ipak, Lancia se još nije suo?ila s prošloš?u. Napolitano ne isklju?uje mogu?nost povratka u svijet motosporta. Pa ho?e li Lancia za deset godina ponovno postati prestižna marka, poznata i po uspjesima na utrkama?

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com