Novi Dacia Duster od danas u prodaji u Hrvatskoj

0
363

Dacijin sad ve? legendarni model dobio je novi, upe?atljiv i robustan dizajn karoserije. Unutrašnjost novog Dustera tako?er je potpuno obnovljena i prakti?nija, a poboljšan je i dojam kvalitete.
Posve novi Duster, oboga?en novim sustavima za pomo? u vožnji i novom opremom, pravi je SUV, svestran i udoban za svakodnevnu uporabu.

Noviteti u Dusteru:

• Prednja maska proteže se do prednjih svjetala smještenih u same kutove vozila, zahvaljuju?i ?emu se Duster doima širim
• Duster se može pohvaliti i novim svjetlosnim potpisom koji uklju?uje LED dnevna svjetla podijeljena u tri dijela
• Povišena linija prozora
• Vjetrobransko staklo pomaknuto je prema naprijed za 100 mm , te je nakošeno, što unutrašnjost ?ini prostranijom.
• Novi aluminijski krovni nosa?i
• Novi 17-in?ni naplatci
• Potpuno nova armaturna plo?a raskošnijih je dimenzija.
• Na središnjoj konzoli nalazi se zaslon sustava MediaNav Evolution okrenut prema voza?u, koji je za bolju vidljivost i lakši pristup u odnosu na prethodnu verziju postavljen više (+74 mm)
• Tri okretna gumba automatskog klima ure?aja dizajnom su uskla?eni s trima ventilacijskim otvorima na vrhu armaturne plo?e.
• Na središnjem dijelu pro?elja nalaze se nove tipke, prakti?nije za uporabu.
• Na novoj središnjoj konzoli s ru?nom ko?nicom pomaknutom prema nazad oslobo?eno je više prostora, pa sada ima više mjesta za odlaganje
• Upravlja? se može namjestiti po visini (za 40 mm) i dubini (50 mm).
• Voza?evo sjedalo dolazi s naslonom za ruke, namjestivo je u lumbalnom dijelu, a ima i novi sustav za namještanje po visini do ?ak 60 mm (u usporedbi s dosadašnjih 40 mm).
• Sjedište je 20 mm dulje.
• Sjedala sada bolje obujmljuju tijelo i nude više bo?ne potpore u zavojima te su punjena guš?om pjenom za ve?u trajnost i udobnost.
• Tri posebno oblikovana naslona za glavu na stražnjim sjedalima mogu se spustiti kad nema putnika.
• armaturna plo?a je poboljšana jer je izra?ena od mekših materijala s mat efektom,
• na vratima se nalaze robusnije ru?ice za otvaranje i oslonci za ruke obloženi materijalima ugodnima na dodir,
• nove presvlake krase 3D dizajn i ukrasni prošivi, ?ine?i ih modernima i udobnima,
• ru?ica mjenja?a je kra?a i ukrašena umecima od mat kroma,
• ovisno o ina?ici, upravlja? je obložen izrazito kvalitetnim materijalom ugodnim na dodir.

Obujam pretinaca za odlaganje u novom Dusteru iznosi 27,2 litre, uklju?uju?i novu 2,8-litrenu ladicu za odlaganje smještenu ispod suvoza?eva sjedala. Obujam prtljažnika do pokrova iznosi 445 dm3 prema normi VDA (478 litara) za izvedbu s pogonom na prednje kota?e odnosno 411 dm3 prema normi VDA (467 litara) za izvedbu s pogonom na ?etiri kota?a. S preklopljenim stražnjim sjedalom najve?i obujam prtljažnika raste na 1478 dm3 prema normi VDA (1623 litre).

Posebna je pozornost posve?ena i zvu?noj izolaciji. Buka u unutrašnjosti upola je smanjena zahvaljuju?i uporabi materijala koji u?inkovitije upijaju buku.

• Zvu?na izolacija unutrašnjosti poboljšana je:
– pove?anjem udjela površina koje upijaju buku u unutrašnjosti i motornom prostoru s 20 na 50 %,
– uporabom kvalitetnijih brtvila i ?epova,
– uporabom 0,35 mm debljih stakala prednjih prozora.

• Buka motora i kotrljanja smanjena je zahvaljuju?i kru?em prednjem kraju (okviru motora, nosa?ima šasije, instrumentnoj plo?i) koji u unutrašnjost propušta manje vibracija.

Novi Duster zadržao je terenske sposobnosti kojima izvorni model Dustera duguje svoj uspjeh. Njegove mjere iznose:

• 4,34 m duljine;
• 1,80 m širine;
• visok razmak od tla (210 mm);
• prilazni i odlazni kutovi od 30° i 33° za ina?icu s pogonom na ?etiri kota?a i 34° za ina?icu s pogonom na prednje kota?e;
• Prijelazni kut: 21°.

