Prazan akumulator: Kako pokrenuti vozilo pomo?u kabela?

0
602

Moramo biti svjesni da s nestru?nim rukovanjem s kabelima možemo oštetiti elektri?ne i elektroni?ke dijelove našeg vozila, kao i vozila koje nam pomaže sa svojim akumulatorom, prenosi RevijaHAK.

HAK-ov tehni?ki suradnik Marin Morava objasnio je zbog ?ega možemo ostati bez struje u vozilu, kako ispravno spojiti kabele i zašto je, ipak, u trenutku kad ostanete bez struje bolje zvati HAK.

Simptomi praznog akumulatora

Simptomi praznog akumulatora nisu uvijek isti, ?esto se razlikuju u ovisnosti o ispražnjenosti akumulatora ili nastaloj neispravnosti na akumulatoru pa ih možemo podijeliti u tri naj?eš?e razli?ite razine situacija na terenu.

1. Dolaskom do vozila naj?eš?e uo?avamo da daljinski upravlja? ne otklju?ava vozilo, a pokaziva?i smjera se ne uklju?uju, ulazak u vozilo nije mogu? osim otklju?avanjem na mehani?ku bravicu vrata izvana.
Ulaskom u vozilo uo?avamo da se pokušajem uklju?ivanja kontakta ništa elektri?ki ne pokre?e u vozilu. Ako nije mogu?e pokrenuti ni sva ?etiri pokaziva?a smjera na unutrašnjem prekida?u rije? je o duboko ispražnjenom akumulatoru ili potpuno neispravnom akumulatoru.

2. Druga situacija je da dolaskom do vozila krenemo otklju?avati daljinskim vozilo i uo?imo da pokaziva?i smjera slabo zasvijetle, a centralne brave s mukom otklju?avaju, pa nekad uspiju otklju?ati, a nekad krenu i stanu s radom te je potrebno mehani?ki dodatno otklju?ati vrata. Ulaskom u vozilo želimo pokrenuti motor, ali instrumenti na kontrolnoj plo?i po?inju nepravilno raditi kao da je otkazala sva elektronika vozila. Ovaj tip ispražnjenosti akumulatora je najopasniji za elektroniku vozila jer trenutno je akumulator ispod nazivnog radnog napona ili je neispravna neka od ?elija akumulatora. Poželjno je ne pokušavati uspostavljati kontakt ili otklju?avati centralne brave vozila jer je ve? mogu?e da je nastala šteta na elektronici vozila pod niskim naponom. Treba stati sa svim radnjama, evidentno je da nešto nije uredu sa strujom vozila.

3. Tako?er imamo i situaciju kada je mogu?e u?i u vozilo s daljinskim otklju?avanjem, uspostaviti kontakt, uklju?iti svjetla ili neki drugi potroša? u vozilu, ali s pokušajem pokretanja motora ?ujemo nekakvo kliktanje u motornom prostoru ili se ništa ne doga?a okretanjem klju?a. Ako se i doga?a mogu?e je ?uti slabašno pokretanje motora bez uspješnog paljenja motora (u pitanju je premali broj okretaja el. pokreta?a). Ovaj tip ispražnjenosti akumulatora je problem kod ispražnjenog akumulatora do dozvoljene granice napona ili s kvarom jedne od ?elija akumulatora. Obzirom na smanjeni kapacitet akumulatora nije mogu?e u potpunosti ostvariti ve?e potraživanje za elektri?nom energijom kao što je u pitanju pokretanje motora.

Analiza problema nemogu?nosti pokretanja motora

Bilo koje od navedenih stanja akumulatora potrebno je racionalizirati na na?in da ste vjerojatno zaboravili isklju?iti el. potroša? vozila prilikom mirovanja – kao što su uklju?ena vanjska svjetla, pokaziva?i smjera, nedovoljno zatvorena vrata ili prtljažnik pa je ostalo uklju?eno svjetlo u vozilu ili je možda dodatno ugra?en ili je uklju?en ure?aj ostao u radu, a tu je potom i niz drugih trošila koji su mogli isprazniti akumulator. Drugo i ?esto pitanje koje si trebamo istodobno postaviti je starost akumulatora u vozilu. Ako znamo kada smo prvi puta ve? mijenjali akumulator, vrlo vjerojatno ?e sli?an period pro?i do ponavljanja istog problema. Problemi sa samim akumulatorom kod nekih vozila mogu zapo?eti od 2 godine starosti akumulatora do onih najizdržljivijih i preko 10 godina starosti akumulatora.

