Vožnja oldtimerima

0
2104

Denis skuplja i restaurira automobile, ali ne čuva ih skrivene. Trenutno su u garaži 2-3 projekta, a ostali, završeni, nisu pokriveni ceradama nego se često mogu vidjeti na cesti, u prirodnom ambijentu.

Neki od automobila u kolekciji su relativno rijetki po broju proizvedenih, a još su rijeđi dobro očuvani primjerci. I starodobni automobili su poskupjeli, neki i za red veličine, pa se tako i nekada česta Buba u originalnom ili vrhunski restauriranom stanju prodaje za sličnu cijenu kao novi auto. Denis napominje i kako je za svoje restauracije dijelove naručivao iz Stuttgarta, gdje se još mogu nabaviti; cijena je visoka, ali takav je pristup ključan za kvalitetnu restauraciju.

Na instagram stranici možete pogledati usluge unajmljivanja ovih oldtimera (uz vozača), a u ovom tekstu predstavimo neke aute iz flote.

Osim dvije VW Bube (jedna nam je prethodno ustupljena za fotografiranje za tehnički osvrt na Bubu), glavni dio kolekcije su povijesni Mercedesi. Ovdje su i Rolls-Royce i Jeep, ali njih ostavimo za posebne priče. Krenimo od najnovijeg Mercedes-Benza.

Bijeli model je W108 iz 1966. Sličan je bio W109, s drugim motorima, opremom i zračnim ovjesom, a nasljednik W108/9 je današnja S-klasa. Model s fotografija je 250 SE, poseban po Bosch mehaničkom ubrizgavanju goriva koje je Mercedes počeo koristiti desetak godina ranije u cestovnim modelima. Tako ovaj Einspritz 2.5 redni šestcilindarski benzinac daje odličnih 150 KS.

Dvobojni W110 Heckflosse, crni s bijelim krovom, je iz 1964. Već smo pisali o ovakvom repašu, a Oldtimer rent Zagojre nudi vožnju u ovom četverocilindarskom benzincu s karakterističnim okomitim brzinomjerom i mjenjačem na volanu. Od 1990-ih do danas, nasljednik ovog modela je E-klasa.

Crni W121 često je zvan Ponton, zajedno s drugim sličnim modelima, po istozvanom stilu karoserije. Riječ ponton izvorno znači most, ali se u ovom smislu odnosila prvo na oble, kajacima slične plutajuće skije hidroaviona. Od 1950-ih Mercedes počeo koristiti nove tehnike izrade automobila i modernizirao šasiju i karoseriju u jedan glavni oblik, za razliku od prethodnih i predratnih modela s odvojenim šasijama i karoserijama te izdvojenim haubama i blatobranima. Uz udobni ovjes, disk kočnice, i ponudu dizelskih i benzinskih motora, ovaj je model bio prethodnik W110 i današnje E-klase.

Trenutno najstariji model u kolekciji je W187, koji je ekvivalent današnje CL ili, uz jači W186 Adenauer, današnje S-klase . Dvobojni originalni crveno-crni sedan iz 1952. nosi oznaku 220, a 2.2 redni šestak oznake M180 predstavljen je upravo za ovaj model, a njegove evolucije koristile su se i u kasnijim modelima poput spomenutog W108. Uz visoki stupanj kvalitete izrade, završne obrade, materijala poput kože i drveta te predratnog tipa dizajna, ovaj je automobil zanimljiv predstavnik starog luksuza.

Stari automobili prisjete nas prošlih vremena, ili nam dočaravaju vremena u kojima nismo živjeli, i upravo zato donose dašak romantike na cestu te su zato poželjni izbor za vožnju na vjenčanjima, ili pak za momačke, djevojačke, rođendanske i druge proslave te za snimanje spotova i filmova. Dobro je na takvo događanje istupiti iz novog auta, ali on će na koncu za čas postati samo “lanjski model” (možda će tek u daljoj budućnosti značiti nešto više!), a klasik će uvijek biti klasik.

Oldtimer rent Zagorje

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com