TEST: Citroen C5 Aircross SHINE BlueHDi 180 S&S EAT8

0
1036

Zadnje zrake sunca i lijepog vremena treba kvalitetno iskoristiti, a da ugo?aj bude bolji svakako je važan i kvalitetan odabir automobila u kojem ?e uživati voza? ali i putnici. Upravo iz navedenog razloga uputili smo se put Dalmacije sa Citroenovim šminkerom – C5 Aircrossom kako bi potvrdili sve ono što smo ve? pisali prije koji tjedan kada smo testirali C5 Aircross u nešto slabijoj opremi i daleko slabijoj motorizaciji.

Kako smo ve? naveli u prethodnim testiranjima, Citroenov SUV uspješno grabi ka vrhu klase, ozbiljnog ali atraktivnog izgleda uz mnoštvo naprednih funkcija i tehnologija ovaj puta opremljen je bogatim paketom opreme te najja?im motorom iz ponude uparenim sa automatskim mjenja?em, a sve kako bi svojim putnicima osigurao maksimalno ugodno i brzo putovanje do željenog odredišta.

U atraktivnoj perla bijeloj boji dodatno se isti?u svi detalji na vozilu. Upravo zato agresivan prednji kraj dolazi još više do izražaja, a veliki Citroenov logo skladno prati linije vozila. LED dnevna svjetla sa xenon farovima izgledaju još mo?nije, a crveni okviri pri dnu branika daju poseban šarm i dozu sportskog izgleda. Veliki 19″ aluminijski naplatci odli?no se uklapaju na ovu boju, te jasno daju do znanja kako je rije? o bogato opremljenom modelu. Zapravo, svi detalji na ovom modelu indenti?ni su i ostalim slabijim izvedbama, pa tako na prvu nema vizualne razlike koja bi dala do znanja kako je rije? o najsnažnijoj izvebi u ponudi.

Unutar “šik” francuskog interijera pravi doma?i ugo?aj. Kako smo ve? na prethodnom testnom modelu navikli na sve blagodati koje isti nudi osje?ali smo se maksimalno ugodno, a dodatno su ugo?aj poboljšala masažna sjedala u sme?oj koži te veliki panoramski krovni prozor na elektri?no otvaranje.

Prostora dakle zaista ima u izobilju, a s obzirom na bogat paket opreme osjetna je i kvalitetnija završna obrada. U ovako opremljenom automobilu brzo smo zaboravili na nešto “tvr?u” plastiku unutar interijera, opustili se u udobnim kožnim sjedalima, izabrali jednu od 5 ponu?enih opcija masaže i uputili se sa otvorenim krovnim prozorom put Jadranske magistrale uživaju?i pri tome u odli?nom audio ozvu?enju.

Ono što svakako vrijedi spomenuti na ovom modelu, a isto nismo u prethodnim testiranjima odli?an je dizelski agregat koji iz dvije litre obujma sa ?etiri cilindra potpomognut turbom nudi 177 KS i 400 Nm dostupnih pri niskih 2000 okretaja u minuti. Danas, kada smo navikli na sve ve?e brojke po pitanju snage i momenta kod luksuznih automobila, pogotovo kod SUV modela, spomenutih 177 KS na prvu i ne zvu?i mnogo, no da je ovaj auto zaista potentan govori i ?injenica kako 1,5 tonu težak automobil s mjesta do 100 km/h tjera za 8,6 sekundi uz više nego zadovoljavaju?a me?uubrzanja i maksimalnih 211 km/h. U svim režimima vožnje, bila rije? o klasi?nom putovanju ili jurcanju zavojima ovaj automobil ne gubi dah, a to najviše dolazi do izražaja prilikom uspona ili pretjecanja gdje u bilo kojem trenutku vožnje snage ima u rezervi za iskoristiti. Vrijedi svakako pohvaliti i odli?an 8-stupanjski automatski mjenja? s kojim smo se ve? imali prilike susretati na ostalim PSA modelima, a koji svoj posao odra?uje besprijekorno. Ugla?en i tih, gotovo momentalni prijenos brzina osigurava bezbrižnu vožnju, a zaista ga je teško natjerati da se prora?una u promjenama stupnjeva.

Ovjes ve? opjevano odli?an i udoban,  prilagodljiv svim terenima iako C5 Aircross nema izvedbe sa ?etiri pogona što smo u prethodnom testiranju naveli kao svakodnevnicu jer voza?i ovakvog automobila vrlo rijetko koriste integralni pogon. Kako god, Citroen je i na ovom modelu ponudio kontrolu gripa vozila prilago?avanjem prednjih kota?a sukladno podlozi kojom se vozi. Tako na središnjoj konzoli pored mjenja?a nalazi se okretna sklopka sa pet na?ina rada: standard, sand (pijesak), mud (blato), snow (snijeg) te ESP off (isklju?enje programa elektronske stabilnosti vozila, no ista se automatski aktivira kod brzine ve?e od 50 km/h). Navedene funkcije gotovo u 80% slu?ajeva zadovoljavaju potrebe za terenskom vožnjom, a mnogo su ekonomi?nije od klasi?nog integralnog pogona.

Za kraj spomenimo i prosje?nu potrošnju od 7,3l dizela na 100 prije?enih kilometara što je nešto više od tvorni?kih podataka, no svakako pohvalno s obzirom na automatski mjenja?, masu vozila ali i samu snagu.

Ovakav, bogato opremljeni Citroenov SUV – C5 Aircross tržištu se nudi cijenom od 321.000 kn što je na prvu puno, ali i o?ekivano. Rijetko koji automobil nudi toliko šarma i bogate opreme sa najmodernijom tehnologijom, obiljem prostora, snažnim agregatom prihvatljive potrošnje i odli?nim automatskim mjenja?em. Palac gore za Citroen i C5 Aircross!

TEHNI?KI PODACI: Citroen C5 Aircross SHINE BlueHDi 180 S&S EAT8

Motor: turbodizelski, 4 cilindra

Obujam: 1997 ccm

Snaga: 130 kW/177 KS na 3750/min

Moment: 400 Nm na 2000/min

Pogon: prednji

Mjenja?: automatski, 8 brzina

Dimenzije: 4500 x 1969 x 1689 mm

Prtljažnik: 580/720 litara

Gume: 205/55 R 19

Masa: 1540 kg

Najeve?a brzina: 211 km/h

Ubrzanje 0-100 km/h: 8,6 sekundi

Potrošnja: 7,3 l/100 km

Cijena: 299.785 kuna (40.239 €)

S doplatama:  321.005 kuna (43.087 €)

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com