Nije nužno uvijek da je u problemu akumulator – mogu?i su i razni drugi bliski problemi kao neisklju?ena alarmna zaštita vozila, prazna baterija u klju?u, nepritisnuta papu?ica kva?ila ili ko?nice, ru?ica automatskog mjenja?a nije u parkingu, kod nekih vozila i vrata moraju biti zatvorena ili poklopac motora… Tako?er, mogu?e je da imamo prisutnu neispravnost s kontakt bravom, el. pokreta?em, alternatorom…

Dobro je znati prije spajanja kabela za startanje:

Ako mislimo da je vrijeme za spojanje kabela za startanje na vozilo svakako moramo biti svjesni da s nestru?nim rukovanjem s kabelima možemo oštetiti elektri?ne i elektroni?ke dijelove našeg vozila, kao i vozila koje nam pomaže sa svojim akumulatorom, a ošte?enja mogu biti do razine neisplativosti popravka vozila. Tako?er, rijetke su ali i mogu?e ve?e tjelesne ozljede zbog nekorištenja zaštitnih sredstava prilikom izvo?enja ovog tipa radnje. Svakako je preporuka da ovu uslugu izvršava stru?no i educirano osoblje s profesionalnom opremom na ovom podru?ju rada i pružanja usluga. HAK-ovi mehani?ari su educirani i svakodnevno pružaju adekvatnu uslugu s profesionalnom opremom za startanje i u mogu?nosti su ispitati stanje akumulatora prije spajanja kabela te tako procijeniti da bi spajanjem kabela moglo do?i do ve?ih ošte?enja na elektrici i elektronici vozila kojem pomažemo, kao i do pregaranja osigura?a kabela vozila pomo?i na cesti. Dobro je znati da spajanjem hobi kabela nemao zaštiti osigura? što samu radnju ?ini izuzeto opasnom, ako je sami provodimo i nismo sigurni što je zapravo pravi problem na vozilu kojem se ne može pokrenuti motor. Tako?er, ako smo sami i uspješno pokrenuli motor ostaje niz upitnika: je li punjenje akumulatora ispravno, je li akumulator ispravan za daljnju vožnju, postoji li mogu?nost oštete?enja alternatora daljnjom vožnjom zbog neispravnog akumulatora i još niz sli?nih problema. Ako isklju?ivo koristimo kabele za startanje bez ispitne opreme i dijagnosti?kih ure?aja, nismo u mogu?nosti analizirati uzrok nastalog problema nakon pokretanja motora i tu ve?inom pri?a završava, a djelatnici pomo?i na cesti rade dijagnozu nastalog problema i nakon pokretanja motora procjenjuju što je bilo neispravno je li mogu?e nastaviti daljnju vožnju s vozilom.

Izvo?enje spajanja kabela:

1. Potrebno je imati zadovoljavaju?e vozilo koje ?e osigurati pomo? s jednakim ili ve?im ugra?enim akumulatorom (Ah) od praznog akumulatora kojem ?emo pomagati. Idealno bi bilo da imamo prijenosni starter za ovu radnju.

2. Potrebno je imati dovoljno duge kabele sa za startanje s izoliranim štipaljkama, sa zadovoljavaju?im presjekom vodi?a i kvalitetnim štipaljkama za odgovaraju?e podru?je primjene jer kabeli za benzinske motore naj?eš?e nisu od pomo?i za pokretanje dizelskih motora. Gotovo je dvostruko manji protoka struje nego li je potrebno za dizelski motor pa se u prodaji tako?er razlikuju.

3. Rijedak je doga?aj da akumulator eksplodira, ali je mogu?nost otvorena -stoga ?e dobro do?i i sun?ane nao?ale u svrhu zaštitite o?iju ako nemamo potpuno odgovaraju?e zaštitne nao?ale. Zaštita ruku je poželjna s rukavicama, što zbog mogu?nosti eksplozije akumulatora, što zbog slabih kabela ili loših spojeva – ?esto se štipaljke i vodi?i mogu jako zagrijati zbog loše provodljivosti i tako prilikom dodira kabela mogu?e je ozbiljno ope?i kožu.

4. Potrebno je koristiti upute vozila. U uputama za svako ?e vozilo biti slikovito prikazane to?ke za priklju?iti plus i minus štipaljke kabela, naj?eš?e su to pozicije u motornom prostoru vozila ako nije druga?ije opisano u uputama od vozila.

5. Kada smo pozicionirali priklju?ne to?ke potrebno je vozilo koje pomaže s napajanjem struje i priklju?cima približiti što je više mogu?e susjednim to?kama kako bi kabeli uspjeli po dužini povezati dva vozila.

6. Prije spajanja kabela potrebno je izvaditi klju?eve jednog i drugog vozila izvan vozila i zatvoriti vrata te pri?ekati do pet min da vozila budu u stanju mirovanja (struje).

