Nova E-klasa: Inteligencija postaje uzbudljiva

0
718

Automobilska inteligencija sada postaje uzbudljiva i dinami?na: E-klasa limuzina i karavan prvi su predstavnici temeljito obnovljene serije ovog modela. Oba modela do?i ?e u salone naših distributera u ljeto 2020. Uskoro nakon toga uslijedit ?e limuzinska izvedba produženog me?uosovinskog razmaka (Kina), kao i izvedbe Coupé i Cabriolet.

S više od 14 milijuna isporu?enih limuzinskih i karavanskih izvedbi od 1946., E-klasa je najbolje prodavani model u povijesti marke Mercedes-Benz. Mnogi je smatraju ”srcem marke”. Deseta generacija E-klase postavila je stilske trendove 2016. godine, sa svojim ?istim, ali emocionalno privla?nim dizajnom te ekskluzivnom i visokokvalitetnom unutrašnjosti. Karakteristi?no za ovaj model je i mnoštvo inovacija, kao u podru?ju sustava pomo?i u vožnji. Ova emocionalno privla?na i u isto vrijeme inteligentna kombinacija ekstremno je uspješna: do danas je više od 1,2 milijuna kupaca iz cijelog svijeta kupilo trenuta?nu generaciju E-klase u limuzinskoj ili karavanskoj izvedbi.

Slijede klju?ne ?injenice o obnovljenom modelu:
• Više dinami?an dizajn
o Linija Avantgarde predstavlja novu osnovnu specifikaciju vanjštine
o Redizajnirana prednja svjetla (kompletna-LED prednja svjetla dio su standardne opreme, a opcijski su dostupna MULTIBEAM LED prednja svjetla)
o Redizajnirana stražnja svjetla
o Redizajnirana maska hladnjaka i prednji branik
o All-Terrain izvedba sli?nija je SUV modelima

• Sljede?a generacija sustava pomo?i u vožnji, uklju?uju?i:
o Nova generacija upravlja?a s kapacitivnim senzorima dodira
o Active Distance Assist DISTRONIC s regulacijom brzine na bazi rute
o Active Stop-and-Go Assist
o Active Steering Assist
o Active Brake Assist; u sklopu Driving Assistance paketa sada i s funkcijom manevra skretanja
o Active Blind Spot Assist – sada i s upozorenjem prilikom izlaska
o Parking Package u kombinaciji s 360° kamerom: novi prošireni bo?ni pogled i po prvi put automatsko parkiranje ne samo u paralelna i popre?na parkirna mjesta nego i u ozna?ena mjesta.
• Još više udobnosti u unutrašnjosti
o Dva digitalna zaslona dio su standardne opreme (2 x 10,25-in?a, spojeni), opcijski Widescreen kokpit s dva 12,3-in?na zaslona
o MBUX s LINGUATRONIC glasovnom kontrolom (serijska oprema) i funkcijom proširene stvarnosti
o Unutrašnji asistent
o ENERGIZING kontrola udobnosti s ENERGIZING COACH i PowerNap funkcijom (u plug-in hibridima)
o ENERGIZING kinetika sjedala
• E kao efikasnost: elektrifikacija pogonskog sklopa
o Sedam plug-in hibrida u limuzinskoj i karavanskoj izvedbi, benzin i dizel, s pogonom na stražnje ili sve kota?e
o Elektrificirani modeli po prvi put i za tržište SAD-a
o Novi M 254 motor: dvolitreni, ?etiri cilindri?ni benzinski motor s ISG (Integrated Starter-Generator) sustavom i 48-voltnim elektri?nim sustavom, nazivne snage: 200 + 15 kW, inovativni segmentni turbo punja? s priklju?kom na protok, dodatni elektri?ni kompresor (eVZ), NANOSLIDE® premaz stijenki cilindara, CONICSHAPE® provrt cilindara, CAMTRONIC sustav za kontrolu usisnih ventila
o Dodatne izvedbe motora i terenski modeli u izvedbi All-Terrain
• URBAN GUARD:
o Nova sveobuhvatna kategorija proizvoda i opcija
o Inteligentno povezivanje hardvera i digitalnih rješenja za zaštitu od kra?e i ošte?enja

Više dinami?ni dizajn
Unaprije?ena dinami?nost i nadopuna E-klase odražavaju se u ponudi modela: sada ve? osnovni model dolazi s Avantgarde vanjskom linijom. Kao rezultat toga, osnovni model E-klase po prvi put uklju?uje središnju prednju zvijezdu. Novi prednji kraj s više kromiranih detalja igra važnu ulogu u osvježenom izgledu: maska hladnjaka linije Avantgarde redizajnirana je s dvije kromirane letvice i okomitim crnim pre?kama visokog sjaja.

