Novi BMW M3 CS

0
3

BMW M odjel predstavio je još jedan ekskluzivni model posebnog ograničenog izdanja u obliku novog BMW-a M3 CS. S naglaskom na sportskoj prisutnosti, novi M3 CS nastavlja desetljećima staru tradiciju uspješnih M specijalnih izdanja koja su započela 1988. godine s modelom E30 BMW M3 Evolution. Istodobno, limuzina visokih performansi s četiri vrata stvara savršenu kombinaciju dinamike i svakodnevne praktičnosti.

Motor visokih performansi od 3,0 litara nadmašuje maksimalnu snagu modela M3 s Competition paketom za 10 KS, podižući ga na 460 KS. Najmodernija M TwinPower Turbo tehnologija pokreće M3 CS od 0 do 100 km/h za samo 3,9 sekunde. Najveća brzina novog posebnog izdanja, koje standardno dolazi s M Driver paketom, elektronički je ograničena na 280 km/h (174 mph). Sa svojim dvostrukim vijčanim turbopunjačima, hladnjakom punjenim zrakom, visokim preciznim ubrizgavanjem, VALVETRONIC promjenjivim tempiranjem ventila i dvostrukim VANOS sustavom potpuno promjenjivog tempiranja bregastog vratila, šesterocilindarski redni motor zauzima jasan i dosljedan cilj na višim razinama performansi, ali jednako je zainteresiran za razvoj značajnog zakretnog momenta s niskim brojem okretaja motora i postizanje visokih razina učinkovitosti (kombinirana potrošnja goriva: 8,5 l/100 km [34,0 mpg imp]*, kombinirana emisija CO2: 198 g/km*). Pritiskom na novu crvenu tipku za pokretanje/zaustavljanje motor se pokreće, a prepoznatljiv zvuk koji proizvodi posebno sportski ispušni sustav novog BMW-a M3 CS – sa svojim kvartetom ispušnih cijevi – stvara gozbu za uši.

Novi BMW M3 CS standardno je opremljen s M prijenosom s dvostrukom spojkom i sedam stupnjeva prijenosa (M DCT) s Drivelogic opcijom. Ovaj najsuvremeniji prijenos ima odvojeni hladnjak ulja i omogućuje automatiziranu promjenu stupnja prijenosa i ručne intervencije pomoću ručica za prijenos na upravljaču. Prijenos mijenja zupčanike u djeliću sekunde bez prekida u isporuci snage, ali koristi dugi sedmi stupanj prijenosa kako bi održao nisku razinu okretaja i smanjio potrošnju goriva tijekom duljih putovanja autocestama.

Ovjes novog BMW-a M3 CS u velikoj mjeri odražava M3 s Competition paketom. Veze i nosači kotača na prednjoj i stražnjoj osovini izrađeni su od kovanog aluminija i stoga su iznimno lagani. Oni drže neogibljene mase na niskom položaju i pogoduju voznoj dinamici. M3 CS kao standard ima prilagodljivi M ovjes, čija geometrija je prilagođena kako bi pružila optimizirane performanse na cesti i stazi. Osiguravanje najboljeg mogućeg prianjanja u svim uvjetima vožnje pružaju sustav DSC (Dynamic Stability Control – Dinamička kontrola stabilnosti) koji uključuje M dinamički način rada i aktivni M diferencijal. Sustavi kontrole za prilagodljivi M ovjes, DSC i aktivni M diferencijal su modificirani tako da odgovaraju dinamičkim zahtjevima BMW-a M3 CS, kao i postavljanje elektromehaničkog upravljanja. Vozač ima mogućnost prilagodbe postavki upravljača i ovjesa njihovim osobnim željama ili zahtjevima rute u isti tren.

Lakometalni kotači posebnog izdanja (prednji: 9 J x 19, stražnji: 10 J x 20) su stvoreni za trkaću stazu, dolaze kao (standard) s gumama Michelin Pilot Sport Cup 2 (prednja: 265/35 R 19, stražnja: 285/30 R 20). Te semi-slick cup gume, koje su također legalne za cestu, pružaju nenadmašnu čvrstoću i vrhunsku lateralnu stabilnost pri visokim brzinama na stazi. M3 CS može se naručiti i s Michelin Sport cestovnim gumama.

Premještanjem u unutrašnjost novog BMW-a M3 CS, velikodušna upotreba dvoslojne pune kože u Silverstone/Black i Alcantara izvedbi stvara privlačan i dobro riješeni ambijent prepun sportskog zanosa i neporecive klase. Niti jedan M3 CS vozač ne bi trebao raditi kompromise za ljepše stvari u životu. Doista, među standardnim značajkama u unutrašnjosti su automatska kontrola klima uređaja, Harman Kardon sustav ozvučenja i navigacijski sustav Professional. Vjerni formi, BMW M GmbH dizajneri dali su novi izgled modelu M3 CS koji odražava sportsku namjeru automobila. Prepoznatljiva značajka njegovog istaknutog prednjeg kraja, zajedno s najnovijim dvostrukim LED svjetlima, je donji dio prednjeg branika s velikim ulazima za zrak s tri odjeljka. Gurney spojler na poklopcu prtljažnika je nanovo dizajniran posebno za novi M3 CS i kombinira se s prednjim razdjelnikom i stražnjim difuzorom kako bi se smanjio dinamički uzgon. Ove komponente izrađene su od lagane i iznimno krute plastike ojačane karbonskim vlaknima (CFRP), kao što su poklopac motora i krov novog BMW-a M3 CS.

Narudžbe za novi BMW M3 CS mogu se predati od siječnja 2018. Model posebnog izdanja – koji će biti ograničen na otprilike 1200 primjeraka zbog faktora proizvodnje – će se početi proizvoditi od ožujka 2018. godine.