Novi kompaktni model u svijetu Mercedes-Benz premium limuzina

0
539

Obitelj kompaktnih automobila iz Mercedes-Benza nastavlja rasti: A-klasa Sedan bit ?e predstavljena krajem 2018. godine. Ova limuzina sa ?etiri vrata ima me?uosovinski razmak od 2729 milimetara i proporcije dinami?ne, ali istovremeno i kompaktne limuzine s kratkim prednjim i stražnjim prevjesima. U vrhu je svog segmenta glede prostora za glavu na stražnjim sjedalima. Usto, ovaj limuzinski model ima poznate prednosti A –klase koje podrazumijevaju moderne i u?inkovite motore, visoku razinu sigurnosti zahvaljuju?i tehnološki naprednim sustavima za pomo? voza?u iz S-klase te intuitivni i pametni MBUX – Mercedes-Benz User Experience informacijsko-zabavni sustav. Uz koeficijent otpora zraka Cd od 0,22 i prednju površinu od 2,19 m², nova A-klasa Sedan ima najmanji otpor zraka od svih velikoserijskih vozila na svijetu i time izjedna?ava svjetski rekord modela CLA Coupé.

Nova A-klasa proizvodit ?e se u Aguascalientesu u Meksiku te Rastattu u Njema?koj, a razvijena je u njema?kom Sindelfingenu. Ovaj novi model prvi put ?e biti predstavljen javnosti na Pariškom salonu automobila (4. do 14. listopada 2018.). Mercedes-Benz predstavio je ve? model A-klase L Sedan na ovogodišnjoj izložbi Auto China u Pekingu koja je održana u travnju. Ovaj limuzinski model ekskluzivno je razvijen i kao model dužeg me?uosovinskog razmaka za kinesko tržište i tako?er se tamo ekskluzivno proizvodi.

“Nakon uspješnog starta A-klase, stvari se u Mercedes-Benzu odvijaju brzo u smislu predstavljanja nove obitelji kompaktnih automobila. Kao odgovor na želje mnogih klijenata, sada po prvi put nudimo A-klasu i kao limuzinu,” kaže Britta Seeger, ?lanica Upravnog odbora kompanije Daimler AG, odgovorna za oglašavanje i prodaju Mercedes-Benz automobila. “Svatko tko traži kompaktnu sportsku limuzinu s odvojenim prtljažnikom sada ima novu atraktivnu alternativu. Omogu?it ?e nam da osvojimo nove kupce za marku Mercedes-Benz“.

Nova generacija kompaktnih modela zna?ajno je doprinijela pomla?ivanju i promjeni parcepcije marke Mercedes-Benz. Predstavljanjem modela CLA Coupé s ?etiri vrata u SAD-u 2013. godine, po prvi put se na ameri?kom tržištu po?eo prodavati kompaktni Mercedes-Benz. U 2017. godini gotovo svaki drugi kupac kompaktnog Mercedes-Benz vozila na ameri?kom tržištu prethodno je vozio konkurentsko vozilo, a preko 50 posto CLA kupaca po prvi put je odabralo marku Mercedes-Benz (novopridošli kupci).
A-klasa je postavila temelje današnjem segmentu kompaktnih Mercedes-Benz automobila 1997. godine, a od tada je u svijetu prodano više od šest milijuna jedinica. A-klasa Sedan, kao sedmi model, dodatno proširuje ponudu kompaktnih automobila iz Mercedes-Benza. Logi?an dodatak jer Mercedes-Benz sa C, E i S-klasom ima više kompetencija u segmentu premium limuzina od drugih proizvo?a?a.

Klju?ne dimenzije nove A-klase Sedan:
• Dužina/širina/visina: 4549/1796/1446 mm
• Me?uosovinski razmak: 2729 mm
• Kapacitet prtljažnika: 420 litara
• Prostor za glave, sprijeda/straga: 1024/944 mm
• Prostor u razini laktova, sprijeda/straga: 1457/1446 mm
• Prostor u razini ramena, sprijeda/straga: 1400/1372 mm
• Efektivni prostor za noge, sprijeda/straga: 1062/861 mm

A-klasa Sedan nudi izvrsnu iskoristivost uz iznadprosje?ni prostor u razini ramena, laktova te lak pristup stražnjem dijelu kabine. Nalazi se u vrhu svog segmenta što se ti?e prostora za glavu (944 mm). Prtljažnik ima kapacitet od 420 litara i projektiran je za prakti?nost. Otvor prtljažnika je vrlo velik sa širinom od 950 mm i dijagonalom od 462 mm izme?u brave poklopca i donjeg ruba stražnjeg stakla što omogu?uje jednostavan utovar i istovar ve?ih komada prtljage.