Kromirani i crni ukrasni elementi visokog sjaja na prednjem braniku isti?u sportski i elegantan izgled. Na sli?an na?in linija Exclusive dosljedna je svom imenu: specijalna prednja maska, uspravna zvijezda na poklopcu motora i veliki kromirani elementi u prednjem braniku isti?u njenu poziciju.

AMG Line izvedba s novim branikom u stilu AMG Performance modela izgleda još sportskije. Uz to, linije Avantgarde, AMG Line i All-Terrain uklju?uju poklopac motora s bubrezima. E-klasa serijski uklju?uje potpuna-LED prednja svjetla. Kao opcija nude se MULTIBEAM LED prednja svjetla uklju?uju?i ULTRA RANGE duga svjetla.

Dizajneri su tako?er revidirali stražnji kraj limuzinske izvedbe s novim branikom, podijeljenim stražnjim svjetlima i novim poklopcem prtljažnika. Unutrašnji dizajn stražnjih svjetala revidiran je na svim modelima.
All-Terrain izvedba vizualno je sli?nija SUV modelima. Nadalje, kao prepoznatljivu zna?ajku, All-Terrain komponente kao što su maska hladnjaka ili stilizirana zaštita podvozja sada su izvedene u zrcalno kromiranoj završnoj obradi umjesto prethodne srebrne shadow obrade.

Tri nove boje vanjštine, dostupne za E-klasu kao dio osvježavanja modela, nazivaju se high-tech srebrna, graphite siva metalik i mojave srebrna. Ponuda kota?a tako?er je proširena i sada uklju?uje aero kota?e koji tako?er doprinose uštedi goriva i time održivosti.

Unutrašnjost je unaprije?ena novim bojama i materijalima. To uklju?uje dvije nove kombinacije boja, magma sivu/neva sivu (Avantgarde), crnu/lješnjak sme?u (Exclusive) i magma sivu/macchiato bež (Exclusive) te ukrasne elemente od srebrnog jasena otvorenih pora, sme?eg lješnjaka, brušenog aluminija i aluminija s karbonskim uzorkom.

Sjedala kombiniraju poznatu Mercedes-Benzovu prikladnost za duge vožnje s avangardnim dizajnom. Prilagodljivo podešavanje sjedala voza?a posebno je prakti?no: kada se visina voza?a unese u sustav preko medijskog zaslona ili Mercedes me aplikacije, sjedalo se automatski pomi?e u uobi?ajeni prikladni položaj koji voza? treba samo fino namjestiti.

Dizajn prednjih sjedala isti?e sportsku auru unutrašnjosti. Nude snažnu bo?nu potporu bez ugrožavanja sigurnosti. Oblik sjedala prati istaknute bo?ne potpore i, ovisno o specifikaciji, središnji dio ima sportski popre?ni ili moderni uzdužni uzorak. Boje središnjih dijelova naslona i jastuka sjedala uskla?ene su s ukupnom skulpturom sjedala. Mogu?e su razne kombinacije presvlaka od tkanine do ARTICO umjetne kože do reljefne i nappa kože s dijamantnim vezom.

Sljede?a generacija sustava pomo?i u vožnji: bolja pomo? u koloni i prilikom parkiranja
Nova E-klasa uklju?uje najnoviju generaciju Mercedes-Benz sustava pomo?i u vožnji koji voza?ima pružaju kooperativnu podršku. To rezultira izuzetno visokom razinom aktivne sigurnosti: limuzina i karavan u mogu?nosti su reagirati ako to ne u?ini voza?.

