TEST: Peugeot 508 SW GT Blue HDi 180 EAT8

0
3374

Kada smo na prolje?e testirali limuzinsku izvedbu Peugeota 508 kroz glavu su nam prolazile misli kako bi bilo odli?no imati ovako oku ugodan automobil sa ve?om funkcionalnosti prtljažnog prostora, a da se ne izgubi odli?no pogo?ena coupeovska forma. Francuzi su naravno osluškivali tržište te samim time uslišili želje mnogih, pa tako i naše.

Kako smo ve? spomenuli, sve ono što su neko? bili talijanski automobili, sada su francuski, a pri tome prvenstveno mislimo na zaista odli?an prije svega atraktivan i poseban dizajn koji okre?e glave i onih koji nisu previše zagriženi za automobile. Ako je kod limuzinske izvedbe 508-ice glavna asocijacija bio Ford Mustang, onda je kod karavanske ni manje ni više nego Batmobile!

Upravo tako, posebno, mo?no ali neopisivo privla?no izgleda novi 508 SW. Prolaznici, kao i ostali voza?i u prometu i dalje okre?u glave za sada ve? svima poznatim Peugeotom. Skladne linije, prije svega markantan prednji kraj sa velikom rešetkom hladnjaka i atraktivnim LED svjetlima koja se protežu po rubovima vodoravno ali i okomito u obliku kljove (lavljim o?njacima), dug poklopac motora, naglašeni blatobrani, veliki 19″ aluminijski kota?i te kao i kod limuzinske izvedbe nisko položena silueta krova sa zaista skladno oblikovanim stražnjim krajem kroz ?iju se dužinu protežu “spojena” svjetla sa odli?nom LED grafikom. Pri dnu stražnjeg branika nalazi se i lakirani difuzor sa 2 ispušne cijevi na lijevoj strani automobila. Impresivno, pa i u karavanskoj izvedbi!

„i cockpit“ standardan je ve? kod svih novih Peugeot modela te osvaja na prvu. Kvalitetni materijali, odli?na završna obrada, broj tipki sveden na minimum uz veliki središnji infotainment sistem svidjeti ?e se i onima koji u po?ecima nisu bili skloni ovakvoj „avangardi“ unutar automobila. Malen i precizan kožni servo upravlja? ravno odrezan pri vrhu kako bi olakšao pogled na instrumente (mogu biti i analogni i digitalni), ali i pri dnu kako bi se mogao pozicionirati što niže odli?no leži u rukama. Voza?u blago okrenut središnji greben sa ve? spomenutim velikim zaslonom ispod kojeg se nalaze tipke koje podsje?aju na one klavirske, a nude ulazak unutar pojedinih opcija vozila (glazba, ventilacija, navigacija, postavke…) izrazito olakšavaju upotrebu cjelokupnog sistema u vozilu i osim što ovakvo rješenje odli?no izgleda ima i ergonomskog smisla. Spomenimo i odli?an audio sistem sa 10 zvu?nika koje isporu?uje francuski FOCAL ?ime su prije nekoliko godina Peugeotova vozila prva u svijetu dobila ovaj odli?an audio sistem.

Sjedala su odli?na, ?vrsta sa naglašenim bo?nim osloncima, ali kod dužih putovanja dovoljno udobna da ne stvaraju zamor kako voza?a tako i putnika. Na stražnjoj klupi zbog nisko položenog krova mogu se smjestiti maksimalno dvije osobe ne više od 1,8m. Po pitanju prtljažnog prostora novi Peugeot 508 SW nudi velikih 530l (1780l) prostora što je iznad prosjeka konkurencije. S obzirom na nisku siluetu krova, me?uosovinski razmak jednak limuzinskoj izvedbi i minimalnom rastu dimenzija odnosno 4 centimetra u dužinu (4790 mm), i za 1,27 cm u visinu (1420 mm) 508 SW nudi maksimalnu iskoristivost prostora sukladno svojoj izvedbi.

Testni primjerak pokretan je ve? poznatim dizelskim agregatom koji iz dvije litre obujma sa ?etiri cilindra potpomognut turbom nudi 177 KS i 400 Nm dostupnih pri niskih 2000 okretaja u minuti, a uparen je sa 8-stupanjskom automatikom. Živahan motor ovaj sportski karavan potjera s mjesta do 100 km/h za 8.4 sekunde, a kazaljku zaustavlja na visokih 231 km/h. S obzirom na masu od 1540 kg automobil je zaista upravljiv i kod nešto dinami?nije vožnje. Zahvaljuju?i odli?nom ovjesu koji upija neravine, a opet je dovoljno tvrd da može popratiti i zahtjeve sportski nastrojenih voza?a, novi 508 SW oduševljava upravo svojom upravljivoš?u. Spomenuti automatski mjenja? sa 8 stupnjeva prijenosa vi?en je kod svih ostalih ku?nih modela i ne nudi ništa novo; ugla?en i tih, gotovo momentalni prijenos brzina osigurava bezbrižnu vožnju, a zaista ga je teško natjerati da se prora?una u promjenama stupnjeva.

Prosje?na potrošnja za vrijeme testiranja bila je niža od 8 litara euro dizela, što je s obzirom na snagu i masu automobila te automatski mjenja? odli?an podatak.

Kod novog Peugeot 508 SW-a vrijedi još spomenuti odli?nu izolaciju buke odnosno šuma vjetra i kod visokih putnih brzina, a to je hvale vrijedan podatak s obzirom da i ovaj model nema okvira oko stakla na vratima.

Testni primjerak opremljen je najbogatijim GT paketom opreme, pa tako pored sve sile tehnologije aktivne i pasivne sigurnosti nudi i Night Vision paket koji svojim radarima i termalnom kamerom na instrument plo?i upozorava voza?a i projicira sliku ispred vozila i u otežanim uvjetima vožnje (no?, magla, kiša..) te tako brine o sigurnosti svih sudionika u prometu.

340.411 kn koliko stoji testni model u Dark plavoj boji i GT paketu opreme možda na prvu zvu?i mnogo, no zapravo dobivate odli?an i potentan automobil koji ?e zadovoljiti sve obiteljske potrebe, a pri tome dugo dugo godina ostati šarmantan i prije svega privla?an zbog svog izgleda, ali i  buditi sportskog voza?a u vama.

TEHNI?KI PODACI – Peugeot 508 SW GT Blue HDi 180 EAT8

Motor: turbodizelski, 4 cilindra

Obujam: 1997 ccm

Snaga: 130 kW/177 KS na 3750/min

Moment: 400 Nm na 2000/min

Mjenja?: 8-stupanjski automatski

Pogon: na prednje kota?e

Dimenzije: 4790 x 1420 x 1907 mm

Me?uosovinski razmak: 2793 mm

Masa: 1540kg

Prtljažnik: 530l (1780l)

Ko?nice: sprijeda samoventilirani diskovi, straga diskovi

Gume: 235/40 R19

Ubrzanje: 8,4 s

Najve?a brzina: 231 km/h

Potrošnja na testu: 7,7 l

Cijena testiranog modela: 340.411 kn (45.877 eura)

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com