STOP ZA Renault, Ladu, Sandero, Logan, AvtoVAZ, Geely, Kamaz… dug je popis brendova koji zaustavljaju proizvodnju u Maj?ici Rusiji

0
31447

Što se doga?a na ruskom tržištu automobila? Prodaja novih automobila jenjava, a zbog ukrajinske krize u problemima je i najve?i doma?i proizvo?a? automobila i kamiona.

Ruska invazija na Ukrajinu nije izazvala probleme samo stranim proizvo?a?ima automobila, koji su uglavnom obustavili proizvodnju u ruskim tvornicama ili se povukli s tržišta, nego je pogodila i najve?e doma?e proizvo?a?e, Avtovaz i Kamaz.

Autovaz u vlasništvu Renaulta od 5. ožujka je bio zbog problema s opskrbom komponentama prisiljen zaustaviti proizvodnju u obje tvornice u Togliattiju i Iževsku, ?ije se ponovno pokretanje o?ekuje krajem idu?eg tjedna. O?ekuje se da ?e iz proizvodnih hala do?i Lada Niva Legend i Lada Granta, dok ?e linije za Ladu Largus i Xray te Renault Logan i Sandero biti zaustavljene barem ovog tjedna. Ve?ina proizvodnih jedinica za proizvodnju i isporuku automobila, kao i za servis i druge postprodajne usluge, radit ?e puno radno vrijeme tijekom tjedna.

Nastavit ?e s radom i tvrtke koje se bave proizvodnjom i distribucijom rezervnih dijelova. Ranije je iz Avtovaza priop?eno da je ovogodišnji kolektivni dopust, koji bi trebao biti od 25. srpnja do 14. kolovoza, pomaknut na razdoblje od 4. do 21. travnja jer žele osigurati potrebne zalihe komponenti za stabilnu proizvodnju u obje tvornice. Od druge polovice prošle godine, AvtoVAZ privremeno obustavlja proizvodnju zbog nedostatka poluvodi?a, a prisilna gašenja pokušavaju nadomjestiti produljenjem radnih tjedana i uskla?ivanjem smjena prema trenutnom stanju opskrbe. Istodobno, logisti?ke probleme uzrokovane ukrajinskom krizom odlu?ili su riješiti traženjem dobavlja?a iz azijskih zemalja, a sankcije Rusiji su na popisu nepoželjnih tvrtki u Europi. U travnju i svibnju, unato? svim poteško?ama, nastavljaju s proizvodnjom novog modela modela kamiona K4 i K5 generacije. Prema rije?ima generalnog direktora Sergeja Kogogina, zadatak Kamaza je da od sije?nja 2023. po?ne sklapati vozila K5 bez sudjelovanja stranih partnera. Po?etna koli?ina kamiona bit ?e mala, ali tvrtka ne namjerava odustati od proizvodnje.

Posljedice ukrajinske krize proširile su se i na susjednu Bjelorusiju. Tamošnja tvornica BelGee, koja je u vlasništvu kineskog Geelyja, prekinula je proizvodnju do 1. travnja zbog prekida u isporuci komponenti. Kineski proizvo?a? automobila rekao je da su komponente ve? na putu, a zalihe automobila u maloprodaji dovoljne su da zadovolje potražnju potroša?a. Tvornica, koja trenutno proizvodi tri modela Gelly, otvorena je 2017. godine i može proizvoditi oko 60.000 automobila godišnje, od ?ega 90 posto ide na rusko tržište. Nakon prošlogodišnjeg pove?anja od 4 % u odnosu na 2020., prodaja novih automobila po?ela je opadati u velja?i, u odnosu na 5 % u odnosu na velja?u prošle godine. No, prava kriza vjerojatno tek dolazi zbog nagomilanih problema i devalvacije rublje.

Fotografije: Avtovaz

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com