Prepoznavanje da ruke ne drže upravlja? temelji se na kapacitivnim senzorima. To unaprje?uje korisni?ku prikladnost kada se vozilo vozi u poluautonomnom režimu. Kako bi sustavi pomo?i znali da voza? i dalje ima kontrolu nad E-klasom, dovoljno je da voza? drži upravlja?. Prethodno je bilo potrebno detektirati moment upravljanja – blagi pokret upravlja?a. Novi upravlja? (za detalje pogledajte sljede?i odlomak) u obru?u uklju?uje odgovaraju?e senzore koji registriraju drži li voza? upravlja?. Ako sustav detektira da voza? odre?eno vrijeme ne drži upravlja?, aktivira se sekvenca upozorenja koja u kona?nici aktivira ko?enje u nuždi ako je voza? i dalje neaktivan.

Kao dio serijske opreme, E-klasa dolazi s Active Brake Assist funkcijom koja u mnogim situacijama omogu?uje uporabu autonomnog ko?enja kako bi se sprije?io sudar ili umanjile njegove posljedice. Sustav je tako?er u mogu?nosti ko?iti u slu?aju stacionarnih vozila i pješaka koji prelaze cestu pri tipi?nim gradskim brzinama vožnje te, ovisno o situaciji, ?ak i sprije?iti sudar. Kao dio Driving Assistance paketa, to je sad tako?er mogu?e prilikom skretanje preko suprotne vozne trake.

Opcijski, Driving Assistance paketu mogu se dodati odre?ene funkcije inteligentne vožnje. To uklju?uje Active Speed Limit Assist funkciju koja koristi podatke s karte i informacije iz Traffic Sign Assist funkcije kako bi odgovorila na promjene u ograni?enjima brzine. U opremi su uklju?ene i funkcije podešavanja brzine na osnovi rute prije zavoja, kružnih tokova, naplatnih ku?ica, T-križanja kao i prije izlaska s autocesta/otvorenih cesta. Kada voza? uklju?i Active Distance Assist DISTRONIC s podešavanjem brzine na osnovi rute, E-klasa se sada u mogu?nosti ponašati u skladu s podacima dobivenima putem LiveTraffic informacija. U idealnom slu?aju, to se doga?a ?ak i prije nego što voza? ili radar i kamera detektiraju gužvu u prometu. Kada se detektira kraj kolone, brzina se smanjuje na približno 100 km/h kao mjera opreza, osim kada voza? svjesno odlu?i druga?ije.

Prilikom vožnje u koloni na autocesti, Active Stop-and-Go funkcija uvelike je u mogu?nosti provesti zadatke održavanja vozne trake i sigurne udaljenosti s vrlo visokom razinom dostupnosti do brzina od približno 60 km/h. Vozilo se može automatski pokrenuti do jedne minute nakon zaustavljanja. Na cestama s više voznih traka, Active Steering Assist funkcija u mogu?nosti je podržati voza?a s funkcijom koridora u nuždi, što uzrokuje da se vozilo drži dalje od sredine vozne trake. Na otvorenim cestama, pri brzinama ispod 60 km/h, vozilo se oslanja na detektirane oznake na cesti i koristi inteligenciju roja kako bi održavalo smjer prema vozilima u blizini. Ako se ne detektira nikakvo vozilo, E-klasa svoj smjer održava prema vozilu ispred, kao i prije.

Funkcija Active Blind Spot Assist s upozorenjem prilikom izlaska nudi naprednu zaštitu prilikom izlaska iz vozila. U mogu?nosti je reagirati na vozila u mrtvom kutu kao i u kriti?nim podru?jima aktiviranjem ko?nica. Kada se vozilo zaustavi, sustav tako?er može vizualno upozoriti putnike sa signalima u vanjskim osvrtnim zrcalima, prije nego što iza?u iz vozila, ako se u kriti?nom podru?ju detektira bicikl. Ako u ovom slu?aju voza? pokuša koristiti unutrašnju kvaku vrata, oglasit ?e se dodatni zvuk upozorenja i ambijentalno svjetlo u vratima po?ne treptati crveno. Sustav detektira sudionike u prometu koji se kre?u brže od 7 km/h. Funkcija je tako?er dostupna kada vozilo miruje i do tri minute nakon isklju?ivanja kontaktnog prekida?a.