• Novi Duster opremljen je novim elektri?nim servoupravlja?em. Otpor upravlja?a smanjen je za 35 %, što posebno olakšava parkiranje. Usto je za 6 % smanjen i upravlja?ki omjer, što je rezultiralo bržim odzivom na promjenu smjera i pove?anom upravljivosti u gradovima te pri višim brzinama na otvorenoj cesti. Upravlja?ki mehanizam sadržava i sustav koji prilago?ava otpor upravlja?a brzini vožnje za bolje držanje pravca u vožnji autocestom. Osim toga, znatno pove?ava odziv upravlja?a, ponajprije tijekom terenske vožnje.

• Duster je opremljen kamerom za prikaz iz više kutova koju zapravo ?ine ?etiri kamere (jedna sprijeda, jedna sa svake strane i jedna straga). Taj sustav voza?u pruža pregled nad okruženjem automobila i iznimno je koristan prilikom parkiranja. Aktivira se automatski kad se mjenja? pomakne u brzinu za vožnju unatrag. Ako voza? brzo prebaci mjenja? u brzinu za vožnju prema naprijed, prikazuje se slika s druge kamere. Kamera se može aktivirati ru?no pritiskom na gumb „MVC”. Navigacijski je zaslon jednostavan za uporabu jer prikazuje sliku samo s jedne kamere. Voza? može pritisnuti gumb „MVC” kako bi ugasio sustav, ali sustav se gasi i automatski kad brzina vozila prije?e 20 km/h. Bo?ne kamere smještene su ispod retrovizora i pružaju izravan pogled na prednje kota?e za precizno upravljanje.

• Kombinacija sustava za pomo? pri kretanju na uzbrdici i sustava za nadzor brzine na nizbrdici olakšava vožnju strmim terenima.
• Za ljubitelje terenske vožnje, sustav 4×4 monitor prikazuje kompas i informacije o kutu nagiba automobila u stvarnom vremenu.
• Posve novi Duster odsad je dostupan i sa sustavom za otklju?avanje vozila bez klju?a. Taj sustav automatski otklju?ava sva vrata na vozilu kad mu se voza? dovoljno približi i omogu?ava daljinsko zaklju?avanje nakon što se udalji. Kad se vrata otklju?aju, pokaziva?i smjera zatrepere. Pokaziva?i smjera zatrepere i kad se vrata zaklju?aju, ali to je popra?eno i zvu?nim signalom. Zahvaljuju?i gumbu za pokretanje/gašenje, voza? ne mora koristiti klju? kako bi pokrenuo vozilo.

Šasija se odlikuje ve?om ?vrsto?om:
• novi 0,2 mm deblji nosa?i šasije i ?elik poboljšanih mehani?kih svojstava;
• novi potporni stupovi (A-nosa?, grede ispod podnice).

Odlikuje se i novom sigurnosnom opremom (ovisno o tržištu):
• novi okviri sjedala;
• novi, ve?i i deblji nasloni za glavu na prednjim sjedalima nude ve?u zaštitu u slu?aju sudara straga;
• nove zra?ne zavjese;
• pirotehni?ki predzateza?i s grani?nicima optere?enja za prednja i stražnja sjedala;
• ISOFIX to?ke za pri?vrš?ivanje dje?jih sjedalica na bo?nim stražnjim sjedalima s novom funkcijom i-Size. Potporna noga pri?vrš?ena za i-Size dje?je sjedalice proteže se do poda (poja?ane grede ispod podnice) za ve?u sigurnost;
• Novi sustav za upozorenje na neprivezane sigurnosne pojaseve s prikazom nezakop?anih pojasa na stražnjim sjedalima i zvu?nim upozorenjem na otkop?ani sigurnosni pojas u vožnji;
• novi branici i dizajn poklopca motora poboljšavaju upijanje energije u slu?aju sudara s pješacima;
• novi 8 % ve?i retrovizori poboljšavaju preglednost.

Novi Duster ima niz korisnih sustava za pomo? u vožnji koji jam?e ve?u sigurnost.
• Sustav za nadzor mrtvog kuta ?ine ?etiri ultrazvu?na senzora smještena s obje strane automobila, sprijeda i straga. Oni prepoznaju druga vozila s obje strane automobila koja nadolaze straga i bo?no, na udaljenosti od tri do pet metara. Ako sustav prepozna opasnost, u vanjskom ?e retrovizoru upaliti lampicu. Ako voza? uklju?i pokaziva? smjera dok mu je vozilo u mrtvom kutu, u retrovizoru ?e se upaliti upozoravaju?e svjetlo. Sustav funkcionira na brzinama izme?u 30 i 140 km/h.
• Tempomat voza?u omogu?uje vožnju odabranom brzinom bez stalnog provjeravanja i pomaže mu da ne prije?e odabrano ograni?enje. Funkcionira na brzinama od 30 km/h.
• Novi Duster opremljen je sustavom za automatsko paljenje svjetala za još opušteniju vožnju.

 

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com