Obranjeni svjetski rekord: nitko drugi nije aerodinami?niji

Nova A-klasa Sedan iskorištava povoljne uvjete koje osigurava njen duga?ak stražnji kraj kako bi bila još bolja od ve? primjerne A-klase u hatchback izvedbi (Cd vrijednost od 0,25). S vrijednoš?u Cd = 0.22, novi limuzinski model izjedna?ava originalni svjetski rekord modela CLA Coupé. Zahvaljuju?i prednjoj površini od 2,19 m², manjoj nego kod modela CLA, nova A-klasa Sedan ima najniži koeficijent otpora zraka od svih velikoserijskih vozila na svijetu.
Dobre aerodinami?ne zna?ajke bitan su faktor za nisku potrošnju goriva u stvarnim uvjetima vožnje. Niz detalja optimizirano je raznim procesima prora?una, ra?unalnim simulacijama i mjerenjima u zra?nom tunelu u Sindelfingenu. Te mjere tako?er uklju?uju iscrpni koncept brtvljenja (brtvljenje obruba prednjih svjetala i sli?vo), kao i gotovo potpuno oblaganje podvozja, što uklju?uje prostor ispod motora, glavnu podnicu, dijelove stražnje osovine, difuzor i druge komponente. Spojleri prednjih i stražnjih kota?a specifi?no su optimizirani kako bi zrak oko kota?a usmjeravali što je više u?inkovito mogu?e. Naplatci guma tako?er su prošli fino podešavanje aerodinamike. Ovisno o tržištu, dostupan je sustav s dvije zaklopke iza prednje maske hladnjaka, koji minimizira protok zraka kroz prostor motora.

Motori: po?etak s jednim dizelskim i jednim benzinskim motorom

Sljede?i motori bit ?e dostupni prilikom po?etka prodaje A-klase Sedan :
• A 200 (120 kW/163 KS, 250 Nm); sa 7G-DCT mjenja?em s dvije spojke (kombinirana potrošnja goriva 5,4-5,2 l/100 km, kombinirane CO2 emisije 124-119 g/km)
• A 180 d (85 kW/116 KS, 260 Nm); sa 7G-DCT mjenja?em s dvije spojke (kombinirana potrošnja goriva 4,3-4,0 l/100 km, kombinirane CO2 emisije 113-107 g/km).
Oprema i dodaci: KEYLESS-GO sustav s HANDS-FREE ACCESS funkcijom

Osnovni model je ve? bogato opremljen. Standardne zna?ajke uklju?uju MBUX – Mercedes-Benz User Experience infotainment sustav s dodirnim zaslonom te sustave pomo?i u vožnji kao što su Active Brake Assist i Active Lane Keeping Assist. Usto, A-klasa Sedan može se specificirati s linijama opreme Style, Progressive i AMG Line, Night paketom, kao i dodatnom opcijskom opremom.
KEYLESS-GO Convenience paket s HANDS-FREE ACCESS funkcijom bit ?e, na primjer, jedna od dostupnih opcija. HANDS-FREE ACCESS funkcija omogu?uje potpuno automatsko otvaranje poklopca prtljažnika bez ruku, pokretom noge ispod stražnjeg branika.

A-klasa Sedan ?e u godini po?etka prodaje biti dostupna u izvedbi Edition 1. Ovaj posebni model uklju?ivat ?e niz istaknutih zna?ajki u boji bakra u unutrašnjosti te u obliku vanjskih ukrasnih elemenata.

Dizajn: superiorna sportska i moderna nota
Svojim ?istim dizajnom koji naglašava površine, A-klasa Sedan je istovremeno živahna i pritajena, ?ime savršeno odgovara dizajnerskom izri?aju senzualne ?isto?e. To uklju?uje ?iste formalne oblike koji naglašavaju površine uz skra?ene linije i precizne razmake. Nova A-klasa Sedan ima proporcije dinami?ne i kompaktne limuzine s kratkim prednjim i stražnjim prevjesima.