Funkcija Active Parking Assist s PARKTRONIC i 360° kamerom omogu?uje automatski ulazak i izlazak iz parkirnih mjesta. Sustav olakšava traženje i odabir parkirnog mjesta, kao i ulazak i izlazak (ako je vozilo automatski parkirano) iz paralelnih i popre?nih parkirnih mjesta ili garaža. Nova E-klasa je po prvi put u mogu?nosti prepoznati i koristiti parkirna mjesta koja su na velikim površinama samo ozna?ena. 360° kamera na medijskom zaslonu prikazuje još realisti?niju sliku, što uklju?uje prošireni bo?ni prikaz. Prilikom izlaska iz parkirnog mjesta sustav je tako?er u mogu?nosti upozoriti na popre?ni promet iza vozila i po potrebi aktivirati ko?nice.

Još više udobnosti u unutrašnjosti: MBUX, ENERGIZING kontrola udobnosti s funkcijom “PowerNap”
Nadopunjena E-klasa opremljena je potpuno novim upravlja?em. Dostupan je u tri izvedbe: kao u potpunosti kožom presvu?eni upravlja?, u kombinaciji kože i drveta i kao super sport ina?ica. Kontrolne površine uklju?uju završnu obradu u crnoj boji visokog sjaja, dok su ukrasni elementi i obrubi izvedeni u srebrnoj shadow boji. Plo?a s instrumentima i medijski zaslon kontroliraju se potezima preko tipki osjetljivih na dodir. Princip uporabe tipki osjetljivih na dodir promijenio se s opti?kog na kapacitivni. Mehani?ki sustav više nije bio potreban, a dodirne površine manje su podložne ostajanju otisaka prstiju. Ima li voza? kontrolu nad upravlja?em sad se odre?uje uz pomo? kapacitivnih senzora (pogledajte poglavlje o sustavima pomo?i u vožnji).

Nova E-klasa opremljena je najnovijom generacijom MBUX multimedijskog sustava (Mercedes-Benz User Experience). Serijski uklju?uje dva velika 10,25 in?na/26 cm zaslona, koji su za ‘widescreen’ izgled poslagani jedan pored drugoga. Opcijski su dostupna dva 12,3 in?na/31,2 cm zaslona. Informacije na plo?i s instrumentima i medijskom zaslonu lako su ?itljive na velikim zaslonima visoke razlu?ivosti. Emotivna prezentacija s brilijantom grafikom isti?e sveobuhvatnost intuitivne kontrolne strukture.

Ovisno o raspoloženju ili u skladu s odre?enom unutrašnjosti, korisnik može birati izme?u ?etiri razli?ita stila prikaza:
• Modern Classic predstavlja dodatni razvoj klasi?nog prikaza s elegantnom mješavinom boja i materijala.
• Sport ima tehnološki napredni izgled turbina sa smjernim sportskim crnim/žutim kontrastima.
• Progressive stil koristi digitalnu stvarnost u reduciranom obliku.
• Kod stila Discreet svi prikazi su reducirani do apsolutno potrebnih.

Druge prednosti uklju?uju dodirnu kontrolu medijskog zaslona i uporabu tehnologije proširene stvarnosti za navigacijski prikaz kada je aktivna funkcija navigacije: video prikaz okoline nadopunjen je korisnim navigacijskim informacijama: strelice i ku?ni brojevi automatski se prikazuju direktno na slici okoline na medijskom zaslonu. Sustav tako?er pomaže voza?u na semaforima: ako je E-klasa prvi automobil na semaforu, na zaslonu se prikazuje trenuta?na situacija na semaforu. Ta nova funkcija na ovaj je na?in posebno korisna kada je teško vidjeti semafor.

Opcijski MBUX unutrašnji asistent omogu?uje intuitivnu, prirodnu uporabu raznih funkcija udobnosti i MBUX funkcija, tako?er i s detekcijom pokreta. Kada se ruka približi dodirnom zaslonu ili dodirnoj površini, medijski zaslon se promijeni te se, na primjer, isti?u pojedina?ni elementi.
ENERGIZING kinetika sjedala još je jedna nova zna?ajka u E-klasi. Podržava korisne promjene položaja sjedenja uz pomo? malih pomaka jastuka i naslona sjedala tijekom vožnje.

ENERGIZING kontrola udobnosti umrežava razne sustave udobnosti u vozilu te koristi glazbene i svjetlosne ambijente kao i niz režima masiranja za široki raspon programa dobrog raspoloženja. “PowerNap“ program je dostupan u plug-in hibridima te je pogotovo koristan prilikom pauze na odmorištu ili tijekom punjenja baterije. Program ima tri faze – padanje u san, spavanje, hodanje – te može unaprijediti performanse voza?a i pružiti mu novu energiju.

