Ovo je TOP 10 najboljih motora u automobilima 90-ih godina

0
18890

Romanti?ari bi s punim pravom rekli kako su 80-e i 90-e godine prošlog stolje?a bile zlato doba sportskih automobila, jer se tada nije vodilo ra?una o ekologiji, razini buke pa u neku ruku niti o trajnosti – voza?ki užitak bio je klju? svega.

Mi smo odlu?ili zapo?eti s 90-im godinama. Napravili smo listu TOP 10 najboljih motora po našem izboru. Naravno, o mnogo?emu bi se dalo diskutirati satima, a Vaše komentare ostavite nam na Facebooku.

No, krenimo redom, uz napomenu da redoslijed na listi nije bitan, jer svaki od ovdje navedenih motora zaslužuje najve?e poštovanje svakog istinskog zaljubljenika u automobile.

10. Audi RS2
Prvi pakleni karavan iz Audija u najboljem je obliku ispunjavao dvostruku funkciju – avršenog obiteljskog automobila i žestokog razbija?a. Motor preuzet iz modela Audi S2 bio je 2.2-litreni turbobenzinac s pet cilindara i 227 KS. No, za RS2 Audi je tražio pomo? stru?njaka iz Porschea, koji su ugradili 30 posto ve?i turbopunja? KKK, ve?i hladnjak stla?enog zraka, nove bregaste osovine i sustav ubrizgavanja goriva s ve?im protokom. Sve to omogu?ilo je pove?anje snage na 311 KS pa je Audi RS2 do stotke sprintao za 4,8 sekundi i jurio 262 km/h.

9. Ferrari 355
Sve je po?elo s 3.4-litrenim atmosferskim benzincem V8 kojeg je koristio Ferrari 348, a za Ferrari 355 je obujam pove?an na 3.5 litara. Motor je dobio klipove i klipnja?e od kovanog aluminija, novi sustav ubrizgavanja goriva i 5-ventilske glave motora. Rezultat je najve?a snaga od 375 KS, koja je omogu?ila ubrzanje do stotke za 4,7 sekundi i najve?u brzinu od 295 km/h.

8. Honda S2000
U srcima fanova Honda motor F20C zauzima posebno mjesto. Godinama je bio svjetski rekorder zahvaljuju?i specifi?noj snazi od 120 KS po litri obujma. Atmosferski 2-litreni 4-cilindraš razvijao je ?ak 240 KS, a zahvaljuju?i izvrsnoj izbalansiranosti i sustavu upravljanja ventilima i-VTEC s lako?om se vrtio sve do 9000/min.

7. Lancia Thema 8.32
Mnogi nisu upoznati s ?injenicom da se pod haubu obiteljske talijanske limuzine smjestio motor kojeg je isporu?io Ferrari. Lancia Thema 8.32 koristila je isti motor kao i Ferrari 308. Radi se o 2.9-litrenom V8 koji je za potrebe Theme bio prigušen s originalnih 240 na 215 KS. No, i to je bilo dovoljno da Lancia Thema 8.32 u?e u društvo najbržih limuzina s prednjim pogonom pa je ubrzavala za 6,8 sekundi te jurila 240 km/h.

6. Mazda RX-7
Jedini Wankel motor na ovoj listi, oznake 13B-REW ugra?ivao se u tre?u generaciju Mazde RX-7, koja je debitirala 1992. godine. Iz obujma od svega 1.3 litre, uz pomo? dva turbopunja?a, ispaljivao je nevjerojatnih 280 KS i 314 Nm. Zahvaljuju?i vrhunskom pogonskom agregatu Mazda RX-7 je do 100 km/h sprintala za svega 5,2 sekunde, a najviše je mogla potegnuti 256 km/h. Više o japanskom jurišniku pro?itajte na ovom linku.

5. McLaren F1
Životno djelo slavnog dizajnera Gordona Murraya nosi logo McLarena, ali glavni pokreta? adrenalina je motor kojeg je isporu?io BMW. Radi se o atmosferskom benzincu V12 oznake S70/2 koji razvija 620 KS i 650 Nm. Koliko je sve bilo ekstremno zamišljeno najbolje ilustrira podatak da je toplinska izolacija napravljena od zlata. Najve?om brzinom od 391 km/h McLaren F1 je do pojave Bugatti Veyrona bio uvjerljivo najbrži automobil na svijetu. I danas drži rekord me?u modelima s atmosferskim motorom, koji vjerojatno nikad ne?e biti srušen. Više o ovom legendarnom automobilu pro?itajte na ovom linku.

4. Mitsubishi Lancer Evolution V
Na tržište je stigao 1998. godine i odmah se nametnuo kao jedna od najbržih limuzina na tržištu. Zahvaljuju?i 2-litrenom 4-cilindarskom turbobenzincu nabijenom na 280 KS i 373 Nm do stotke je ubrzavao za 4,7 sekundi, dok je najve?a brzina iznosila 237 km/h. Mnoga mjerenja dokazala su kako je Mitsubishi Lancer Evolution V razvijao osjetno ve?u snagu od deklarirane, ali japanski zakoni tada nisu dozvoljavali proizvodnju automobila s više od 280 KS.

3. Nissan 300ZX
Japanski coupe serije Z32 koristio je 3-litreni motor s dva turbopunja?a Garrett pa je razvijao 300 KS i 384 Nm. Snaga je mogla biti i ve?a, ali Japanci su tvrdili kako im je bilo važnije anulirati sve nedostatke motora s turbopunja?em pa je motor snagu razvijao gotovo linearno. Nissan 300ZX stotku je hvatao za okruglo pet sekundi, uz najve?u brzinu od 250 km/h.

2. Opel Lotus Omega
Najbrža limuzina s po?etka 90-ih godina i danas performansama izaziva pažnju. Suradnjom Opela i Lotusa stvorena je najsnažnija Omega u povijesti. Pod haubom se nalazio 3.6-litreni redni 6-cilindraš s dva turbopunja?a Garrett T25 pa je razvijao ?ak 377 KS i 568 Nm. Pogon je stražnji, a prijenos snage izveden je pomo?u 6-stupanjskog ru?nog mjenja?a posu?enog iz Chevrolet Corvette ZR1. Opel Omega Lotus ubrzavala je za 5,4 s i jurila 285 km/h. Više o ovom fascinantnom automobilu pro?itajte na ovom linku.

1. Toyota Supra
?etvrta generacija Toyote Supre pod haubom donosi izvrstan biturbo motor 2JZ-GTE sa 326 KS, koji je omogu?io sprint do stotke za 5 sekundi i najve?u brzinu ograni?enu a 250 km/h. Kultnu slavu stekao je nevjerojatnim mogu?nostima pove?anja snage pa nisu rijetku tunirani primjerci s više od 600 konjskih snaga.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com