Gornji dio kabine koji je pomaknut unazad i kompaktni stražnji kraj vozilu osiguravaju formalni dinami?ni odraz. Zahvaljuju?i 16 do 19-in?nim kota?ima i izvu?enim lukovima kota?a, A-klasa Sedan na cesti ima sportsku pojavu.
Dizajn prednjeg kraja izgleda vrlo progresivno. Tom dojmu doprinose niski i izduženi poklopac motora, tanka prednja svjetla s kromiranim elementom, dnevna pozicijska svjetla u obliku baklje – kao i prednja maska hladnjaka u obliku dijamanta s jednom pre?kom i kromiranim klinovima (opcija) te središnje postavljena zvijezda.

Miši?ava i senzualna bo?na strana vozila s precizno izvedenom karakteristi?nom linijom isti?e savršeno oblikovani bo?ni volumen. Vanjska zrcala ugra?ena su na bokove.
Dvodijelna stražnja svjetla isti?u ?isti stražnji kraj koji naglašava širinu vozila. Stražnji reflektori pomaknuti su na modularni dvodijelni stražnji branik. Ovisno o odabranoj opremi, stražnji branik dostupan je sa crnim difuzorom ili kromiranom ukrasnom trakom i kromiranim završecima ispušnih cijevi.

Unutrašnji dizajn: revolucija iznutra
Unutrašnjost nove A-klase potpuno je redefinirana svojim modernim, avangardnim izgledom. Mercedes-Benz odlu?io se za potpuno novi pristup, potaknuvši revoluciju u kompaktnoj klasi iznutra s novim osje?ajem prostranosti. Jedinstvena arhitektura unutrašnjosti posebno je oblikovana avangardnom izvedbom prednje plo?e: dizajneri su u potpunosti uklonili kupolu iznad kokpita. Zahvaljuju?i tome, glavni dio prednje plo?e u obliku krila širi se od jednih do drugih vrata bez vizualnog prekida. Široki zaslon (opcija) u potpunosti je samostoje?i, a istaknutu zna?ajku predstavljaju i ventilacijski otvori u obliku lopatica turbine.
Ispod glavnog dijela prednje plo?e nalazi se nisko postavljeni dio, takozvano krilo. Ovo krilo kao da lebdi, kao da nema poveznice ili prijelaza oblika na okolni prostor. Ambijentalno osvjetljenje isti?e ovaj efekt s dojmom slobodno ovješene podstrukture. 64 boje opcijskog ambijentalnog osvjetljenja osiguravaju do pet puta više boja nego prije. Ne samo da se pove?ala raznolikost, u ovom segmentu standarde postavlja i emotivna prezentacija: razli?ite boje spojene su u deset paleta boja što omogu?uje avangardno osvjetljenje sa spektakularnim tranzicijama.

Potpuno samostoje?i kokpit dostupan je u tri izvedbe:
• s dva 7-in?na zaslona (17,78 cm),
• s jednim 7-in?nim i jednim 10,25-in?nim (26 cm) zaslonom i
• s dva 10,25-in?na zaslona.

MBUX – Mercedes-Benz User Experience: do sada nevi?eno iskustvo
Nova A-klasa je prvi Mercedes-Benz model koji uklju?uje potpuno novi multimedijski sustav MBUX – Mercedes-Benz User Experience koji nagovještava novu eru Mercedes me povezivosti. Tako?er se standardno nalazi u A-klasi Sedan. Jedinstvena zna?ajka ovog sustava je njegova mogu?nost da u?i zahvaljuju?i umjetnoj inteligenciji. MBUX se može individualizirati i prilago?ava se korisniku ?ime se stvara emocionalna veza izme?u vozila, voza?a i putnika.

Njegove dodatne zna?ajke, ovisno o specifikaciji, uklju?uju široki zaslon kokpita visoke razlu?ivosti osjetljivim na dodir, navigacijski zaslon s tehnologijom proširene stvarnosti te inteligentnu glasovnu kontrolu s prepoznavanjem prirodnog govora koja se aktivira klju?nom rije?i “Hej, Mercedes”. Tako?er je dostupan i head-up prikaz. Dodirni zaslon je dio sveobuhvatnog MBUX koncepta kontrole dodirom – trijada se sastoji od dodirnog zaslona, dodirne površine na središnjoj konzoli (opcija) i na dodir osjetljivih tipki na upravlja?u.