ENERGIZING COACH bazira se na inteligentnom algoritmu te preporu?uje jedan od programa koji odgovara pojedincu i situaciji. Ako je integriran neki Garmin® ure?aj, preciznost preporuka optimizirana je osobnim vrijednostima kao što su razina stresa ili kvaliteta sna. Cilj je da se putnici osje?aju dobro i opušteno tijekom zahtjevnih ili monotonih vožnji.
URBAN GUARD: Inteligentno povezivanje hardvera i digitalnih rješenja za zaštitu od kriminala

Mercedes-Benz pod nazivom URBAN GUARD predstavlja novu sveobuhvatnu kategoriju proizvoda i opcija za sve serije modela. Radi se o povezivanju postoje?ih i budu?ih proizvoda za zaštitu vozila od vandalizma i kriminala. Sa sustavom URBAN GUARD – inteligentnim spajanjem hardvera i digitalnih rješenja – Mercedes-Benz zadovoljava porast zahtjeva za zaštitom imovine u cijelom svijetu.

Dva opcijska paketa, URBAN GUARD Vehicle Protection i URBAN GUARD Vehicle Protection Plus, planiraju se od sredine 2020. Neki URBAN GUARD proizvodi mo?i ?e se naknadno aktivirati u Mercedes me online trgovini.
U kombinaciji s Mercedes me su?eljem, ta dva paketa, URBAN GUARD Vehicle Protection i URBAN GUARD Vehicle Protection Plus, omogu?uju sveobuhvatni nadzor parkiranog vozila. URBAN GUARD uklju?uje alarmni sustav za zaštitu od kra?e, dvosmjernu zaštitu s vizualnim i zvu?nim upozorenjem u slu?aju detektiranja promjene položaja, sirenu alarma, nadzor unutrašnjosti (aktivira se u slu?aju pokreta u unutrašnjosti) kao i pripremu za detekciju kra?e i sudara na parkiralištu. U slu?aju ovog posljednjeg, senzori u vozilu registriraju kada se parkirano i zaklju?ano vozilo udari ili odvu?e – ili ako netko pokuša provaliti u vozilo. Ako je usluga aktivna, voza? je informiran preko Mercedes me aplikacije.

Uz pomo? obavijesti, voza?/ica može, na primjer, saznati koji dio vozila je ošte?en. ?im se vozilo ponovo pokrene, ova informacija se jednom prikaže na medijskom zaslonu.
Nadalje, URBAN GUARD Vehicle Protection Plus u mogu?nosti je pokazati lokaciju ukradenog vozila. U slu?aju kra?e to tako?er omogu?uje pronalaženje vozila ako je lopov deaktivirao funkciju pra?enja vozila. To se provodi u suradnji s policijom.

E kao efikasnost: elektrifikacija pogonskih sklopova
S obnavljanjem E-klase elektrifikacija pogona doživjela je još jedan veliki korak naprijed. Sedam modela dostupno je kao plug-in hibridi (dizel i benzin, limuzina i karavan, sa stražnjim i pogonom na sve kota?e). Ponuda vrlo u?inkovitih i snažnih benzinskih motora niskih emisija kre?e se u rasponu snaga od 115 do 270 kW, dok kod dizelskih modela taj raspon iznosi od 118 do 243 kW.

?etiri-cilindri?ni benzinski motor (M 254) s drugom generacijom integriranog startera-generatora (ISG) koji razvija do 15 KW dodatne snage i 180 Nm više okretnog momenta, po prvi put ?e nadopuniti ponudu motora. Modeli opremljeni s ovim motorom imat ?e 48-voltni elektri?ni sustav. Zahvaljuju?i obnavljanju energije i mogu?nosti ”krstarenja” s isklju?enim motorom, ovaj benzinski motor vrlo je u?inkovit.