7. U pravilu za prvi spoj štipaljke kabela za startanje se bira crveni kabel i priklju?uje se na vozilo koje ?e biti izvor napajanja, a to?nu poziciju plus spoja na vozilu pronalazimo prema slikovitim uputama od vozila. Naj?eš?e je u pitanju sama spojnica na plus polu akumulatora.

8. Drugi kraj štipaljke crvenog kabela vodimo do vozila kojem pomažemo i po istom kriteriju pronalazimo priklju?nu to?ku plusa na vozilu prema uputama od tog vozila i naj?eš?e je u pitanju plus pol praznog akumulatora i ostvarujemo drugi spoj.

9. Koristimo drugi crni kabel kako bi povezali minus priklju?ne to?ke izme?u dva vozila pa tre?i spoj spajamo isto prema uputama od vozila a u pitanju je naj?eš?e minus pol akumulator vozila koje pomaže s izvorom napajanja, ali i ne mora biti – zato se treba držati isklju?ivo uputa vozila.

10. Završno ?etvrti spoj drugog kraja crnog kabela ostvarujemo isto prema uputama vozila i naj?eš?e je u pitanju metalno ku?ište motora ili mjenja?a koje nije obojeno i nije s malim površinskim presjekom metala, ali tako?er koristiti prema uputama vozila.

11. Nakon spojenih kabela daljinski zaklju?amo i otklju?amo vozilo kojem je bila potrebna pomo? i sjednemo te pokušamo pokrenuti motor. Ako se motor regularno okre?e s el. pokreta?em, a motor ne pali to pokretanje ne bi trebalo trajati više od 15 sekundi, da ne ispraznimo akumulator od pomaga?a i ne pregrijemo el. pokreta? jer o?ito je prisutan neki drugi problem.

12. Ako je vozilo regularno upalilo potrebno je ostaviti i dalje povezane kabele i pokrenuti motor vozila koje je pružalo pomo? i pustiti ih da zajedno odrade do 10 min sa spojenim kabelima.

13. Nakon potrebe odvajanja kabela preporuka je ugasiti jedan i drugi motor i izvaditi klju? za paljenje izvan vozila i pri?ekati koju minutu i zatim odvojiti kabele obrnutim redom od spajanja.

Siva zona rada:

1. Ako nema uspjeha s pokretanjem el. pokreta?a ili je premali broj okretaja el. pokreta?a, provjerimo spojeve kabela jesu li dobro ostvareni kontakti sa štipaljkama kabela. Ako nema pomo?i trebali bi odustati od daljnjih aktivnosti.

2. Ako nemamo izlaz iz nastale situacije ?esto je jedno od loših rješenja, koje ?e poboljšati u?inak pokretanja, da vozilo koje je izvor napajanja pokrenemo s povezanim kabelima i podignemo okretaje motora na 2000 okr/min i punimo akumulator u trajanju od 10 min. Problem u ovoj radnji je što ne znamo zašto druga strana nije uspjela pokrenuti motor sa spojenim kabelima i riskiramo da oštetimo elektriku i elektroniku ispravnog vozila, ako je s druge strane problem s akumulatorom ili neispravnim el. pokreta?em. Tada nam mogu nastupiti ozbiljne štete na vozilu ako nekomu pomažemo s navedenim neispravnostima. Od ozbiljnih štete jedino nas u tom trenutku mogu spasiti zapravo tanki i loši kabeli koji ?e se pregrijati i sprije?iti ?e ve?u štetu na vozilu koje je izvor napajanja.

3. Jedna od najgorih kombinacija kako bismo ipak pokrenuli motor je da se prilikom rada vozila, koje je izvor napajanja drugom vozilu, puni akumulator 10 min i zatim se podižu okretaji motora te se krene se pokretati motor drugog vozila s praznim akumulatorom. Sve ovo se doga?a zbog slabo provodljivih kabela ili postoje?ih neispravnosti na drugom vozilu i ?esto rezultira ozbiljnim kvarovima na vozilu koje “daje struju”, a vozilo kojem smo pomagali uspije se pokrenuti i nastavlja s vožnjom.

4. Nakon uspješnog pokretanja motora jedna od opasnijih radnji je odvojiti kabele za startanje tijekom rada motora. Prekidanjem strujnog kruga možemo zbog razlika naponskih potencijala izme?u dva akumulatora i dva alternatora u radu uzrokovati kratki skok visokog napona, koji može biti štetan za elektroniku vozila. Zapravo, to je neprihvatljiva radnja kao da ku?no ra?unalo isklju?ujemo za vrijeme rada iz napajanja a da ga prethodno nismo stavili u stanje mirovanja.

Izvor: RevijaHAK

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com