MBUX predstavlja revoluciju korisni?kog iskustva u automobilu. Emotivno privla?ne zna?ajke isti?u sveobuhvatnost kontrolne strukture i oduševljavaju ?istom 3D grafikom visoke razlu?ivosti koja se iscrtava i prikazuje u stvarnom vremenu.
S novom generacijom informacijsko-zabavnog MBUX sustava pokrenute su nove i poboljšane Mercedes me connect usluge. To izme?u ostaloga uklju?uje navigacijske funkcije na osnovi Car-to-X komunikacije (informacije od vozila do vozila o doga?ajima koje su registrirali senzori, npr. naglo ko?enje, ESP® intervencija, ili ru?no izvještavanje, npr. o nesre?i) i lociranja vozila, što olakšava pronalazak parkiranog vozila, kao i primanje poruke u slu?aju da nešto udari u parkirano vozilo ili ako je odvu?eno.

Kolekcija Mercedes me aplikacija može se kao ikona na prakti?an na?in postaviti na zaslon te se može postaviti na po?etnu stranicu kao i sve druge glavne aplikacije. Usto, kao opcija može se prikazati online sadržaj, kao što su trenuta?ne cijene goriva ili dostupnost parkirnih mjesta u garažama na više katova. Online nadogradnja je jednostavan na?in kako novi sadržaji mogu biti dostupni u MBUX sustavu.

Intelligent Drive: funkcije iz S-klase
Nova A-klasa uklju?uje najnovije sustave pomo?i u vožnji s kooperativnom podrškom za voza?a, osiguravaju?i joj najvišu razinu aktivne sigurnosti u ovom segmentu s funkcijama preuzetima iz S-klase. A-klasa po prvi put u odre?enim uvjetima vožnje može voziti poluautonomno. Kako bi to u?inila, nova A-klasa orlovskim pogledom nadgleda situaciju u prometu: poboljšani sustav kamera i radara omogu?uju joj da vidi do 500 m ispred vozila. A-klasa za pomo? tako?er koristi podatke s karte i navigacijskog sustava.

Na primjer, Active Distance Assist DISTRONIC kao dio Driving Assistance Package u mogu?nosti je pružiti podršku voza?u u raznim za rutu specifi?nim situacijama te prediktivno i prakti?no namjestiti brzinu, npr. prilikom ulaska u zavoj, križanje ili kružni tok. Tako?er su tu, na primjer, Active Emergency Stop Assist i intuitivno razumljivi Active Lane Change Assist sustav.
Nova A-klasa standardno dolazi s proširenim Active Brake Assist sustavom. Ovisno o situaciji, ovaj sustav može u?inkovito umanjiti posljedice stražnjeg sudara sa sporim, usporavaju?im i zaustavljenim vozilima te ?ak s pješacima i biciklistima, ili ih u potpunosti sprije?iti.

Active Lane Keeping Assist (tako?er dio standardne opreme) sustav je u mogu?nosti upozoriti voza?a vibracijama u upravlja?u ako vozilo nehoti?no po?ne izlaziti iz vozne trake pri brzinama izme?u 60 i 200 km/h. Ako vozilo prije?e preko pune linije, sustav može vozilo povu?i nazad u voznu traku aktiviranjem ko?nica samo na jednoj strani vozila. U slu?aju isprekidane linije, takva intervencija se poduzima samo ako postoji opasnost od sudara s vozilom u susjednoj traci (uklju?uju?i opasnost od vozila iz suprotnog smjera).

PRE-SAFE® PLUS sustav može prepoznati vjerojatni stražnji sudar. Ako opasnost od sudara ne prestane, sustav tako?er može aktivirati ko?nice vozila koje miruje, ?ime se minimizira rizik od ozljeda zbog spre?avanja trzaja prema naprijed uzrokovanog stražnjim udarom.