U motoru M 254, Mercedes-Benz je po prvi put kombinirao sve inovacije obitelji modularnih 4-cilindri?nih i 6-cilindri?nih benzinskih i dizelskih agregata u jedan motor. To uklju?uje NANOSLIDE® premaz stijenki cilindara, CONICSHAPE® izvedbu cilindara (oblik trube) i sustav kontrole emisija koji je pozicioniran direktno na motoru. Potpuno nova zna?ajka je segmentni punja? s priklju?kom na protok, što predstavlja napredak tehnologije dvostrukog vijka za još brži odziv sustava prednabijanja. Po potrebi, dodatni elektri?ni kompresor brzo podiže tlak nabijanja – pogotovo pri niskim okretajima motora – te time doprinosi izrazito dinami?nom odzivu na gas.

Redni šest-cilindri?ni benzinski motor (M 256), koji je po prvi put dostupan u E-klasi, tako?er je opremljen ISG-om. Ponuda motora zaokružena je sa šest-cilindri?nim dizelskim motorom (OM 656). Ovaj motor i OM 654 ?etiri-cilindri?na ina?ica uklju?uju prošireni sustav kontrole emisija.

Njegove komponente uklju?uju
• usko povezani NOX skladišni katalizator za smanjenje emisija duši?nih oksida
• DPF (filtar dizelskih ?estica sa specijalnim premazom koji tako?er smanjuje emisiju duši?nih oksida)
• SCR katalizator (selektivni rad katalizatora, s mjerenim ubrizgavanjima AdBlue teku?ine), kao i
• dodatni SCR katalizator u podvozju s odvojenim mjerenim ubrizgavanjem AdBlue teku?ine.

U svrhu adaptacije drugoj generaciji ISG-a tako?er je unaprije?en 9G-TRONIC mjenja?, a u prvom redu ?e se koristiti sa ?etiri-cilindri?nim motorom. Elektri?ni motor, elektronika napajanja i hladnjak mjenja?a sada su pomaknuti u ili pored mjenja?a. Prethodno potrebni kabeli su uklonjeni, što nudi prednosti u smislu prostora za ugradnju i mase. Time se olakšava kombiniranje mjenja?a s razli?itim motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. Uz to je pove?ana u?inkovitost mjenja?a. Izme?u ostalog, optimizirani rad s elektri?nom pomo?nom uljnom pumpom smanjuje protok mehani?ke pumpe za 30 posto. Nadalje, koristi novu generaciju potpuno integrirane kontrole mjenja?a s višejezgrenim procesorom, novu konstrukciju i tehnologiju spajanja. Uz pove?anje ra?unalne snage broj elektri?nih su?elja je drasti?no smanjen, a maska kontrole mjenja?a je smanjena za 30 posto.

Srce marke: pri?a o uspjehu E-klase
Ve? po?etkom 20-og stolje?a vozila pozicionirana ispod top modela u ponudi i luksuznih klasa, ali iznad kompaktne klase, bila su bitan dio Mercedes-Benz ponude i marki koje su došle prije. Prvi Mercedes modeli, koji su se na tržištu pojavili 1901. i definirali su koncept moderne automobilske konstrukcije, ve? su bili dostupni u razli?itim izvedbama i ciljali na razli?ite klijente – uklju?uju?i one koji bi danas odabrali vozilo više srednje klase.

S više od 14 milijuna isporu?enih vozila od 1946., E-klasa je najbolje prodavana serija modela u povijesti marke Mercedes-Benz. Mnogi je smatraju ”srcem marke”. Klijenti E-klase su me?u najlojalnijim zaljubljenicima u Mercedesovu zvijezdu: osam od deset klijenata limuzinske izvedbe E-klase ostaju vjerni Mercedes-Benzu prilikom kupnje sljede?eg vozila.

Kada je ponovo pokrenuta proizvodnja nakon Drugog svjetskog rata, prvi automobil koji je krenuo u proizvodnju bio je model 170 V, originalno proizveden 1936., u po?etku kao vozilo za hitne službe, policiju, trgovinu i prijevoz. Ubrzo je nakon njega 1947. godine uslijedila limuzinska ina?ica kao prvi Mercedes-Benz osobni automobil nakon rata.
Model 180 (W 120) iz 1953. s jedinstvenom karoserijom i “Ponton” oblikom postavio je nove tehni?ke te formalne trendove. Nakon njega je 1961. uslijedio ?etiri-cilindri?ni model “Fintail” (W 110) – prvi model sa sigurnosnom školjkom i zonama gužvanja. Sljede?i veliki korak došao je sedam godina kasnije u obliku “Stroke Eight” modela (serija W 115/114). U isto vrijeme, s dolaskom prvog coupé modela, to je zna?ilo širenje ponude dostupnih izvedbi karoserije. Taj uspjeh ponovio je njegov nasljednik, model serije 123 iz 1976.

