Proizvo?a?i automobila manipuliraju sustavom eCall

0
319

Automatski poziv u nuždi iz vozila: Umjesto hitnim službama ide prema centralama proizvo?a?a automobila, prenosi RevijaHAK.

Automatski poziv za hitne slu?ajeve eCall pruža brzu pomo? u slu?aju nesre?e. Ipak, proizvo?a?i automobila odbijaju uvesti eCall kao standard i radije povezuju voza?a s vlastitim pozivnim centrom, a u nesre?i se gube dragocjene minute, zaklju?uje ADAC (Njema?ki autoklub).

Automatski europski broj za hitne slu?ajeve 112-eCall može biti presudan u ozbiljnim prometnim nesre?ama kako bi osigurao da spasitelji budu na mjestu. Osigurava puno bržu medicinsku skrb za žrtve nesre?e te tako spašava živote. Jednom kada ve?ina automobila bude opremljena njime, EU o?ekuje 2500 smrtnih slu?ajeva manje na cestama godišnje. Nažalost, postoje i alternativni pozivi proizvo?a?a za nuždu koji ne rade jednako u?inkovito kao izravni eCall na broj 112. Iako bi sva nova vozila morala biti opremljena europskim pozivom za hitne slu?ajeve eCall, nažalost mnoga nisu. ?ak i ako je u vozilima instaliran sustav eCall, neki proizvo?a?i automobila rade trikove i nije rijetkost da dodaju vlastite sustave za pozive u hitnim slu?ajevima i ugrade ih na bitno mjesto. Razlozi za to su o?iti jer proizvo?a?i žele prvi saznati za nezgode kako bi na monopolni na?in mogli poslovati s dodatnim uslugama i ponudama, poput organizacije vu?ne službe, popravka ošte?enih automobila ili osiguranja vozila za zamjenu prilikom nezgode ili novog automobila, a to se ne smije doga?ati!

Zapažanja tijekom ispitivanja sudara od strane europskog programa za ocjenjivanje automobila EuroNCAP u ADAC Technik Zentrum su alarmantna. Naime, nakon testova, pozivni centar proizvo?a?a ponekad je odgovarao na pozive 58 sekundi nakon što su se aktivirali zra?ni jastuci. Tada se položaj automobila prvo mora odrediti iz prenesenih podataka o mjestu nesre?e kako bi se zatim proslijedio stvarno odgovornom nadzornom centru spašavanja (112) na licu mjesta. Jer u kona?nici samo on šalje hitnu pomo?. U slu?aju stvarne nesre?e, s ovom neizravnom metodom gubi se dragocjeno vrijeme. Ipak, mnoga vozila i dalje koriste ovaj hitni poziv specifi?an za proizvo?a?a koji dopušta i EU te prvo se šalje poziv u sjedište proizvo?a?a automobila ili njegovom pružatelju usluga, a ne izravno na 112.

Upadljivo je da su posebno njema?ke marke automobila tvrdoglave i izbjegavaju eCall. Prakti?no iskustvo javnih centara za hitne pozive 112 u Njema?koj tako?er potvr?uje da uvijek postoje kašnjenja u pozivima proizvo?a?a za hitne slu?ajeve iz razli?itih razloga. Postoje vlastiti pozivni centri proizvo?a?a u inozemstvu koji se zatvaraju u 20 sati ili postoje problemi u komunikaciji s pozivnim agentima. Tako?er se doga?a da se mjesta nezgoda koja se prenose usmeno mogu samo pogrešno dodijeliti.

Izvor: RevijaHAK

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com