Pasivna sigurnost: vrlo stabilna putni?ka kabina i moderni sustavi zaštite
Nova A-klasa je tako?er prvi Mercedes-Benz model koji je razvijen u novom tehnološkom centru za sigurnost vozila (TFS). Dizajn strukture vozila uklju?uje saznanja iz istraživanja stvarnih nesre?a. Svaka pojedina komponenta karoserije razvijena je u skladu s detektiranim optere?enjima i naprezanjima, u smislu geometrije, debljine materijala, tehnologije spajanja i kvalitete materijala (ve?i udio ?eli?nih limova visoke i ultra visoke ?vrsto?e).
Središnji dio sigurnosnog koncepta karoserije je vrlo kruta putni?ka kabina. Njezina visoka krutost, kada je podvrgnuta naprezanjima u slu?aju nesre?e, npr. u slu?aju frontalnog, popre?nog ili stražnjeg sudara i prevrtanja, iznad svega je rezultat ve?e uporabe ?elika visoke i ultra visoke ?vrsto?e, kao i prešanjem u?vrš?enog ?elika.

Sjedala voza?a i suvoza?a opremljena su sigurnosnim pojasevima u tri to?ke s limiterima sile zatezanja i zateza?ima pojaseva. U kombinaciji s PRE-SAFE® sustavom (opcijska oprema), prednja sjedala opremljena su povratnim mehanizmom namatanja pojasa. Oba vanjska stražnja sjedala opremljena su pojasevima sa zateza?ima i limiterima sile zatezanja. Nova A-klasa standardno je opremljena zra?nim jastucima voza?a i suvoza?a, zra?nim jastukom za koljena voza?a i zra?nim zavjesama. Za razliku od mnogih konkurentnih modela, zra?na zavjesa tako?er pokriva A-nosa? za potpuniju zaštitu putnika. Bo?ni zra?ni jastuci su na sli?an na?in standardni dio opreme za prednja sjedala, dok su za stražnja dio opcijske opreme.

MULTIBEAM LED prednja svjetla: optimalna vidljivost u svim uvjetima
Opcijska MULTIBEAM LED prednja svjetla još jedan su primjer prijenosa tehnologije iz luksuzne u kompaktnu klasu. Omogu?uju ekstremno brzo i precizno namještanje prednjih svjetala u skladu s trenuta?nim uvjetima na cesti i prometu. U svako prednje svjetlo ugra?eno je 18 individualno aktiviranih LED izvora svjetla. Boja svjetlosti LED lampi odgovara danjem svjetlu i ne umara o?i te ima pozitivan utjecaj na koncentraciju. Cesta ispred vozila je precizno i jasno osvjetljena. Dodatna opcija su LED High Performance prednja svjetla. Nova A-klasa standardno se oprema halogenim prednjim svjetlima s integriranim LED dnevnim pozicijskim svjetlima.

Ovjes: agilan i udoban
Ovisno o izvedbi motora i željama voza?a, za A-klasu u ponudi je nekoliko sustava ovjesa. Ponuda kota?a kre?e se od 16 do 19 in?a.
Prednja osovina nove A-klase uklju?uje McPherson izvedbu. Snažnije izvedbe i modeli sa 4MATIC sustavom, prilagodljivom tvrdo?om ovjesa ili ve?im kota?ima, opremljene su naprednom multilink stražnjom osovinom. Drugi modeli imaju prema masi optimiziranu stražnju osovinu s torzijskim stabilizatorom.

Proizvodnja: u gradovima Aguascalientes, Meksiko, i Rastatt, Njema?ka
Proizvodnja nove A-klase Sedan zapo?et ?e ve? ove godine u gradu Aguascalientes. COMPAS (Cooperation Manufacturing Plant Aguascalientes) joint-venture proizvodno postrojenje u Središnjem Meksiku proširit ?e svoju proizvodnju kompaktnih automobila na Mercedes-Benz automobile u pet lokacija na tri kontinenta. COMPAS je zajedni?ki projekt s koncernom Renault-Nissan Alliance. Kompanije Daimler i Nissan drže po 50% udjela u projektu COMPAS.

Proizvodnja nove A-klase Sedan u Mercedes-Benzovom postrojenju Rastatt u Njema?koj zapo?et ?e 2019. godine. Rastatt je vode?e postrojenje za kompaktne automobile u ovoj globalnoj proizvodnoj mreži. Postrojenje je odgovorno za globalnu kontrolu proizvodnje kao i upravljanje kvalitetom i dobavlja?ima. Rastatt tako?er podržava po?etak proizvodnje u drugim postrojenjima, na primjer obukom zaposlenika. Nova A-klasa hatchback ve? od travnja silazi s proizvodne linije postrojenja Rastatt.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com