Restart za Smart: najmanji automoil u Europi ubudu?e ?e guditi po posve novim, dužim žicama

0
440

SVJETSKA PREMIJERA: Smart 1 je dobio potpuno novi izgled, a promijenjen je i cijeli koncept koji utjelovljuje automobil.

Zbogom zajedništvu s Renault Twingom. Smart #1 je puno više inspiriran Mercedes-Benz vozilima, a s dužinom od 4,26 metara ozbiljno se približio i kompaktima. I sve na struju, baterija od 66 kilovata, autonomija 440 km, a max. brzina i 180 km/h. Naravno u tom slu?aju ra?unajte da ?ete prije?i i nekoliko puta manju kilometražu.

Prva generacija pametnih vozila, koju je obilježio smart Fortwo model i donijela je potpuno novi koncept na podru?ju osobne mobilnosti. Marka pod okriljem Mercedes-Benza predstavila je automobil za pojedinca ili najviše dva putnika (nekoliko ih se rijetko vozi u automobilu odjednom), što je zahvaljuju?i svojim kompaktnim dimenzijama naru?eno za gradsku upotrebu. Na kraju, ali ne i najmanje važno, to se ?esto pokazalo u praksi, kada su ih voza?i parkirali unatrag umjesto uzdužno na bo?na parkirna mjesta, kako bi na standardno parkirno mjesto mogli parkirati ?ak dvoje… Novi Smart s odgovaraju?im imenom #1 više nema puno zajedni?kog sa svojim prethodnicima. Nestali su korijeni koje su dijelili s Renaultom Twingom, a s njim i detalji dizajna. smart #1 je puno više inspiriran Mercedes-Benz vozilima, radi puno zrelije. Istovremeno, s duljinom od 4,27 metara, snažno je narastao i ve? je po?eo ulaziti u B segment.

Snage i baterije ne bi se posramili ni mnogo ve?i modeli

Ali neke stvari se još uvijek ne mijenjaju. Smart #1 ostaje vo?en samo na stražnjem paru kota?a i uz pomo? struje. No, elektromotor ?e biti daleko najsnažniji od svih svojih prethodnika, uklju?uju?i i one s oznakom Brabus. Nudit ?e ?ak 200 kilovata snage i najve?u brzinu od 180 kilometara na sat. Uz to, bit ?e opremljen i baterijskim paketom kapaciteta 66 kilovat sati, koji ?e omogu?iti do 440 kilometara elektri?ne autonomije – puno više nego što biste o?ekivali od gradskog automobila, kojeg novog smarta o?ito više nema.

Izlazima iz urbane sredine bit ?e prilago?en i set asisten?nih sustava. Uz radarski tempomat, uklju?ivat ?e sustave zadržavanja trake, sustav za upozorenje na mrtvi kut, pomo?nik za zastoje u prometu, koji ?e raditi i u gradu i na autocesti, da spomenemo samo neke, snage do 150 kilovata, što zna?i da ?e se 10 do 80 posto kapaciteta napuniti za manje od pola sata. Naravno, automobil ?e biti zadovoljan i mogu?noš?u punjenja putem ku?ne uti?nice, wallboxa i ostalim proširenim opcijama.

Velika pozornost usmjerena je prema umjetnoj inteligenciji

Veliki porast u centimetrima (ili ?ak decimetrima) ?e se naravno primijetiti i u prtljažniku. Broj 1 ima prtljažnik od 15 litara sprijeda te izme?u 273 i 440 litara prostora straga, ovisno o rasporedu sjedala druge klase. Novitet donosi potpuno novo iskustvo u odnosu na svoje prethodnike. Ali s pametnim, uz sav prostorni i tehnološki napredak, to sugeriraju. Dizajneri su veliku pozornost posvetili kabini – gdje je ponovno prikazana povezanost sa trokrakom zvijezdom – a u kojoj je još više pažnje posve?eno povezivanju pametnih ure?aja, vozila i voza?a. Za to ?e se pobrinuti umjetna inteligencija, a voza? ?e sve postavke i ostale podatke mo?i spremati na svoj smart ID korisni?ki profil u oblaku.

Ove i mnoge druge usluge bit ?e dostupne korisniku putem 12,8-in?nog zaslona infotainment sustava visoke razlu?ivosti. To ?e omogu?iti daljnje prilagodbe i personalizaciju voza?evog okruženja, uklju?uju?i ambijentalno osvjetljenje, a otvarat ?e se uvijek nove mogu?nosti sa stalnim ažuriranjima ‘mozaka vozila’ (ECU), budu?i da ?e biti mogu?e daljinski nadograditi 75 posto njegovih podataka.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com