Redizajnirana Mazda 6 dobiva turbobenzinca 2.5

0
245

Dugo su se Japanci opirali suvremenim trendovima te sve karte polagali u atmosferske motore s Atkinsonovim cikusom, no stiglo je vrijeme za promjene. Na salonu automobila u Los Angelesu bit ?e predstavljena osvježena Mazda 6 sa 2.5-litrenim turbobenzincem. Radi se o istom motoru koji se ve? ugra?uje u model CX-9, u kojem razvija rasnih 250 KS.

Sustavom za deaktivaciju cilindara u režimima malog optere?enja ostvaruje se ušteda goriva u usporedbi sa starim 2.5-litrenim atmosferskim benzincem, koji uz Atkinsonov ciklus omogu?ava kompresijski omjer od 14:1. Koncept je to koji su Japanci uveli još 1993. godine, a tehnologijom Skyactiv doveden je do krajnjih granica.

No, kompresijski omjer od 14:1 u benzinskom motoru ne bi bio mogu? bez jednog trika. Radi se o tome da tijekom 20 posto hoda kompresije ventili ostaju otvoreni pa se time smanjuju usisni gubici, a ostaje cijelo ekspanzijski hod. Dakle, usisni ventili se zatvaraju tek nakon što klip prije?e 20 posto ukupnog hoda te tek u tom trenutku zapo?inje proces kompresije. Premda mnogi smatraju kako je to rješenje suvremeno, patentirao ga je konstruktor James Atkinson još 1882. godine, a usavršio Ralph Miller 1957. godine.

To?ni tehni?ki podaci osvježene Mazde 6 sa 2.5-litrenim turbobenzincem bit ?e poznati tek na službenoj prezentaciji zakazanoj za 29. studeni. Po pitanju estetike i opreme velikih izmjena ne?e biti, pogotovo obzirom na ?injenicu da je ovo ve? tre?e zatezanje bora od premijere aktualne generacije Mazde 6 2012. godine.

Nova generacija Mazde 6, koja prelazi na stražnji pogon, ionako na tržište stiže ve? krajem 2019. godine, a u me?uvremenu pro?itajte test aktualne Mazde 6 G165 Revolution.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com