Ovako će izgledati Škoda Octavia četvrte generacije

0
4979

Jedan od najočekivanijih novih modela na tržištu svakako je Škoda Octavia četvrte generacije koja će se predstaviti u rujnu ove godine.

Premijera je najavljena za salon automobila u Frankfurtu, bazirat će se na istoj tehnologiji kao i Volkswagen Golf VIII, a kao i u slučaju modela iz Wolfsburga konačan izgled nove Škode Octavije najkvalitetnijim renderima dosad otkrila je web stranica Kolesa.ru.

Niža, coupeovska linija krova donosit će naglašeno sportski izgled s boka, a prednji kraj će se vratiti svjetlima iz jednog dijela, obzirom da dvodijelna na aktualnoj izvedbi nisu dobro prihvaćena među kupcima. Veći naglasak bit će stavljen na sportske detalje, unutrašnjost prolazi kroz kompletan digitalni makeover, a uvodi se i elektrifikacija pogonskih sklopova.

Suvremena platforma MQB omogućit će poboljšanje voznih svojstava, bolju iskorištenost prostora u unutrašnjosti te istodobno smanjenje mase za prosječnih 50 kilograma. Prtljažnik će ostati glavnim adutom. Bit će napuhan na okruglo 600 litara. No, nova Škoda Octavia neće rasti gabaritima. Česima to nije u fokusu, premda pojedini ‘znalci’ najavljuju osjetno povećanje dužine, to se neće dogoditi. Četvrta generacija Škoda Octavije ostaje pri prvotnoj misiji, a to je da za cijenu Golfa ponudi osjetno bolju prostranost. Model Superb prilagođavat će se zahtjevima tržišta i voditi bitku s Passatom, Mondeom, 508…

Temelje koje je postavila Škoda Scala, s golemim napretkom u kvaliteti izvedbe, koristit će i nova Škoda Octavia. Ono što je zasad potvrđeno jest da će bazni modeli imati 6,5-inčni ekran infotainment sustava, dok će najopremljeniji raspolagati s ekranom dijagonale čak 9,2 inča.

Kupcima će se nuditi uz benzince 1.0 TSI i 1.5 TSI, u ponudi zasad ostaju i dizelaši 1.6 TDI i 2.0 TDI, premda nije fokus na njima nego na plug-in hibridnoj izvedbi koja bi svjetla pozornice trebala ugledati već na salonu automobila u Ženevi u ožujku 2020. godine.

Najzanimljivija bit će najpaprenija izvedba oznake RS. Aktualna Škoda Octavia RS za pogon koristi 2-litrenog turbobenzinca sa 245 KS, koji ju do 100 km/h potjera za 6,6 sekundi. Hibridni pogonski sklop novog razvijat će kombiniranu snagu od najmanje 270 KS, ali još uvijek nije potvrđeno hoće li to biti kombinacija postojećeg 2-litrenog turbobenzinca i elektromotora ili koktel motora 1.5 TSI i elektromotora.

Takva kombinacija predstavljena je na salonu automobila u Parizu. Studija Škoda Vision RS Concept najavila je smjernice razvoja nove generacije modela Rapid, ali je poslužila i kao demonstracija najsuvremenije hibridne tehnologije kojom raspolaže češki proizvođač. Naime, za pogon koristi kombinaciju turbobenzinca 1.5 TSI sa 150 KS i elektromotora sa 102 KS.

Renderi: Kolesa.ru