Tako?er je proizveden u karavanskoj ina?ici – s kojom je Mercedes-Benz postavio standarde za karavanske izvedbe kao obiteljsko i rekreacijsko vozilo te vozilo za slobodno vrijeme. Serija 124 iz razdoblja od 1984. do 1995., koja je tako?er bila dostupna kao kabriolet sa ?etiri sjedala, po prvi put je dobila naziv E-klasa sredinom 1993. godine.
Lice sa ”?etiri prednja svjetla” i njegova inovativna tehnologija bile su karakteristi?ne zna?ajke serije modela 210 koja je predstavljena 1995. godine. E-klasa serije 211 predstavljena je po?etkom 2002. godine, a 2009. naslijedila su ju serija 212 (limuzina i karavan) i serija 207 (Cabriolet i Coupé). E-klasa u limuzinskoj izvedbi tako?er je od 2010. postala dostupna kao V 212 duga?ka izvedba, proizvedena u Kini za tamošnje tržište. U 2016., Mercedes-Benz je predstavio E-klasu serije 213. Po?evši od 2017., karavanska izvedba je po prvi put bila dostupna kao All-Terrain ina?ica.

2019.: E-klasa postavila novi prodajni rekord u regiji Azija-Pacifik
Preko 351.000 modela E-klase u limuzinskoj i karavanskoj izvedbi isporu?eno je kupcima u tre?oj punoj godini od kada je nova generacija na tržištu. Zna?aj Kine kao najvažnijeg tržišta za limuzine iz Mercedes-Benza jasno je vidljiva kod E-klase: limuzinska izvedba E-klase ve?eg me?uosovinskog razmaka na tom je tržištu postavila novi rekord i dvoznamenkasti rast. Jedna od dvije limuzinske izvedbe E-klase prodane u cijelom svijetu u 2019. isporu?ena je kao ina?ica ve?eg me?uosovinskog razmaka u Kini. U Južnoj Koreji limuzinska izvedba E-klase zabilježila je rekordnu godišnju prodaju.

Moderna digitalna proizvodnja nove E-klase
Limuzinska i karavanska izvedba E-klase proizvode se u Mercedes-Benz Sindelfingen tvornici i silaze s iste proizvodne linije kao i modeli Mercedes-Benz CLS i Mercedes-AMG GT Coupé sa 4 vrata, u sklopu sustava fleksibilne proizvodnje. Proizvodnja koristi moderne digitalne tehnologije – od pametnih telefona za lociranje vozila na liniji i metoda aditivne proizvodnje za proizvodnju opreme do digitalnog upravljanja radionicom, što uklju?uje da jedan sustav upravlja raznim klju?nim indikatorima. Proizvodnja tako?er koristi Ubisense sustav. Ovaj sustav locira alat za u?vrš?ivanje koji zaposlenik treba i zaposleniku pruža potrebne informacije o specifi?nom vozilu. Na ovaj na?in aktiviraju se samo alati koji su stvarno potrebni na vozilu. Time zaposlenik prima optimalnu podršku u procesu sklapanja.

Tvornica Sindelfingen je centar kompetencija za osobne automobile višeg i luksuznog segmenta kao i vode?a tvornica za S-klasu i E-klasu. Ova lokacija zapošljava preko 35.000 osoba. Uz spomenute modele, na ovoj lokaciji Mercedes-Benz proizvodi S-klasu u limuzinskoj izvedbi, Coupé i Cabriolet, Mercedes-Maybach S-klasu kao i Mercedes-AMG GT modele. Gledaju?i u budu?nost, to ?e tako?er biti lokacija za proizvodnju elektri?nih vozila nove EQ marke proizvoda i tehnologije. Po?evši od 2022., tvornica Mercedes-Benz Sindelfingen bi ?e u potpunosti CO2-neutralna. Nadalje, na ovoj lokaciji trenuta?no se izgra?uje “Factory 56”, jedno od najmodernijih postrojenja za proizvodnju automobila na svijetu.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com